| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 17:17
|
|
|
|
Ja...prachtig....niet alleen hun gitaarspel, maar stemmen als fluweel!!! Heerlijk om te luisteren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 17:20
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | tja, Annette gaat over de afstandsbediening he  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 17:22
|
|
|
|
|
Maar weer eens lasagne, dat was lang geleden. Bak sla erbij voor de vitamientjes.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 17:23
|
|
|
|
| JANS221 schreef: |  |
Vind je het ook zo fijn dat tie er weer is Jans
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 17:24
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | tja, Annette gaat over de afstandsbediening he 
|
Dat klinkt...alsof je niet veel te zeggen hebt thuis... En dat..geloof ik nou net NIET...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 17:30
|
|
|
|
|
Biefstuk, aardappeltjes met rozemarijn uit de oven en een frisse salade.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 17:31
|
|
|
|
Schnitzel, aardappeltjes met boontjes en appelmoes. Griekse yoghurt met honing toe.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 17:31
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ik begin mezelf bijna heel ouderwets te vinden met maar 1 tv in huis, maar ik heb gewoon een hekel aan die dingen. Even tv kijken prima, maar als ik daar geen grenzen aan stel doen ze hier niks anders dan voor dat ding hangen.
Benieuwd of ik daar over een paar jaar nog zo over denk als hier een paar pubers rondlopen...... | Moet je helemaal niet ouderwets vinden... Ik heb er juist bewondering voor als ouder van NU...hun kind nog even kunnen laten zien dat er (gelukkig) nog iets anders is..... Of de hele familie met een bord eten voor de buis!!! Vroeger toen we nog geen pc hadden en ook geen tv...werd er nog GEPRAAT met elkaar in plaats van gesist dat je je mond moest houden... Heerlijk naar buiten...of samen een spelletje doen...
Doe het nu maar...pubers zijn het vlug genoeg!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 17:33
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...geniet vooral niet van mijn sacrale aanwezigheid hier want ik blijf maar enkele dagen...voila... | .................... Is de meest plaagbare Belg van CM eindelijk weer terug, blijft ie maar een paar dagen!!!! Tsja, dat vráágt er natuurlijk om om gigantisch, enorm, verschrikkelijk geplaagd te worden in die 3 dagen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 17:35
|
|
|
|
|
Als het ff kan...doe ik mee...Hij vraagt er gewoon om!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 17:37
|
|
|
|
|
Spruitjes...aardappels....cordon bleu...vanillevla...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 17:47
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ik vier nog elk jaar mijn 25ste verjaardag  |
Oei, en dan nadert straks het 12,5 jarig jubileum van je 25e verjaardagviering, vermoed ik?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 17:48
|
|
|
|
(ik durf al bijna niets meer te plaatsen... ) hier pasta met witte saus... dus kipfilet, paprika, champs met boursin en creme fraiche plus kruiden en een bak sla ernaast...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 17:49
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Kijk jij ook??? Vind ik je helemaal geen type voor... |
Waarvoor moet je daar een type voor zijn Zeeland? De gemiddelde Nederlander/Duitser kijkt ernaar dus of dat nu allemaal types zijn???/ En ja, de meeste mannen kijken ook ..... Jij kijkt waarschijnlijk niet en wat voor type ben jij dan???? Ben erg benieuwd naar je antwoord......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE972
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 18:05
|
|
|
|
Henrieke heeft haar gevoelens uitgesproken! Wat zag ze er verliefd uit. Heerlijk weggezwijmeld heb ik! De rest van de aflevering ging een beetje aan me voorbij afgezien van Martin. Wat een leuke vent is het. Ik hoop stiekem ook wel dat hij voor Wilma kiest. Mooi om te zien hoe zij met de kinderen omgaat!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 18:16
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | (ik durf al bijna niets meer te plaatsen... ) hier pasta met witte saus... dus kipfilet, paprika, champs met boursin en creme fraiche plus kruiden en een bak sla ernaast... |
en word dat ook nog gebakken, gewokt, gecremeert, gekookt of anderszins gegaart, en zo ja hoe dan? of flikker je de hele zooi gewoon midden op tafel onder het motto: hiero eten nu en je klep dicht!
tja je weet het niet, dus ik vraag het ff, vandaar. mag toch?
Laatst aangepast door
|
PIETER649
|
op maandag 22 oktober 2012, 18:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 18:18
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Spruitjes...aardappels....cordon bleu...vanillevla... |
ik wou jou eigenlijk hetzelfde vragen als aan Jol
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 18:28
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Kijk jij ook??? Vind ik je helemaal geen type voor... |
Ja, als de tv aanstaat kan je weleens hebben dat je meekijkt, en dat het toch wel ook boeiende kanten heeft.
