| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 23:25
|
|
|
|
| TJOKLAT313 schreef: | Sta je nou boven dat vlees te kwijlen? IEHHH  |
Nee, zo erg is het niet, ik heb het eerst netjes laten inpakken door de slager, en daarna ben ik erboven gaan kwijlen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 23:26
|
|
|
|
| CARMEN073 schreef: | Zucht... nou, woonde je maar wat dichterbij he....  | Kijk, dat is het enigma van CM....Waarom woont de "ideale" kandidaat zo ver weg???
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op vrijdag 24 augustus 2012, 23:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 23:34
|
|
|
|
|
dankje filia, die ga ik es lezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 23:39
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Sla , slavink , slaardappels , slasflip, Moedertje had een geslaagd slafeestje voor vissertje op tafel gezet.  |
MOEDERS???? Onmisbaar...!!!! Wees er zuinig op ...iedereen die haar nog heeft!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FILIA110
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 23:48
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | | dankje filia, die ga ik es lezen |
Het is om te beluisteren....scheelt weer, ha, ha..... het zijn mp3 opnamen... je kunt dus lekker even onderuit luisteren .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 23:52
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Sla , slavink , slaardappels , slasflip, Moedertje had een geslaagd slafeestje voor vissertje op tafel gezet.  |
Vissertje boft maar met zijn moedertje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 23:57
|
|
|
|
| FILIA110 schreef: | Het is om te beluisteren....scheelt weer, ha, ha..... het zijn mp3 opnamen... je kunt dus lekker even onderuit luisteren .....  |
das gaaf, onder het poetsen mp 3 op.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 00:00
|
|
|
|
| INGE721 schreef: | | Prei met een zuur sausje |
Prei met een zuur sausje?? Mag ik vragen waarmee je een zuur sausje maakt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 00:08
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Vissertje boft maar met zijn moedertje  |
Ben ik helemaal met je eens . Plus dat ik ook nog eens haar tuin mag onderhouden .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 00:15
|
|
|
|
| WILLEM618 schreef: | Hoe herkenbaar. De energie die je opdoet in de vakantie heb je ook nodig om de eerste dagen erna te overleven he. Wij hadden een super vakantie, thuis gekomen: 25 wassen, alles weer opruimen, kinderen die toch ook hun aandacht vragen, en een puber die is lekker dwars voor de kar gaat zijn.
Nog even, dan is het normale leven weer aan de orde, is er weer regelmaat, en zal alles wel weer gaan lopen. Maar wat een energie kost het om vakantietijd vol te maken
En toch kijk ik weer uit naar de volgende vakantie, met het besef dat ook dit relatief is  |
ha ha, dat doet me es goed om es te lezen dat iemand 25 wassen heeft zelf tel ik me eigen wassen maar niet van gister en vandaag, misschien ook wel 25, ligt nog hele berg was in de badkamer. de school was weer begonnen en ja hoor, donderdagavond effe kids kammen voor hoofdluiscontrole, zag ik daar toch een luisje.... eh wassen maar, alle knuffels, jassen, lakens, grote schoonmaak in huis. gelukkig droogde de was waanzinnig snel buiten. De luis is dood en ik ben zelf ook bijna dood door het effe hard werken, en alle kids behandelen met dat spul. en dan sochents voor school en werk kids effe allemaal uitwassen, weer kammen, allemaal voor 8 uur in de ochtend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 02:12
|
|
|
|
Filia Quote: Volgens Ouweneel gaat het n.l. niet over de klanktaal op zich, maar juist over: hoe je de gemeente van God kunt stichten op een zo goed mogelijke wijze door de gaven en bedieningen
En Ouweneel, ja, díe kan het weten... Jahaa, en er circuleert momenteel heel veel tweede hands spul van Ouweneel, boeken, dvd's met eindtijdstudie's, noem maar op...zo goed als nieuw...
