ChristianMatch

Forum

Am Yisraeel Chai
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4677 4678 4679 4680 4681 4682 4683 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
SVEN797

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 22:00

SJAOULSKI206 schreef:
Broeder Pieter,

Bedankt voor je reactie.
Ik zou willen paar punten verhelderen omdat misschien heb ik me eerder niet goed uit gedrukt.
- De Naam Yeshua ipv Jezus: Ik geloof ook al heeft de Romeinse en Griekse versie van het Geloof Zijn Mooie en Heilige Naam gewijzigd in iets van een Heidense taal, dat Hij als een Jood is geboren en als een Jood heeft geleefd. Waarom wijzigen we Zijn Naam? Wie heeft die macht Gekregen? Is het niet in de Evangelie genoemd dat de Eeuwige door Zijn Engelen aan Maria en Jozef heeft ge-openbaard dat Zijn Naam Yeshua zal zijn. Ik geloof niet dat Maria en Jozef hebben toen te horen gekregen dat het Jezus zou zijn! Want ze waren Joods en spraken Hebreeuws en Aramees, maar zeker geen Grieks of Latijns.
- De Heilige Geest van de Eeuwige: Zijn Geest is de reden dat wij kunnen Geloven terwijl we niets hebben gezien. Dat is niemand vergeten. Maar Onderdeel van het Woord is dat de Eeuwige samen met Yeshua en Zijn Geest EEN zijn. Dus als ik over de Eeuwige spreek dan heb ik over de Eenheid van de VADER, Yeshua en Ro'ach HaKodesj.
- Ik LEEF in Zijn Genade en met Zijn Geest sinds Hij mij riep uit de onwetendheid en mijn hand heeft vastgehouden om samen met Hem te wandelen en te groeien. Ik Leef niet voor een wet, maar uit mijn liefde voor HEM die alles overtreft ben ik zelfs bereid de dood tegemoet te gaan. Dus hoe veel minder is het om heel dichtbij HEM te komen door gewoon de Woorden van mijn Papa en Heer te volgen en te doen? Ik word niet behouden door Iets te Doen. Nee, Daar heeft HIJ voor gezorgd door Zijn Liefde en Genade. Maar ik wil het doen als uiting van mijn liefde voor HEM. Dus beschuldig mij niet in wetticime als je mij niet kent broeder. Ik durf te zeggen dat menige anderen als zij hebben doorstaan wat ik voor HEM heb doorstaan, waren nooit verder gelopen met de Eeuwige en waren al heel lang af gehaakt.
In Zijn Sjalom laat ik je,
Sjaoul

Je hebt gelijk, indiezin met de komst van Jezus, en het nieuwe testament is er genade gekomen voor alle mensen joden en heidenen . En in die tijd was het latijns een wereldtaal, en is het logisch dat het ook in het latijns geschreven is, aangezien dat ook zij de genade hebben gekregen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 22:08

http://youtu.be/_16b3tYd8pE
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 22:12

Even een toepasselijk liedje. Precies, ik herken.

Niet rínkelen, maar rítselen...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 22:29

PIETER619 schreef:
Niet veroordeeld?
Moet je voor de aardigheid eens lezen wat je als antwoord op mijn vraag geeft of je de beul wilt wezen, bij de topic over de doodstraf.

Jij wilt dus zelf ook een moordenaar zijn, ondanks dat Jezus zegt "hij die zonder zonde is werpe de eerste steen". Heb je dan helemaal niet in de gaten wat Jezus daarmee bedoelde?

Het aandragen van onderwerpen bij jouw zijn juist wel veroordelend, er staat toch geschreven "oordeel niet opdat gij niet veroordeeld worde. Jij wil de doodstraf weer invoeren omdat jij vind dat een zondaar geen kans op bekering mag hebben, wat misschien wel het geval zou zijn geweest als men daar Bijbelstudies doet in de gevangenis.

Zwaan een schat van een meid (gezien haar reacties) maar die gelijk Sjaoul (die wel op juiste wijze handeld) met onderwerpen komen waarvan de meesten hier en vooral nieuwe leden misschien juist een afkeer krijgen van CM. Ik heb Zwaan ook aangeraden om een eigen weblog te openen, miijn zoon heeft dat ook. Kreeg veel positieve reacties.

