| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:30
|
|
|
|
| ARJAN007 schreef: | Sja... niet alles kan volmaakt zijn heh.....
Omdat consumentenkwesties nogal eens mijn belangstelling hebben, heb ik een aantal reviews gelezen van diverse contactsites en de reviews met elkaar vergeleken. Zéér opvallend is het verschil tussen de contactsites die een hoge notering van Tros Radar kregen en de contactsites die een lage notering van Tros Radar kregen. Na bestudering van de reviews ben ik tot de conclusie gekomen dat contactsites die hoger / hoog genoteerd staan, terecht een hoge notering c.q. waardering gekregen hebben. |
Op sites als Lexa kun je geen contact hebben met andere vrouwen(ja,ik ken die sites ),dat maakt voor mij CM aantrekkelijker en dat speelt vast ook mee in de reviews?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:30
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | | En een pure blauwe lucht, zonder condensstrepen veroorzaakt door vliegtuigen. |
ik mis de knipperlichtjes in de lucht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:32
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | straatje asfalteren?  |
Nah...toch maar niet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:33
|
|
|
|
ik mis savonds de knipperlichtjes in de lucht... of zouden de marsmannetjes slapen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:39
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Op sites als Lexa kun je geen contact hebben met andere vrouwen(ja,ik ken die sites ),dat maakt voor mij CM aantrekkelijker en dat speelt vast ook mee in de reviews? |
Was je van plan mij te laten happen? Hihi.... dat lukt je niet, Leanne!
Even serieus - waar het mij om gaat: Hoe behandelen de sites de betalende abonnees? B.v. of je antwoord van de redactie krijgt in je eigen taal of dat je in het frans antwoord krijgt...... en zo zijn er méér dingen. Lees de reviews zelf maar, dan snap je meteen wat ik bedoel. Dáár zit dus het verschil in tussen de hoger en lager genoteerde sites, nl. hoe de betalende abonnees worden behandeld door de sites.
Laatst aangepast door
|
ARJAN007
|
op dinsdag 20 april 2010, 09:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:43
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Op sites als Lexa kun je geen contact hebben met andere vrouwen(ja,ik ken die sites ),dat maakt voor mij CM aantrekkelijker en dat speelt vast ook mee in de reviews? | moeilijk he maar 1 berichtje plaatsen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:45
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | zo kunnen we t ook lezen hoor meis geweldig fijn voor jullie  |
Tnx wou graag de widget zelf plaatsen maar dat wou niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 09:58
|
|
|
|
| ARJAN007 schreef: | Was je van plan mij te laten happen? Hihi.... dat lukt je niet, Leanne!
Even serieus - waar het mij om gaat: Hoe behandelen de sites de betalende abonnees? B.v. of je antwoord van de redactie krijgt in je eigen taal of dat je in het frans antwoord krijgt...... en zo zijn er méér dingen. Lees de reviews zelf maar, dan snap je meteen wat ik bedoel. Dáár zit dus het verschil in tussen de hoger en lager genoteerde sites, nl. hoe de betalende abonnees worden behandeld door de sites. |
Ik weet het Arjan,ik heb ze gelezen,maar als die reviews net zo nep zijn als die profielen.............bovendien zullen,vermoed ik,alleen de succesvolle mensen een positieve review geven,is ook niet bepaald representatief. Het is een raar wereldje,maar ja,dat ben ik ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 10:03
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | moeilijk he maar 1 berichtje plaatsen  |
Mijn vinger blijft tenminste niet op de "knipoog"knop hangen Daantje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 10:10
|
|
|
|

ik wens jou en henk en de kids een hele fijne dag.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 20 april 2010, 10:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 10:16
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik weet het Arjan,ik heb ze gelezen,maar als die reviews net zo nep zijn als die profielen.............bovendien zullen,vermoed ik,alleen de succesvolle mensen een positieve review geven,is ook niet bepaald representatief. Het is een raar wereldje,maar ja,dat ben ik ook  |
