ChristianMatch

Forum

De wet is enkel geschreven in een hart van een bekeerde...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4766 4767 4768 4769 4770 4771 4772 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 19:31

Als dat echt zo is dan kan deze grote zondaar Exodus 20 wel uit zn Bijbel scheuren denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAVERDE524

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 19:52

Nee beste visser.

Want in het duizendjarig rijk zullen al de wetten van Mozes en de profeten hersteld worden. Jezus heeft de wet bekrachtigd niet ontkracht. Maar door de Heilige Geest met de vruchten dat wij voortbrengen daarin hebben wij in Jezus, samen met Jezus de wet volbracht, want wij zijn immers met Hem gestorven? Maar goed....
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 20:12

ERIKA129 schreef:
Ik geloof echt dat ze maar eens moeten gaan dinerdaten Clown smiley Knipoog smiley

Jammer ik heb geen baljurk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 20:16

Waarom ga je niet n beetje meer profieltjes lezen? Lachende smiley

Er zitten hier best wel leuke verpleegstertjes en schooljuffies die hun werk met plezier doen en van aanpakken weten.
Zit er vast wel 1 tussen die jou helemaal ziet zitten Knipoog smiley

En het scheelt ons n hoop scrollen Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJE803

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 20:17

PIETER649 schreef:
Waarom ga je niet n beetje meer profieltjes lezen? Lachende smiley

Er zitten hier best wel leuke verpleegstertjes en schooljuffies die hun werk met plezier doen en van aanpakken weten.
Zit er vast wel 1 tussen die jou helemaal ziet zitten Knipoog smiley

En het scheelt ons n hoop scrollen Verlegen lachende smiley

Verpleegstertjes en schooljuffies? :O De gematigde feminist in mij wordt wakker...
Naar boven

Auteur Bericht
VORDIS244

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 21:29

EDWIN451 schreef:
Ik denk wel dat 'we' (onbewust) de sociale media wel meer aanbidden dan God, heb ik het idee.

Ik denk wel dat het één grote afgoderij is.
En soms zit ik voor mezelf wel eens te bedenken dat het verhaal over de toren van Babel eigenlijk gaat over internet en de sociale media en het verhaal dus met name voor deze tijd geschreven is.

Als we een probleem hebben dan stellen we onze vraag aan Google, i.p.v. aan God.
Maar ook via Google weet God ons gelukkig te vinden en wij Hem.

Maar 'iets' in mij zegt dat het WWW een hoop ellende in Gods ogen is.

We hebben een vrije wil, kunnen keuzes maken. Ook met internet kun je goed of verkeerd omgaan, jouw keuze.
Ik vind veel mooie muziek, teksten en informatie op internet. Voor mij is het een bron van inspiratie. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 21:34

MARIJE803 schreef:
Verpleegstertjes en schooljuffies? :O De gematigde feminist in mij wordt wakker...

Kun je feministe zijn zoveel je wilt... maar tis een feit dat het overgrote deel van de vrouwelijke, werkende, cm-leden in het onderwijs of in de gezondheidszorg werken.

hetgeen op zich nix mis mee is Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJE803

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 21:41

PIETER649 schreef:
Kun je feministe zijn zoveel je wilt... maar tis een feit dat het overgrote deel van de vrouwelijke, werkende, cm-leden in het onderwijs of in de gezondheidszorg werken.

hetgeen op zich nix mis mee is Lachende smiley

'Het onderwijs' en 'de gezondheidszorg' is toch wel wat meer dan verpleegsters en juffen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 21:44

ANNA415 schreef:
Jammer ik heb geen baljurk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Oooowww, maar das geen punt. Die zijn te huren.
Net als trouwjurken overigens Clown smiley
Hoezo, 2 vliegen in 1 klap? Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 22:07

MARIJE803 schreef:
'Het onderwijs' en 'de gezondheidszorg' is toch wel wat meer dan verpleegsters en juffen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

joh, ik heb me al zo verschrikkelijk ingehouden om deze omschrijving te gebruiken ipv zustertjes en kleuterjuffies Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJE803

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 22:14

PIETER649 schreef:
joh, ik heb me al zo verschrikkelijk ingehouden om deze omschrijving te gebruiken ipv zustertjes en kleuterjuffies Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Haha, dan zal ik het door de vingers zien, voor deze keer Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 22:15

