| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 20:41
|
|
|
|
In het topic ``Refoorbij`` schreef ik zaterdag:
Leven uit de liefde van God voor mensen en zo er zijn voor anderen. Zo te leven geeft meer vreugde dan een angstgeloof.(zo dat al bestaat). En juist door zo te leven in die vrijheid kan en mag je genieten van het leven, zelfs op zondag! Je mag er van uitgaan dat God toch ook niets liever wil dan zijn mensen gelukkig zien!
je `moet` tevreden zijn kan ook heel negatief gaan klinken. Tevreden zijn met wat je hebt is goed, maar er kan en mag zoveel meer zijn, leef en geniet het leven!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 20:43
|
|
|
|
Ik heb het weer niet gezien vandaag!
mist
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 20:46
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | nee, daar ging ik te snel voor onderuit  |
jammer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 21:04
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | In het topic ``Refoorbij`` schreef ik zaterdag:
Leven uit de liefde van God voor mensen en zo er zijn voor anderen. Zo te leven geeft meer vreugde dan een angstgeloof.(zo dat al bestaat). En juist door zo te leven in die vrijheid kan en mag je genieten van het leven, zelfs op zondag! Je mag er van uitgaan dat God toch ook niets liever wil dan zijn mensen gelukkig zien!
je `moet` tevreden zijn kan ook heel negatief gaan klinken. Tevreden zijn met wat je hebt is goed, maar er kan en mag zoveel meer zijn, leef en geniet het leven! |
Ja mee eens. (wat zijn we het weer lekker eens ) God vrezen uit angst of eerbied, 2 woorden uit mijn refo-bestaan lang geleden en beiden hebben me niet veel geleerd of gebracht. Een liefdesrelatie met God wel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 21:17
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Er zijn verschillend mensen die het forum gebruiken anderen hun menig op te dringen door aan te geven waar hun hart vol van is. Zelf denk ik dat het onbewust gebeurd, "want waar het hart vol van is loopt de mond van over". Men probeerd het wel goed te doen en bij haast allemaal is het over Jezus en God waar alles omdraait, niets mis mee.
Ook zijn er sommigen die hun halve/hele levensverhaal hier plaatsen (meestal als antwoord op een reactie). Niets mis mee want soms kan een bemoedigend woord, van mede CMer,al heel wat betekenen.
Dat we met z'n alle nadenken over bepaalde Bijbel gedeeltes is ook niets mis me, maar moeten het gelijk (althans zo lijkt het) telken male zware Bijbelstudies zijn waarbij hoogstwaarschijnlijk zoekend gelijk op de vlucht slaan bij te veel topics?
Te veel van het goede, kan juist averechts werken en dat er een paar topics puur over een eigen geloofs beleving gaan en hoe men dat "geleerd" heeft door mee te hebben gedaan aan studies, niets mis mee.
Wat mij betreft zie ik het forum meer als een sociaal gebeuren met voor een ieder de mogelijkheid om mee te doen. Dus zo dat ook bijvoorbeeld proefleden niet gelijk worden "afgeschrikt" door "zware kost". |
Wat bedoel je nu eigenlijk te zeggen? Mag je niets meer zeggen waar je hart vol van is? Soms kan je zo vol van dingen zijn dat je er dagvullend mee bezig bent en dan is het een logisch gegeven dat je er ook op een forum over schrijft........Dat vind je niets? En als iemand Bijbelstudies hier meent neer te zetten sla je ze toch over?
Misschien kan je even man en paard noemen waar jij je aan ergert dan weten we waar we het over hebben..... Nu gist iedereen maar wat je evt zou kunnen bedoelen en dat maakt de verwarring alleen maar groter.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 21:39
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Wat bedoel je nu eigenlijk te zeggen? Mag je niets meer zeggen waar je hart vol van is? Soms kan je zo vol van dingen zijn dat je er dagvullend mee bezig bent en dan is het een logisch gegeven dat je er ook op een forum over schrijft........Dat vind je niets? En als iemand Bijbelstudies hier meent neer te zetten sla je ze toch over?
Misschien kan je even man en paard noemen waar jij je aan ergert dan weten we waar we het over hebben..... Nu gist iedereen maar wat je evt zou kunnen bedoelen en dat maakt de verwarring alleen maar groter..... |
lekker positief weer.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 21:52
|
|
|
|
| CORTAZAR588 schreef: | Pieter ...... heerlijk heerlijk die treffende omschrijving haha.
waar woord.......... |
Die van bidsprinkhanen? Toch positief dat er bid voor staat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VORDIS244
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 21:59
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Ja mee eens. (wat zijn we het weer lekker eens )God vrezen uit angst of eerbied, 2 woorden uit mijn refo-bestaan lang geleden en beiden hebben me niet veel geleerd of gebracht. Een liefdesrelatie met God wel. |
ik hoorde gisteren: religie of wetten kunnen niet zorgen voor behoud, dat kan alleen door de liefdesrelatie met God. Daar ben ik het mee eens.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 22:09
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | lekker positief weer.....  |
Ja, ik snap er ook niets van, van jou reactie..
