| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 21:55
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Ik ben noch niet klaar  |
'Landleven' is mijn eigen serie. Ga jij maar door met je stedenrij. Zijn er voldoende van. We bewonderen je smaak!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 21:56
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Misschien zijn die mensen geen lid? Misschien juist omdat ze zich niet willen binden aan menselijke grenzen, maar juist vrij willen zijn om meerdere samenkomsten te bezoeken? Of dit dan persé tot minder kerkgang leidt, zoals Chatuliem veronderstelt, zou ik niet durven stellen.
Zegt de opmerking niet in hokjes denken dan werkelijk niets? Volgens mij zegt het heel veel over de persoon, namelijk dat hij bereid is over eigen grenzen heen te kijken. |
Tuurlijk zegt de opmerking 'niet in hokjes denken' niet helemaal niets... Maar de vraag was, bij welk kerkgenootschap hoor je... Dat is toch gewoon een feitelijke vraag? En dat zegt mij niets over of je wel of niet open staat voor mensen uit andere hokjes... Dat is een andere vraag... 
Niet in hokjes denken roept bij mij iets op van 'ik vind het niet zo belangrijk van welke kerk ik lid ben'. Voor God is het niet belangrijk, denk ik, van welke kerk ik lid ben. Het gaat Hem erom of ik in Hem geloof... Maar op een site als deze stel ik mezelf voor en dan vind ik kerkgenootschap wel relevante informatie... Ik heb al uitgelegd waarom.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 21:59
|
|
|
|
| HARALD285 schreef: | Chat, van de andere kant kan ik ook zeggen dan personen die aangeven bij een kerk te horen, dat dat negatief klinkt, want het geeft aan dat mensen niet over hun kerkmuren heen kijken. En dat mensen die een bepaalde kerk ingevuld hebben daar ook trouw altijd heen gaan. En daar ook tegenover elkaar stelling nemen, met bv. als voorbeeld uit de bijbel; Ik ben van Cefas, en ik van Petrus, zo kun je ook zeggen, ik ben GKV, en ik ben PKN. Zeg je dan dat je tot God behoort daarmee, of tot een kerk gemeenschap? Zeg ik liever dat ik kind van God ben dan dat ik lid ben van de GKV.
|
Wat mij betreft trek je hier onterechte conclusies... Je interpreteert iets, wat gewoon als feit er staat... Zie mijn reactie hierboven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:03
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | | Wat mij betreft trek je hier onterechte conclusies... Je interpreteert iets, wat gewoon als feit er staat... Zie mijn reactie hierboven. |
Een zelfde interpretatie wordt ook gegeven door jou en Chat over die andere opmerking die ingevuld kan worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:06
|
|
|
|
Hoewel ik een hekel heb aan 'kerkhokjes', vind ik het wel een belangrijke vraag. Het zegt toch vaak iets over de (achtergrond van de) persoon, zoals Chatuliem al aangaf. Voor mij is het heel belangrijk om mijn geloof te kunnen delen met een partner. Het geloof is wezenlijk onderdeel van mijn identiteit. Iemand die mijn geloofsbeleving niet begrijpen kan, begrijpt dus mij in mijn identiteit niet. Ik zeg niet dat dit de kans op een goede relatie onmogelijk maakt, maar het is wel erg lastig in de praktijk... Uit ervaring weet ik dat kerkgenootschappen met dezelfde naam nogal eens per plaats kunnen verschillen. Wanneer er een relatie ontstaat is de kans groot dat minimaal een van de twee zal gaan verhuizen. Ik denk dat het dan goed is wanneer je samen gaat kijken naar een gemeente waar je je het best thuis voelt. Dat kan dus best plaatselijk verschillend zijn. Ik denk dat er dus veel meer mensen zijn die al meerdere kerken hebben bezocht, bij de een sprak het een, bij de ander het ander weer meer aan.
Er is nu eenmaal geen open keuze mogelijkheid, dan moet je toch iets invullen. Er zijn meer vragen hoor, die best lastig zijn om echt eerlijk in te vullen, wat moet ik invullen bij lichaamslengte? Ik zou het echt niet weten, zover ik weet ben ik 179,5 cm jij mag het zeggen.
