| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:19
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Lang leve Nederland....toch Mario??
Leuke foto trouwens... |
Weet ik ben een beetje aan de darmenrace. Moet weer wennen aan het eten hier. En in Turkije had ik het ook een halve dag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:21
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Weet ik ben een beetje aan de darmenrace. Moet weer wennen aan het eten hier. En in Turkije had ik het ook een halve dag. |
ha ha aan de darmenrace , maar inderdaad leuke foto,s en welkom terug in nederland.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:21
|
|
|
|
|
Ben nu aan de darmenrace, weer wennen aan het hollandse eten. In turkije had ik het ook een halve dag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:22
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Ben nu aan de darmenrace, weer wennen aan het hollandse eten. In turkije had ik het ook een halve dag. |
Bespaar ons dáár de foto's maar wel van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:23
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nee , IK droomde niet . En bier lust ik niet . En gistermiddag stond de thermometer hier echt op 28 graden . |
eh je had de verwarming op 28 gezet wel een beetje wennen aan de kou die komt he. gewoon anders ook een regenjas bij de hema kopen, lekker warm in de herfst blijf je droog
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:24
|
|
|
|
ik vind het n wonder dat sommige mensen geen ban hebben gekregen de afgelopen week hier op cm.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:26
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik vind het n wonder dat sommige mensen geen ban hebben gekregen de afgelopen week hier op cm.  |
Het heeft dus écht voordelen om heel selectief topics uit te kiezen om te lezen.....??......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:28
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Het heeft dus écht voordelen om heel selectief topics uit te kiezen om te lezen.....??...... |
t was nochthans wel hartstikke on-topic !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:48
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Weet ik ben een beetje aan de darmenrace. Moet weer wennen aan het eten hier. En in Turkije had ik het ook een halve dag. |
Die foto lijkt wel in Efeze klopt dat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:48
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | t was nochthans wel hartstikke on-topic !! |
Maar das op het CM-forum géén wonder........ 
Dus maar ff terug naar de wonderen, welke toch echt de wereld niet uit zijn, anno 2012....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:52
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | eh gets jol, spinnen met hoorntjes.... ik ga morgen maar es met een plantenspuit met azijn langs de ramen.  |
Kom op damens gun die mannen nu niet het plezier dat wij vrouwen watjes zijn he Een spin ga ik lekker zelf te lijf al zijn ze groot en brrrrrrrr ik plet ze lekker met een schoen moet tie maar buiten blijven heel simpel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:53
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Bespaar ons dáár de foto's maar wel van  |
Steen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:57
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Ben nu aan de darmenrace, weer wennen aan het hollandse eten. In turkije had ik het ook een halve dag. |
We hoeven niet alles te weten Mario..... 
En je schrijft het ook al op een ander topic........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 9 oktober 2012, 20:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:57
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Kom op damens gun die mannen nu niet het plezier dat wij vrouwen watjes zijn he Een spin ga ik lekker zelf te lijf al zijn ze groot en brrrrrrrr ik plet ze lekker met een schoen moet tie maar buiten blijven heel simpel  |
Wel nee, voor ik dat gevaarte met een schoen plet heeft ie me al aangevallen.. mij niet gezien. Op 5 meter afstand met stofzuigerslang beest griezelend naar binnen zuigen... ik doe het tegenwoordig al binnen 5 minuten, vroeger werd ik eerst gehypnotiseerd (ja ik ben beïnvloedbaar) door die monsters en nu heb ik geleerd ze niet in de ogen te kijken. Sorry fantasie slaat (weer) op hol.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 9 oktober 2012, 20:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:59
|
|
|
|
een ex behoord bij je verleden,soms moet je door kinderen contact met je ex hebben,maar om nu alles aan zijn/haar nieuwe liefde door te geven wat er allemaal fout kan gaan,of om bij de ex van je nieuwe partner te gaan informeren vind ik een zeer kromme zaak,laat het verleden rusten,laat je ex en zijn/haar nieuwe vriend/vriendin zelf hun relatie uitvogelen en doe dat zzelf ook bij een nieuwe partner,leer elkaar kennen en als het goed klikt stel dan ook je vertrouwen open,je voelt het echt wel wanneer iets scheef zit,je hebt uiteindelijk ook geleerd van je ervaringen,en begin pas aan een nieuwe relatie wanneer je zelf weer stabiel bent en het aandurft dan hoef je ook geen wantouwen en angst te hebben want dan weet je wie en wat je zelf bent,een relatie is geen must het is een mogen en dan pas de must om samen aan je relatie te werken.