Iemand kan toch gewoon reageren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 22:18
|
|
|
|
had je een foutje besnuffeld, mamy?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJE803
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 22:29
|
|
|
|
Ik snap Maritimes reactie dus wel, want dit is een van de dingen die ik bedoel.
Willemijn schiet gelijk in de verdediging en komt daardoor heel aanvallend over: 'Mag je dan niets meer zeggen waar je hart vol van is?'. Dat is een beetje hetzelfde als 'Nou, dan zeg ik wel niks meer!'. Bovendien is dit niet wat Pieter zegt, hij zegt (als ik het goed lees) dat je bepaalde verhalen in bepaalde fora moet plaatsen. En dus niet offtopic moet gaan door hele verhalen op te hangen, al dan niet nuttig, terwijl dat topic er dus niet over ging.
Door dan vervolgens dingen te zeggen als 'dan sla je ze toch over', 'misschien even zeggen waar jij je specifiek aan ergert, nu gist iedereen maar waar je het over hebt', zeker in de toon van de rest van je post, kom het ontzettend denigrerend over. Zeg dan: 'Je zegt dit en dat, wat bedoel je daar precies mee?' Dat klinkt al een stuk liefdevoller. Bovendien spreek je nu voor iedereen, terwijl ik, en ik zal vast niet de enige zijn, precies weet waar Pieter het over heeft en wat hij bedoelt.
Hoop niet dat je dit als persoonlijke aanval ziet, maar ik vond je post een perfect voorbeeld van wat ik bedoel met aanvallend en negatief.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 22:33
|
|
|
|
| MARIJE803 schreef: | Ik snap Maritimes reactie dus wel, want dit is een van de dingen die ik bedoel.
Willemijn schiet gelijk in de verdediging en komt daardoor heel aanvallend over: 'Mag je dan niets meer zeggen waar je hart vol van is?'. Dat is een beetje hetzelfde als 'Nou, dan zeg ik wel niks meer!'. Bovendien is dit niet wat Pieter zegt, hij zegt (als ik het goed lees) dat je bepaalde verhalen in bepaalde fora moet plaatsen. En dus niet offtopic moet gaan door hele verhalen op te hangen, al dan niet nuttig, terwijl dat topic er dus niet over ging.
Door dan vervolgens dingen te zeggen als 'dan sla je ze toch over', 'misschien even zeggen waar jij je specifiek aan ergert, nu gist iedereen maar waar je het over hebt', zeker in de toon van de rest van je post, kom het ontzettend denigrerend over. Zeg dan: 'Je zegt dit en dat, wat bedoel je daar precies mee?' Dat klinkt al een stuk liefdevoller. Bovendien spreek je nu voor iedereen, terwijl ik, en ik zal vast niet de enige zijn, precies weet waar Pieter het over heeft en wat hij bedoelt.
Hoop niet dat je dit als persoonlijke aanval ziet, maar ik vond je post een perfect voorbeeld van wat ik bedoel met aanvallend en negatief. | Als mijn reactie als aanvallend beschouwt weet je echt niet waar je het over hebt, het heeft een geschiedenis dat ik zo reageer en als je dit al aanvallend vind zegt het wat over jou denk ik en kan ik me voorstellen dat je het forum niets vind!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 22:36
|
|
|
|
| MARIJE803 schreef: | Ik snap Maritimes reactie dus wel, want dit is een van de dingen die ik bedoel.
