| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 14:11
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik bedacht net,auto poetsen is toch mannenwerk???Dan kan ik wel een paar mannelijke kabouters gebruiken Het ding moet voor de keuring,vraagt die man "wat moet er aan gebeuren?" Weet ik veel!!!Daar zijn jullie toch voor???Olie of zo en iets met vloeistof,beetje in de banden prikken misschien???Als ik de sleutel omdraai doet hij het,zo wil ik hem graag houden......
misschien kan iemand hier mij vertellen wat ze altijd met auto's doen?wat is een kleine en wat is een grote beurt??? |
Ha Leanne,
Over het verschil en de inhoud van beide beurten vind je een uiteenzetting hierzo: http://auto-en-vervoer.infonu.nl/auto/22737-auto-onderhoud-de-kleine-beurt.html Dit is dan de kleine beurt, en voor de grote beurt vind je het linkje onderaan deze page, of anders rechtstreeks via: http://auto-en-vervoer.infonu.nl/auto/22634-auto-onderhoud-de-grote-beurt.html
Succes!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 14:22
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Noem u niet arm, omdat uw dromen niet in vervulling zijn gegaan; werkelijk arm is slechts hij, die nooit gedroomd heeft.
Marie von Ebner-Eschenbach - Oostenrijks schrijfster1830-1916
Pfff.. en dat nog voor de koffie.......... |
Zal ik voorlopig maar gewoon blijven dromen ... Feeën bestaan en volgens m'n broertje Tolkien bestaan er Elfen ook, mannelijke en vrouwelijke.
Zo nog even een bakkie zetten... misschien helpt ut..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 14:26
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Zal ik voorlopig maar gewoon blijven dromen ... Feeën bestaan en volgens m'n broertje Tolkien bestaan er Elfen ook, mannelijke en vrouwelijke.
Zo nog even een bakkie zetten... misschien helpt ut..  |
doe mij maar een mannelijke...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 14:27
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Ik ken Frank ook erg goed, goed genoeg om neer te zetten wat ik deed. Maar je hebt het er niet over hoe jij het zelf zou vinden als je zo behandelt zou worden en dat was mijn vraag. Niet wat Frank er zelf van vindt maar hoe je het zelf zou vinden om als een soort paljas over het forum te wapperen waar iedereen maar wat tegen kan zeggen en diegene dat nog leuk vinden ook......en eventuele plagerijtjes?????? Alleen maar plagerijtjes zul je bedoelen......Ik hou ook wel van een grapje en een grol maar serieus zijn heeft voor mij toch een grotere waarde.......en zeker naar de ander toe die ik vooral ken om zijn heldere wijze stukken waar menigeen wat van kan leren....en zo wil ik me hem ook graag herinneren als hij weer vertrekt na drie dagen...en niet als een paljas die door sommige mensen zo geplaagd wordt........ |
Hoi Willemijn,
Ik respecteer en waardeer je zorg t.a.v. Frank. Het getuigt van betrokkenheid en zorg. Dat is in je te prijzen!
Op je bovenstaande vraag hoe ík het zou vinden om als paljas hier neergezet te worden: ik houd persoonlijk erg van geintjes en plagerijtjes. Ik neem mijzelf en CM dan ook vaak niet al te serieus, behalve in de privécontacten en gesprekken welke ik ook heb, en tijdens een serieus topic of gesprek in de chat. Ik zal dat ook altijd duidelijk laten blijken.
Het is nooit of te nimmer mijn bedoeling om iemand hier op CM daadwerkelijk te pesten o.i.d. Dat weet Frank gelukkig ook, en we verstaan/begrijpen elkaar in humor, etc. Daarbij is ook absoluut sprake van wederkerigheid in plagerijtjes etc. Inmiddels heb ik zelf ook contact met hem gehad, waarin hij dit nog eens bevestigde. Jouw zorgzaamheid is daarin te prijzen, en zal ik ook zeker respecteren.
Ik hoop dat we het hierbij kunnen laten. Ik zal dat iig doen, en ik vernam van Frank dat hij hier ook niet verder op zal reageren, om geen "onnodige" visieverschillen te laten voortduren. Het zou jammer zijn van de tijd die rest.