Ja, heel veel christenen, doen ineene masaal werk van Ouweneel de deur uit. Ze geven het weg, of ze verkopen het op bijvoorbeeld Marktplaats.
En de mensen die geen zin hebben om dat spul te verkopen die doneren het weer weg aan 2de hands zaken. Dus daar is ook veel 'Ouweneel' te verkrijgen, voor de liefhebber...!

Of als het oud papier buiten wordt opgehaald, dozen vol....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 25 augustus 2012, 02:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FILIA110
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 02:23
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Quote: Volgens Ouweneel gaat het n.l. niet over de klanktaal op zich, maar juist over: hoe je de gemeente van God kunt stichten op een zo goed mogelijke wijze door de gaven en bedieningen
Jahaa, en er circuleert momenteel heel veel tweede hands spul van Ouweneel, boeken, dvd's met eindtijdstudie's, noem maar op...zo goed als nieuw...
Ja, heel veel christenen, doen ineene masaal werk van Ouweneel de deur uit. Ze geven het weg, of ze verkopen het op bijvoorbeeld Marktplaats.
En de mensen die geen zin hebben om dat spul te verkopen die geven het weer weg aan 2de hands zaken. Dus daar is ook veel 'Ouweneel' te verkrijgen, voor de liefhebber...!

Of als het oud papier buiten wordt opgehaald, dozen vol.... |
-----weggehaald door Filia------------
Laatst aangepast door
|
FILIA110
|
op zaterdag 25 augustus 2012, 02:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 08:05
|
|
|
|
Sta open voor verandering maar raak je normen niet kwijt. Laat de mensen delen in je wijsheid. In liefde zijn, liefdevol voor anderen zijn, is een keuze, die je voordurend kunt maken. Iedere dag, ieder moment opnieuw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 08:07
|
|
|
|
Loslaten, is niet oordelen, maar de andere toestaan mens te zijn.
Loslaten : betekent, niet dat het me niet meer uitmaakt, het betekend, dat je het niet voor iemand anders kan doen
Loslaten, is niet zorgen voor, maar geven om. ... Loslaten, is niet in het middelpunt staan, en alles beheersen maar het andere mogelijk maken hun eigen lot te aanvaarden
Loslaten, is niet treiteren, schelden of ruzie maken, maar juist zoeken naar eigen terkortkomingen en die verbeteren
Loslaten, is niet alles naar eigen hand zetten, maar elke dag nemen, zoals hij komt
Laat los en je zult los gelaten worden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 08:18
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | ha ha, dat doet me es goed om es te lezen dat iemand 25 wassen heeft zelf tel ik me eigen wassen maar niet van gister en vandaag, misschien ook wel 25, ligt nog hele berg was in de badkamer. de school was weer begonnen en ja hoor, donderdagavond effe kids kammen voor hoofdluiscontrole, zag ik daar toch een luisje.... eh wassen maar, alle knuffels, jassen, lakens, grote schoonmaak in huis. gelukkig droogde de was waanzinnig snel buiten. De luis is dood en ik ben zelf ook bijna dood door het effe hard werken, en alle kids behandelen met dat spul. en dan sochents voor school en werk kids effe allemaal uitwassen, weer kammen, allemaal voor 8 uur in de ochtend. |
Je had ook al lang op bed moeten liggen dan! (Vannacht om 0.15 uur)
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op zaterdag 25 augustus 2012, 08:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 08:23
|
|
|
|
| CARMEN073 schreef: | Voor alle duidelijkheid: ik geloof in de gave van profetie. En ik geloof dat God nu nog steeds door Zijn profeten heen spreekt.
Maar de vraag is: hoe toets je dit alles?