Hoop niet dat je dit als persoonlijke aanval ziet, maar ik vond je post een perfect voorbeeld van wat ik bedoel met aanvallend en negatief. |
Ja ben ik wel met je eens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJE803
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 22:38
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Als mijn reactie als aanvallend beschouwt weet je echt niet waar je het over hebt, het heeft een geschiedenis dat ik zo reageer en als je dit al aanvallend vind zegt het wat over jou denk ik en kan ik me voorstellen dat je het forum niets vind! |
En dit vind ik net zo'n reactie. Defensief en daardoor aanvallend 'Als jij een probleem met mij hebt, is dat jouw probleem' Als in, ik stel me aan ofzo? Ik zeg niet dat je dat zegt, ik zeg dat het zo overkomt. En natuurlijk is het tot een zekere hoogte ook wel zo, dat het mijn probleem is. Jij bent een bepaald taalgebruik gewend en ik net zo, dus de waarheid ligt ergens in het midden. Maar waarom kunnen we niet gewoon open staan voor elkaars meningen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 22:39
|
|
|
|
off-topic gaan is net zo oud als het woord forum.
en het is inderdaad jammer dat nog niet eens 1% van de leden hier actief zijn op het forum. daardoor zie je vaak dezelfde mensen en de pest is dan dat de schrijvers op n gegeven moment van te voren al weten wie er positief of negatief gaan reageren.
Zo weet je van te voren dat als W wat schrijft, de kans 100% is dat er iemand negatief reageert... de vraag is dan hooguit: wie van de 3? dat maakt het zelfs saai en voorspelbaar.... ja, heel jammer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 22:44
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | off-topic gaan is net zo oud als het woord forum.
en het is inderdaad jammer dat nog niet eens 1% van de leden hier actief zijn op het forum. daardoor zie je vaak dezelfde mensen en de pest is dan dat de schrijvers op n gegeven moment van te voren al weten wie er positief of negatief gaan reageren.
Zo weet je van te voren dat als W wat schrijft, de kans 100% is dat er iemand negatief reageert... de vraag is dan hooguit: wie van de 3? dat maakt het zelfs saai en voorspelbaar.... ja, heel jammer. |
Daar heb je helemaal gelijk in Pieter. Ik kan niet wat schrijven of er komt uit een bepaalde hoek negatief commentaar, niet terecht vind ik en ook ontzettend kinderachtig...... Jammer voor hun weerhoudt het me niet om af en toe mijn mening over het één en ander te geven........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 22:46
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | off-topic gaan is net zo oud als het woord forum.
Zo weet je van te voren dat als W wat schrijft, de kans 100% is dat er iemand negatief reageert... de vraag is dan hooguit: wie van de 3? dat maakt het zelfs saai en voorspelbaar.... ja, heel jammer. |
Weet je wat ook saai en voorspelbaar is? Postings van Pieter649 over het koningshuis!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 22:46
|
|
|
|
| MARIJE803 schreef: | En dit vind ik net zo'n reactie. Defensief en daardoor aanvallend 'Als jij een probleem met mij hebt, is dat jouw probleem' Als in, ik stel me aan ofzo? Ik zeg niet dat je dat zegt, ik zeg dat het zo overkomt. En natuurlijk is het tot een zekere hoogte ook wel zo, dat het mijn probleem is. Jij bent een bepaald taalgebruik gewend en ik net zo, dus de waarheid ligt ergens in het midden. Maar waarom kunnen we niet gewoon open staan voor elkaars meningen? |
Weet je wel wat defensief en aanvallend is? Mijn reactie zeker niet..... Ik heb jou nog niets positiefs over het forum horen zeggen, dus ik zou zo zeggen, open eens een mooi topic en start een topic op een voor jou positieve manier????? Je bent pas twintig dus kijkt nog heel verfrissend tegen de zaken aan, kunnen we vast wel wat van leren.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJE803
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 22:56
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Weet je wel wat defensief en aanvallend is? Mijn reactie zeker niet..... Ik heb jou nog niets positiefs over het forum horen zeggen, dus ik zou zo zeggen, open eens een mooi topic en start een topic op een voor jou positieve manier????? Je bent pas twintig dus kijkt nog heel verfrissend tegen de zaken aan, kunnen we vast wel wat van leren....... |
En dit vind ik ronduit kwetsend. 'Weet je wel wat defensief en aanvallend is?' Eh ja, ik ben niet achterlijk. Puur omdat jij het niet zo ervaart, wil niet zeggen dat het op mij zo overkomt. Heb toch volgens mij overal duidelijk 'ik vind' en 'naar mijn mening' en 'het komt zo over' neergezet. Als je wat van me kunt leren en ik verfrissend tegen dingen aankijk, waarom reageer je dan op alles wat ik zeg zo negatief? Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar heb nu niet bepaald de indruk alsof je uberhaupt bereid bent om erover na te denken.
Ik heb nog niets positiefs gezegd, omdat dit topic daar niet over gaat. Het ging over nieuwelingen afschrikken, ik gaf daar mijn visie over omdat ik dat herkende. Ik ga geen nieuw topic openen, want vandaag loopt mijn proefabonnement af en ik ben niet van plan te verlengen.
Maar hierbij mijn positieve bijdrage: Ik vind dat er ontzettend goede posts zijn met leuke, creatieve en gezellige intenties, of met diepgaande boodschappen waar iedereen wat van kan leren. Ben dus alleen niet zo te spreken over de reacties.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 23:01
|
|
|
|
| MARIJE803 schreef: | En dit vind ik ronduit kwetsend. 'Weet je wel wat defensief en aanvallend is?' Eh ja, ik ben niet achterlijk. Puur omdat jij het niet zo ervaart, wil niet zeggen dat het op mij zo overkomt. Heb toch volgens mij overal duidelijk 'ik vind' en 'naar mijn mening' en 'het komt zo over' neergezet. Als je wat van me kunt leren en ik verfrissend tegen dingen aankijk, waarom reageer je dan op alles wat ik zeg zo negatief? Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar heb nu niet bepaald de indruk alsof je uberhaupt bereid bent om erover na te denken.
Ik heb nog niets positiefs gezegd, omdat dit topic daar niet over gaat. Het ging over nieuwelingen afschrikken, ik gaf daar mijn visie over omdat ik dat herkende. Ik ga geen nieuw topic openen, want vandaag loopt mijn proefabonnement af en ik ben niet van plan te verlengen.
Maar hierbij mijn positieve bijdrage: Ik vind dat er ontzettend goede posts zijn met leuke, creatieve en gezellige intenties, of met diepgaande boodschappen waar iedereen wat van kan leren. Ben dus alleen niet zo te spreken over de reacties. | Jij ervaart het als kwetsend en negatief terwijl ik het helemaal niet zo bedoel. Het is maar net met welke toon je iets wilt lezen..als jij niet te spreken bent over de reacties zegt het ook wat over jezelf natuurlijk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJE803
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 23:06
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Jij ervaart het als kwetsend en negatief terwijl ik het helemaal niet zo bedoel. Het is maar net met welke toon je iets wilt lezen..als jij niet te spreken bent over de reacties zegt het ook wat over jezelf natuurlijk... |
Ja precies, daar heb je gelijk in en dat bedoelde ik net ook te zeggen. Jij bedoelt het niet zo, maar ik ervaar het wel zo, en dat tot nu toe bij elke reactie die je geeft. Dan zegt het inmiddels niet alleen meer wat over mij, maar ook over jou denk ik, zeker als jij aangeeft dat je alleen of vooral negatieve reacties krijgt. En dan komen we bij mijn punt: als iedereen gewoon wat liever communiceert, zijn de helft van de problemen al opgelost.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 23:21
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | had je een foutje besnuffeld, mamy?  |
Volgens mij heeft ze haar vriendin erbij gezet Hannah!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SVEN797
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 00:12
|
|
|
|
| LAVERDE524 schreef: | Dit stuk dat ik geplaatst heb is een kort vertaalde stuk van een afrikaner boer, en ben er zeer zeker mee eens van wat hij heeft neergezet op facebook. Want het zijn de werken die je brengt via de vruchten van de Heilige Geest.
Maar iets anders wat me nogal opvalt. Hoe kan het dat die duizenden boeren van zuid afrika veel enthousiaster zijn dan de hollanders? Als ik de reacties lees, en niet alleen hier, maar ook op de wereldse community websites, dan zie ik weinig verschil. Ik vind het vreemd op zich waarom die afrikaner boeren veel liefelijker en vriendelijker zijn onder mekaar en de hollanders daarentegen doen en reageren hufterig naar mekaar toe. Hoe kan dat? Hoe meer ik de reacties hier lees hoe meer verstijfd ik sta van de reacties, vergeleken met wat ik altijd van mijn boerenvolk van zuid afrika hoor. Ik krijg gewoon kriebels en angst van mijn eigen hollandse volksgenoten.
Onze goede vriend en voorganger uit België zei me gisteren nog; we kunnen nog beter verhuizen naar zuid afrika toe, daar is het beter te vertoeven onder onze volksgenoten daar dan hier. Het is omdat ik het geld er niet voor heb voor emigratie, maar anders...? Ik sta echt verbaasd te kijken naar de reacties van iedereen hier, en net zoals onze belgische voorganger zei; dat is juist die hufterigheid dat onder het hollandse volk maar ook onder het belgische volk leeft. Hoe kan het dat die afrikaner boeren veel vriendelijker en liefelijker zijn onder mekaar? Dat is me toch een vraag wat ik me steeds meer afvraag. En dat iemand probeert te beweren dat ik eenzaam ben, dat is me toch een woordenzin dat niet helemaal waar is. Ik ben het alleen zijn allang gewend geraakt waardoor ik daarin niet beter weet dan dat. Dus dat ik eenzaam ben klopt niet helemaal, want ik ben dat niet. Ja in geloofs opzichte dan voel ik me wel eenzaam. Maar wij zijn bijwoners en vreemdelingen op deze aardbol toch? Dat is heel normaal.
Maar goed, ik heb de toestand nu onder het hollandse volk nu van 2 kanten bekeken, het gelovige deel van het hollandse volk en het ongelovige deel en ik ervaar in beiden geen verschil, en dat is een verschil ten opzichte van het afrikaanse boerenvolk, want daar ervaar ik totaal geen hufterigheid, als ze ergens niet mee eens zijn zeggen ze het gewoon maar niet op een hufterige manier. Maar goed, ik heb mijn onderzoek hierin ook weer afgerond. Deze aanmelding op CM was meer een onderzoek dat ik doe om te zien hoe het gesteld is met het gelovige deel van het hollandse volk.
Moge de Here van Israël een ieder zegenen hier.
Vriendelijke groet,
Kapitein SJ. van der Naalt - EEK |
Ik denk dat Nederlandse Christenen, burgers, boeren en buitenlui niet in sprookjes geloven, en ik vind het heel jammer dat je elke Christelijke Hollander bestempeld als hufterig met een belgishe voorganger en heel vreemd dat boeren uit Zuid Africa veel liefelijker en vriendelijker zijn, is dat vriendelijk zijn tegen iedereen of alleen tegen elkaar in Zuid Africa?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 00:54
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Misschien kan je even man en paard noemen waar jij je aan ergert dan weten we waar we het over hebben..... Nu gist iedereen maar wat je evt zou kunnen bedoelen en dat maakt de verwarring alleen maar groter..... |
Dit is waar ik mij aan erger. Interpretatie van jou, alsof iemand zich ergert. Waar geeft pieter dat te kennen in zijn reactie? Wie zijn "we"???
Het is voor jou verwarrend, niet voor mij. Ik ervaar geen ergenis in Pieter. Hetgeen dat ik opmerk is, je leest iets van iemand en gaat in de aanval.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 06:49
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | nee, daar ging ik te snel voor onderuit  |
Geef niet op. Er zijn speciale lessen om op hakken te leren lopen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 08:00
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Geef niet op. Er zijn speciale lessen om op hakken te leren lopen. |
Had je jaren geleden niet dat kinder programma "Geef nooit op" misschien kennen ze dat weer uit de kast halen voor mannen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 08:07
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Dit is waar ik mij aan erger. Interpretatie van jou, alsof iemand zich ergert. Waar geeft pieter dat te kennen in zijn reactie? Wie zijn "we"???
Het is voor jou verwarrend, niet voor mij. Ik ervaar geen ergenis in Pieter. Hetgeen dat ik opmerk is, je leest iets van iemand en gaat in de aanval. |
EN ja hoor we zijn er weer...... Willemijn reageert met een wedervraag die direct als aanvallend wordt benaderd Iemand doet lelijk terwijl Willemijn zegt van kom zelf met een mooi topic als jong vers iemand, die reageert dierect fel erbovenop vervolgens verloopt haar proefabbo en smeert ze hem... En dan begint deze heer ook nog een Lees toch eens goed en zie niet alles als een aanval!!! De één schrijft anders dan de ander maar laat een ieder eens in zijn/haar waarde wil je!!!
Daar is mijn hart vol van!!! Om maar on-topic te blijven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 08:09
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Hm, die eerste heeft hier net plaatsgehad, maar die tweede mag hier ook wel ff langskomen! (mits die hand wel van een echte man is natuurlijk ) |
Met effe langskomen heeft geen zin natuurlijk he das zwaaien en doorrijden Maar aankomen en blijven das een ander ding
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 08:11
|
|
|
|
Jawel het ziet er naar uit dat het vandaag een stuk beter wordt.... Ten eerste zie ik geen mist Ten tweede lijk ik blauwe lucht te zien Ten derde lijkt waarempel de zon erbij te komen
dah ken toch nie allemaal op 1 dag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 08:13
|
|
|
|
Me zo maar eens laten beulen weer door de fysio Hoe het komt komt het maar al mn spieren van m'n k*** tot aan mn nek zitten vast en doen zeeeeeer Dan om elf uur mn ma naar het ziekenhuis brengen voor een nieuwe knie operatie, op zich klinkt het heftig maar is niet zo eens een lange operatie, maar toch zal blij zijn als het telefoontje komt uw moeder is weer bij en op zaal!!!Dus dat kan een lange middag worden
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |