| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 13:54
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ik heb weer een tafel geboekt bij dat leuke restaurantje in Kranenburg ( Duitsland) Vlak over de grens bij Nijmegen en makkelijk te vinden. Adres: Gasthof zu den Forrellenteich, Dorfstrasse 1 47559 Kranenburg-Nütterden.
http://www.gasthof-forellenteiche.de/home.html
- goede kaart, ruime porties voor lage prijzen - een echte aanrader!! - bei uns ist ALLES großer und beßer...
Datum 13 oktober om 19.30 uur Geen kinderen en geen aanmeldingen onder voorbehoud (plaats genoeg om je aan te melden als je het zeker weet dat je komt) Tafel voor 12 man m/v
weer 2 erbij...
Deelnemers:
Pieter649 Annette792 Erika124 Sandra206 | Bert168 Chatuliem619
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op zaterdag 29 september 2012, 13:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 13:56
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Nou, de internist ging uit van het bloedbeeld en dat was een laag hb gehalte, schijnt bij mannen zelden voor te komen alleen als er sprake is van darmkanker, het bloedbezinksel was te hoog, witte bloedlichaampjes te laag, allemaal tekenen volgens de internist die wezen op darmkanker, en na uitwendig onderzoek voelde hij een vergrote milt en lever, en daar sprak hij zijn angst over uit, dat het hopelijk niet uitgezaaid zou zijn... Het waren allemaal vermoedens van de internist, maar aardoor hebben wij wel weken in angst gezeten  |
Dank voor je antwoord...ik begrijp het...maar juist dat in angst zitten... (beter niet...dan onnodig...)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 13:58
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Nee...zeker ik niet...maar de laatste tijd..kan ik er aardig mee leven!!!!! |
Maar je constateert en veroordeelt wel anderen die alleen maar eerlijk willen zijn in hun bevindingen.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 13:59
|
|
|
|
Straks....buiten de deur....zo genieten... Maar wat het wordt??? Nog niet bekend... In een visrestaurant...dus....V I S...(als ik mag kiezen)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 14:00
|
|
|
|
[quote=GERRIT084]Volgens mij ben je hier appelen met peren aan het vergelijken, de ene zonde tegenover de andere, en dan is het goed. Hoe bedoel je, en wat is er mis met twee totaal verschillende zaken naast mekaar leggen....en..de 1ste is géén zonde, de 2de wel mi..Volgens mijn bescheiden mening, werkt het zo niet, ja misschien in de kerk, of geloofsgemeenschap in de buurt. Wát werkt er niet.. En als je als e.v.t boven genoemde voor de eeuwige rechter moet verschijnen, gaan die toch echt niet met je mee. Als ik voor mijn mening die ik hier op aarde schrijf voor de rechter, God, moet verschijnen...als mijn mening oprecht is, is het oke....En of dat enig nut zal hebben betwijfel ik ten zeerste, het is niet ons oordeel, en wij hebben er geen menging in, eigenlijk totaal niet. Ik weet niet wie je met ´we´ bedoelt, maar ja, ik denk wel dat ik een menging in zaken heb die mij aangaan of op wat voor manier dan ook, mijn interesse hebben. Je kan elkaar op deze aardkloot waarschuwen, dat iets volgens jou verkeerd is (in mijn beleving, er altijd bij zeggen) Maar iedereen moet zijn eigen verantwoorden, ook over (denk ik) het geen je tegen een ander zegt (in jou (uw) beleving) dus als dat niet goed is, wanneer jij zegt dat het wel goed is. Ja, en, iedereen moet verantwoording afleggen aan God. Als ik iets ´verkeerds´inschat, waar ik later mijn mening over kan bijstellen, niets zo veranderlijk als de mens, ja, het gaat erom, geef ik de mening omdat ik oprecht zo denk, of uit winstbejag, of om er op een andere slinkse manier zelf beter van te worden. Dat valt dan weer onder valse voorwenselen. , ook al bedoel je het heel lief, krijg je toch echt op je kloten Even checken of ik je begrijp, jij denkt dat, ook al zijn mijn intenties oke, en ik geef mijn mening, en later blijkt dat die niet conform is aan Gods mening of Gods Waarheid, dat ik daadoor wordt veroordeeld.. En wat bedoel je met Dat valt dan weer onder valse voorwenselen. , ook al bedoel je het heel lief, krijg je toch echt op je kloten
Als ik iets oprecht bedoel, zoals ik je woordje ´lief´ interpreteer, hoe kan dat dan onder valse voorwendselen zijn, en welke dan...

