| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 18:21
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Heb je al eens aan hun gevraagd....hoe ze over jouw denken??? |
nee, ik ben niet zo seniel dat ik met katten praat maar laat je door mij niet weerhouden en ga zelf gerust een goed gesprek met je kat aan, wellicht word jij er zelfs nog wijzer van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 18:24
|
|
|
|
| JOCHEBED148 schreef: | Ach Pietje, jouw hondjes moeten uitgelaten....door weer en wind....s ochtends vroeg en s avonds laat.....enneh....dan moet jij een scheppie en een zakkie mee hebben....(hihi...ik lach niet, klein beetje maar! ) en dan zit ik lekker met mijn poesjes op de bank en kijk naar de windvlagen en regendruppels op de ramen....schenk nog es een lekker warm bakkie koffie in en denk : wat fijn dat mijn poesjes hun eigen wc tje hebben..... |
ik woon niet in een stinkstad met op elke hoek van de straat een milieuambtenaar. ik woon in het buitengebied alwaar mijn hond gewoon in de berm dr behoefte kan doen. in mijn huis stinkt het dus niet naar huisdierenpoep
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 18:27
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Wat het aantrekkelijkst aan een vrouw is , zit er in, namelijk ik ga voor innerlijke schoonheid. Buitenkant is absoluut niet het belangrijkste voor mij, ik ga dus liever voor eerlijk, oprecht, liefdevol, begrip op kunnen brengen, wat humor hebben hoort er ook bij, moet xo nu en dan ook een schop ondser de kont kunnen geven, wiij mannen hebben soms een beetje stuur nodig, althans ik wel.
Maardesalnieteminnietegenstaandehetfeitdatikmaarzeggenwildatikzeggen wilishieropneerkomend, dat het uiterlijk op de laatste plaats komt, het mag gerust een ietsje meer vrouw zijn dan het zogenaamde streefgewicht, natuurlijk zijn streef of ietsje minder gewicht die wel voldoen aan de innerlijke schoonheidswensen, zelf met een mooi uiterlijk onder de zelfde eisen ook welkom. Zou ik bijna vergeten ze mag atuurlijk geen hekel aan kinderen hebben, ik heb er 4 waarvan 2 met aanhang. |
nobel hoor, om voor de binnenkant te gaan... ik ging gewoon voor n lekker jong ding
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 18:30
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | De ideële vrouw, zucht idd!!!  |
Is t zo erg dat het in tweevoud moet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 18:46
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | | klopt je hebt hem of je hebt hem niet dus 50% kans |
Wat flauw zeg. Zo ken ik er ook nog wel één .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 18:50
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | nee visser vergeet niets  |
Klopt , wanneer ging je ook alweer mee een keer vissen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 18:52
|
|
|
|
| JOCHEBED148 schreef: | Ik heb gezondigd.....gruwelijk gezondigd.....!!!!! Ik zou heus gaan afvallen....maarreh....dagje alexandrium in Rotterdam....en dan kommie voorbij die Mac he......eh....ik kwam er NIET voorbij.....  |
weer al ? Zaterdag toch ook al? En wat was die grote zonde dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 18:58
|
|
|
|
Kijk ik speel de advocaat van de Duivel....
Net als er advocaten zijn die dat uitschot verdedigen , is er ook een officier van Justitie die ze aanklaagt.
Ik heb niet gezegd dat iedereen en alles maar dood moet. Wat is zeg , is dat er teveel wordt gekeken naar hoe het voor de misdadiger is. Wie opzettelijk mensen doodt , is niet degene , waar de overheid zich over moet ontfermen , maar over de familie van het slachtoffer.
Er is geen vergelding voor moord. Iemend die je kind vermoord , je vrouw of wie dan ook , die sluit je niet in je armen.
Ik niet iig. Wellicht mijn gebrek aan liefde , maar wie dat hier wel kan , die moet nog geboren worden.
Wij praten allemaal vanuit onze comfortabele zone. Wij hebben onze kinderen niet verloren aan een verkrachtende , moordende smeerlap .....of wel soms ?
net als de geijkte : wie zonder zonde is werpe de eerste steen , stel ik hier : wie de moordenaar van zijn kind wil omhelzen , laat die dan opstaan .
Het is in dit land van de middenmaat ten hemel schreiend , dat moordenaars met alle egards worden behandeld. Dat er eindeloos veel tijd en geld wordt besteed aan uitschot wat moordt en verkracht en brandschat.
Dat deze mening van mij niet van liefde getuigt moge duidelijk zijn.
Ik zou als officier van Justitie voor deze sujets de doodstraf eisen.
Laatst aangepast door
|
CORTAZAR588
|
op dinsdag 16 oktober 2012, 18:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:05
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Kijk en dat ben ik met je eens. Natuurlijk moet er een gepaste straf worden toegepast en de maatschappij worden beschermd. Gods koninkrijk bestaat uit recht en gerechtigheid dus naar slachtoffers toe moet er genoegdoening zijn. |
Aan de andere kant.... genoegdoening is leuk en aardig hoor.. maar weet je wat een levenslang gestrafte de samenleving kost eigenlijk? Waarom moet oma in het verpleegtehuis 50 euri betalen voor een wandelingetje terwijl dat gajes graties onderdak heeft.. levenslang?
in china betaald de familie van de ter dood veroordeelde de kogel terug aan de staat...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:09
|
|
|
|
Ja Pieter ...
Het is zelfs zo dat een ter dood veroordeelde aan de familie van het slachtoffer om vergiffenis moet vragen , wil hij/zij een kans maken op gratie.
en als die familie het niet wil ......
Is bikkelhard in onze ogen.
De kogel moet de fam idd betalen. En het lijk ophalen anders wordt het in een naamloos graf gegooid.
Tja ..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:11
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | Klopt, maar vind het vervelend om mannen te moeten dumpen, zal wel door de herfst komen, maar krijg de laatste week niks anders als mails en so wie so zie je door het bos de bomen niet, kan toch niet met een paar mannen gaan daten en kom wel weer terug, ha ha veelste leuk om te communiceren hier, dan kom ik wel terug zonder foto en als ik die ene leuke zie zet ik wel effe snel foto neer, so wie so in de lente want wil dan naar de picknick gaan( kan ik meteen stiekemis wat mannen in het echt bekijken  |
tot de lente? Haha , dat zullen we nog wel eens zien. Vissertje weet voor 99.99 % zeker , dat je vanavond voor 23:59 uur hier al terug bent . Kan je nu wel ineens grijs geworden zijn , maar je hebt nog van niemand afscheid genomen , zelfs niet van die hele jonge knar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:13
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | weer al ? Zaterdag toch ook al? En wat was die grote zonde dan?  |
Hihi...Vissertje.....mijn grote zonde is mijn eetlust...dit mens weegt nu al 74 kilootjes...mijn dok zij laat er 15 afvallen....dalukmaar nie he.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:17
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik woon niet in een stinkstad met op elke hoek van de straat een milieuambtenaar. ik woon in het buitengebied alwaar mijn hond gewoon in de berm dr behoefte kan doen. in mijn huis stinkt het dus niet naar huisdierenpoep  |
ooooooh Pietje..dus jij bent zo'n stiekum hondenverstoppertje....waarvan men hopt datter geen controleur an de deur kom.......nou jong...la mij je vertelle....de boetes zijn vet.......doe voorzichtig hoor...voor dat geld kun je met je 3 schatten naar Mc Donalds....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:17
|
|
|
|
zo is het ......
discussie kunnen we beter sluiten. en het over .........niks hebben
en profielen lezen is niet bijdragend. staat ook niets in ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SVEN797
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:21
|
|
|
|
| CORTAZAR588 schreef: | Kijk ik speel de advocaat van de Duivel....
Net als er advocaten zijn die dat uitschot verdedigen , is er ook een officier van Justitie die ze aanklaagt.
Ik heb niet gezegd dat iedereen en alles maar dood moet. Wat is zeg , is dat er teveel wordt gekeken naar hoe het voor de misdadiger is. Wie opzettelijk mensen doodt , is niet degene , waar de overheid zich over moet ontfermen , maar over de familie van het slachtoffer.
Er is geen vergelding voor moord. Iemend die je kind vermoord , je vrouw of wie dan ook , die sluit je niet in je armen.
Ik niet iig. Wellicht mijn gebrek aan liefde , maar wie dat hier wel kan , die moet nog geboren worden.
Wij praten allemaal vanuit onze comfortabele zone. Wij hebben onze kinderen niet verloren aan een verkrachtende , moordende smeerlap .....of wel soms ?
net als de geijkte : wie zonder zonde is werpe de eerste steen , stel ik hier : wie de moordenaar van zijn kind wil omhelzen , laat die dan opstaan .
Het is in dit land van de middenmaat ten hemel schreiend , dat moordenaars met alle egards worden behandeld. Dat er eindeloos veel tijd en geld wordt besteed aan uitschot wat moordt en verkracht en brandschat.
Ik zou als officier van Justitie voor deze sujets de doodstraf eisen. |
Waarom zou je waarden moeten hechten aan een eis van een officier van justitie of oordeel van een rechter, wetende dat alleen God kan, en zal oordelen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:24
|
|
|
|
| JOCHEBED148 schreef: | Hihi...Vissertje.....mijn grote zonde is mijn eetlust...dit mens weegt nu al 74 kilootjes...mijn dok zij laat er 15 afvallen....dalukmaar nie he.......  |
Eetlust zonde? Weer wat nieuws. Weet je wat pas zonde is ? Boter aan je kont smeren en droog brood eten. Das pas zonde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:31
|
|
|
|
tja dan kunnen we meteen alle rechtbanken etc afschaffen. Ook de rechterlijke macht is er om orde te houden. In het oude testament of het eerste testament zoals de joden zeggen waren er Richteren die naast het leiden ook rechtspraak betrachtten.
En ook in het Joodse denken is de rechtspraak niet weg te denken.
Als je zegt dat God alleen oordeelt , dan is dat zo ......maar totdat God definitief oordeelt , zul je als maatschappij toch ook een beetje orde moeten scheppen.
En de zwakkere beschermen en de weduwen en wezen beschermen etc etc etc
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:31
|
|
|
|
| CORTAZAR588 schreef: | Kijk ik speel de advocaat van de Duivel....
Ik zou als officier van Justitie voor deze sujets de doodstraf eisen. |
"dat uitschot" waar jij het over hebt... daar is Jezus voor gestorven... en heeft de weg vrijgemaakt naar het hart van de Vader. Hoe wijzen wij de weg van genade aan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SVEN797
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:35
|
|
|
|
| CORTAZAR588 schreef: | tja dan kunnen we meteen alle rechtbanken etc afschaffen. Ook de rechterlijke macht is er om orde te houden. In het oude testament of het eerste testament zoals de joden zeggen waren er Richteren die naast het leiden ook rechtspraak betrachtten.
En ook in het Joodse denken is de rechtspraak niet weg te denken.
Als je zegt dat God alleen oordeelt , dan is dat zo ......maar totdat God definitief oordeelt , zul je als maatschappij toch ook een beetje orde moeten scheppen.
En de zwakkere beschermen en de weduwen en wezen beschermen etc etc etc |
Met het beschermen, ben ik met je eens. Alleen met het dood maken niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:37
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Is t zo erg dat het in tweevoud moet? |
Ach ze bekijken de foto gewoon graag, aangezien het daar bij blijft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:38
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Dus dan door Anna? |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:39
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wat flauw zeg. Zo ken ik er ook nog wel één .  |
Kom maar op!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:40
|
|
|
|
| CORTAZAR588 schreef: | zo is het ......
discussie kunnen we beter sluiten. en het over .........niks hebben
en profielen lezen is niet bijdragend. staat ook niets in ... |
je hebt gelijk, in de jouwe staat ook, net als bij iedereen, erg weinig.... ( hoe veroordelend kun je zijn, erg jammer van je.....)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA412
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:46
|
|
|
|
Klinkt goed!,Edwin! Dat zijn nog eens leuke nachtdiensten. Beetje hobby-en tijdens je werk. Lijkt haast een droombaan of idealiseer ik het nu een beetje? Wellicht? " You may say I'm a dreamer hahaha But ik ben vast niet the only one die jaloers is op jouw baan :P
Dit blijft een mooi nummer en doet me een beetje denken aan De Bestemming van Marco Borsato. Weliswaar een geheel ander genre,maar met dezelfde vragen en twijfels.Mijmerend..misschien. Niet perse anti christelijk,maar zoekende...
" Oh ik kan maar niet bevatten Waar en waarom ik hier ben Zoekend naar een antwoord Op een vraag die niemand kent Oh ik wil dit spel best spelen Maar hoe moet dat Als ik niet weet wat het doel is Moet ik dan blind geloven Dat het zo z'n reden heeft Dat geen mens mij kan vertellen Waarom ik dit leven leef En dat alles hier dus neerkomt Op vertrouwen En dat ik net dat gevoel mis..."
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:51
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Eetlust zonde? Weer wat nieuws. Weet je wat pas zonde is ? Boter aan je kont smeren en droog brood eten. Das pas zonde.  |
Ik smeer nooit boter op m'n brood , maar ook niet aan m'n
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:55
|
|
|
|
veroordelend?
raar ik dacht dat ik meestal een onderwerp aandraag wat niet iemand veroordeelt.
Sjaoul wordt van alles en nog wat berticht. waarom kunnen mensen hier niet reageren op feiten zonder her persoonlijk te maken ?
als je het niet er mee eens bent laat dan je eigen oordeel / gevoel / sentiment achterwege.
Zwaan is de grond ingeboord ...... waarom ? omdat bepaalde mensen boos werden om wat ze zei. hoe triest ben je dan ? en hoe graag hoor je dan jezelf je eigen mening verkondigen als je haar aanvalt ?
Geen kunst om zoiets te doen bij haar . Ik ben iets scherper en dien van repliek ....
daar moet je tegenkunnen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:02
|
|
|
|
| CORTAZAR588 schreef: | veroordelend?
raar ik dacht dat ik meestal een onderwerp aandraag wat niet iemand veroordeelt.
Sjaoul wordt van alles en nog wat berticht. waarom kunnen mensen hier niet reageren op feiten zonder her persoonlijk te maken ?
als je het niet er mee eens bent laat dan je eigen oordeel / gevoel / sentiment achterwege.
Zwaan is de grond ingeboord ...... waarom ? omdat bepaalde mensen boos werden om wat ze zei. hoe triest ben je dan ? en hoe graag hoor je dan jezelf je eigen mening verkondigen als je haar aanvalt ?
Geen kunst om zoiets te doen bij haar . Ik ben iets scherper en dien van repliek ....
daar moet je tegenkunnen. |
Jij rekent af met ongeveer 3/4 van de maatschappij. dus hoezo niet veroordelend. Het is stil aan de top...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EDWIN451
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:03
|
|
|
|
| ANITA412 schreef: | Klinkt goed!,Edwin! Dat zijn nog eens leuke nachtdiensten. Beetje hobby-en tijdens je werk. Lijkt haast een droombaan of idealiseer ik het nu een beetje? Wellicht? " You may say I'm a dreamer hahaha But ik ben vast niet the only one die jaloers is op jouw baan :P
Dit blijft een mooi nummer en doet me een beetje denken aan De Bestemming van Marco Borsato. Weliswaar een geheel ander genre,maar met dezelfde vragen en twijfels.Mijmerend..misschien. Niet perse anti christelijk,maar zoekende...
" Oh ik kan maar niet bevatten Waar en waarom ik hier ben Zoekend naar een antwoord Op een vraag die niemand kent Oh ik wil dit spel best spelen Maar hoe moet dat Als ik niet weet wat het doel is Moet ik dan blind geloven Dat het zo z'n reden heeft Dat geen mens mij kan vertellen Waarom ik dit leven leef En dat alles hier dus neerkomt Op vertrouwen En dat ik net dat gevoel mis..." | Ey thanks Anita!!!  Leuk dat je 'm even beluisterd hebt.
Het is ech waar! Je idealiseert niks hoor... Ik heb echt een droombaan!!! Het werk an sich, het team, de doelgroep, het gebouw... ik voel me er als een vis in het water! Ik heb daar een eigen ruimte gekregen die ik heb omgebouwd tot muziekruimte. Met een piepklein budget aan instrumenten kunnen komen (electrische gitaren, versterkers, drumstel etc.) en ga ik dus regelmatig met de cliënten muziek maken. Ja, lekker je hobby op je werk uitleven onder het mom van 'activering van de doelgroep'... Life's good!
Maar deze opname tijdens de nachtdienst is wel een beetje in de categorie "Sssjjjt... niet tegen de baas vertellen hoor!" Maar ja... nachtdienst met gitaarspelende christelijke collega... tja dat gaat dan kriebelen hè...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:07
|
|
|
|
| CORTAZAR588 schreef: | als je het niet er mee eens bent laat dan je eigen oordeel / gevoel / sentiment achterwege.
|
en hoe ziet een discussie zoals jij je die voorstelt er dan uit, cortazar?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:09
|
|
|
|
| EDWIN451 schreef: | Ey thanks Anita!!!  Leuk dat je 'm even beluisterd hebt.
Het is ech waar! Je idealiseert niks hoor... Ik heb echt een droombaan!!! Het werk an sich, het team, de doelgroep, het gebouw... ik voel me er als een vis in het water! Ik heb daar een eigen ruimte gekregen die ik heb omgebouwd tot muziekruimte. Met een piepklein budget aan instrumenten kunnen komen (electrische gitaren, versterkers, drumstel etc.) en ga ik dus regelmatig met de cliënten muziek maken. Ja, lekker je hobby op je werk uitleven onder het mom van 'activering van de doelgroep'... Life's good!
Maar deze opname tijdens de nachtdienst is wel een beetje in de categorie "Sssjjjt... niet tegen de baas vertellen hoor!" Maar ja... nachtdienst met gitaarspelende christelijke collega... tja dat gaat dan kriebelen hè...  |
Ik was net benieuwd wat voor baan je had dat je zo tijdens de nachtdienst kan grijs verzuimen.........lijkt wel relaxed zo'n baan.....
|
|
| Naar boven |
|
|