Sja...... weet je.... sommige reviews hebben uiteraard niet bijgedragen aan mijn conclusie, vooral niet als ze erg kort door de bocht gingen. Maar als mensen reviews schrijven in de trant van: voor het afzeggen van het abonnement moet ik een fax naar het buitenland sturen / een weg zoeken in de krochten van de site, dan denk ik dat men dat niet verzint. Héél opvallend is dat dergelijke reviews niet voorkomen bij hoger / hoog genoteerde sites.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 10:37
|
|
|
|
| ARJAN007 schreef: | Sja...... weet je.... sommige reviews hebben uiteraard niet bijgedragen aan mijn conclusie, vooral niet als ze erg kort door de bocht gingen. Maar als mensen reviews schrijven in de trant van: voor het afzeggen van het abonnement moet ik een fax naar het buitenland sturen / een weg zoeken in de krochten van de site, dan denk ik dat men dat niet verzint. Héél opvallend is dat dergelijke reviews niet voorkomen bij hoger / hoog genoteerde sites....... |
Dat klopt Arjan,je komt er nooit helemaal van af,je kunt op zulke sites hooguit je account opschorten.Het vervelendst vond ik dat dreigementen niet serieus genomen werden,een betalend lid is blijkbaar belangrijker dan iemands veiligheid.Gelukkig pakt de redactie het hier serieuzer aan want erg veel verschil tussen mensen op cm en andere sites is er niet........alhoewel,toyboys ben ik hier nog niet tegengekomen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 10:40
|
|
|
|
'Aswolk is straf van God'
ROTTERDAM - De christelijke beweging Nederland Pro Deo (NPD) zegt dat de chaos in het luchtverkeer door een aswolk een 'rode kaart van God' is. De vereniging waarschuwt voor grote natuurrampen omdat de tien geboden niet meer worden nageleefd, zo schrijft Trouw.
,,Het zal rampzalige gevolgen voor de Europese volkeren hebben als we deze waarschuwing negeren en doorgaan met leven zoals we de laatste jaren zijn gewend'', aldus het statement van Nederland Pro Deo.
De NPD is een charismatisch-evangelische beweging. Dit is een stroming binnen het christendom waarin men gelooft dat God boodschappen doorgeeft door mensen visioenen te geven en in tongen te laten spreken. Ook gelooft men binnen deze beweging in genezing door handoplegging.
Eerdere waarschuwingen van God zijn volgens NPD-voorzitter Heijmen Westerveld de bijna-watersnoodramp uit 1995 en het 'levensbedreigende virus' dat premier Jan Peter Balkenende onder de leden had in 2004.
In 2006 probeerde de beweging zonder succes aan de Tweede Kamer-verkiezingen mee te doen. Dat wilden ze bereiken door een lijstverbintenis met de SGP aan te gaan, maar de SGP vond de NPD 'te stellig'. De beweging Nederland Pro Deo (Nederland voor God) is onder meer tegen homoseksualiteit, abortus, echtscheiding en seks en geweld op televisie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 10:46
|
|
|
|
Does! Fan herte lokwinske mei dyn jidje!!!!!  Ik winskje dy nog een protte moaie jieren mei dyn Henk ta!
Dikke tut en een knuffel van my
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 11:24
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Tnx wou graag de widget zelf plaatsen maar dat wou niet  |
Wat leuk, jullie gaan trouwen! gefeliciteerd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 11:24
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Geen zonnetje vandaag,dus straal ik zelf maar
Maak wat van deze prachtige dag! |
Die zon zien mensen ook heel graag Leanne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 11:48
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Die zon zien mensen ook heel graag Leanne  |
Ik geloof je Cross maar eerlijk is eerlijk ik heb toch ook heel graag die andere zon..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 11:48
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | ik mis de knipperlichtjes in de lucht. |
Koop een blik vuurvliegjes en laat die los in je tuin.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 11:50
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | 'Aswolk is straf van God'
ROTTERDAM - De christelijke beweging Nederland Pro Deo (NPD) zegt dat de chaos in het luchtverkeer door een aswolk een 'rode kaart van God' is. De vereniging waarschuwt voor grote natuurrampen omdat de tien geboden niet meer worden nageleefd, zo schrijft Trouw.
,,Het zal rampzalige gevolgen voor de Europese volkeren hebben als we deze waarschuwing negeren en doorgaan met leven zoals we de laatste jaren zijn gewend'', aldus het statement van Nederland Pro Deo.
De NPD is een charismatisch-evangelische beweging. Dit is een stroming binnen het christendom waarin men gelooft dat God boodschappen doorgeeft door mensen visioenen te geven en in tongen te laten spreken. Ook gelooft men binnen deze beweging in genezing door handoplegging.
Eerdere waarschuwingen van God zijn volgens NPD-voorzitter Heijmen Westerveld de bijna-watersnoodramp uit 1995 en het 'levensbedreigende virus' dat premier Jan Peter Balkenende onder de leden had in 2004.
In 2006 probeerde de beweging zonder succes aan de Tweede Kamer-verkiezingen mee te doen. Dat wilden ze bereiken door een lijstverbintenis met de SGP aan te gaan, maar de SGP vond de NPD 'te stellig'. De beweging Nederland Pro Deo (Nederland voor God) is onder meer tegen homoseksualiteit, abortus, echtscheiding en seks en geweld op televisie. |
Straf voor wie: voor het failliete IJsland, voor Europa of alleen voor de vliegmaatschappijen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 11:52
|
|
|
|
Ik dacht aanvankelijk dat dit topic over gratis uitjes in Nederland zou gaan. Nederland voor nop!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 11:53
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ik mis savonds de knipperlichtjes in de lucht... of zouden de marsmannetjes slapen?  |
Ook tussen Mars en aarde mag niet gevlogen worden. Een stofwolk ter hoogte van Venus, geloof ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 11:58
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Die zon zien mensen ook heel graag Leanne  |
Heb mijn tekst weggehaald,weg is weg......diepe zucht en doorgaan Het zonnetje breekt door !
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 20 april 2010, 13:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 12:00
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | | Straf voor wie: voor het failliete IJsland, voor Europa of alleen voor de vliegmaatschappijen? |
Een straf voor de gehele mensheid omdat niemand zich aan de 10 geboden houd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 12:01
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Een straf voor de gehele mensheid omdat niemand zich aan de 10 geboden houd. |
Oh, op die fiets.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 12:09
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Hap hap hap, heb je de link geopend en gekeken ?? Wel doen hoor  |
so, cross, if I'm right; - you don't touch..... - you are not connected..... - you're not dzzzz-trrrr-ppprr-ddzzzzzzz't - your brain has nothing in it... - you've gat a nothing-box; - you are only fishing, and looking at the tv..... - you only can do nothing, and breath?
pffffffffft, if that's just true, I WILL RUN AWAY AS SOON AS I CAN!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 12:10
|
|
|
|
| ARJAN007 schreef: | Goed dat het een stelling is, en niet de werkelijkheid...... Ik denk dat een kabinet met de PVV binnen 4 jaar valt. Vanwege het feit dat de PVV nogal onvoorspelbaar zal reageren op politieke onderwerpen.
We moeten ook voorzichtig zijn met àl te rigoreus bezuinigen. Het moet niet zo zijn dat er maatschappelijke ongelukken gebeuren doordat er geen geld meer is..... Monumenten moeten gewoon gerestaureerd kunnen worden en je wilt toch wel dat ons land trots kan blijven op het Concertgebouw-orkest???
Misschien is het wel goed als de regering zich tijdelijk bemoeit met de bestuurslagen in de zorg. Het zou me niets verbazen als met goede reorganisaties een heleboel dure managers kunnen afvloeien. Maar daarvoor moet de regering wel tijdelijk de regie van zorginstellingen overnemen, anders gaat het nóóóit lukken om overbodige managers de laan uit te sturen......
Met vereenvoudiging van regelgeving en procedures kan men ook ambtenaren uitsparen. Maar we zitten nu eenmaal in een complexe samenleving, we kunnen niet meer terug naar de tijd waarin elke gemeente met enkele ambtenaren kon volstaan.
Het is dus èrg makkelijk om te roepen dat een regering van cda-vvd-pvv ons land goed kan leiden, men zal onherroepelijk op grenzen terechtkomen..... niet alles kan wat men wil. |
Concertgebouworkest? Gewoon opheffen! Inclusief het gebouw!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 12:13
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | so, cross, if I'm right; - you don't touch..... - you are not connected..... - you're not dzzzz-trrrr-ppprr-ddzzzzzzz't - your brain has nothing in it... - you've gat a nothing-box; - you are only fishing, and looking at the tv..... - you only can do nothing, and breath?
pffffffffft, if that's just true, I WILL RUN AWAY AS SOON AS I CAN!!!

rennen alle vrouwen hier straks weg idd hahahaha
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 12:34
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | | Wat leuk, jullie gaan trouwen! gefeliciteerd | Tnxxxx ook namens Henk
|
|
| Naar boven |
|
|