--- NB, Wat is er mis met totaal verschillende dingen vergelijken met dingen die verschillend zijn... Ja, als je dingen gaat vergelijken die bijna hetzelfde zijn, ja, dan kom je al gauw op óvereenkomsten zoeken. En, wat heeft appels met peren vergelijken te betekenen in relatie tot mijn stuk..
En...wát werkt er niet...
Zomaar even wat vragen naar aanleiding van je stuk.
En als ik voor God moet verschijnen ter verantwoording, ja, ik kan mezelf verantwoorden
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 29 september 2012, 14:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 14:00
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Enkele citaten uit je eigen bijdrage:
hiermee veroordeel je zelf toch een ander als hij de bijbel gebruikt? Waarom kun jij dan geen respect hebben voor mensen die de Bijbel als norm in hun leven zien en de Bijbel zo letterlijk mogelijk willen toepassen? Verdraagzaamheid werkt beide kanten op... |
Ik hou niet van dat veroordelende vingertje ten koste van de diepste gevoelens van andere mensen..........heel wat anders Chatuliem.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 14:01
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Vergeet je niet een klein medisch detail? Deze vorm van hersenonderzoek is gedaan op de hersenen zelf. Dat is weliswaar nauwkeuriger dan van buiten maar je maakt niet iemands hersenpan maar even open voor wetenschappelijk onderzoek - en dat zonder medische noodzaak. Het is onderzocht op overleden mensen. Verder zou ik me toch eens verdiepen in de mate waarin hersenen zich ontwikkelen nadat ze zijn ontstaan. Wat wij de ontwikkeling van de hersenen noemen is veelal het vullen ervan. Het aantoonbare gegeven zoals ik dat noemde ontwikkelt zich niet maar is als de hersenen compleet zijn gewoon aanwezig. De beangrijkste ontwikkeling die we daarna zien is helaas de hersentumor. Het door mij genoemde onderzoek is echt niet te falsificeren en zeker niet met deze argumenten.
Thomas | In theorie zou je dus eigenlijk vier groepen moeten onderzoeken. De eerste groep waarin homo's praktiserend zijn en de hersenen dat aangeven. De tweede groep waarbij mensen wel de hersennen hebben, en toch geen gevoelens ervoor hebben een derde groep waarin mensen wel gevoelens hebben maar "normale"hersenen en een vierde groep waarin mensen geen gevoelens hebben op dit vlak en ook de hersenen geen bijzondere samenstelling vertonen.
Ten tweede weten we ook dat hersenen met name in de kindertijd functies van elkaar over kunnen nemen, er zijn mensen die heel weinig hersenen hebben en toch normaal kunnen functioneren. Hoe je mij dit vertelt is voor mij wetenschappelijk gezien beslist niet afdoende...
Geef hem dan eens hersenen van een willekeurig iemand en laat hem dan bepalen welke geaardheid deze persoon heeft gekregen. Het lijkt me gezien de discussie wel een belangrijk onderzoek toe, en laten we dan eens kijken of die stelling standhoudt bij laten we zeggen 1000 mensen.