De belangrijkste leefregel voor een christen moet zijn, WAT ZOU JEZUS DOEN. Zou Jezus de beul zijn of juist het tegenvergestelde en hem of haar vertellen wie Hij is en waarom Hij gedaan heeft wat Hij heeft gedaan?

Het is goed om onderwerpen aan te dragen maar als je weet, dat ja als een bewust belijdend christen moet leven en gehoorzaam moet zijn aan wat Jezus wil, "doe dan wat u niet wilt dat u geschied zo ook een ander niet".

Helaas geef ik repliek waar jij niet van gediend bent en ga je zo reageren, wat mij betreft een zwaktebod.

Desalniettemin, probeer wat meer als christen (dus wat zou Jezus doen) te leven en niet te veel van de wil van het volk.

Ik heb voor de zekerheid nog ff gekeken, maar Cortazar geeft jou helemaal geen specifiek antwoord op jouw vraag.

Cortazar geeft niet aan dat hij een mordenaar wil zijn, eigenlijk vind ik dat je dat ietwat beledigend uitdrukt.
Hij geeft aan dat hij als officier van justitie in bepaalde gevallen die straf zou vragen. De rechter is nog steeds degene die het uitspreekt en de beul degene die daadwerkelijk executeerd. Daarnaast heeft God de overheid het zwaard gegeven. Wie denk jij dan dat je bent om dat te criminaliseren???

Cortazar heeft gelijk als hij zegt dat Jezus in bepaalde kringen teveel gezien word als een langharige hippie in geitewollen sokken met sandalen die continu Peace Man! roept. Jezus behoord tot de Heilige 3-eenheid, oftewel ook Jezus was deel van de oudtestamentische God die dat zwaard gaf. Dezelfde God die Israel opdracht gaf om bij de verovering van het beloofde land NIEMAND in leven te laten, zelfs het vee niet.
Wellicht moet je je Godsbeeld eens n beetje herzien, waarde Pieter.

Ten slot wil ik je complimenteren met je advies aan Zwaan.
Ik heb jou altijd als een betweterig persoon gezien dat bijzonder met zichzelf ingenomen is, nog nooit fouten heeft gemaakt etc etc...
Maar het blijkt nu toch maar weer: zelfs jij kan goede adviezen geven!!
Top man!
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 22:33

hahaha, mooi lied Shanita, de tienden van vandaag zijn idd niets anders dan het spekken van de visie van de kerk, nou ja, laat ik spreken over de kerk waar ik zelf naartoe ging. Je moet 10% van je brutoloon geven, werd er gezegd, anders loop je Gods zegen mis. Dit is flauwekul van de bovenste plank. Ik heb het gelukkig maar een half jaar gedaan, maar ik ken iemand die het 10 jaar heeft gedaan, en die verdiende heel wat meer dan ik...
Dat je God berooft door niet "de tienden" (wat heel iets anders is dan 10% van je inkomen, dat heeft de kerk verzonnen) te geven is klinkklare onzin.
Wat ik dan denk is, zou zo'n voorganger dat nou echt zelf geloven? Is hij zover van de waarheid afgedwaald dat ie deze nonsens preekt? En dat is dan nog maar één aspect van wat er gezegd wordt, kun je nagaan.......

Ik hoop dat je spoedig vrede en rust krijgt met alles wat je hebt meegemaakt Shanita.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 22:33

VISSER278 schreef:
Oke , maar niet gelijk zeggen als je het weet . Gun pieter ook ff een kans .

Wat is het verschil tussen een dood vogeltje?

zn ene vleugeltje is even lang Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 22:35

Ow sorry visser... was voor n andere Pieter zeker?
tja ik zag het omdat je de naam niet met n hoofdletter had geschreven Knipoog smiley

ik zal t goed maken:

watt is geel met 97 pootjes?
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 22:39

PIETER649 schreef:
tja ik zag het omdat je de naam niet met n hoofdletter had geschreven Knipoog smiley

ik zal t goed maken:

Maakt niet uit . Zo moeilijk is visser niet.
maar je antwoord is niet goed. Lachende smiley
Zn pootjes zijn even lang.

Dat raadsel van jou moet ik nog ff over nadenken. Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 22:42

JOCHEBED148 schreef:
ooooooh Pietje..dus jij bent zo'n stiekum hondenverstoppertje....waarvan men hopt datter geen controleur an de deur kom.......nou jong...la mij je vertelle....de boetes zijn vet.......doe voorzichtig hoor...voor dat geld kun je met je 3 schatten naar Mc Donalds....

Als ik de belasting wil tillen weet ik wel betere en lucratievere manieren dan hondebelasting ontduiken hoor.
Ik heb ook al niet stiekum een zwart betaald poetsadresje terwijl ik een uitkering heb... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

maar goed... WAAR haal jij de inspiratie van jouw bijdrage vandaan eigenlijk??? ik heb het nergens over honden verstoppen gehad...
WEL over de geur van huisdierenstront in huizen waar huisdieren gehouden worden die hooguit achter een glazen ruit mogen zien hoe leuk je buiten kunt spelen..

als ik als kat zo moest leven... levenslange gevangenisstraf, mn ballen eraf omdat zelfs dat pleziertje me niet gegund word en dan nog bij een neuroot in huis... scheet en zeek ik ook de hele hut onder... als wraak voor n verziekt leven! Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 22:46

PIETER649 schreef:
Ik heb voor de zekerheid nog ff gekeken, maar Cortazar geeft jou helemaal geen specifiek antwoord op jouw vraag.

Cortazar geeft niet aan dat hij een mordenaar wil zijn, eigenlijk vind ik dat je dat ietwat beledigend uitdrukt.
Hij geeft aan dat hij als officier van justitie in bepaalde gevallen die straf zou vragen. De rechter is nog steeds degene die het uitspreekt en de beul degene die daadwerkelijk executeerd. Daarnaast heeft God de overheid het zwaard gegeven. Wie denk jij dan dat je bent om dat te criminaliseren???

Cortazar heeft gelijk als hij zegt dat Jezus in bepaalde kringen teveel gezien word als een langharige hippie in geitewollen sokken met sandalen die continu Peace Man! roept. Jezus behoord tot de Heilige 3-eenheid, oftewel ook Jezus was deel van de oudtestamentische God die dat zwaard gaf. Dezelfde God die Israel opdracht gaf om bij de verovering van het beloofde land NIEMAND in leven te laten, zelfs het vee niet.
Wellicht moet je je Godsbeeld eens n beetje herzien, waarde Pieter.

Ten slot wil ik je complimenteren met je advies aan Zwaan.
Ik heb jou altijd als een betweterig persoon gezien dat bijzonder met zichzelf ingenomen is, nog nooit fouten heeft gemaakt etc etc...
Maar het blijkt nu toch maar weer: zelfs jij kan goede adviezen geven!!
Top man!

Ik vraag aan Cortazar: "Zou jij in Gods naam, als beul, iemand het leven van iemand willen beroven als dat tegen Gods wil is, maar wel de wil van het volk?"

Het antwoord van Cortazar is :

Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:09

Ja Pieter ...

Het is zelfs zo dat een ter dood veroordeelde aan de familie van het slachtoffer om vergiffenis moet vragen , wil hij/zij een kans maken op gratie.

en als die familie het niet wil ......

Is bikkelhard in onze ogen.

De kogel moet de fam idd betalen.
En het lijk ophalen anders wordt het in een naamloos graf gegooid.

Tja ..........

Wat moet ik dan opmaken uit dat "ja?"

Ik ben beslist geen betweterig persoon, beslist niet, Ik probeer uit te gaan van WWJD. een topic over de doodstraf, geen probleem, maar als er tegengas gegeven word vanuit WWJD, die zegt wie zonder zonde is werpe de eerste steen, is Hij dan ook betweterig?

Jezus kwam niet om de wet aan de kant te zetten, maar om de straf op de zonde juist opzich te nemen, voor een ieder, zelfs de grootste zondaar. De bijbel hebben we zowel als wetboek dan alswel als leerboek.

Zonder Bijbel zijn we nergens, juist omdat ik Jezus aanhang, probeer ik alleen maar, hen die mij zullen vertellen dat ik puur theoretisch christen moet zijn, ivm met aangedragen teksten, ik het voorbeeld van de overspelige vrouw voor me zie en probeer vanuit die insteek naar situaites te zien, meer niet, men vergeet dat weleens hoe Jezus toen handelde. Leefregels uit de Bijbel moeten wel nagestreefd worden.

Laatst aangepast door
PIETER619
op dinsdag 16 oktober 2012, 23:06
Naar boven

Auteur Bericht
TJOKLAT313

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 22:51

ANITA412 schreef:
Ik heb een hekel aan honden.
Nou ja,hékel.
Laat ik het maar gewoon bekennen: Ik vind ze éng.
etc.

Als er een "like" knop bestond had ik erop geklikt Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 22:52

PIETER619 schreef:
Ik vraag: "Zou jij in Gods naam, als beul, iemand het leven van iemand willen beroven als dat tegen Gods wil is, maar wel de wil van het volk?"

Het antwoord is :

Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:09

Ja Pieter ...

Het is zelfs zo dat een ter dood veroordeelde aan de familie van het slachtoffer om vergiffenis moet vragen , wil hij/zij een kans maken op gratie.

en als die familie het niet wil ......

Is bikkelhard in onze ogen.

De kogel moet de fam idd betalen.
En het lijk ophalen anders wordt het in een naamloos graf gegooid.

Tja ..........

lees nog eens goed...
volgens mij beantwoord hij MIJN bijdrage Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 23:03

17.00 uur ..... WEEKEND. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 23:20

zo te zien , zo te lezen , was het afgelopen zondag wel een heeeeele saaie aflevering. Sja , als die dierenarts van Henrieke ook niet veel meer te vertellen heeft dan alleen dat zn stoel kraakt .... sja.
Hoe stom kon ze zijn om juist diegene die af en toe nog wát te zeggen had , naar huis te sturen . Saaie boel hoor . Ben maar in slaap gevallen. Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 23:23

PIETER649 schreef:

ik zal t goed maken:

geel is niet zo moeilijk, maar 97 pootjes Smiley die vol vragen zit

een kanariegele zevenennegentigpoot Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 23:25

PIETER649 schreef:
lees nog eens goed...
volgens mij beantwoord hij MIJN bijdrage Coole smiley met zonnebril

Excusses aan beide, heb ik over het hoofd gezien, staat zowel jou vraag als die ik later herhaalde dus nog open. zou ik toch wel eenantwoor dop willen zien.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 23:26

VISSER278 schreef:
weekend. Lachende smiley

mag ook met kleine letters hoor Boze smiley

moet nog 3 dagen zwoegen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
LIELIE972

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 23:41

Een mooi moment was om toch maar weer eens achter mn laptop te kruipen om een brief aan mijn sponsorkindje te sturen. Dat doe ik écht veel te weinig.. Meteen ook verzonden. Voelt fijn om te weten hoe erg dat gewaardeerd word.
Naar boven

Auteur Bericht
EDWIN451

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 00:00

ANITA412 schreef:
'k Was natuurlijk best nieuwsgierig naar jouw muzikale kwaliteiten en ik moet zeggen dat je me hebt verrast.
Niks geen amateurtje haha,gewoon een prof!

Wow,zowaar een eigen muziekruimte,leuk mán-lucky you!
En wat betreft je baas,sommige dingen moet je gewoon voor jezelf houden
Je moet tóch een 'beetje herrie' maken om zelf wakker te blijven;) die hele lange nacht
of slaapliedjes spelen om je cliënten in hun slaapmodus te krijgen:)
En zó is het! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LIELIE972

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 00:16

Ik merk dat ik anders naar dit seizoen kijk dan naar het vorige. Toch wel vanwege Willem die er in zit. Alle heisa in de krant, en gesprekken die er over gaan, doen me toch wel met voorzichtiger ogen kijken naar het programma.

Ik merk dat ik alleen kan genieten van Henrieke, Henk en Martin.
Wel jammer hoor dat Henrieke misschien wel niemand vind. Maar zal er toch nog een doorbraak komen?? Daar wacht ik wel op!
Hilarisch was wel dat er op de app van BzV een uitleg werd gegeven over waarom ze nog steeds sate aten bij Aad. Was de wraaksate dan wel doorgekomen of was het toeval? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 00:54

CORTAZAR588 schreef:
Kijk ik speel de advocaat van de Duivel....

Net als er advocaten zijn die dat uitschot verdedigen , is er ook een officier van Justitie die ze aanklaagt.

Ik heb niet gezegd dat iedereen en alles maar dood moet.
Wat is zeg , is dat er teveel wordt gekeken naar hoe het voor de misdadiger is.
Wie opzettelijk mensen doodt , is niet degene , waar de overheid zich over moet ontfermen , maar over de familie van het slachtoffer.

Er is geen vergelding voor moord.
Iemend die je kind vermoord , je vrouw of wie dan ook , die sluit je niet in je armen.

Ik niet iig.
Wellicht mijn gebrek aan liefde , maar wie dat hier wel kan , die moet nog geboren worden.

Wij praten allemaal vanuit onze comfortabele zone.
Wij hebben onze kinderen niet verloren aan een verkrachtende , moordende smeerlap .....of wel soms ?

net als de geijkte : wie zonder zonde is werpe de eerste steen , stel ik hier : wie de moordenaar van zijn kind wil omhelzen , laat die dan opstaan .

Het is in dit land van de middenmaat ten hemel schreiend , dat moordenaars met alle egards worden behandeld.
Dat er eindeloos veel tijd en geld wordt besteed aan uitschot wat moordt en verkracht en brandschat.

Dat deze mening van mij niet van liefde getuigt moge duidelijk zijn.

Ik zou als officier van Justitie voor deze sujets de doodstraf eisen.

"Wellicht mijn gebrek aan liefde , maar wie dat hier wel kan , die moet nog geboren worden."
Wat dacht je van 2000 jaar terug, iemand dat voor de hele "misdadige wereld" gestorven is????

Als ik jou verhaal en daarin zou moeten geloven? neig ik er toe om de bijbel uit het raam te gooien.
"wie zonder zonde is, werpe de eerste steen".

Doodstraf is zinloos.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 03:06

Cortazar... Is het niet zo dat de bijbel ons voor houd dat bij gebrek aan liefde ons getuigenis hol is? I corinthe 13.... Een schallend koper. ' ik ware niets' .. bij jouw uitspraak dat hier wellicht sprake van is zou ik in 1e instantie eerst te rade gaan bij de Liefde.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 06:02

Ik hoop dat je spoedig vrede en rust krijgt met alles wat je hebt meegemaakt Shanita.

Dank je Rolf. Morgen loopt mijn abbonement hier af, en ik laat dat eventjes een tijdje zo.
Ja, ik had dagen dat ik 4 tot 6 uur, alleen achter cm zat, ja, inclusief mailen en het eea opzoeken als ik een link wou zetten of iets kopieeren.

Ik heb hier erg veel van geleerd. Ook van postings van anderen.

En ook, het grote mysterie: "Waarom worden slachtoffers van kindermishandeling massaal niet gelooft door familie, ook als bewijzen levensgroot voor ze staan?"Die vraag heb ik hier voor mezelf kunnen beantwoorden.
Dat komt ook omdat de familie dan is verworden tot narcisten die het hun niet goed uitkomt, deze wetenschap, bijvoorbeeld een broer die erg veel geld krijgt van de dader, regelmatig....
Maar ook cognitieve dissonantie
Cognitieve dissonantie is een psychologische term voor de onaangename spanning die ontstaat bij het kennis nemen van feiten of opvattingen die strijdig zijn met een eigen overtuiging of mening, of bij gedrag dat strijdig is met de eigen overtuiging, waarden en normen. Het gaat met andere woorden om de perceptie van onverenigbaarheid tussen twee cognities, waarbij het woord cognitie kan slaan op kennis, houding, emotie, geloof of gedrag. Volgens de theorie voelen mensen een sterke drang om dissonanties te verkleinen door hun opvattingen of gedrag aan te passen of te rationaliseren.

Met name de onderstreepte zinnen hebben mij het eea doen begrijpen, en kunnen plaatsen.

En, dit zelfde, het niet geloven van negatieve feiten terwijl ze levensgroot voor je staan, ja, dat was ook zo met evangelische dingen bijvoorbeeld, waarom, als er overtuigend waterdicht bewijs is dat ze hebben gelogen, waarom blijven mensen hun steunen, en ook hun leugens geloven....Ik kreeg voor mijn gevoel hier nu en dan nét geen ruzie, omdat ik, verontwaardigt als ik al was als 'ooit evangelische' dingen poste, dingen die er in de 1ste plaats voor zorgde dat ik die beweging verliet.

Nou zijn er dus wel heel veel evangelische bewegingen en kerken en gemeentes die wel integer zijn!!!

Iig: het niet geloven van feiten als ze overduidelijk zijn, in de evangelische wereld bijvoorbeeld, en dan de vergelijking met het niet gelooft worden door eigen familie, als de bewijzen voor het oprapen liggen zelfs...

Ja, daar ben ik nu uit.
Het enige wat ik wel betreur, dat ik zolang heb gewacht met breken met moeder en broer(vader zie ik al 20 jaar niet), dat inzicht had mij een hoop ellende bespaart...want je wordt steeds behandeld als de gestoorde die dingen verzint en ja, da's niet bevordelijk.
Ja, en het ongeloof, dát je niet wordt gelooft, en het meteen moeten vergeven als het wel zo mocht zijn..Ja, en je blijft tegen beter weten in hoop houden.....

Maar ja, beter laat dan nooit. Herman van Veen zei een keer: "als je ouder wordt dan zul je merken dat je steeds opnieuw kan beginnen".
En dat is ook zo..

Iig, ik heb ontzettend veel gehad aan het posten hier. Ben de redactie heel dankbaar dat zij mij hebben laten posten.
En ook
ben ik de enige date die ik hier had, wat tot een korte relatie uitmonde dankbaar voor wat ik heb geleerd.
Ook al zie ik hem niet meer, maar dat zou te pijnlijk zijn voor mij.

Dus ja, wij christenen zeggen altijd tot ziens zei eens een christelijke verpleegkundige, omdat we elkaar zien in de hemel.

Bedankt!!!!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 17 oktober 2012, 06:04
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 07:03

ZEELAND736 schreef:
Visser...als ik nou voor de appelmoes naar de Mac moet...??????????
Dan is er echt iets heel erg mis met me...

Ooit eens in een verleden met een zoon geweest....(we zochten gehaast naar een eetgelegenheid)

De kaas tussen het broodje..was gelijk een leren lap!!!!!!!!

En dat broodje kun je ook al geen broodje noemen Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA412

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 08:27

TJOKLAT313 schreef:
Als er een "like" knop bestond had ik erop geklikt Lachende smiley

Bedankt voor je lieve reactie * drukt op de onzichtbare " I like button" * Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA412

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 08:37

Mooi hé?
En wat léuk- zélfs die van je moeder!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 09:15

PETRA944 schreef:
keep on dreaming en zou je dochter kunnen zijn Verraste, verbaasde smiley mannen..tssss Twijfelende smiley

geniaal ben je weer. Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 09:17

THOMAS968 schreef:
Nou als je me een beetje gevolgd hebt, is ma Flodder niet helemaal mijn smaak, maar een geurbeleving zoals ik die beschreef, motiveert inderdaad niet erg. Maarten 't Hart is bioloog en zei dat niets meer erotiserend is dan vers zweet. Dat zal hij wel weten maar dan wel vers zweet van een schoon lijf he.

Thomas, ik hou van een schone vrouw en dat vind ik voldoende bijdrage aan dit topic.

Helemaal in België want daar is schoon ook mooi, lol

Yep... schoon volk in België Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 10:20

ANNA415 schreef:
Ik smeer nooit boter op m'n brood , maar ook niet aan m'n Smiley met dichtgeplakte mond

oh juist heerlijk volkoren broodje beetje roomboter en kaas Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 10:21

VISSER278 schreef:
Nooit de appelmoes van de Mac geprobeerd? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hebben ze die daar dan??
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4677 4678 4679 4680 4681 4682 4683 ... 6194 Volgende
Pagina 4680 van 6194