Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 18:51
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ja, daar heb ik het ook over...... |
J aik vind er wel overeenkomst in zitten hoor Willemijn. Alleen zoek je niet alleen God in de stilte door tongentaal maar is er meer actie tussen jouw geest en Gods Geest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 18:52
|
|
|
Ik weet niet of het nou een mooi of slecht moment was......... Ik was er nl. klaar voor,afgetraind,nieuwe fietsbroek........voor de laatste fietstocht van het zomerseizoen........groepje geregeld,proviand klaar.......en toen kwamen de buien en de telefoontjes over buikgriep 
Maar of ik het erg vond om lekker binnen te zitten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 18:53
|
|
|
Wauw, om stil van te worden..... Bemoedigende CM-knuf voor jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 18:53
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zolang jij nog schrijft als je iets niet zint: ik negeer je voortaan.....zou ik zo zeggen verbeter de wereld maar begin bij jezelf....... Ik sta gelukkig absoluut niet verbitterd in het leven Godzijdank niet en meerderen hier toch niet? Er worden hier wel discussies gevoerd waar de meningen erg uiteen lopen maar is dat verbitterd? |
willemijn dit is de laatste keer, blijf het niet herhalen tegen je, maar iemand die leugens over me neerschrijft die negeer ik. dus je kan wel iedere keer op me blijven reageren. maar daar ga ik niet op in. en jij ziet het niet, maar ik zie het wel dat sommiggen hier verbitterd zijn geraakt in het leven, die vrijheid heb ik om voor die mensen een oproep voor gebed te doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 18:54
|
|
|
Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 18:55
|
|
|
Help, ik word toch niet evangelisch???
(ik verwonder me vaak, heeft voor mij ook met dankbaarheid te maken)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 18:56
|
|
|
Heel veel sterkte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 18:57
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik weet niet of het nou een mooi of slecht moment was......... Ik was er nl. klaar voor,afgetraind,nieuwe fietsbroek........voor de laatste fietstocht van het zomerseizoen........groepje geregeld,proviand klaar.......en toen kwamen de buien en de telefoontjes over buikgriep 
Maar of ik het erg vond om lekker binnen te zitten?  |
Je had toch wel je nieuwe fietsbroek aan he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 18:58
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik weet niet of het nou een mooi of slecht moment was......... Ik was er nl. klaar voor,afgetraind,nieuwe fietsbroek........voor de laatste fietstocht van het zomerseizoen........groepje geregeld,proviand klaar.......en toen kwamen de buien en de telefoontjes over buikgriep 
Maar of ik het erg vond om lekker binnen te zitten?  |
Goeie timing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TEAPARTY711
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 19:18
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | je ziet wat je wilt zien he. Denk eens na, wij zijn het importland van Europa. Onze economie is voor een groot deel gebaseerd de haven van Rotterdam en het vliegveld Schiphol. Men heeft berekend dat als we uit de euro stappen we maar liefst 20 % van onze totale opbrengst kwijt zijn. Want dan gaat alles via andere havens, waar ze geen importrechten hoeven te betalen. Bovendien zit er nog iets ethisch aan. Wil je alleen maar blijven navelstaren en met je eigen landje bezig zijn of wil je nog een rol van betekenis blijven spelen in de wereld om je heen. Op dit moment zijn we de 16e economie van de wereld. Mede door onze internationale contacten kunnen we veel orders binnenslepen, omdat ze weten dat NL betrouwbaar is en zn schulden terugbetaalt. Op het moment dat we denken een eilandje te zijn in deze wereld gaat de economie nog meer naar beneden.
Je klaagt over de zorgkosten en terecht. Als we uit de euro stappen, kost het zoveel, dat er nog meer zorgkosten zullen komen. Als je je echt zorgen maakt over die kosten, moet je niet met die vreemde voorstellen komen die ons nog meer kosten. |
Wel grappig chatuliem, want de landen die niet in de Euro zitten,daar gaat het beter mee dan met de landen die er in zitten.
Daarnaast is de huidige situatie puur het wegstromen van onze rijkdom naar armere landen. Die er een (noordelijke) verzorginsstaat op na houden wat ze zich helemaal niet kunnen permitteren. Een munt kan gewoon niet werken met zulke enorme verschillen.
-nu meer in het algemeen De economie word juist verpest door overheidsingrijpen, moet u nagaan, sinds 2006 hebben we een crisis, we zijn nu potdorie 6 jaar verder. Het probleem is alleen maar groter geworden.
Het moet nog beginnen, als u het mij vraagt. Want de situatie is onhoudbaar. Overheden leven op veel te grote voet ze verzaken hun echte taken, om maar sinterklaas te kunnen spelen met uw en mijn centen.
We hebben de meest incompetente leiders, op de meest ongunstigste posities in de meest ongunstigste tijd. En het enigste wat er in hun hoofd omhoog komt is het verzinnen van meer regels, mee beperkingen,meer belastingen. Meer onnozelheden in de vorm van co2 belastingen.
Het heeft nooit gewerkt, maar dat gaat hun niet tegenhouden...
Ok ik stop maar even.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 19:19
|
|
|
PETRA944 schreef: | willemijn dit is de laatste keer, blijf het niet herhalen tegen je, maar iemand die leugens over me neerschrijft die negeer ik. dus je kan wel iedere keer op me blijven reageren. maar daar ga ik niet op in. en jij ziet het niet, maar ik zie het wel dat sommiggen hier verbitterd zijn geraakt in het leven, die vrijheid heb ik om voor die mensen een oproep voor gebed te doen. |
Gelukkig bepaal ik hier zelf wat ik hier schrijf, en het feit dat je iemand wil negeren is verre van christelijk te noemen dus komen je andere topics ook niet zo geloofwaardig over...in mijn ogen dan... Verder hoef je niet zo te dreigen met : dit is de laatste keer? Je hebt het niet tegen een kind, dit even voor alle duidelijkheid........ben een stuk ouder dan jij bent en heb ook wat meer levenservaring zo te lezen...Dus dat badinerende , dit is de laatste keer zeg dat tegen je kinderen maar niet tegen mij..... Eigenlijk ook wel weer komisch om te lezen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TEAPARTY711
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 19:21
|
|
|
hoe kunnen mensen nu niet op de SGP stemmen?
Hoe kunnen mensen op de sp stemmen?
Gloeiende kolenkachel nog aan toe.
(ik bedoel dit met een knipoog)
Laatst aangepast door
|
TEAPARTY711
|
op zondag 26 augustus 2012, 19:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA412
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 19:21
|
|
|
Even een update van de mensen die zich al hebben opgegeven:
* ANNET (oud CM-lid) (43) * DEHERDER920 (34) * ANOUSKA714 (48) * EDWIN451 (42) * JEANICE237 (49)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 19:22
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik kan hem in mijn market niet vinden Ik wil ook een regnbuipingel op mijn sony xperia! |
Ja, hij is echt superleuk... Ik hoorde wel van een collega dat toen haar regenbui 's nachts een aantal keren af was gegaan haar man boos zei: of die iphone in de logeerkamer of ik....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 19:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ja, hij is echt superleuk... Ik hoorde wel van een collega dat toen haar regenbui 's nachts een aantal keren af was gegaan haar man boos zei: of die iphone in de logeerkamer of ik....  |
ja snachts wil ik hem ook niet hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 19:29
|
|
|
misschien moeten jullie ipv bbq en eens een avondje ( met een gespreksleider ) elkaar aan de tand voelen. lijkt me enorm frustrerend als je je zit op te vreten achter de PC
enne alles is relatief. ook je gelijk halen ......vaak is het een Pyrrhus overwinning.
Cortazar , die er achter kwam dat gelijk hebben , niet betekent gelijk krijgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 19:36
|
|
|
TEAPARTY711 schreef: | hoe kunnen mensen nu niet op de SGP stemmen?
Hoe kunnen mensen op de sp stemmen?
Gloeiende kolenkachel nog aan toe.
(ik bedoel dit met een knipoog) |
Waarom heeft iemand Teaparty als nickname......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 19:38
|
|
|
CORTAZAR588 schreef: | misschien moeten jullie ipv bbq en eens een avondje ( met een gespreksleider ) elkaar aan de tand voelen. lijkt me enorm frustrerend als je je zit op te vreten achter de PC
enne alles is relatief. ook je gelijk halen ......vaak is het een Pyrrhus overwinning.
Cortazar , die er achter kwam dat gelijk hebben , niet betekent gelijk krijgen. |
ik kan erg slecht tegen schijnheiligheid en dat krijg je dat weleens......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 26 augustus 2012, 19:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 19:40
|
|
|
sterkte toegewenst, godsnabijheid dicht bij jullie toegewenst in deze periode.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 19:42
|
|
|
TEAPARTY711 schreef: | Wel grappig chatuliem, want de landen die niet in de Euro zitten,daar gaat het beter mee dan met de landen die er in zitten. | Engeland doet het echt niet beter. Dit zijn echter landen die zich het kunnen veroorloven. Maar wij zijn zo afhankelijk van onze import en export dat het voor ons niet verstandig is.
TEAPARTY711 schreef: | Daarnaast is de huidige situatie puur het wegstromen van onze rijkdom naar armere landen. Die er een (noordelijke) verzorginsstaat op na houden wat ze zich helemaal niet kunnen permitteren. Een munt kan gewoon niet werken met zulke enorme verschillen. | het is idd vreemd dat ze een monetaire unie hebben gevormd zonder dat daar grote financiƫle voorwaarden aan verbonden zijn.
TEAPARTY711 schreef: | -nu meer in het algemeen De economie word juist verpest door overheidsingrijpen, moet u nagaan, sinds 2006 hebben we een crisis, we zijn nu potdorie 6 jaar verder. Het probleem is alleen maar groter geworden.
Het moet nog beginnen, als u het mij vraagt. Want de situatie is onhoudbaar. Overheden leven op veel te grote voet ze verzaken hun echte taken, om maar sinterklaas te kunnen spelen met uw en mijn centen.
We hebben de meest incompetente leiders, op de meest ongunstigste posities in de meest ongunstigste tijd. En het enigste wat er in hun hoofd omhoog komt is het verzinnen van meer regels, mee beperkingen,meer belastingen. Meer onnozelheden in de vorm van co2 belastingen.
Het heeft nooit gewerkt, maar dat gaat hun niet tegenhouden...
Ok ik stop maar even. | Je kunt de fouten die ze gemaakt hebben meteen oplossen. Dat vereist tijd en ruimte...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 19:44
|
|
|
ja maar ondertussen zou ik echt niet meer weten waarop te stemmen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 19:49
|
|
|
CORTAZAR588 schreef: | misschien moeten jullie ipv bbq en eens een avondje ( met een gespreksleider ) elkaar aan de tand voelen. lijkt me enorm frustrerend als je je zit op te vreten achter de PC
Cortazar , die er achter kwam dat gelijk hebben , niet betekent gelijk krijgen. |
ha ha nee hoor zit me hier niet optevreten achter me pc. ben veelste blij, me humor gaat niet weg door iemand die me niet aardig vind, dat is haar probleem, maak er niet mijn probleem van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 19:50
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Waarom heeft iemand Teaparty als nickname......  |
Omdat ie geen koffie lust
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 19:57
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha nee hoor zit me hier niet optevreten achter me pc. ben veelste blij, me humor gaat niet weg door iemand die me niet aardig vind, dat is haar probleem, maak er niet mijn probleem van.  |
Je vult aardig in Petra, je negeert mensen als iets je niet zint terwijl je pretendeert christelijk te zijn.....en vind dat notabene ook nog geen probleem.......ik zou me dood schamen.....ipv van me blij te voelen......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 26 augustus 2012, 20:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 20:01
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja maar ondertussen zou ik echt niet meer weten waarop te stemmen |
Vanavond is er een debat op tv toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 20:02
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vanavond is er een debat op tv toch??? |
Ja, 20.15 uur RTL4.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 20:19
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je vult aardig in Petra, je negeert mensen als iets je niet zint terwijl je pretendeert christelijk te zijn.....en vind dat notabene ook nog geen probleem.......ik zou me dood schamen.....ipv van me blij te voelen......  | Ga ff ruzie maken op een ander topic. Dit topic is te mooi ervoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 20:22
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ga ff ruzie maken op een ander topic. Dit topic is te mooi ervoor... |
ja is inderdaad mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 20:23
|
|
|
oke dan maar kijken he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 20:23
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ga ff ruzie maken op een ander topic. Dit topic is te mooi ervoor... | sorry chat, is inderdaad mooi topic. mooi verhaal van je.
|
|
Naar boven |
|
|