| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 22:35
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik heb eigenlijk veel te veel te doen om dit topic goed bij te houden.......dus ben blij dat mamy zorgt dat het blijft kloppen, zeeland....
 | Tuurlijk...helemaal goed toch??? Doet ze wel hoor!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 22:38
|
|
|
|
| LAVERDE524 schreef: | Toen ik geboren werd was ik nog heel jong. En mijn moeder was er zelfs bij toen ik geboren werd, wat een geluk! Anders had ik naakt voor de deur gestaan.  |
Deze is nog diepzinniger... Ga ik echt ff over nadenken.... Was bij mij ook zo geloof ik... Vast nog bij meerdere mensen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 22:39
|
|
|
|
gewerkt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 22:39
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | gewerkt.  |
Ja, hier ook, en thuis gewerkt vandaag, want ik was vergeten de wekker te zetten
De rest van de week dan wel op kantoor, als ik me niet weer verslaap
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAVERDE524
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 22:44
|
|
|
|
|
Vroeger toen ik nog op school zat kregen we elk jaar schoolrapporten mee naar huis. En ik weet nog goed dat ik in groep 5 zat en ik thuis kwam met mijn school rapport. Mijn ouders waren gespannen natuurlijk over mijn rapport uitslagen enzo. Naja ik zei tegen mijn ouders: "Ik heb goed nieuws, want ik heb weer een contractverlenging gekregen in groep 5".
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 22:44
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Lekker zonnetje, lekker briesje, wat schapenwolkjes...... Ideaal weertje om de was buiten droog te krijgen  |
daar hebben ze wasdrogers voor uit gevonden hoor 
jij sjouwt die was naar buiten, ophangen, afhalen en weer naar binnen sjouwen, zonde van je tijd 
beetje met de tijd mee gaan hoor steen, ook al kom je uit het noorden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 22:45
|
|
|
|
[quote=HARALD940]Dan was het vast een oude kip, Visser....
Zou goed kunnen , maar er stond geen geboortedatum op dus ik weet het niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE866
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 22:48
|
|
|
|
|
Prachtig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 22:48
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Ja hier komt van het voorjaar de stilettorun als ie goed oefent kan ie meedoen |
mij te gevaarlijk al die stiletto's, ik houd het wel bij een zakmes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 22:49
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | jammer  |
dat ik onderuit ging zeker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 22:50
|
|
|
|
| HARALD940 schreef: | Ja, hier ook, en thuis gewerkt vandaag, want ik was vergeten de wekker te zetten
De rest van de week dan wel op kantoor, als ik me niet weer verslaap  |
Nou , als dat bij vissertje ook zo makkelijk ging dan wist ie het wel .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 22:53
|
|
|
|
| LAVERDE524 schreef: | | Vroeger toen ik nog op school zat kregen we elk jaar schoolrapporten mee naar huis. En ik weet nog goed dat ik in groep 5 zat en ik thuis kwam met mijn school rapport. Mijn ouders waren gespannen natuurlijk over mijn rapport uitslagen enzo. Naja ik zei tegen mijn ouders: "Ik heb goed nieuws, want ik heb weer een contractverlenging gekregen in groep 5". |
Duistere en donkere boel dus , die groep 5 ...... maar ja , da's meestal zo.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 23:00
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | daar hebben ze wasdrogers voor uit gevonden hoor 
jij sjouwt die was naar buiten, ophangen, afhalen en weer naar binnen sjouwen, zonde van je tijd 
beetje met de tijd mee gaan hoor steen, ook al kom je uit het noorden  |
Niks ruikt zo lekker als beddengoed wat in de buitenlucht gedroogd is, daar kan geen droger al dan niet met drogerdoekjes-met-luchtjes tegenop. Daarbij: wie gebruikt er tegenwoordig nog zo'n milieuonvriendelijke, energieverslindende droger, als het buiten prachtig weer is, en je er ruimte en tijd voor hebt om het op te hangen? Tsja, het zal wel aan ons schone, ruimtelijke noorden liggen
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op dinsdag 20 november 2012, 23:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 23:05
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | dat ik onderuit ging zeker  |
Nee dat je nog zolang stond
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 23:25
|
|
|
|
(Of het zuinige zuiden Steen!!!) Hier nog een waslijngebruiker!!!