Mensen die denken dat profetie per definitie bemoedigend en bevestigend moet zijn (je moet er een goed gevoel van krijgen) hebben volgens mij een te eenzijdig beeld van God. Sommigen beweren zelfs dat God niet straft: Hij is alleen maar liefdevol, zacht en geeft doorlopend schouderklopjes. Ik lees in de bijbel iets heel anders. |
tot nu toe zijn alle profetieën die ik over mezelf heb gekregen via anderen mensen uitgekomen, dus das voor mij een makkelijke toets. behalve eentje, maar die is kort geleden uitgesproken, de tijd zal het leren. en eigenlijk waren de profetieën een bevestiging van het geen wat god me zelf ook duidelijk maakte. ook profetieeen over de gemeente zijn uitgekomen door gastsprekers, dus daar heb ik allemaal positieve ervaringen mee. ha ha de verbazingwekkenste was dat ik in de kerk zat, de gastspreker onder de preek me aankeek en zei, ik heb een woord van god.. bla bla bal petra die ooit heel kritisch na de kerk ging maar er niet om heen kan dat er wel degelijk profetieeen zijn, tongentaal, mensen die soms vallen, jezus leeft de bijbel is waarheid maar wat dacht je van de woorden van god tegen noach die de ark moest bouwen, zat er niet honderentwintig jaar tussen voor die woorden werkelijkheid werden, misschien moeten we ook begrijpen dat een profetie niet altijd meteen uitkomt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 08:27
|
|
|
|
nog niet veel gedaan: buiten regen, binnen koffie, krant en muziek, hou ik nog wel even vol zo!
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op zaterdag 25 augustus 2012, 08:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 08:32
|
|
|
|
|
Dat jullie het weer zonder mij moeten doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 08:34
|
|
|
|
| DJES101 schreef: | Loslaten, is niet oordelen, maar de andere toestaan mens te zijn.
Loslaten : betekent, niet dat het me niet meer uitmaakt, het betekend, dat je het niet voor iemand anders kan doen
Loslaten, is niet zorgen voor, maar geven om. ... Loslaten, is niet in het middelpunt staan, en alles beheersen maar het andere mogelijk maken hun eigen lot te aanvaarden
Loslaten, is niet treiteren, schelden of ruzie maken, maar juist zoeken naar eigen terkortkomingen en die verbeteren
Loslaten, is niet alles naar eigen hand zetten, maar elke dag nemen, zoals hij komt
Laat los en je zult los gelaten worden... |
Mooie woorden Djes.......maar niet altijd even makkelijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 09:11
|
|
|
|
Ja….ik heb de partij gevonden waar ik op ga stemmen: de Soeverein Onafhankelijke Pioniers Nederland (SOPN).
Volgens de SOPN worden u en ik 'dom gehouden' als het gaat om zaken als ufo's en buitenaardse bezoekers, massale bijensterfte, stralingsgevaar en grootscheepse complotten in de voedingsmiddelenindustrie. Belangrijkste programma-item: gratis stroom voor alle Nederlanders.
Eindelijk iemand die mij serieus neemt m.b.t. die ufo`s die hier regelmatig voorbij komen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 09:17
|
|
|
|
|
over vallen in de geest, johannes 18 vers6 ,Toen hij dan tot hun zeide: ik ben het, deinsden zij terug en vielen ter aarde. effe verder zoeken... matt 2 vers 11, en ze vielen neder en bewezen hem hulde, matt 17 vers 6, toen de discipelen dit hoorden, wierpen zij zich op hun aangezicht ter aarde en werden zeer bevreesd, marcus 3 vers 11, dit gaat over vallen van onreine geesten:en de onreine geesten wierpen zich voor hen neder, telkens als zij hem zagen, marcus 7 vers 25, want terstond hoorde van hem een vrouw, wier dochtertje een onreine geest had, en zij kwam tot hem en viel hem te voet. effe een paar voorbeelden, de vraag natuurlijk is hoe moet je het lezen, hoe is het vertaalt, in het eerste vb is bij de gevangenneming, een groep soldaten willen jezus gevangen nemen en ontmoeten de geest van god en vallen massaal neer? natuurlijk kun je ook denken ze knielden voor hem, maar warom dan vertaalt met vielen? handelingen 9 vers 3, paulus die god ontmoet, een sterke man paulus , er staat en ter aarde gevallen.... vervolgens zegt god, sta op. openbaringen 1 vers 17 en toen ik hem zag viel ik als dood voor zijn voeten enfin wat voorbeelden, lees de bijbel maar es bewust zoekende naar mensen die vallen door gods geest die zich openbaart dan ga je ineens nadenken over het vallen bid tot jezus en vraag om wijsheid hierin en lees in de bijbel dan kom je dingen tegen waarvan je denkt.... hee vielen die mensen neer?