Het is jammer dat je die film niet kent, want daar gaat het om klonen. En ook hierbij wordt duidelijk gesteld, dat klonen alleen niet voldoende is om een persoon een gelijk bestaan te geven, de omstandigheden moeten nl. ook precies hetzelfde zijn. Iemand met dezelfde genen kan dus een heel ander leven krijgen...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zaterdag 29 september 2012, 14:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 14:02
|
|
|
|
helaas,ik krijg de namen van de deelnemers niet recht onder elkaar...
welke creatieve cm'er lukt dat wel?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 14:05
|
|
|
|
Hoe dom ik kan wezen...om hier op mijn zaterdagmiddag op de pc te gaan zitten...
Naar buiten dus...daar is meer dan dit!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 14:16
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | al 2 kijkers gehad!!! En nog 2 uur te gaan! Die ene man zou er in principe morgen in kunnen, zegt hij! O ja? Moet ik toch op zoek naar een grote kartonnen doos om in te wonen. (Of een beetje beter zoeken naar een man met huis! ) |
Was het een LEUKE, SINGLE man???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
Ik heb weer een tafel geboekt bij dat leuke restaurantje in Kranenburg ( Duitsland) Vlak over de grens bij Nijmegen en makkelijk te vinden. Adres: Gasthof zu den Forrellenteich, Dorfstrasse 1 47559 Kranenburg-Nütterden.
- goede kaart, ruime porties voor lage prijzen - een echte aanrader!! - bei uns ist ALLES großer und beßer...
Datum 13 oktober om 19.30 uur Geen kinderen en geen aanmeldingen onder voorbehoud (plaats genoeg om je aan te melden als je het zeker weet dat je komt) Tafel voor 12 man m/v
Deelnemers:
Pieter649 Annette792 Erika129 Sandra206 bert 168 Chatuliem 619
ikke dus
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 29 september 2012, 17:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | al 2 kijkers gehad!!! En nog 2 uur te gaan! Die ene man zou er in principe morgen in kunnen, zegt hij! O ja? Moet ik toch op zoek naar een grote kartonnen doos om in te wonen. (Of een beetje beter zoeken naar een man met huis! ) |
Viel die man voor je huis of voor jou? Dat je zijn stille hint niet begreep zeg.........tssssss
Hier verdienen de pubers een mooi centje met de open dag,ze zijn ingehuurd door een makelaar,houden 2 huizen in de gaten............ik wilde ook wel,ik kan goed kletsen,vind verkopen heerlijk en je krijgt nog betaald ook!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 14:19
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | In theorie zou je dus eigenlijk vier groepen moeten onderzoeken. De eerste groep waarin homo's praktiserend zijn en de hersenen dat aangeven. De tweede groep waarbij mensen wel de hersennen hebben, en toch geen gevoelens ervoor hebben een derde groep waarin mensen wel gevoelens hebben maar "normale"hersenen en een vierde groep waarin mensen geen gevoelens hebben op dit vlak en ook de hersenen geen bijzondere samenstelling vertonen.
Ten tweede weten we ook dat hersenen met name in de kindertijd functies van elkaar over kunnen nemen, er zijn mensen die heel weinig hersenen hebben en toch normaal kunnen functioneren. Hoe je mij dit vertelt is voor mij wetenschappelijk gezien beslist niet afdoende... |
De gangbare methodologie is gewoon gevolgd en die is voor dit overigens ethisch beladen onderzoek voldoende en juist. Natuurlijk is een uitgebreider onderzoek, zoals jij dat noemt fraai en zou meer opleveren maar dit is eenduidig en helder. Het voldoet aan alle normen behalve de statistische, maar dat is een kwestie van tijd.
Ik weet niet precies wat je definitie van weinig hersens is, dus over normaal functioneren is dan helemaal geen uitspraak te doen. Of je moet bedoelen dat wat zwakbegaafde mensen toch nog goed kunnen functioneren in de samenleving. Dat is natuurlijk ook zo maar ik zie niet in wat dat met dit onderzoek te maken heeft. Verder is een CM-discussie uiteraard geen methodologische verantwoording. Draai het om: als het niet verantwoord was gebeurd, was het allang neergesabeld en dat is bepaald niet gebeurd. De aanleg is een gegeven. Links Nederland was er indertijd niet blij mee maar gelukkig kunnen politieke en ook andere opvattingen op den duur geen wetenschappelijke kennis - zoals met Buikhuizen - tegenhouden. En zo hoort het ook.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 29 september 2012, 14:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 14:25
|
|
|
|
[quote=SHANITA130]
Met we, wij allemaal denk ik, en het oke vinden, wat jij vindt voor jezelf, mag jij weten, en dat jij, jezelf kan verantwoorden vind ik heel knap. Ik ben bang, dat ik toch weinig zelf in kan leveren tegenover de Almachtige, ik zou, of ben wel blij, als Zijn Zoon mij zou vertegenwoordigen, en verdedigen. Lijkt mij hoor, maar tsja wie ben ik..................?!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 14:31
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik heb weer een tafel geboekt bij dat leuke restaurantje in Kranenburg ( Duitsland) Vlak over de grens bij Nijmegen en makkelijk te vinden. Adres: Gasthof zu den Forrellenteich, Dorfstrasse 1 47559 Kranenburg-Nütterden.
Deelnemers:
Pieter649 Annette792 Erika124 Sandra206 bert 168 Chatuliem 619
ikke dus  |
Ach wat jammer nou, khad graag mee gewild, maar na 2x in de week verplicht (moet wel anders kom ik om) eten in dat land, kost het mij te veel aan Norit, om een derde keer mij er aan te wagen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 14:36
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Wat erg dat je dit schrijft...niet te geloven.......eignelijk heel wreed wat je allemaal suggereert om je gelijk te halen... En wat triest als je een homo bent met een mooie relatie en je leest jouw stukjes.......... Waar bemoei je je eigenlijk mee? |
Ja, Willemijn, ik las, ik schrok...
Weer die K#$ vergelijking, van homo versus moordenaars ed.
Dat kan mi met de beste wil van de wereld niet worden vergeleken.
Heel heel heel erg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT833
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 14:37
|
|
|
|
Hoi Hanna, ik heb me opgegeven voor de bbq op de hei. Nu heb ik een paar vrienden die ook graag komen maar zijn geen lid van van CM.Wordt dat op prijs gesteld? Gr. Gert
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 14:56
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Viel die man voor je huis of voor jou? Dat je zijn stille hint niet begreep zeg.........tssssss
Hier verdienen de pubers een mooi centje met de open dag,ze zijn ingehuurd door een makelaar,houden 2 huizen in de gaten............ik wilde ook wel,ik kan goed kletsen,vind verkopen heerlijk en je krijgt nog betaald ook! |
Leanne, allereerst gefeliciteerd met je verjaardag! Heb ik weer een stille hint gemist dus.
En Steentje, ja hij was single, maar leuk?mmm.. niet onaardig, maar te jong. Hij wou beneden in het souterrain wilde katten gaan houden, nou...dan kan ik wel gewoon hier blijven wonen toch? 
Inmiddels 4 kijkers gehad
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op zaterdag 29 september 2012, 14:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 15:00
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | De gangbare methodologie is gewoon gevolgd en die is voor dit overigens ethisch beladen onderzooek voldoende. Natuurlijk is een uitgebreider onderzoek fraai en zou meer opleveren maar dit is eenduidlig en helder. Het voldoet aan alle normen behalve de statistische, maar dat is een kwestie van tijd.
Ik weet niet precies wat je definitie van weinig hersens is, dus over normaal functioneren is dan helemaal geen uitspraak te doen. Of je moet bedoelen dat wat zwakbegaafde mensen toch nog goed kunnen functioneren in de samenleving. Dat is natuurlijk ook zo maar ik zie niet in wat dat met dit onderzoek te maken heeft. Verder is een CM-discussie natuurlijk geen methodologische verantwoording. Draai het om: als het niet verantwoord was gebeurd, was het allang neergesabeld en dat is bepaald niet gebeurd. De aanleg is een gegeven. Links Nederland was er indertijd niet blij mee maar gelukkig kunnen politieke opvattingen op de duur geen wetenschappelijke kennis - zoals met Buikhuizen - tegenhouden. En zo hoort het ook.
Thomas | Je geeft zelf aan dat het ethisch nogal beladen is. Een reden des temeer om het nog wetenschappelijker aan te tonen. Je hebt nl altijd een controle groep nodig, en ik heb niet gelezen dat hij aan die voorwaarden voldaan heeft. Wat betreft die mensen met weinig hersenen, ze hadden een normaal iq en konden dus normaal functioneren. Vroeger was het standpunt dat hersenen zich niet konden aanpassen, maar van dat standpunt zijn ze niet meer zo van overtuigd. In mijn ogen geldt voor homofilie nog steeds dat het samenspel is van nature en nurture..
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zaterdag 29 september 2012, 15:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 15:01
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Ik hou niet van dat veroordelende vingertje ten koste van de diepste gevoelens van andere mensen..........heel wat anders Chatuliem....... | Is het echt zoveel anders, Wmijn? Jij bent toch altijd bezig met verdraagzaamheid, waarom dit dan niet naar ons toe?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 15:12
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Is het echt zoveel anders, Wmijn? Jij bent toch altijd bezig met verdraagzaamheid, waarom dit dan niet naar ons toe? |
Wie bedoel je met ons???? Praat je namens anderen of praat je voor jezelf? Ik kan niet tegen onrechtvaardigheid dat weet je heel goed..... En waar is de tijd gebleven Chatuliem dat je wat milder was en wij hele gesprekken over het geloof konden voeren en elkaar respecteerden ondanks dat onze visies mijlenver uiteen lagen???? Je hoeft je gelijk toch niet te halen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 15:15
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Enkele citaten uit je eigen bijdrage:
hiermee veroordeel je zelf toch een ander als hij de bijbel gebruikt? Waarom kun jij dan geen respect hebben voor mensen die de Bijbel als norm in hun leven zien en de Bijbel zo letterlijk mogelijk willen toepassen? Verdraagzaamheid werkt beide kanten op... |
Ik zie de Bijbel ook als norm in mijn leven, weliswaar met andere normen.....en dat weet jij ook heel goed dus ik ben verbaasd over je vraag?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 15:17
|
|
|
|
GERRIT084 Met we, wij allemaal denk ik, en het oke vinden, wat jij vindt voor jezelf, mag jij weten, en dat jij, jezelf kan verantwoorden vind ik heel knap. Ik ben bang, dat ik toch weinig zelf in kan leveren tegenover de Almachtige, ik zou, of ben wel blij, als Zijn Zoon mij zou vertegenwoordigen, en verdedigen. Lijkt mij hoor, maar tsja wie ben ik..................?!
Wat ik vind daar heb ik lang en goed over nagedacht en kan ik verantwoorden.
En zo knap is dat niet, ik wéét waarom ik dingen denk dat ze zo zijn, en probeer dat weer te geven.
Ik ben ook blij dat Zijn Zoon mij vertegenwoordt, dat is de kern van het Evangelie.
Ik heb het idee uit wat jij schrijft dat jij denkt dat dat niet zo is, door, Quote´Lijkt mij hoor, maar tsja wie ben ik..................?! ´
Kan jij jezelf dan niet verantwoorden....
Dan ben je op glad ijs, denk ik. zo van je doet dit en dat en je weet dat dat niet kan, dat het duidelijk tegen een gebod van God ingaat, en je doet niet alles wat in je vermogen ligt om ertegen te vechten....
Zo komt je-het op me over...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 29 september 2012, 16:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 15:39
|
|
|
|
Spuit elf of 11, wat was dat ook alweer?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 29 september 2012, 16:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 15:53
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | | Ach wat jammer nou, khad graag mee gewild, maar na 2x in de week verplicht (moet wel anders kom ik om) eten in dat land, kost het mij te veel aan Norit, om een derde keer mij er aan te wagen. |
gewoon flink beschuiten eten met kaneel helpt ook wel Gerrit...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 15:55
|
|
|
|
| BERT168 schreef: | | gewoon flink beschuiten eten met kaneel helpt ook wel Gerrit... |
Of rijstwater!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 15:59
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Wat erg dat je dit schrijft...niet te geloven.......eignelijk heel wreed wat je allemaal suggereert om je gelijk te halen... En wat triest als je een homo bent met een mooie relatie en je leest jouw stukjes.......... Waar bemoei je je eigenlijk mee? | Ik suggereer helemaal niks, waarom zou ik. Ik geef gewoon mijn reactie op het wetenschappelijke onderzoek. Misschien weet je het niet, maar het is vrij normaal om onderzoek te doen op het menselijk lichaam. Je kunt ook je lichaam ter beschikking geven voor onderzoek. Dat is niet wreed, dat is gewoon dingen onderzoeken. Ik ben niet de persoon die homoseksuelen beschrijft als mensen met andere hersenen dan "normale" mensen. Dat is iets wat Thomas beschrijft. Maar om deze discussie gestalte te geven vind ik ook, dat je dit moet bespreken. Want mensen met andere hersenen vind ik al een behoorlijk hefitge uitspraak, want dan krijg je het punt van: hebben ze dan een afwijking? Zelf geloof ik daar niet zo in, en daarom ga ik erop door.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 16:04
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | GERRIT084 Met we, wij allemaal denk ik, en het oke vinden, wat jij vindt voor jezelf, mag jij weten, en dat jij, jezelf kan verantwoorden vind ik heel knap. Ik ben bang, dat ik toch weinig zelf in kan leveren tegenover de Almachtige, ik zou, of ben wel blij, als Zijn Zoon mij zou vertegenwoordigen, en verdedigen. Lijkt mij hoor, maar tsja wie ben ik..................?!
Wat ik vind daar heb ik lang en goed over nagedacht en kan ik verantwoorden.
En zo knap is dat niet, ik wéét waarom ik dingen denk dat ze zo zijn, en probeer dat weer te geven.
Ik ben ook blij dat Zijn Zoon mij vertegenwoordt, dat is de kern van het Evangelie.
Ik heb het idee uit wat jij schrijft dat jij denkt dat dat niet zo is, door, Quote´Lijkt mij hoor, maar tsja wie ben ik..................?! ´
Kan jij jezelf dan niet verantwoorden....
Dan ben je op glad ijs, denk ik. zo van je doet dit en dat en je weet dat dat niet kan, dat het duidelijk tegen een gebod van God ingaat, en je doet niet alles wat in je vermogen ligt om ertegen te vechten....
Zo komt je-het op me over...  |
Kijk, en daar zit hem nu de kneep, er zijn nu eenmaal zonden, waar je eigenlijk geen weet van hebt. Die moet je n.m ook verantwoorden, en in een mensen leven moet je ook wel eens risico,s nemen, zo maar in ene, zonder dat je eigenlijk tijd hebt om na te denken. Wat voor de 1 heel normaal is, is voor de andere soms niet eens een optie. En omdat jij denkt dat de dingen zo zijn, ik denk niet dat, dat een excuus is die ook draagkracht heeft. Over glad ijs gesproken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 16:06
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Hoe dom ik kan wezen...om hier op mijn zaterdagmiddag op de pc te gaan zitten...
Naar buiten dus...daar is meer dan dit!!!! |
Ja regen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 september 2012, 16:07
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik heb weer een tafel geboekt bij dat leuke restaurantje in Kranenburg ( Duitsland) Vlak over de grens bij Nijmegen en makkelijk te vinden. Adres: Gasthof zu den Forrellenteich, Dorfstrasse 1 47559 Kranenburg-Nütterden.
Deelnemers:
Pieter649 Annette792 Erika124 Sandra206 bert 168 Chatuliem 619
ikke dus  |
goed zeg,je bent beslist de beste Erika129 die ik ken!
maar eh...wie is Erika 124 dan op de lijst?
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |