| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:00
|
|
|
|
| ARJAN007 schreef: | Daarom zou het goed zijn als er meer voorlichting gegeven wordt. Bij zaken als glaasje draaien, tarotkaarten leggen is het inmiddels genoegzaam bekend wat eventueel de negatieve effecten kunnen zijn. Als bij bepaalde beeldjes ook gezegd wordt dat er een kleine kans is dat er demonen meekomen, dan kan niemand meer zeggen: "oh, het overkwam me, ik wist het niet". |
Denk niet dat ze in de tuincentra der zo'n bordje bij zullen zetten bij de action en de blokker ook niet bij de weg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:01
|
|
|
|
[sja...]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op zondag 25 april 2010, 11:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:01
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | hahaha... nou vooruit ... voor Jonathan een knuffel ...omdat je niet gaat  |
hahaha.... ik heb een paar dagen getwijfeld......abonnement zou 2 mei aflopen. Wat doe ik....verder met CM ?? Ik weet het niet. Waarom zou ik t wel doen? Omdat dit een dating-site is? Ik weet wel wat ik graag wil, maar ik weet ook dat God mij 'haar' op mijn weg moet brengen. En Hij heeft zijn kans gehad.... ben 6mnd lid of zoiets geweest nu.... maar waarvoor? Gevonden wat ik zoek, nee jammer genoeg niet. Maar wel leuke kontakten 
Twijfel alom......maar ik heb besloten.....heb weer €20 euri in de pot gegooid....
Jullie zijn nog niet van me af.... maar ik zoek wel iemand die mij van jullie afhelpt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:03
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Denk niet dat ze in de tuincentra der zo'n bordje bij zullen zetten bij de action en de blokker ook niet bij de weg  |
Zit misschien nog wel handel in in die bordjes  Alhoewel...de leverancier zal er niet blij van worden Helaas...weer geen baan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op zondag 25 april 2010, 11:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:05
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:06
|
|
|
|
[offtopic en over de grens]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | hahaha.... ik heb een paar dagen getwijfeld......abonnement zou 2 mei aflopen. Wat doe ik....verder met CM ?? Ik weet het niet. Waarom zou ik t wel doen? Omdat dit een dating-site is? Ik weet wel wat ik graag wil, maar ik weet ook dat God mij 'haar' op mijn weg moet brengen. En Hij heeft zijn kans gehad.... ben 6mnd lid of zoiets geweest nu.... maar waarvoor? Gevonden wat ik zoek, nee jammer genoeg niet. Maar wel leuke kontakten 
Twijfel alom......maar ik heb besloten.....heb weer €20 euri in de pot gegooid....
Jullie zijn nog niet van me af.... maar ik zoek wel iemand die mij van jullie afhelpt  |
Die knuffel is dus toch wel verdiend
 En heb je werkelijk niet gekregen waar CM voor staat? Is CM een datingsite of een ontmoetingssite? Vanuit de tekst op de homepage en ook de ervaring van de leden hier, blijkt het toch ook vooral een ontmoetingssite te zijn waar christenen elkaar kunnen ontmoeten...en dat heeft wel gewerkt, zo geef je zelf al toe. Blijf hiervan genieten...
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zondag 25 april 2010, 00:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Zit misschien nog wel handel in in die bordjes  Alhoewel...de leverancier zal er niet blij van worden Helaas...weer geen baan  |
taakje weggelegd voor jou Henk?? overal waarschuwingstickers opplakken
of een sticker met
Demonen hebben zoveel plaats in je leven, als er plaatsen in je leven zijn waar Jezus niet is of kan zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | hahaha.... ik heb een paar dagen getwijfeld......abonnement zou 2 mei aflopen. Wat doe ik....verder met CM ?? Ik weet het niet. Waarom zou ik t wel doen? Omdat dit een dating-site is? Ik weet wel wat ik graag wil, maar ik weet ook dat God mij 'haar' op mijn weg moet brengen. En Hij heeft zijn kans gehad.... ben 6mnd lid of zoiets geweest nu.... maar waarvoor? Gevonden wat ik zoek, nee jammer genoeg niet. Maar wel leuke kontakten 
Jullie zijn nog niet van me af.... maar ik zoek wel iemand die mij van jullie afhelpt  |
hmmm... 'k wist niet dat je op dit topic een kontakt advertentie mocht plaatsen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | nou liesbeth dat kan je wel zeggen allemaal, maar iedereen mag zijn zegje doen, en je mag je mening dacht ik ook verdedigen als je wordt aangevallen. | Wat hebben jouw persoonlijke aanvallen op Sola dan voor nut? Tot nu toe heb ik niks gelezen van de bijdragen van Sola waarvan ik denk, dat klopt niet. Wat wel als rode draad in haar bijdrages naar voren komt, is dat ze datgene wat in de Bijbel staat probeert toe te passen. En dat kan misschien moralistisch over komen, maar ik vind het vreemd, dat als je hier op deze site bijbelse gedachten naar voren wilt brengen, je meteen als moralist neergezet wordt.
Ik ben de persoon geweest, die het woord afglijden gebruikt heb. En dat zal ik pv nog toelichten. Maar ga Sola daar niet om beschuldigen.