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 09:23
|
|
|
|
| CARMEN073 schreef: | | Je had ook al lang op bed moeten liggen dan! (Vannacht om 0.15 uur) | was effe aan het wachten tot de wasmachine klaar was, ha ha hij draait alweer, was nr 2 vandaag...en gisteren kwam er een kid terug van weekje vakantie, ja ja hele koffer vol was erbij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 09:23
|
|
|
|
Ik moet nu echt uit bed, ik moet nu echt uit bed, ik moet nu echt uit bed, ik moet nu echt uit bed, ik moet nu echt uit bed, ik moet nu echt uit bed, ik moet nu echt uit bed, pfffff.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 09:28
|
|
|
|
| INGE721 schreef: | Je snapt het niet Carmen.......als wij het dekseltje zijn moeten we toch nodig de keuken in om ons potje of pannetje te zoeken  |
Tja of je moet naar buiten om een put te zoeken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 09:54
|
|
|
|
Om half 9 al buiten...(lang leve het afdak........) Waait wel een windje...maar ach.... En inderdaad toen kwam er regen...maar ook dan blijf ik zitten... Ook met de krant...koffie... De regen is al weer over... Dus...eigenlijk nog NIKS...gedaan... Maar het HOEFT niet...het is zaterdag...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 10:00
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Ja….ik heb de partij gevonden waar ik op ga stemmen: de Soeverein Onafhankelijke Pioniers Nederland (SOPN).
Volgens de SOPN worden u en ik 'dom gehouden' als het gaat om zaken als ufo's en buitenaardse bezoekers, massale bijensterfte, stralingsgevaar en grootscheepse complotten in de voedingsmiddelenindustrie. Belangrijkste programma-item: gratis stroom voor alle Nederlanders.
Eindelijk iemand die mij serieus neemt m.b.t. die ufo`s die hier regelmatig voorbij komen. |
Kijk dat klinkt als DE partij Ik vind vooral die gratis stroom een goed idee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 10:08
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Om half 9 al buiten...(lang leve het afdak........) Waait wel een windje...maar ach.... En inderdaad toen kwam er regen...maar ook dan blijf ik zitten... Ook met de krant...koffie... De regen is al weer over... Dus...eigenlijk nog NIKS...gedaan... Maar het HOEFT niet...het is zaterdag... |
mm ik heb vandaag mn vrije zaterdag(2 i.d. maand) Dus ga ik zo ff het hele huis door met de stofzuiger, De was doen, boodschappen, mn badkamer schrobben, ff wat in de tuin doen en dan mn opdracht voor school afmaken..........
werken is vaak een stuk rustiger
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 10:09
|
|
|
|
| CARMEN073 schreef: | potten, pannen en putjuz... Wanneer komen jullie es uit de keuken?!  |
maar.......vrouwen horen toch in de keuken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 10:10
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | mm ik heb vandaag mn vrije zaterdag(2 i.d. maand) Dus ga ik zo ff het hele huis door met de stofzuiger, De was doen, boodschappen, mn badkamer schrobben, ff wat in de tuin doen en dan mn opdracht voor school afmaken..........
werken is vaak een stuk rustiger |
Ja Roelande....dat was voor mij gisteren...dus vandaar dat ik ""vrij"" ben..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 10:10
|
|
|
|
Je leest in ieder geval een goede krant!
Thomas, trouw aan Trouw.
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|