| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 12:36
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Concertgebouworkest? Gewoon opheffen! Inclusief het gebouw!  |
Dan gelijk alle betaalde voetbalclubs opheffen inclusief de stadions!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 12:38
|
|
|
|
Mijn konijn heeft grote oren en een warm hart
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 12:45
|
|
|
|
Hmmmm moet zeggen het viel me meer dan zwaar tegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 12:46
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | | Een boot, een sonar-installatie en een groot net. |
gewoon de stop uit de vijver trekken,loopt ie leeg en heb je alle vissen voor 't oprapen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 13:22
|
|
|
|
Idd Jonathan ben t helemaal met je eens dat een man en een vrouw een aanvulling op elkaar behoren te zijn! Alleen in het echte leven gaat dat helaas niet op anders zouden er hier op cm en in t echter leven niet zo veel gescheiden mannen en vrouwen zijn....
Greets, Peacedove
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANID014
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 13:37
|
|
|
|
Wat geweldigig voor jullie! Daar wordt een mens nou weer eens echt geweldig blij van! Ook in deze mogen jullie ervaren: God is goed!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 13:37
|
|
|
|
| WILLIE400 schreef: | boek ook gelezen erg mooi boek. Net klaar met bevrijd van banden ook een aanradertje willie |
Ik ken het boek niet maar heb wel de preek gehoord en die vond ik zeer opbouwend! IK heb de preek via internet geluisterd een tijdje terug.
Vind dat ze bij bevrijdings pastoraat hele op bouwende dingen hebben, jammer genoeg is er geen kinderopvang dus kan ik daar helaas niet heen.
Greets.
Peacedove
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 13:42
|
|
|
|
| ANID014 schreef: | Wat geweldigig voor jullie! Daar wordt een mens nou weer eens echt geweldig blij van! Ook in deze mogen jullie ervaren: God is goed! |
Wat super om te horen Robbedoes van harte meid! Van zulke berichten word ik helemaal postitief Alle geluk van de wereld toegewenst samen met Henk
Greets , Peacedove
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 13:51
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Geen zonnetje vandaag,dus straal ik zelf maar
Maak wat van deze prachtige dag! |
De dag is zeker prachtig en bovenal al hier in het noorden schijnt wel de zon. Geniet van de zon reis even hier naar toe kan je mee profiteren Het waait verder wel maar sta je ergens beschut dan is de zon lekker warm
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 13:58
|
|
|
|
Overigens hebben jullie ook het idee dat je stofjes lava proeft Mijn moeder had even een blokje omgelopen en proefde op haar tong stofjes lava. Het heeft hier overigens ook eventjes geregend dus die druppels doen hun werking wel lijkt mij niet echt gezond dus om dan nu naar buiten te gaan ben ik wel voorzichtig nu ik ook erg verkouden ben blijf ik binnen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 14:23
|
|
|
|
Leven
Het Leven is en het Leven was Ieders Leven heeft een begin maar ook een eind Eens in je Leven maak je mooie of niet mooie dingen mee
Wat is Leven? Dat vraag je soms af wat Leven inhoud Leven is iets wat je kan proeven, voelen, ruiken en zien
Leven is als je de lucht tot je neemt in je longen om te kunnen ademen De bomen , planten, bloemen die geven zuurstof die wij als mens en dier nodig hebben Om in leven te blijven eet en drink je en slaap je om tot krachten te blijven en ga dit jaar in en jaar uit
Wat als er geen zuurstof geen voedsel, enz. dan is je Leven dood Je Leven is ook dood wanneer je Leven alleen maar leeft om te Leven
Het gezegde: pluk de dag of pak wat je pakken kan of haal alles eruit wat erin zit Klinkt jou dit bekend in de oren dat ze zeggen ja je leeft maar 1 keer hoor
Wist je dat alle mensen Levens door blijft Leven ook nadat hij of zij sterft Je lichaam sterft maar je ziel sterft nooit dat blijft voor Eeuwig door Leven ook voor diegene denkt dat je na je leven gewoon dood bent is eigenlijk een leugen alleen wil men dat niet onder ogen zien.
Waar wil ik met mijn verhaal heen als je leest in Zijn Woord dan komen zelfs mensen die niet gelovig zijn voor de Witte Troon en word gelezen of ze in de Boek des Levens staan of niet Lees Openbaring 19 t/m 22. Voor diegene die hun hart aan Jezus Christus hebben gegeven hebben het Eeuwig leven.
Alleen je hart voor Jezus Christus open stellen kan iedereen Hij vraagt dat wel van je maar er is meer wat Hij van je vraagt je Leven je Ziel of je die voor 100% aan Hem wil geven zodat Hij je dan ook kan kneden,vormen en vullen naar Zijn Beeld. Want dat is wat wij mensen niet graag willen doen we willen liever alles zelf alle touwtjes in handen houden en eigen levens weg afslaan zonder God maar enigszins erbij te betrekken.
Wat is Leven wat betekend dat voor jou? Ieders Leven heeft Leven de ene vol de ander leeg Kies je Leven naar de Weg van de Waarheid
De Smal Weg of de Brede Weg ? De keuze is aan jou
<><
AK
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 14:31
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | En wat vind chris eigenlijk van de uitslag. |
We hebben hier vanochtend gebak bij de koffie gehad om het te vieren
Ik ben trots. 
En dankbaar vanwege jullie goede beoordelingen.
We gaan er zeker nog wat leuks mee doen, ook om jullie te bedanken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 15:01
|
|
|
|
| CHRISTIANMATCH schreef: | We hebben hier vanochtend gebak bij de koffie gehad om het te vieren
Ik ben trots. 
We gaan er zeker nog wat leuks mee doen, ook om jullie te bedanken. |
Gefeliciteerd! Is een bedankje in de vorm van een hoop leuke nieuwe leden een idee?Werkt beide kanten op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 16:06
|
|
|
|
| ARJAN007 schreef: | Dan gelijk alle betaalde voetbalclubs opheffen inclusief de stadions!  |
Helemaal mee eens! Zie je wel dat wij een coalitieregering kunnen vormen: de Imre en Arjan-coalitie!
Nou nog een partijprogramma!
Punt 1: ruim baan voor vrachtverkeer op de snelwegen! Punt 2: alle huizen voorzien van een zonneboiler Punt 3: afblijven van de Waddenzee! Punt 4: niet bezuinigen op het onderwijs (hooguit door het opheffen van 1 universiteit: Groningen of Tilburg, bijvoorbeeld) Punt 5: meer nationale feestdagen (is goed voor de economie) Punt 6: Geert Wilders wordt ambassadeur in Turkije Punt 7: de monarchie wordt versoberd tot staatshoofd + opvolger Punt 8: geen koude winters meer! Punt 9: Den Haag wordt in z'n geheel overgeplaatst naar NO Groningen Punt 10: Chautuliem wordt minister van Erediensten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 16:08
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Overigens hebben jullie ook het idee dat je stofjes lava proeft Mijn moeder had even een blokje omgelopen en proefde op haar tong stofjes lava. Het heeft hier overigens ook eventjes geregend dus die druppels doen hun werking wel lijkt mij niet echt gezond dus om dan nu naar buiten te gaan ben ik wel voorzichtig nu ik ook erg verkouden ben blijf ik binnen  |
Mijn vader had het ook al over stofdeeltjes. Toch hoefde ik niet te hoesten, toen ik net een stukje fietste.
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op dinsdag 20 april 2010, 16:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 16:10
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Mijn konijn heeft grote oren en een warm hart  |
Dat heeft de Grote Boze Wolf uit het sprookje Roodkapje ook!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 16:11
|
|
|
|
Ik mis Maris met haar koffie en sigaretten....
Je bent toch niet gestopt met je verslavingen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 16:17
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Ik mis Maris met haar koffie en sigaretten....
Je bent toch niet gestopt met je verslavingen?  | dan motte ge ook 's ochtends komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 16:28
|
|
|
|
Dinsdag 20 april/Dagelijkse bemoediging:
AANVAARD BEPROEVINGEN!
Misschien lijkt het wel, dat je ten onder zult gaan aan beproevingen en moeilijkheden, zij kunnen niet anders dan MIJN wil doen en die wil is, naar je hebt gezegd, jou wil. Zie je niet in, dat je niet ten onder kùnt gaan? Van nu af aan gaat er een nieuw leven voor je open. Het ligt aan jou of je het Koninkrijk, dat IK voor je bereid heb binnengaat. Het zonlicht van MIJN tegenwoordigheid schijnt op je paden. Heb vertrouwen en ga onbevreesd verder. MIJN genade is genoeg voor al je noden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 16:40
|
|
|
|
| CHRISTIANMATCH schreef: | We hebben hier vanochtend gebak bij de koffie gehad om het te vieren
Ik ben trots. 
We gaan er zeker nog wat leuks mee doen, ook om jullie te bedanken. |
Gefeliciteerd, Chris !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 16:42
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Ik mis Maris met haar koffie en sigaretten....
Je bent toch niet gestopt met je verslavingen?  |
Hoe kom je erbij dat ik er veslaafd aan ben? Ik kan smorgens niet zonder die 2
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 16:50
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Helemaal mee eens! Zie je wel dat wij een coalitieregering kunnen vormen: de Imre en Arjan-coalitie!
Nou nog een partijprogramma!
 |
Punt 11: behoud van kunst en cultuur Punt 12: investeren in openbaar vervoer; treinen in de randstad 6x per uur per richting laten rijden Punt 13: genieten van het feit dat degenen die niks om het milieu geven een prachtig lesje van de natuur krijgen. Zodat ook de klimaatzondaars beseffen dat het zondigen tegen het klimaat niet zonder gevolgen blijft......

(wat mij betreft mag de regen nog zeker 2 maanden wegblijven, zodat ook de klimaatsceptici eindelijk snappen dat ze de veranderingen in het klimaat niet kunnen negeren.......)
Laatst aangepast door
|
ARJAN007
|
op dinsdag 20 april 2010, 17:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 16:51
|
|
|
|
|
Ik geloof er niet in dat Jezus in het oude testament als engel verscheen aan diverse mensen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 16:57
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Ik geloof er niet in dat Jezus in het oude testament als engel verscheen aan diverse mensen. | Dat geloof ik ook niet zo erg want anders had Jezus niet als Kind op aarde geboren hoeven te worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 16:59
|
|
|
|
|
punt 14.. alle fietspaden 1 richrings verkeer van maken en een anwb voor fietsers.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 17:16
|
|
|
|
|
of gewoon naar de vis boer.....(voor de snelle visser dan he die geen geduld heeft)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 17:16
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Hmmmm moet zeggen het viel me meer dan zwaar tegen  | sorry ik weet ook niet presies hoe ze het doen he...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 17:17
|
|
|
|
| RELLOK036 schreef: | | of gewoon naar de vis boer.....(voor de snelle visser dan he die geen geduld heeft) | als de visboer maar dan niet sloom is met visbakken he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 17:24
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | dezelfde situatie kom je ook tegen bij abraham, wanneer hij bezoek krijgt, vlak voordat sodom en gomorra worden verwoest. ook daar verschijnt de Heere Jezus als engel..... |
Sodom en Gomorra 18 1 De HEER verscheen opnieuw aan Abraham, bij de eiken van Mamre. Op het heetst van de dag zat Abraham in de ingang van zijn tent. 2 Toen hij opkeek, zag hij even verderop plotseling drie mannen staan. Onmiddellijk snelde hij de tent uit, naar hen toe. Hij boog diep 3 en zei: ‘Heer, wees toch zo goed uw dienaar niet voorbij te gaan. 4 Ik zal wat water voor u laten halen zodat u uw voeten kunt wassen, maak het u hier onder de boom intussen gemakkelijk. 5 Ik zal u ook iets te eten brengen, zodat u weer op krachten kunt komen voordat u verdergaat. Daarvoor bent u immers bij uw dienaar langsgekomen?’ Zij antwoordden: ‘Wij nemen uw uitnodiging graag aan.’ 6 Abraham haastte zich naar de tent, naar Sara. ‘Vlug,’ zei hij, ‘drie schepel fijn meel! Maak deeg en bak brood.’ 7 Daarna snelde hij naar de kudde, zocht een mooi kalf uit dat er mals uitzag, en gaf dat aan een knecht, die het onmiddellijk klaarmaakte. 8 Hij haalde boter en melk, nam het gebraden kalf en zette alles aan zijn gasten voor. Terwijl zij aten, bleef hij bij hen staan onder de boom. 9 ‘Waar is Sara, uw vrouw?’ vroegen zij hem. ‘Daar, in de tent,’ antwoordde hij. 10 Toen zei een van hen: ‘Ik kom over precies een jaar bij u terug en dan zal uw vrouw Sara een zoon hebben.’ Sara, die in de ingang van de tent stond, achter de man, hoorde dat. 11 Nu waren Abraham en zij op hoge leeftijd gekomen en de jaren dat een vrouw vruchtbaar is, lagen al ver achter haar. 12 Daarom lachte ze in zichzelf. Zou de liefde voor mij dan nog weggelegd zijn? dacht ze. Ik ben immers verwelkt, en ook mijn man is al oud. 13 Toen vroeg de HEER aan Abraham: ‘Waarom lacht Sara, waarom vraagt ze zich af of ze op haar leeftijd nog wel een kind ter wereld kan brengen? 14 Is ook maar iets voor de HEER onmogelijk? Op de vastgestelde tijd, over precies een jaar, kom ik bij je terug en dan heeft Sara een zoon.’ 15 Geschrokken ontkende Sara: ‘Ik heb niet gelachen.’ Maar hij zei: ‘Ja, je hebt wel gelachen.’
16 Toen de mannen weer verdergingen, lieten ze hun blik op Sodom rusten. Abraham liep met hen mee om hun uitgeleide te doen. 17 De HEER dacht: Waarom zou ik voor Abraham geheimhouden wat ik van plan ben? 18 Uit Abraham zal immers een groot en machtig volk voortkomen, en alle volken op aarde zullen wensen zo gezegend te worden als hij. 19 Want ik heb hem uitgekozen, hij moet zijn zonen en zijn verdere nakomelingen voorhouden de weg te volgen die ik wijs, door rechtvaardig en goed te handelen. Alleen dan zal ik verwezenlijken wat ik Abraham heb toegezegd. 20 Daarom zei de HEER: ‘Er zijn ernstige beschuldigingen geuit tegen Sodom en Gomorra, hun zonden zijn ongehoord groot. 21 Ik zal ernaartoe gaan om te zien of de klachten die ik over hen heb gehoord gegrond zijn en zij verwoesting over zich hebben afgeroepen. Dat wil ik weten.’ 22 Toen gingen de twee mannen weg, naar Sodom, terwijl Abraham bij de HEER bleef staan. 23 Abraham ging dichter naar hem toe en vroeg: ‘Wilt u dan behalve de schuldigen ook de onschuldigen het leven benemen? 24 Misschien dat er in die stad vijftig onschuldigen zijn. Zou u die dan ook uit het leven wegrukken en niet de hele stad vergeving schenken omwille van die vijftig onschuldige inwoners? 25 Zoiets kunt u toch niet doen, hen samen met de schuldigen laten omkomen! Dan zouden schuldigen en onschuldigen over één kam worden geschoren. Dat kunt u toch niet doen! Hij die rechter is over de hele aarde moet toch rechtvaardig handelen?’ 26 De HEER antwoordde: ‘Als ik in Sodom vijftig onschuldigen aantref, zal ik omwille van hen de hele stad vergeving schenken.’ 27 Hierop zei Abraham: ‘Nu ik eenmaal zo vrij ben geweest de Heer aan te spreken, hoewel ik niets dan stof ben: 28 stel dat er aan die vijftig onschuldigen vijf ontbreken, zou u dan toch vanwege die vijf de hele stad verwoesten?’ ‘Nee,’ antwoordde hij, ‘ik zal haar niet verwoesten als ik er vijfenveertig aantref.’ 29 Opnieuw sprak Abraham hem aan: ‘Stel dat het er maar veertig zijn.’ ‘Dan zal ik het niet doen omwille van die veertig.’ 30 Toen zei hij: ‘Ik hoop dat u niet kwaad wordt, Heer, wanneer ik het waag door te gaan: stel dat het er maar dertig zijn.’ ‘Ik zal het niet doen als ik er dertig aantref.’ 31 Hierop zei hij: ‘Ik ben zo vrij de Heer opnieuw aan te spreken: stel dat het er maar twintig zijn.’ ‘Dan zal ik de stad niet verwoesten omwille van die twintig.’ 32 Abraham zei: ‘Ik hoop dat u niet kwaad wordt, Heer, wanneer ik het nog één keer waag iets te zeggen: stel dat het er maar tien zijn.’ ‘Dan zal ik haar niet verwoesten omwille van die tien.’ 33 Zodra de HEER zijn gesprek met Abraham had beëindigd, ging hij weg. En Abraham keerde terug naar de plaats waar hij woonde.
De Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 april 2010, 17:27
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | | Dat geloof ik ook niet zo erg want anders had Jezus niet als Kind op aarde geboren hoeven te worden |
Het zou dan gaan lijken op reincarnatie, of iets dergelijks.
|
|
| Naar boven |
|
|