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op woensdag 21 april 2010, 22:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:09
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Een zelfde interpretatie wordt ook gegeven door jou en Chat over die andere opmerking die ingevuld kan worden  |
Daar ben ik het niet helemaal mee eens... Het gaat om een feitelijke vraag, die wat mij betreft concreet beantwoord mag worden... Wat je aan dat antwoord ontleent... tja, da's idd interpretatie...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE378
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:10
|
|
|
|
Ik ben heel erg benieuwd wat de meeste mensen vinden van sex voor het huwelijk. En als je voor sex voor het huwelijk waarom dan? Kan je het dan zeg maar verantwoorden tegen over God? Ik heb namelijk pas een boekje gelezen over Sex voor het huwelijk. Waarom het eigenlijk binnen het huwelijk hoort. Het boek is zeer aan te raden mocht je er nieuwsgierig naar zijn wat over in de bijbel staat. Ook staat in dit boekje over zelfbevrediging. Ook wil ik weten hoe jullie daar over denken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:10
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | Daar ben ik het niet helemaal mee eens... Het gaat om een feitelijke vraag, die wat mij betreft concreet beantwoord mag worden... Wat je aan dat antwoord ontleent... tja, da's idd interpretatie...  |
Waarom staat het dan wel bij de keuze mogelijkheden??? Sorry maar vind het een beetje een zinloze discussie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:12
|
|
|
|
| MARIANNE378 schreef: | Ik ben heel erg benieuwd wat de meeste mensen vinden van sex voor het huwelijk. En als je voor sex voor het huwelijk waarom dan? Kan je het dan zeg maar verantwoorden tegen over God? Ik heb namelijk pas een boekje gelezen over Sex voor het huwelijk. Waarom het eigenlijk binnen het huwelijk hoort. Het boek is zeer aan te raden mocht je er nieuwsgierig naar zijn wat over in de bijbel staat. Ook staat in dit boekje over zelfbevrediging. Ook wil ik weten hoe jullie daar over denken. |
Hoe denk je er zelf over?? Denk als je zoiets aankaart je zelf wel de aftrap mag geven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:17
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik zag het weekend die mooie lucht boven het water en dacht even bij mezelf........Zo is de lucht door Gods schepping bedoelt.......... Het viel gewoon op hoe helder het was..... |
Straks zijn er ook geen vliegtuigen , en als we dan eens een eind moeten reizen, om mekaar op te zoeken....dan doen we er toch gewoon ff over, toch tijd zat.
Maar de luchten waren idd heel mooi, streeploos, zo zouden mijn ramen ook moeten zijn. Dan zie je als de zon schijnt altijd weer een streepje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:18
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | 'Aardbeving veroorzaakt door vrouwen'TEHERAN - Aardbevingen zijn geen natuurverschijnsel, maar worden veroorzaakt door losbandige moslimvrouwen. Dat zegt de Iraanse geestelijke Hojatoleslam Kazem Seddighi. Volgens hem lopen Iraanse vrouwen er veel te bloot bij waardoor het hoofd van veel mannen op hol slaat. "Zo zorgen zij voor overspel, waardoor het aantal aardbevingen in Iran toeneemt", aldus de hoge imam.
Volgens Hojatoleslam Kazem Sedighi is er maar één manier om het aantal aardbevingen in zijn land te laten afnemen: "We moeten onze toevlucht zoeken in ons geloof en moeten ons leven aanpassen aan de islamitische morele codes."
President Mahmoud Ahmadinejad waarschuwde laatst ook al dat de hoofdstad Teheran binnenkort weleens getroffen zou kunnen worden door een grote aardbeving. |
Sommigen hebben echt een beving in hun hoofd gehad, om dergelijke dingen te beweren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE378
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:19
|
|
|
|
Op zich vind ik dat sex binnen het huwelijk hoort. Maar soms vind ik dat nog wel moeilijk. Vooral als je al een tijdje met elkaar bent en al veel met elkaar hebt gedeeld. En wat betreft zelfbevrediging weet ik dat het soms moeilijk is om het niet te doen. Alleen maar soms om even de spanning bij jezelf er af te halen. Maar als je in dat boekje kijkt is het niet zo als God het bedoelt heeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:20
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Waarom staat het dan wel bij de keuze mogelijkheden??? |
Ja, vind ik ook... gewoon schrappen deze keuzemogelijkheid... 
| Quote: | Sorry maar vind het een beetje een zinloze discussie  |
Tja... heel zinvol vind ik 'm ook niet nee....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:23
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | peace.......in dat geval hééft hij je toch ook pijn gedaan, ook al heb jij (voor zover ik t goed begrijp) de beslissing genomen om weg te gaan?? ik verwacht dat dat is wat eva bedoelt..... |
Oke, als dat is wat Eva bedoelt, volgens mij heeft niet ieder mens het vermogen (lees: talent) om zich in te leven in de ander... Jammer, maar helaas...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:24
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | Ja, vind ik ook... gewoon schrappen deze keuzemogelijkheid... 