Hartelijke groet, "Steentje"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 14:28
|
|
|
|
t ging niet goed hier vanmorgen: wasmachine aanzetten....allemaal rode lampjes...het ding deed nix.....ik in filter kijken....geen bijzonderheden, maar wel keuken blank...en juist terwijl een uur daarvoor mijn stofzuiger het begaf, mijn dokter belde waar ik bleef...afspraak finaal vergeten.... Nou.......eh.......zo kan die wel weer he.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 14:32
|
|
|
|
Fijn Steen...dat je het zo hebt opgelost.... En Frank.....ook fijn dat je zo gereageerd hebt!!!!
Een nog mooier moment...Dat het zulk heerlijk weer is....de zon volop schijnt en ik hier nog buiten kan zitten...(wel te verstaan in de deuropening)
Hoop dat het nog even zo mag blijven....
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 23 oktober 2012, 14:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 14:37
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | doe mij maar een mannelijke... |
Hier zit wel een leuke tussen of was dat het toch niet? http://www.youtube.com/watch?v=3927aq1fqgk
dream on...
zie je nou wel Anna, ze bestaan wel
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 23 oktober 2012, 14:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 14:45
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Fijn Steen...dat je het zo hebt opgelost.... En Frank.....ook fijn dat je zo gereageerd hebt!!!!
Een nog mooier moment...Dat het zulk heerlijk weer is....de zon volop schijnt en ik hier nog buiten kan zitten...(wel te verstaan in de deuropening)
Hoop dat het nog even zo mag blijven.... |
Zee!!! stuur die zon ff deze kant op!! Hier is het bewolkt, een dicht wolkendek houdt elk zonnestraaltje tegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 15:16
|
|
|
|
| CARMEN073 schreef: | Warm... bij jim boppe? Der ljuw ik nix fan jur  |
Ja bjusterbaarlik war jerre! Kest wol in de bleate kont ny buten (hoefst ek niks te keapje!)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 15:22
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ja bjusterbaarlik war jerre! Kest wol in de bleate kont ny buten (hoefst ek niks te keapje!) |
wel goed smeren, he....met dit zonnetje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 15:35
|
|
|
|
Lekker gedroomd vannacht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 15:36
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ja bjusterbaarlik war jerre! Kest wol in de bleate kont ny buten (hoefst ek niks te keapje!) |
pas je wel op zo hebbie een zonnetsteek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 15:39
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Lekker gedroomd vannacht  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 15:39
|
|
|
|
Hoezo dubbel?
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 23 oktober 2012, 15:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 15:42
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 15:43
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Zee!!! stuur die zon ff deze kant op!! Hier is het bewolkt, een dicht wolkendek houdt elk zonnestraaltje tegen  |
Lekker joh dat zonnetje heb de deur heerlijk open
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 15:58
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hallo,
Ik wou vragen voor gebed, om te kunnen werken.
Ja, werken, in alle vormen, ook huis schilderen etc. is voor mij ontzettend moeilijk. vaak, als ik opsta, typ wat op de pc, en ga dan gewoon weer terug naar bed een gat in de dag slapen.
Nou wou ik vragen voor gebed; ja, ik ben na beëindiging relatie toch wel behoorlijk ingestort, en ik wil nu dingen opppakken.(neehee, ligt niet aan die relatie. Is vaak makkelijk, de schuld geven door dit en dat, ligt gewoon, vind moeilijk te beginnen en door te gaan.
Vast bedankt! |
Nou, gaaf dat je in ieder geval weer wilt oppakken... ! Bidden daarbij helpt dus ga ik ook doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 16:58
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | pas je wel op zo hebbie een zonnetsteek  |
Zonnetsteek:
1. Die steek van daarnet; 2. Een steek van een bijzonder agressief insect dat alleen in Fryslan forkomt; 3. Een steek in netvorm.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DIANA556
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 17:11
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | gelukkig maar, zo val ik niet op...