En als jullie vinden dat Sola het altijd beter weet, lees dan eens de Bijbel, want daar heeft zij haar meeste kennis vandaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:08
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | taakje weggelegd voor jou Henk?? overal waarschuwingstickers opplakken
of een sticker met
Demonen hebben zoveel plaats in je leven, als er plaatsen in je leven zijn waar Jezus niet is of kan zijn. |
Tja waarom niet hij zoekt nog werk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:08
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | taakje weggelegd voor jou Henk?? overal waarschuwingstickers opplakken
of een sticker met
Demonen hebben zoveel plaats in je leven, als er plaatsen in je leven zijn waar Jezus niet is of kan zijn. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:11
|
|
|
|
Ben t nu spuugzat......
willen jullie voortaan als je je kleuter icoontje gedoe, niet kunnen inhouden het voortaan in dit Topic doen,
Dan kunnen mensen die wel serieus willen zijn, gewoon het verhaal nog lezen zonder misselijk te worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:13
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Wat hebben jouw persoonlijke aanvallen op Sola dan voor nut? Tot nu toe heb ik niks gelezen van de bijdragen van Sola waarvan ik denk, dat klopt niet. Wat wel als rode draad in haar bijdrages naar voren komt, is dat ze datgene wat in de Bijbel staat probeert toe te passen. En dat kan misschien moralistisch over komen, maar ik vind het vreemd, dat als je hier op deze site bijbelse gedachten naar voren wilt brengen, je meteen als moralist neergezet wordt.
Ik ben de persoon geweest, die het woord afglijden gebruikt heb. En dat zal ik pv nog toelichten. Maar ga Sola daar niet om beschuldigen.
En als jullie vinden dat Sola het altijd beter weet, lees dan eens de Bijbel, want daar heeft zij haar meeste kennis vandaan. |
Jij hebt idd aangegeven dat via de mail te willen toelichten en ik heb er met jou ook overgesproken... zie je mail dan ook graag tegemoed. Sola daar integen beaamt dit volledig... en heeft wel meer sugesties gedaan. maar ik ben er verder klaar mee, Ben het neerhalen van mijn geloofsleven meer dan zat, want dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt, Ik weet hoe ik tegen over God sta en daar heb ik jou of Sola of wie dan ook maar niet voor nodig, Ben nu inmiddels wel zo ver dat ik men cm abbo niet verleng... Ben het meer dan zat om veroordeelt te worden. Maar ben heel benieuwd wat je nog hebt te vertellen via de mail.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:17
|
|
|
|
[sja het houdt niet op]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op zondag 25 april 2010, 11:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:18
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op zondag 25 april 2010, 11:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:19
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:22
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:22
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Even voor de duidelijkheid ik denk niet dat de mensen die er wel mee geconfronteerd zijn er om gevraagd hebben...Dat is iets wat je overkomt maar das wat ik denk.. |
Als je glaasje draait bijvoorbeeld dan vraag je er toch wel om?? Het gaat, zoals Jonathan zei, er toch echt om hoeveel ruimte je demonen geeft danwel hoeveel ruimte Jezus mag!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:24
|
|
|
|
| INEZ910 schreef: | Als je glaasje draait bijvoorbeeld dan vraag je er toch wel om?? Het gaat, zoals Jonathan zei, er toch echt om hoeveel ruimte je demonen geeft danwel hoeveel ruimte Jezus mag! |
Oke herstel in sommige gevallen vraag je er wel om, maar meestal niet in neem tenminste aan dat bv een Grace er niet om gevraagd heeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:25
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op zondag 25 april 2010, 11:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:25
|
|
|
|
| INEZ910 schreef: | Als je glaasje draait bijvoorbeeld dan vraag je er toch wel om?? Het gaat, zoals Jonathan zei, er toch echt om hoeveel ruimte je demonen geeft danwel hoeveel ruimte Jezus mag! |
Niemand kan bewijzen dat boeddhabeeldjes ALTIJD onschuldig zijn...... ik vind dat degenen die de boeddhabeeldjes verkopen moeten bewijzen dat er geen kwalijke neveneffecten zijn..... maar dat kan niemand, en dus vind ik dat die beeldjes ook niet verkocht mogen worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:27
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op zondag 25 april 2010, 11:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:28
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op zondag 25 april 2010, 11:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:29
|
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op zondag 25 april 2010, 11:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUUS869
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:29
|
|
|
|
Lieve Doesje,
Ik snap heel goed waar je moeite mee hebt, gebeurd geregeld dat op dit forum reacties komen, dat naar mijn mening niks meer te maken heeft, met elkaar in waarde te laten, nee meer zo van ik zal je wel even zeggen hoe het zit, dat vind ik zooooo jammer, op het vorige forum postte ik nog weleens maar de zin is er bij mij niet meer zo, eerlijk gezegd Maar Doesie, je moet het zelf weten hoor maar daarom weg gaan ? Trek het je niet teveel aan meis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 00:30
|
|
|
|
| ARJAN007 schreef: | Niemand kan bewijzen dat boeddhabeeldjes ALTIJD onschuldig zijn...... ik vind dat degenen die de boeddhabeeldjes verkopen moeten bewijzen dat er geen kwalijke neveneffecten zijn..... maar dat kan niemand, en dus vind ik dat die beeldjes ook niet verkocht mogen worden. |
wat een onzin. Alles mag verkocht worden. Een ieder moet gewoon lekker zelf weten wat hij koopt of niet koopt. Of hij blowt of niet blowt, Of hij naar de hoeren gaat of niet naar de hoeren gaat, of hij op zondag gaat winkelen of niet gaat winkelen.
Wees als Christen gewoon duidelijk in je boodschap, wat voor jou belangrijk is, waarom je iets doet of juist iets niet doet. Zorg dat je leven vol is van Christus, dan is er geen plaats voor andere dingen.
|
|
| Naar boven |
|
|