Grace die zeer gelukkig is met haar cm partner in ons 2e huwelijk
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 9 oktober 2012, 20:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:59
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | We hoeven niet alles te weten Mario.....  |
Jij wil toch ook van alles weten toch , maar probeer van de week toch echte turkse foto's te plaatsen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 21:00
|
|
|
|
5 huizen verderop inbraak op klaarlichte dag... of ik iets heb gezien of gehoord... nee ik was aan het werk... Ik zal alvast een plekkie voor ze zoeken via mijn werk en een trekbom vervaardigen voor binnenkomst. Maar sllllik...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 21:03
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Kom op damens gun die mannen nu niet het plezier dat wij vrouwen watjes zijn he Een spin ga ik lekker zelf te lijf al zijn ze groot en brrrrrrrr ik plet ze lekker met een schoen moet tie maar buiten blijven heel simpel  |
O, ik ben soms wel een watje, Erika. Ik vang geen spinnen, ik plak geen banden etc. Laten we mannen toch het idee geven dat we ze nodig hebben! Als het echt niet anders kan, dan pak ik de stofzuiger en zuig de spin op, wel even een prop keukenpapier in de stang doen, anders wandelt hij er weer uit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 21:04
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | 5 huizen verderop inbraak op klaarlichte dag... of ik iets heb gezien of gehoord... nee ik was aan het werk... Ik zal alvast een plekkie voor ze zoeken via mijn werk en een trekbom vervaardigen voor binnenkomst. Maar sllllik... |
En zie daar, de tijd is rijp voor een (electrische) waakhond!! (misschien zijn ze er ook wel met spinnenverjaagfunctie )
Maar ff seri: vervelend joh! Kan me indenken dat dat geen prettig gevoel geeft.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 21:26
|
|
|
|
Ik heb kooltjes en bbq  Geen partytent helaas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 21:27
|
|
|
|
Ik heb kooltjes en bbq  Geen partytent helaas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 21:34
|
|
|
|
| CORTAZAR588 schreef: | Afgezien van vele steunbetuigingen aan Harald komt er in houdelijk niet uit de verf waarom het Joodse denken nog steeds van balang is.
Mijn anti gereformeerd denken komt voort uit de aperte leugens van die kerk.
Dat jullie daar anders over denken weet ik. Maar inhoudelijk zal er geen discussie volgen behalve het aanhalen van een tekst.
Op grond van de bijbel vonden vele christenen het deporteren van Joden ok.
Wie dat nu nog niet weet, moet zelf eens begrijpend gaan lezen.
Afgezien van een slap verhaal dat er wel protest is geweest en dat men het niet zo wou , is er nooit gekomen.
Er is geen toenadering mogelijk tussen Joden en Christenen ... Waarom ?
Die vraag lijkt mij rhetorisch En het geijkte dat ik alles wat Joden doen goedkeur is heel diep. Lang overnagedacht zeker ? |
Er is een goede reden om op een geloofsbasis ter verkondiging van Jezus aan de Joden, dit maakt toenadering tussen Joden en Christenen ook erg lastig, maar niet onmogelijk. Maar toenadering moet wel van 2 kanten komen, van de Jood zowel als de Christen... Als een van de 2 niet wil, dan kan de ander (Jood of Christen) op zijn kop gaan staan, maar toenadering komt er dan niet. Joden hebben veelal nog steeds hun wettische geloof, en bekijken dat ook enkel op hun Joodse manier, en die is anders dan een wettische kijk op het geloof van een Christen. En accepteren daarom ook weinig tot geen toenadering van evangeliserende Christenen. Voor Christenen moet dat ook geen punt zijn. Voor jou ook niet. Want er zijn ook Messias beleidende Joden, en die evangeliseren Jezus onder de Joden, en die doen dat goed, beter dan wij Christenen dat zouden kunnen doen, zij als Joden kunnen beter inspringen en spiegelen aan Joodse geloofstandpunten en daar Jezus vanuit het OT evangeliseren op een manier waarmee ze de Joden wel kunnen bereiken met Jezus. Dit alles wil nog niet zeggen dat wij maar niks doen, en al helemaal niet dat er een vervangingsleer is tegen de Joden, zie daarvoor alleen al wat Paulus daar over zegt; "eerst de Jood maar ook de Griek". Er is geen Christen die het daar op tegen is.