Diana (wrom staat klokje op je profiel?) kan de mensen wel een riem in de broek steken...of hoe luidt dat gezegde... |
aha...je bedoelt waarschijnlijk een hart onder de riem steken.
Laatst aangepast door
|
DIANA556
|
op dinsdag 23 oktober 2012, 17:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE972
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 17:18
|
|
|
|
|
Mooiste moment van vandaag was tot nu toe wel even samen met mijn nicht en haar man en kids in de leuke speeltuin hier in het zonnetje zitten. En gewoon even praten met elkaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE972
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 17:20
|
|
|
|
Ik eet vanavond rijst met babi pangang. En jullie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 17:29
|
|
|
|
Macaroni....met paprika...champignons.. taugé...ham...bosuitjes...
En een zoon die mee komt eten....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 17:35
|
|
|
|
|
Even in 2 etappes eten hier, de kinderen eten nu tortelini, wij eten zelf laat als Pieter thuiskomt dus even makkelijk koude wraps gemaakt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 17:39
|
|
|
|
Mijn mooiste moment was net ; ik kreeg een prachtig boeket rode rozen van een aantal lieve cmmers als steun in mijn privé omstandigheden....... Ik was er stil van en wat lief..........En stil ben ik niet gauw..... Dit is echt omzien naar elkaar..........wat mooi om dat zo te ervaren.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 23 oktober 2012, 17:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:15
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hallo,
Ik wou vragen voor gebed, om te kunnen werken.
Ja, werken, in alle vormen, ook huis schilderen etc. is voor mij ontzettend moeilijk. vaak, als ik opsta, typ wat op de pc, en ga dan gewoon weer terug naar bed een gat in de dag slapen.
Nou wou ik vragen voor gebed; ja, ik ben na beëindiging relatie toch wel behoorlijk ingestort, en ik wil nu dingen opppakken.(neehee, ligt niet aan die relatie. Is vaak makkelijk, de schuld geven door dit en dat, ligt gewoon, vind moeilijk te beginnen en door te gaan.
Vast bedankt! |
Gebed is wel het minste wat we kunne doen, dus doe ik mee. sterkte met alles en vooral Gods zegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:16
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Mijn mooiste moment was net ; ik kreeg een prachtig boeket rode rozen van een aantal lieve cmmers als steun in mijn privé omstandigheden....... Ik was er stil van en wat lief..........En stil ben ik niet gauw..... Dit is echt omzien naar elkaar..........wat mooi om dat zo te ervaren..... |
He Willemijn, Weet niet wat die moeilijke prive omstandigheden zijn, Hoeft ook niet, maar wil je ook veel sterkte wensen ermee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:17
|
|
|
|
De doodstraf als ultimum refugium
Ik heb hier veel meningen gelezen allen even waardevol. want laten we eerlijk zijn .........het is geen gelopen koers.
wat zou een alternatief zijn voor de doodstraf ?
is er een alternatief , waarin de verdachte niet als prins wordt behandeld en waarin de familie ook nog iets van genoegdoening krijgt. ?
ik heb dit onderwerp geopend niet omdat ik denk dat de doodstraf iets is waar we voldoening in vinden maar vooral omdat de bevolking verontwaardigd is over de lage straffen. althans hun verbazing erover uitspreekt .........
wat is een effectieve straf ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:19
|
|
|
|
Mijn zoons eten bij hun vader en ik dus alleen. Heb avonddienst dus lekker makkelijk gedaan een portie hutspot met shoarma uit de vries. Een muisje zoals ze dat hier noemen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIELIE972
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:23
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Mijn mooiste moment was net ; ik kreeg een prachtig boeket rode rozen van een aantal lieve cmmers als steun in mijn privé omstandigheden....... Ik was er stil van en wat lief..........En stil ben ik niet gauw..... Dit is echt omzien naar elkaar..........wat mooi om dat zo te ervaren..... |
Wauw wat lief! Sterkte met waar je mee zit Willemijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 18:33
|
|
|
|
bietjes, aardappels in de schil, gehakt cordon bleu
pffff wist niet dat bietjes zooooo lang moeten koken als je ze rauw koopt...
|
|
| Naar boven |
|
|