Waar moet ik beginnen Geschokte, onthutste smiley Vanmorgen bij een lekker zonnetje nog wat snoeien in de tuin. De kliko/vuulbak/groen afval container (die bij ons trouwens bruin is omdat het gewone afval in een groene container moet??????) stond nog voor, pas geleegd. Dus ik met goede moed aan de slag. Gaat het zonnetje even uitrusten en gaat het spatten. Niet leuk, maar m'n enthousiasme was groot, dus... Gaan de spatjes over in spetters! Van de drup in de regen. Dacht toch echt dat het spreekwoord omgekeerd was. Dus, spullen opruimen, zucht. Dan binnen maar wat doen. En ja 's middags nog een afspraak.
Dochter lief was een van haar 4 aquaria aan het schoonmaken. Een best wel grote kreeg een grote beurt. Je kent dat wel, vissen eruit, grind en pomp reinigen, planten snoeien etc. Eindelijk klaar, was inmiddels 12.45 uur en ik zou om 13.30 weg gaan. Mam, ik ga wel mee, hoor. Is goed. Zij water in de bak, plantjes, visjes ... Maaaaaaam!!!!!!!! M'n bak is lek!!!!! Gauw water er weer uit, nu ja gauw, iets van 60 liter. Visjes opnieuw vangen. Gaat er een van schrik nog jongen ook. Ze heeft net weer een emmer met eenliter of acht gevuld om afgevoerd te worden, en ja hoor....Emmer om. dwars door de kamer. Handdoeken erbij, dweilen. Gelukkig ligt er bij mij vinyl maar toch. En water blijft natuurlijk niet op een plek, met een stok en doek onder de kasten roeren. Verwarming maar wat hoger gezet en nog wat geimproviseert met vissen kommen en zo. Hoezo stress?
Werd gelukkig naar de afspraak gebracht. maar was wel 10 minuten te laat.
Verder vandaag tot nu toe geen slechte momenten meer gehad.
En morgen is er gewoon weer een nieuwe dag. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LAVERDE524

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 22:21

Mijn slechtste moment van vandaag is dat ik om half 7 alweer moest opstaan, hihihi :-D
Naar boven

Auteur Bericht
VORDIS244

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 22:49

SHANITA130 schreef:
Zie
je nu
ben ik niet
de enige hier met
Pijn.

Bij
mij is
de pijn meer
psychisch maar ook lichamelijk
Logisch

Shanita, ik heb geen oplossing. Wel een lied voor jou. Sterkte.

http://www.youtube.com/watch?v=OmOgyohx_y4&feature=BFa&list=FL0KAJgIXf_owuDAPcuPTxEA[quote]
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 23:21

Dat is heel slecht en daarom sta ik om zeven uur op!

Thomas. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 23:26

Das idd superslecht, en daarom gaat mijn wekker morgen pas om 8.45 uur Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 23:29

STEENTJE178 schreef:
Das idd superslecht, en daarom gaat mijn wekker morgen pas om 8.45 uur Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dan doe ik 8.50u....
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 23:34

Gisteren en vandaag ondanks de recessie luxe dagen gehad...
Teamuitje met clienten met bezoeken aan andere dagbestedingen...
Geslapen in een hotel...met een geweldige bingoavond...
Gehandicapten zien genieten...de saamhorigheid onder elkaar...
Even 2 jaar sparen en een dikke fooienpot....zodat we dit konden doen...Het was heerlijk allemaal!!!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 23:39

5:30 Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 00:01

Het is haast niet meer de moeite om naar bed te gaan ........ 6.00 uur Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 01:22

LAVERDE524 schreef:
Juist en daar zit nou het probleem ;). Daarom zijn velen niet bereid meer om Gods Woord waarlijk te bestuderen, omdat het teveel lezen en onderzoek kost.... Men zou schrikken als ze onze website zouden lezen waarop duizenden artikelen aan studies zijn geplaatst die je nergens in Nederland kunt krijgen. Oh ja, we hebben ook mp3/audio preken en videos erop te staan.

Mensen die geen moeite doen om te lezen omdat gemakzucht de hand heeft overgenomen zullen ook weinig tot niet bereid zijn om waarlijk het Woord Gods te bestuderen. Ziet toch naar de apostelen, hoe zij Mozes en de profeten bestudeerden, en wij zitten te klagen dat het soms nogal teveel kost, omdat het voor ons teveel werk is.

Jammer dat ons hollandse volk zo ver is afgedwaald, heel jammer. Ik had anders veel dingen om met hun te delen. Maar goed... het is een ieders eigen keuze. Aan alle keuzes zitten ook gevolgen vast.

Zij die zoekend zijn moet je vooral plat gooien met lappen tekst en wat wel of niet hoort, kappen ze gelijk met wat eigenlijk zo noodzakelijk is , Jezus kennen leren.

Je hebt het over een website , waar men veel tekst heeft neergezet, misschien vergeten hoe en wat Jezus wil?

Het forum is om met elkaar te discussiëren over allerlei onderwerpen, wat jij doet of deed lijkt haast op forumterrrorsime, door menen teweten hoe het zit en zal ons leren hoe te leven, want jou manier van geloven is de beste. Leer hoe Jezus leefde, waarom Hij hier kwam en en wat Hij ons heeft gezegd en geleerd.

Jij hebt het over "geen moeite doen", "niet bereid zijn".
Waar jij mee bezig bent is gelijk vroeger de zendelingen deden eerst geloven en dan gaan we zien of jullie wel goed genoeg zijn voor onze hulp.

BEZINT EER GIJ BEGINT, dus veroordeel (gelijk hier boven) geen oprecht bewust belijdende christenen hier.

Laatst aangepast door
PIETER619
op vrijdag 9 november 2012, 09:34
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 02:52

LEANNE226 schreef:
5:30 Huilende smiley, smiley in tranen

Ja, dat is echt niet normaal hoor!

En zeker ook elke dag?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 02:58

http://www.youtube.com/watch?v=OmOgyohx_y4&feature=BFa&list=FL0KAJgIXf_owuDAPcuPTxEA

Thx!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 04:23

Sweet! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 05:46

PIETER619 schreef:
Zij die zoekend zijn moet je vooral plat gooien met lappen tekst en wat wel of niet hoort, kappen ze gelijk met wat eigenlijk zo noodzakelijk is , Jezus kennen leren.

Je hebt het over een website , waar men veel tekst heeft neergezet, misschien vergeten hoe en wat Jezus wil?

Het forum is om met elkaar te discussiëren over allerlei onderwerpen, wat jij doet of deed lijkt haast op forumterrrorsime, door menen teweten hoe het zit en zal ons leren hoe te leven, want jou manier van geloven is de beste. Leer hoe Jezus leefde, waarom Hij hier kwam en en wat Hij ons heeft gezegd en geleerd.

Jij hebt het over "geen moeite doen", "niet bereid zijn".
Waar jij mee bezig bent is gelijl vroeger de zendelingen deden eerst geloven en dan gaan we zien of jullie wel goed genoeg zijn voor onze hulp.

BEZINT EER GIJ BEGINT, dus veroordel (gelijk hier boven) geen oprecht bewust belijdende christenen hier.
L
Mee eens... Zo.en zullen we dit topic dan maar weer nieuw leven inblazen? On topic dus...

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 9 november 2012, 05:48
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 07:03

MARIJE803 schreef:
Mee eens, hoewel mensen ook gewoon niet of neutraal kunnen reageren in plaats van uitgesproken negatief. Dat Johannes het daar over liefhebben met daden heeft, wil niet zeggen dat onze woorden dan niet liefhebbend hoeven te zijn.

p.s.
Na wat jaartjes hier op aarde doorgebracht te hebben, heb ik ontdekt dat liefhebben niet zonder waarheid en eerlijkheid kan. Waarheid en eerlijkheid kunnen confronterend zijn en nogal es verward worden met liefdeloosheid en negativiteit ...
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 08:02

STEENTJE178 schreef:
Oooowww, maar das geen punt. Die zijn te huren.
Net als trouwjurken overigens Clown smiley
Hoezo, 2 vliegen in 1 klap? Coole smiley met zonnebril

Pfffffffffffff Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Geschokte, onthutste smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 08:10

Lachende smiley opgelucht gevoel, de APK keurig viel ruimschootst binnen het beoogde budget.....

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op vrijdag 9 november 2012, 15:46
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 08:16

De boel weer strak trekken voor de volgende bezichtiging... en wachten.. op een tegenbod van de 28e kijkers ...

hellup

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 9 november 2012, 08:21
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 november 2012, 08:40

SHANITA130 schreef:
Ja, dat is echt niet normaal hoor!

En zeker ook elke dag?

Zoonlief moet 1,5 uur fietsen naar school.......vandaar........soms heb ik best meelij met mijn pubers Knipoog smiley
Normaal gesproken ga ik om kwart voor 7 de deur uit maar vandaag heb ik luie tijden,half 11 beginnen,ideaal.

Ik heb zelden een probleem met vroeg opstaan,duurt je dag ook lekker lang!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4766 4767 4768 4769 4770 4771 4772 ... 6194 Volgende
Pagina 4769 van 6194