En het geijkte dat jij alles wat Joden doen goedkeur is niet zo heel diep hoor, lees je eigen reacties maar eens na. Ik heb je nog geen enkel negatief punt over Joden gelezen van wat jij geschreven hebt, over Christenen daarentegen..... daar heb je blijkbaar alleen maar negatieve dingen over te vertellen of ze nou kloppen of niet, want verklaren wat Christenen echt fout doen doe je niet echt. Jij bent alleen maar het zenden, maar ontvangen doe je niet, laat staan dat je ook maar een klein beetje moeite doet om eens te begrijpen wat anderen zeggen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 21:36
|
|
|
|
| INGE721 schreef: | haha, mijn lief heeft een enorme vijver en mijn nieuwe hobby is vissen voeren gevolg.....de vijver is niet helder te krijgen....... |
pH waarschijnlijk te laag, door te weinig zuurstof in het water. Dit voorjaar had ik er ook erg last van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 21:37
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | ik heb een lapjeskat of eigenlijk tolereren wij elkaar. Ze heet Minoes en was eigenlijk van mn ex. Maar ja die woont sinds de scheiding overal en nergens in de wereld en is niet in staat om voor haar te zorgen. Maar ik benniet zo'n kattenmens en dat weet ze. Ik geef haar natuurlijk netjes haar natje en droogje dat wel. Als mn dochter , die wel een kattenmens is, thuis komt rent ze altijd meteen luid miauwend naar haar toe en beklaagd zich dan volgens mij over ons. Ze is ook heel jaloers op de kleinkinderen dus dan jaag ik haar weer weg als die er zijn. Is eigenlijk zielig dus als iemand nog een katje wil........... |
En dan zeker m'n vijver leegsnoepen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 21:50
|
|
|
|
Het valt mij op dat het begrip "wonder" veelvuldig gekoppeld wordt aan genezingswonderen en dat is ook zo, elke genezing is een wonder.
Maar wonderen zijn meer dan alleen genezingen...
Zomaar ff een rijtje: *elke nieuwe dag *alle kindjes die geboren worden *weer een jaar ouder mogen worden *de prachtige natuur ...en vul zelf maar in...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 21:59
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Wel nee, voor ik dat gevaarte met een schoen plet heeft ie me al aangevallen.. mij niet gezien. Op 5 meter afstand met stofzuigerslang beest griezelend naar binnen zuigen... ik doe het tegenwoordig al binnen 5 minuten, vroeger werd ik eerst gehypnotiseerd (ja ik ben beïnvloedbaar) door die monsters en nu heb ik geleerd ze niet in de ogen te kijken. Sorry fantasie slaat (weer) op hol. |
wha haa haa, maar onveilig gevoel zon inbraak vlak bij je. bij mij achter wa s van de zomer de diepvries boef, dat was zoiets stoms, die kwam op klaarlichte dag huizen binnengeslopen om vlees uit de diepvries te jatten, vast barbeque verslaafd of zo, dus de politie kwam bij mij om te vragen of ik wat gezien had. dacht eerst eh is dit nu serieus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 22:06
|
|
|
|
Ik heb weer een tafel geboekt bij dat leuke restaurantje in Kranenburg ( Duitsland) Vlak over de grens bij Nijmegen en makkelijk te vinden. Adres: Gasthof zu den Forrellenteich, Dorfstrasse 1 47559 Kranenburg-Nütterden.
http://www.gasthof-forellenteiche.de/home.html
- goede kaart, ruime porties voor lage prijzen - een echte aanrader!! - bei uns ist ALLES großer und beßer...
Datum 13 oktober om 19.00 uur Geen kinderen en geen aanmeldingen onder voorbehoud (plaats genoeg om je aan te melden als je het zeker weet dat je komt) Tafel voor 12 man m/v
Deelnemers:
Pieter649 Annette792 Erika129 Sandra206 bert 168 Chatuliem 619 Mariska601
Er kunnen nog wat smulpapen die van gezelligheid houden bij !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 22:24
|
|
|
|
|
Kan echt niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 22:55
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | O, ik ben soms wel een watje, Erika. Ik vang geen spinnen, ik plak geen banden etc. Laten we mannen toch het idee geven dat we ze nodig hebben! Als het echt niet anders kan, dan pak ik de stofzuiger en zuig de spin op, wel even een prop keukenpapier in de stang doen, anders wandelt hij er weer uit. |
ik vang ook geen spinnen, ik laat ze vrij; ik til ze aan 1 pootje op, en zet ze buiten neer..... bij hommels, bijen en wespen gebruik ik een doekje, want die hebben wel eens de neiging om te prikken omdat ze niet snappen dat ik ze wil helpen, en da's dan net weer iets minder, he?
|
|
| Naar boven |
|
|