Laat ik dan mijn auto niet kunnen missen...de wasdroger was 1 van de eerste dingen die de deur uit ging....
En het bevalt me prima.... Heb een huis met ook voldoende droogruimte als het buiten slecht weer is...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 20 november 2012, 23:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAVERDE524
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 23:29
|
|
|
|
Hier het weer van Laverde:
Morgen kans op een regenbui, sneeuw, wind, vorst, strenge vorst, hier en daar wat wolkenvelden(dan zit ik er sowiezo niet naast). En in de avond koelt het zeker weer af naar bepaalde lage temperatuur.
Zie zo dit was mijn weer bericht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 23:34
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | We organiseren in "De Plek" onze eerste bikerchurch / op een clubhouse niveau. Ieder die iets heeft met bikers is welkom op die avond. om 18.00 hebben we samen diner en later op de avond hebben we dan getuigenissen, muziek en een Woord voor aanwezigen. Verder lekker blijven hangen in gezelligheid
je kan contact opnemen zowel bij Xabia794 als rob554 |
Er hebben zich zo'n 40 tal aangemeld... gaat weer leuke avond worden in De Plek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 23:44
|
|
|
|
| LAVERDE524 schreef: | Hier het weer van Laverde:
Morgen kans op een regenbui, sneeuw, wind, vorst, strenge vorst, hier en daar wat wolkenvelden(dan zit ik er sowiezo niet naast). En in de avond koelt het zeker weer af naar bepaalde lage temperatuur.
Zie zo dit was mijn weer bericht. |
ben je "zon" niet vergeten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 23:48
|
|
|
|
fout
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 21 november 2012, 00:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 23:48
|
|
|
|
| LAVERDE524 schreef: | Hier het weer van Laverde:
Zie zo dit was mijn weer bericht. |
Ik haal het van buienradar... O ja...en van het journaal...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 21 november 2012, 00:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 23:59
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Niks ruikt zo lekker als beddengoed wat in de buitenlucht gedroogd is, daar kan geen droger al dan niet met drogerdoekjes-met-luchtjes tegenop. Daarbij: wie gebruikt er tegenwoordig nog zo'n milieuonvriendelijke, energieverslindende droger, als het buiten prachtig weer is, en je er ruimte en tijd voor hebt om het op te hangen? Tsja, het zal wel aan ons schone, ruimtelijke noorden liggen  | waslijn wordt gemaakt van oa: terephtaloyl dichloride, p-pfenyleendiamide, para polyaramide, N-methylpyrrolidon, is dat milieuvriendelijk 
er kan een spellingsvoutje in staan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 23:59
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Niks ruikt zo lekker als beddengoed wat in de buitenlucht gedroogd is, daar kan geen droger al dan niet met drogerdoekjes-met-luchtjes tegenop. Daarbij: wie gebruikt er tegenwoordig nog zo'n milieuonvriendelijke, energieverslindende droger, als het buiten prachtig weer is, en je er ruimte en tijd voor hebt om het op te hangen? Tsja, het zal wel aan ons schone, ruimtelijke noorden liggen  |
Ja Steen helemaal met je eens heerlijk de was drogen in de buitenlucht!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 00:02
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Nee dat je nog zolang stond  |
ze kunnen jou 5 dec ook wel in de zak stoppen, denk er over na om je baas te bellen, dan maakt sint jou wc-schoonmaakpiet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 01:11
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | en zo vraag ik me af waarom deze verdachte al veroordeeld is...
voorlopig is hij nog niet veroordeeld en is zn bedrijf kapot, zn huwelijk stuk en zn kinderen zwaar beschadigd.
Er zijn in deze moordzaak al tientallen verdachten opgepakt geweest... en naderhand weer vrijgesproken.