Tja... heel zinvol vind ik 'm ook niet nee....  |
Soms he soms snap ik der gewoon geen hout meer van en denk ik ach het zal wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:27
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | Daar ben ik het niet helemaal mee eens... Het gaat om een feitelijke vraag, die wat mij betreft concreet beantwoord mag worden... Wat je aan dat antwoord ontleent... tja, da's idd interpretatie...  |
Het antwoord over het niet in hokjes denken is ook gewoon heel concreet! Een mens met een relatie met Jezus is allereerst christen! Daarnaast kan hij ook nog lid zijn van een bepaalde kerk. Maar op 1 staat zijn christen zijn, zonder aanzien des hokjes.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:27
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | | Sommigen hebben echt een beving in hun hoofd gehad, om dergelijke dingen te beweren. |
Hahaha toen ik het las in de krant dacht ik meteen DIE moet op CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:37
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Voorspelbare reacties, De een voelt zich meteen aangevallen en kiest de aanval. Maar laten we eens dieper op de kwestie ingaan. In je profiel stel je jezelf voor. En dat staat het leuk, dat je openstaat voor andersdenkenden. In principe is dat goed, per slot van rekening vind ik niet dat je andere kerken moet veroordelen. Maar dit profiel dient ook om je voor te stellen aan de ander. En dan vind ik dat je jezelf tekort doet. Iedereen heeft nl. een geloofsbeleving en dat gaat vaak niet samen met iemand van een geheel andere kerk. Stel je je eens voor, zou je het kunnen opbrengen om samen met iemand door het leven te gaan, die heel anders met zijn geloof omgaat? Dan heb ik het om theologische verschillen, maar ook om verschillen qua geloofsbeleving. Onbewust heb je grenzen, en dat heeft ook te maken met je eigen achtergrond. Wat is er op tegen om daar duidelijk voor uit te komen? En Willie, als je in de zorg werkt, is het logisch dat je zondags ook moet werken. Daar is niks op tegen en dat valt m.i. buiten de discussie. |
Weet je Chat, het gaat mij niet om kerken, en ja, ook ik vind het belangrijk dat je je als christen onderling bemoedigt in het geloof, ook al ben ik (nog) geen lid van een kerk. Omdat ik geloof dat het niet om een kerk gaat in eerste instantie en geloof dat het in eerste instantie gaat om je persoonlijke relatie met God (een hartszaak dus), heb ik neergezet, ik denk niet in hokjes. Als ik dat niet zou schrijven heb ik het gevoel dat ik anderen zou beoordelen op hun kerkgang en ik ben van mening dat dit in elk geval voor mij niet de juiste instelling is.
Ook als het zou betekenen als iemand lid is van een kerk, waar ik sterk van te voren al voel hier voel ik me niet thuis (bijv. pinkstergemeente), dan nog wil ik die ander in zijn of haar waarde laten... ongeacht wat ik er van denk... uiteindelijk gaat het toch om die ene God, ook al zal het meer onwaarschijnlijk zijn dan waarschijnlijk dat ik me in dat geval zal aanpassen aan die ander. Een relatie is ook in die zin een aanvulling en als het dat niet is, dan denk ik dat het beter is om alle voors en tegens nog eens op een rijtje te zetten. Geloof is voor mij belangrijk, juist ook in een relatie. Maar ik ben daar tevens ruim in om elkaar daar eerst in te leren kennen, voor je gaat zeggen, ja maar jij bent lid van die kerk, dus laat maar... wil de persoon er achter juist leren kennen en dat doe ik niet zozeer aan de hand van een kerk (uitzonderingen daargelaten).
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:38
|
|
|
|
| ARJAN007 schreef: | Of degene die die optie aanvinkt wil zijn/haar privacy beschermen door niet meteen met alle details te komen. Als iemand werkelijk geïnteresseerd is in een profiel kunnen de details alsnog aan bod komen. Het is nogal wat om met een gedetailleerd profiel op internet te staan...... Kortom: er kunnen meerdere redenen zijn om aan te vinken dat men niet in hokjes denkt...... |
Nou ik heb heel bewust IK BEN CHRISTEN, DENK NIET IN HOKJES neergezet.
Hier heb je wat, daar vind je wat. Voor mij is de kerk, iedereen die gelooft en belijdt dat Jezus zijn/haar Heer is en dat Hij is opgestaan.
Ik kerk nu PKN, wel een heel evangelische uitvoering, dus t keuze vakje PKN is voor mij geen optie. Heb ondertussen de volgende kerken al afgestruind, al naar gelang ik woonde : Ned.Hervormd - hokje gereformeerde bond (uitgestapt vanwege vanalles) Ned.Hervormd - hokje confesioneel Evangelische Gemeente - uitgestapt vanwege discussie herdoop en avondmaal Nederlands Gereformeerd Ned.Hervormd - hokje confesioneel Nu heet dat PKN, met een heel frisse evangelische wind Ook nog wel een paar keer naar katholieke kerk geweest en paar keer orthodoxe kerk geweest
Maakt t mij uit, wat iemand kerkt? Nee... maar kan mij beter vinden met mensen die openlijk voor hun geloof durven uit te komen, daar van getuigen, God de leiding in hun leven durven te geven, en vanuit dat vertrouwen leven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DOLFIJN286
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:42
|
|
|
|
|
Dat zou ik niet beter kunnen verwoorden! Ik denk niet in hokjes omdat ik niet geloof dat één bepaalde kerkgemeenschap de juiste is. Ik geloof dat in elke kerk écht gelovige mensen zitten, mensen die de schijn ophouden of er enkel heengaan uit traditie en ongelovigen. Mijn geloof beleef ik thuis, soms samen met enkele vrienden of familie, zonder dat iemand mij kerkregels en tradities oplegt. Ik geloof ook niet in de hiërarchie die in de meeste kerken heerst, waar de ene persoon hoger aangeschreven staat dan een andere omdat die voorganger/zangleider/oudste/... is. Hoop hiermee mijn keuze voor "christen, maar niet in hokjes denken" een beetje te verklaren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:42
|
|
|
|
| MARIANNE378 schreef: | Ik ben heel erg benieuwd wat de meeste mensen vinden van sex voor het huwelijk. En als je voor sex voor het huwelijk waarom dan? Kan je het dan zeg maar verantwoorden tegen over God? Ik heb namelijk pas een boekje gelezen over Sex voor het huwelijk. Waarom het eigenlijk binnen het huwelijk hoort. Het boek is zeer aan te raden mocht je er nieuwsgierig naar zijn wat over in de bijbel staat. Ook staat in dit boekje over zelfbevrediging. Ook wil ik weten hoe jullie daar over denken. |
de aftrap heb je al gedaan. de bal ligt alleen dood op t veld.
misschien eens even een tikkie geven
ik beken schuld :
Ja, heb t voor t huwelijk gedaan, wel met haar getrouwd. Voelde ik mij daar schuldig over? Nee. Weet ik dat God t anders wil? Ja En dan weet ik dat ik daar tegen in ben gegaan, ja. Maar het gebeurde.
Heb t ook gedaan tijdens het huwelijk .... die kids zijn er !!
Heb t ook gedaan na mijn scheiding.
en dan over je vraag van punt 2 antwoord : ook ja, zelfde reden als jij...... de spanning moet er letterlijk en figuurlijk wel eens af.
Ben ik nu een zondaar?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:44
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Nou ik heb heel bewust IK BEN CHRISTEN, DENK NIET IN HOKJES neergezet.
Hier heb je wat, daar vind je wat. Voor mij is de kerk, iedereen die gelooft en belijdt dat Jezus zijn/haar Heer is en dat Hij is opgestaan.