Zo kijk ik 'Barbies's baby'.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 18:36
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | en word dat ook nog gebakken, gewokt, gecremeert, gekookt of anderszins gegaart, en zo ja hoe dan? of flikker je de hele zooi gewoon midden op tafel onder het motto: hiero eten nu en je klep dicht!
tja je weet het niet, dus ik vraag het ff, vandaar. mag toch? |
bak/wok sessie is het. En de pasta effe in kokend water weet je wel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 18:53
|
|
|
|
| INGE721 schreef: | Met of zonder barmannen?  |
MET
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET739
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 19:06
|
|
|
|
|
Mooi Pieter, Staat het ook op muziek?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 19:25
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | en word dat ook nog gebakken, gewokt, gecremeert, gekookt of anderszins gegaart, en zo ja hoe dan? of flikker je de hele zooi gewoon midden op tafel onder het motto: hiero eten nu en je klep dicht!
tja je weet het niet, dus ik vraag het ff, vandaar. mag toch? |
Nou ja zeg! Hoe kun je nou in vredesnaam eten met je "klepdicht"????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 19:28
|
|
|
|
| LIELIE972 schreef: | Henrieke heeft haar gevoelens uitgesproken! Wat zag ze er verliefd uit. Heerlijk weggezwijmeld heb ik! De rest van de aflevering ging een beetje aan me voorbij afgezien van Martin. Wat een leuke vent is het. Ik hoop stiekem ook wel dat hij voor Wilma kiest. Mooi om te zien hoe zij met de kinderen omgaat! |
Hoop ik ook Lielie! Ik ben (bija tegelijk) met Wilma bevallen, onze kids zaten in de zelfde klas, de moeders op zwangerschapsgym en nagym.....Ik ken Wilma als een hele lieve, gunnende, zichzelfwegcijverende schat..... Maar Swaentje kwam ook heel lief over, al ken ikhaar verder niet....moge de bestel winnen he!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 19:48
|
|
|
|
| Quote: | | Ik ken Wilma als een hele lieve, gunnende, zichzelfwegcijverende schat..... |
Ja, het blijft wel heel toevallig he? Dat je haar kent...
Vooral dat zichzelfwegcijferende, is héél belangrijk, wil een relatie succes hebben he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 19:54
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, het blijft wel heel toevallig he? Dat je haar kent...
Vooral dat zichzelfwegcijferende, is héél belangrijk, wil een relatie succes hebben he?  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 20:07
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | MET  |
volgens mij moet er wel een barmannen-datesite zijn...misschien moet piet en de dames daar maar eens lid worden...voila
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 20:09
|
|
|
|
| JOCHEBED148 schreef: | Hoop ik ook Lielie! Ik ben (bija tegelijk) met Wilma bevallen, onze kids zaten in de zelfde klas, de moeders op zwangerschapsgym en nagym.....Ik ken Wilma als een hele lieve, gunnende, zichzelfwegcijverende schat..... Maar Swaentje kwam ook heel lief over, al ken ikhaar verder niet....moge de bestel winnen he! |
Is het dan al niet duidelijk, wanneer je gisteren de uitzending zag, wie gaat winnen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 20:11
|
|
|
|
He Frank , leuk ... he frank , welkom terug , he frank , blijf je maar 3 dagen ? Nou Frank , dat is het begin , een paar postings verder klinkt het al heel anders. Zeg maar eerlijk wat JIJ er van denkt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 20:16
|
|
|
|
| JOL252 schreef: |  |
Om jezelf te kunnen verloochenen moet je sterk in je schoenen staan, want alleen dan kun je jezelf wegcijferen ten gunste van iets of iemand anders. Dus niet omdat je eigenlijk niet voor je eigen belang durft op te komen, maar omdat je dit bewust opzijzet. Je maakt jouw belang ondergeschikt aan dat andere belang. Zelfverloochening is niet iets wat je overkomt, maar waar je voor kiest.
Zelfopoffering heeft veel te maken met eigenwaarde. Want om jezelf te kunnen wegcijferen, is voldoende eigenwaarde nodig. Eigenwaarde geeft iemand zelfvertrouwen. Hij weet dat hij er mag zijn; dat hij voor anderen de moeite waard is. Een positief gevoel van eigenwaarde is nodig om op een ander gericht te kunnen zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|