Ook gaan mn gedachten even naar bijv: de puttense moordzaak, de schiedammer parkmoord, Lucia de B en vele anderen die JAREN onschuldig vastzaten en door justitie kapot gemaakt zijn.
Maarja justitie... dat zijn toch ook de fascisten die de gooier van een waxinehoudertje 2 jaar zonder proces opsluiten...
En sorry Jans... rechtsom of linksom kom ik er weer bij uit... in NAAM DER KONINGIN he  |
Vaatstra DNA match: de aftermath
Er moesten even de nodige aluhoedjes worden herschikt na de DNAanhouding van Boer Jasper. Geen spoor van Joris Demmink, Hoge Omes van de Regering of andere bij elkaar gewichelroedeerde suspects. En ook de asielzoekersressentimenten bleken ongegrond. Een lokale boer, graag gezien lid van de gemeenschap, bleek de dader verdachte van de lustmoord op Marianne Vaatstra. Deskundologisch uitlegdingetje want mogelijk off the hook ontoerekeningsvatbaar-uitvlucht binnenkort op uw mediaas: dissociatieve fugue. Symptomen: joyriden en meisjes vermoorden, kennelijk. Dat plus een trial by media-pleidooi en we moeten nog maar zien of Boer J. te O. (signalement: rossig, met balkje) daadwerkelijk gaat brommen. Televisieavond van het wangslijmfeestje: P&W (Peter R.). DWDD (Peter R.). Nieuwsuur (vader Vaatstra). En of hullie van de mediaas de boeren even met rust willen laten alstublieft dankuwel, want ook nuancehuilies vinden hun niche in de Casus Vaatstra. Geschokte buurtspeculaties over het frikadelletje van Boer Jasper hierrrr. Gekkies Krietiese burgers die zich geen rad voor ogen laten draaien door de New World Order daarrr. En van de OvJ mogen we niet te vroeg juichen, want spermasporen op een vermoord kind zijn op zichzelf niet voldoende bewijs. En Boer Jasper heeft nog geen bekentenis afgelegd. Terwijl iedereen weet hoe dat gaat met spermasporen, die duiken zomaar op de gekste plekken op. Zucht. Dus, Demmink, asielzoekers danwel occulte krachten: jullie zijn nog niet helemaal uit beeld in deze onverkwikkelijke zaak. Afijn, laat het juridisch steekspel beginnen. De Meest Gehate Advocaat van Nederland is mr. De Boer (sorry voor deze boer-demoniserende naam, kunnen wij ook niet helpen). En hij zegt NIKS.
Bron: Vaatstra DNA Match: De Aftermath
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 07:55
|
|
|
|
Met wat vertraging valt vandaag het eerste bod op de woning die ik in het vizier heb. De aanleg van de Rijnlandroute moest even in kaart worden gebracht ivm misschien overlast (boeie!) en misschien nog wat schadelijke stofjes die wel blijven liggen zolang je er niet in gaat schrapen.
Weer een bijzonder dagje dus.
Niet meer in de wachtstand.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 08:45
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | nou ja zeg.  |
ZEG EHHHH........visserTJUH, ga even lekker vissen als "wij dames" in gesprek zijn, oke?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 09:11
|
|
|
|
| LAVERDE524 schreef: | Het volgende verhaal gaat over een kleine jongen die elke zondag na de dienst met zijn vader bij de deur langs ging om koekjes langs te brengen bij mensen. Deze kleine jongen vond dit altijd leuk om te doen. Zijn vader was tevens een dominee van dat kerkje.
Zoals gewoonlijk liep de vader samen met zijn kleine zoon van 7 jaar oud naar buiten na de dienst. En hij vroeg zoals altijd of zijn pa dit keer ook mee wilde om een mand vol met koekjes langs te brengen bij mensen.
Maar aangezien er zware regenval aan kwam zetten zei de vader tegen zijn zoon dat het beter was om dit keer niet de straat op te gaan. Maar zijn zoontje zette maar door, want hij zou en wilde bij de deuren langs. Dus zoals gewoonlijk ging deze kleine jongen bij de deuren langs met koekjes ondanks de regenval, maar dit keer even zonder zijn vader.