Ik kerk nu PKN, wel een heel evangelische uitvoering, dus t keuze vakje PKN is voor mij geen optie. Heb ondertussen de volgende kerken al afgestruind, al naar gelang ik woonde : Ned.Hervormd - hokje gereformeerde bond (uitgestapt vanwege vanalles) Ned.Hervormd - hokje confesioneel Evangelische Gemeente - uitgestapt vanwege discussie herdoop en avondmaal Nederlands Gereformeerd Ned.Hervormd - hokje confesioneel Nu heet dat PKN, met een heel frisse evangelische wind Ook nog wel een paar keer naar katholieke kerk geweest en paar keer orthodoxe kerk geweest
Maakt t mij uit, wat iemand kerkt? Nee... maar kan mij beter vinden met mensen die openlijk voor hun geloof durven uit te komen, daar van getuigen, God de leiding in hun leven durven te geven, en vanuit dat vertrouwen leven. |
Bij mij gaat het in de kerk erom dat Het Woord van God naar waarheid word verkondigd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:47
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Bij mij gaat het in de kerk erom dat Het Woord van God naar waarheid word verkondigd. |
en dat gebeurt toch in heel veel kerken, dus ik denk niet in hokjes.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE378
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:47
|
|
|
|
ik vind van niet, want ik doe het ook af en toe. Alleen maar om de spanning er even af te halen. Maar hoe denk je te kunnen verantwoorden tegen over God met betrekking tot de sex????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 22:58
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Het antwoord over het niet in hokjes denken is ook gewoon heel concreet! Een mens met een relatie met Jezus is allereerst christen! Daarnaast kan hij ook nog lid zijn van een bepaalde kerk. Maar op 1 staat zijn christen zijn, zonder aanzien des hokjes.  |
Ik ben christen, ik denk niet in hokjes en ik ben lid van een pkn-gemeente...
Beste mensen, het één sluit het ander niet uit.... Dat is wat ik probeer(de) aan te geven, maar wat me blijkbaar niet lukte...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 23:04
|
|
|
|
| MARIANNE378 schreef: | ik vind van niet, want ik doe het ook af en toe. Alleen maar om de spanning er even af te halen. Maar hoe denk je te kunnen verantwoorden tegen over God met betrekking tot de sex???? |
Hoe ik t denk te verantwoorden? Hoe ga ik al mijn zonden verantwoorden aan God??
shit...... dat lukt mij niet, kan ik niet, heb ernstig gefaald
Thank God for Jesus....
En ja... ik weet dat ik dingen fout doe en gedaan heb. En ik weet dat ik niet mag en kan leven en doorgaan met fouten maken, omdat ik weet dat God een vergevende God is, want dan sla ik weer een spijker.
Verleiding is groot.
Wie sex heeft gehad is volgens God één vlees geweest met hem/haar. Voor mij houdt dit in dat je voor God een relatie bent aangegaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 23:05
|
|
|
|
verwijdert door mezelf
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op maandag 29 november 2010, 00:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 23:07
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | Ik ben christen, ik denk niet in hokjes en ik ben lid van een pkn-gemeente...
Beste mensen, het één sluit het ander niet uit.... Dat is wat ik probeer(de) aan te geven, maar wat me blijkbaar niet lukte...  |
Gewoon èèn kerk, maar ja......daar passen we niet in. Denk je dat GOD blij is met dit gekonkel?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 23:14
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Hoe ik t denk te verantwoorden? Hoe ga ik al mijn zonden verantwoorden aan God??
shit...... dat lukt mij niet, kan ik niet, heb ernstig gefaald
Thank God for Jesus....
En ja... ik weet dat ik dingen fout doe en gedaan heb. En ik weet dat ik niet mag en kan leven en doorgaan met fouten maken, omdat ik weet dat God een vergevende God is, want dan sla ik weer een spijker.
Verleiding is groot.
Wie sex heeft gehad is volgens God één vlees geweest met hem/haar. Voor mij houdt dit in dat je voor God een relatie bent aangegaan. |
Ben je dan ook voor GOD getrouwd? Dan zijn er vele mensen met meerdere huwelijken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 23:18
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | 'Aardbeving veroorzaakt door vrouwen'TEHERAN - Aardbevingen zijn geen natuurverschijnsel, maar worden veroorzaakt door losbandige moslimvrouwen. Dat zegt de Iraanse geestelijke Hojatoleslam Kazem Seddighi. Volgens hem lopen Iraanse vrouwen er veel te bloot bij waardoor het hoofd van veel mannen op hol slaat. "Zo zorgen zij voor overspel, waardoor het aantal aardbevingen in Iran toeneemt", aldus de hoge imam.
Volgens Hojatoleslam Kazem Sedighi is er maar één manier om het aantal aardbevingen in zijn land te laten afnemen: "We moeten onze toevlucht zoeken in ons geloof en moeten ons leven aanpassen aan de islamitische morele codes."
President Mahmoud Ahmadinejad waarschuwde laatst ook al dat de hoofdstad Teheran binnenkort weleens getroffen zou kunnen worden door een grote aardbeving. |
In Nederland lopen ook veel te blote vrouwen, ook een aardbeving hier?
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op woensdag 21 april 2010, 23:18
|
|
| Naar boven |
|
|