En bij elke deur dat hij aanklopte gaf hij een koekje aan mensen, gratis als een geschenk. Maar bij het laatste huis zou de kleine jongen ook weer aankloppen, maar dit keer ging de deur niet open. En in die grote regenval bleef de kleine jongen maar op de deur om kloppen. Maar niemand deed open. Op gegeven moment riep hij door de brieven klep en vroeg of er ook iemand thuis was. En toen zag hij eindelijk dat er iemand aan kwam, een oude mevrouw kwam er aan en deed eindelijk de deur open voor deze kleine jongen. En ze vroeg wat zij voor hem kon doen. Maar toen zei hij tegen die oude mevrouw: "ik sta hier met een mand vol met koekjes, en u mag er ook een paar uitpakken als geschenk". En de vrouw lachte en bedankte de kleine jongen. En de kleine jongen vertelde deze oude mevrouw dat Jezus van haar hield. En zo liep de kleine jongen weer terug naar huis.
De zondags daarop ging de kleine jongen met zijn vader weer naar de kerkdienst, zoals gewoonlijk. Zijn vader begon te preken over bekering en over de liefde van Jezus en hij vroeg of er iemand in de zaal was of die ook een mooie getuigenis had. Daarop stond een oudere mevrouw op uit haar stoel en vertelde dat zij een getuigenis had. Dit was haar getuigenis: "Vorige week zondag toen het zo regende, voelde ik me zeer alleen, aangezien mijn kinderen en klein kinderen ook nooit meer langs komen, zag ik het niet meer zitten. Ik pakte op gegeven moment een stuk touw, en bind deze vast aan de balk boven mijn slaapkamer. Terwijl ik de touw al om mij heen had ging de bel, ik zei nog tegen mezelf "gaat toch weg alsjeblieft". Maar het aanbellen ging maar door, en op gegeven moment werd er zelfs gebonkt op de deur waardoor ik toch eerst maar naar de voordeur liep. En toen ik open deed, stond daar een klein 7 jarige jongetje met koekjes in een mand, en bood mij de koekjes aan, en deze kleine jongen vertelde mij over hoeveel Jezus van mij houdt". Terwijl de vader van zijn zoon deze getuigenis hoorde, sprongen de tranen in zijn ogen, en liep langzaam naar zijn zoon toe. En lachte vol blijdschap in zijn ogen naar zijn zoon toe.
En toen vroeg de man aan die oudere mevrouw: "is dit deze jongen die bij u aan de deur kwam?", waarop die mevrouw antwoorde: "ja, dat is die jongen die bij mij aan de deur kwam". En toen pas besefte de vader van deze kleine jongen wat de betekenis was wanneer er weer iemand gered word door Jezus, en dit keer door zijn kleine zoon heen.
Zie je? Weer of geen weer, hoe hard onze harten ook zijn. Jezus klopt ook aan in onze harten, en vraagt of Hij binnen mag komen. Jezus zoekt naar de harten die open staan voor Hem.
Dit lag dik op mijn hart om met jullie te delen. |
Ik snap um even niet, Scrooge is ook een pracht verhaal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 09:49
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Met wat vertraging valt vandaag het eerste bod op de woning die ik in het vizier heb. De aanleg van de Rijnlandroute moest even in kaart worden gebracht ivm misschien overlast (boeie!) en misschien nog wat schadelijke stofjes die wel blijven liggen zolang je er niet in gaat schrapen.
Niet meer in de wachtstand. |
Och,een beetje fijnstof en wat asbest kunnen jou niet meer tegenhouden Succes!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 10:31
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Met wat vertraging valt vandaag het eerste bod op de woning die ik in het vizier heb. De aanleg van de Rijnlandroute moest even in kaart worden gebracht ivm misschien overlast (boeie!) en misschien nog wat schadelijke stofjes die wel blijven liggen zolang je er niet in gaat schrapen.
Niet meer in de wachtstand. |
Spannend maar vertrouwen hebben komt goed meid!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 10:36