| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 19:31
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Jij bent honden/kattenfluisteraar?? Geef een pup of kitten de keuze tussen leven in de vrije natuur of tussen 4 muren te "mogen" leven ..... Nu zijn ze afhankelijk van "hoeveel zin vrouwtje heeft om me uit te laten" (Jippii ik ben al 20 minuten in de vrije natuur geweest ) |
als ik mijn kleintje in de natuur zet wordt ze opgevreten door een havik of buizerd die denkt dat ze een konijntje is,ze heet al niet voor niets een kaninchen. en mijn hondjes mogen iedere dag mee naar buiten voor meer dan 20 min. weer of geen weer. en ook in de tuin wanneer ze maar willen.maar toen t winter was lagen ze liever in hun mandjes tegen de verwarming aan en steeds op tijd voldoende eten drinken en lekkernijen en heel veel knuffeltjes en als ze ziek zijn hebben ze hun eigen dokter,ze worden zoooo goed verzorgd,ze zouden niet anders meer willen anders zouden ze niet steeds naar hun baasjes komen heb ik nu genoeg gezeurd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 19:37
|
|
|
|
Brand in de keuken!!!!
glasplaat gesprongern,duizende stukjes glas,ook in de vleespan,weg vlees dus, frietpan gesmolten en in de hens gewoon een puinzooi dus fff 
zoiets moet mij dus weer eens overkomen
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 26 april 2010, 19:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 19:39
|
|
|
|
niet veel,
de boel in de hens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 19:46
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | niet veel,
de boel in de hens  |
Afblussen met rode wijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 19:48
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | als ik mijn kleintje in de natuur zet wordt ze opgevreten door een havik of buizerd die denkt dat ze een konijntje is,ze heet al niet voor niets een kaninchen. en mijn hondjes mogen iedere dag mee naar buiten voor meer dan 20 min. weer of geen weer. en ook in de tuin wanneer ze maar willen.maar toen t winter was lagen ze liever in hun mandjes tegen de verwarming aan en steeds op tijd voldoende eten drinken en lekkernijen en heel veel knuffeltjes en als ze ziek zijn hebben ze hun eigen dokter,ze worden zoooo goed verzorgd,ze zouden niet anders meer willen anders zouden ze niet steeds naar hun baasjes komen heb ik nu genoeg gezeurd  |
Vinnik ook. Geen beter leven dan een hondenleven!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 19:50
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | Brand in de keuken!!!!
glasplaat gesprongern,duizende stukjes glas,ook in de vleespan,weg vlees dus, frietpan gesmolten en in de hens gewoon een puinzooi dus fff 
zoiets moet mij dus weer eens overkomen  |
Wat erg! Hoe is de brand ontstaan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 19:51
|
|
|
|
[quote=NISHA834]
Ja, huisdieren gaan vaak op hun baasjes lijken....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 19:54
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | en wàt schreef Hannah om 00:13?
 |
Dìt keer was Hannah sprakeloos....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:06
|
|
|
|
tja heb daarom nbg en kjv en nieuwe vertaling en wil ze eigenlijk allemaal wel hebben altijd fijn om uit te studeren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:11
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Wat erg! Hoe is de brand ontstaan? |
een gaspit op verkeerde plaats aangezet nl onder de glasplaat naast de andere 2 pitten,waart ik reeds pannen op had glasplaat is wel vuurvast maar niet vlamvast dus te heet en daar stond de frietpan nog op die smolt aan de onderkant,en toen knalde de glasplaat kappot en vloog de rest in de fik,ik stond erbij dus verder in de keuken niks aan de hand.gas uit en snel geblust ook vlees weggooien vlogen de glassplinters nl ook in. alleeen heb ik nu geen grote frietpan meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:14
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Afblussen met rode wijn!  |
dat doe ik vanavond wel als de kids in bed liggen,ff ontspannen en tot rust komen,is t meteen een slaapmutsje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:16
|
|
|
|
balen grace word dus tijd voor nieuwe frituurpan vrees ik sterkte met de zooi zal wel chaos geweest zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:17
|
|
|
|
| WILLIE400 schreef: | tja heb daarom nbg en kjv en nieuwe vertaling en wil ze eigenlijk allemaal wel hebben altijd fijn om uit te studeren |
Een mogelijkheid voor een complete verzameling van allerlei vertalingen op je PC: Online Bijbel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:18
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | Toch Chat, zou je het kunnen weten.... Ik ben het in ieder geval tegengekomen op het forum... 
Even terug naar de discussie... Mijn mening in deze kwestie heb ik al gegeven. Voor mij geen Boeddha-beelden, ook al is het slechts voor de sier.
Verder deel ik de mening van Chat (en valt me op dat hij erg zijn best doet om het goed te verwoorden!). Wat de discussie wel enigszins heftig maakt, is dat het gaat om een beeld dat in ieder geval riekt naar een afgod. Dat is iets anders als dan dat het een afgod zou zijn. Dat raakt de kern van het geloof.
Al eerder heb ik de vraag gesteld... waarom zijn we toch altijd geneigd om de grenzen of de mazen in het net op te zoeken? |
Deze vraag houdt mij ook bezig, Liesbeth! Waarom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:21
|
|
|
|
| NISHA834 schreef: | Regelmatig kom ik het woordje eerlijkheid tegen in profielen. En als je dan een poosje mailt, en contact hebt met die persoon, blijkt hij (in mijn geval...) helemaal niet eerlijk te zijn...
Is het angst? Onzekerheid? Wantrouwen?
Wie herkent dit? |
Eerlijk gezegd - ja, echt waar! - herken ik dit niet zo.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 26 april 2010, 20:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:22
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ja Liesbeth, zo ist goed. En Marijan die zou zich zelf wel eens in een ander hokje / vakje willen indelen.  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:28
|
|
|
|
Van die glasplaat klinkt bekend...hier pas ook een keer gehad door aanraking met de koekenpan die op het vuur stond. Maar een frituurpan die smelt...Daar vloeit nogal wat uit voort Sterkte met puinruimen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAURENS814
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:28
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Nog iets waar ik even over nadacht... Mag een christen eigenlijk een Buddha beeld hebben?? Ik zie er zelf niets verkeerds in... Heb er opzich niet zoveel mee, Maar soms zie ik best leuke dan denk ik hmmm zou best gaaf staan in bv de tuin... Maar kan dit nu weer wel of toch ook weer niet? Tis voor mij niet meer dan een beeld een ding voor de sier... Dus in mijn ogen kan dat wel... |
Toch even reageren, ook al ben je er niet meer. Ten eerste een boeddha mag je zelf niet kopen, je moet hem krijgen van iemand die van je houdt (zo gaat de traditie). Ten tweede kan een boeddha beeld gewoon een mooi object zijn dat verder absoluut geen kwaad kan. Wel vindt ik dat je een religieus beeld, ook al is het niet uit je eigen geloof, met respect moet behandelen. Hoe zou jij je voelen wanneer iemand bijvoorbeed een crucfix als deurstopper zou gebruiken? Ik noem maar wat..... Respect voor andere culturen en geloven is wel het minste wat je kunt doen, anders zou ik zeggen niet aanschaffen dat ding.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAURENS814
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:31
|
|
|
|
| NISHA834 schreef: | > Christus is het Hoofd van mijn huis. > De stille Toehoorder bij ieder gesprek. > Een onzichtbare Gast bij iedere maaltijd.
In mijn huis passen geen andere godsdienstige spullen en zeker geen afbeeldingen van Jezus... |
Wat is er mis met een afbeelding van Jezus? Heb je dan ook geen foto's of portretten van jouw dierbaren in huis?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:33
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Liesbeth, terecht roep je op om elkaar te respecteren en te accepteren als broers en zussen en dat dit niet betekent dat je altijd maar lief en knuffelig naar elkaar bent. Je mag elkaar ook best eens zeggen waar het op staat. Alleen is er nog een ander uiterste aan de andere kant van de knuffelvariant die je hier schetst, namelijk het wel in de waarde laten van de ander in zijn christen zijn ondanks het verschil van mening, dat er ook mag zijn. |
Ik denk dat verschil van mening er idd. ook mag zijn... maar de discussies lopen hier soms nogal fel op... van gedachten wisselen kan juist heel positief zijn, maar vaak als het iets heeft van 'je gelijk willen halen' of discussieren lijkt dat soms maar moeizaam te gaan.
Ik denk dat het belangrijk is om niet met alle winden mee te waaien, maar uit te komen waar je voor staat, maar merk hier soms ook wel dat dat je soms ook juist heel kwetsbaar maakt, respect hebben voor een ander en voorzichtig zijn kan mijns inziens goed samen gaan als de meningen verdeeld zijn, als het maar niet veroordelend is... laat duidelijk blijken hoe jij het ziet en degene die er op reageert, probeer opbouwend te reageren, niet afkrakend met het vingertje wijzend... Ook in liefdevol omgaan met elkaar hoef je het niet met elkaar eens te zijn... het getuigt juist van een sterke persoonlijkheid als je laat zien wie je bent en hoe jij het ziet, maar heb oog voor een ander, ook als je 't niet met diegene eens bent.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 26 april 2010, 20:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:35
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | | Ook in liefdevol omgaan met elkaar hoef je het niet met elkaar eens te zijn... het getuigt juist van een sterke persoonlijkheid als je laat zien wie je bent en hoe jij het ziet, maar heb oog voor een ander, ook als je 't niet met diegene eens bent. |
Precies, Susannah. Da's wat ik ook al een tijdje probeer te zeggen
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op maandag 26 april 2010, 20:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAURENS814
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:37
|
|
|
|
| ARJAN007 schreef: | Niemand kan bewijzen dat boeddhabeeldjes ALTIJD onschuldig zijn...... ik vind dat degenen die de boeddhabeeldjes verkopen moeten bewijzen dat er geen kwalijke neveneffecten zijn..... maar dat kan niemand, en dus vind ik dat die beeldjes ook niet verkocht mogen worden. |
Tja zo ken ik er ook nog een paar. Deze bijvoorbeeld: Ik vind dat degenen die beweren dat bidden helpt moeten bewijzen dat er positieve neveneffecten zijn....maar dat kan niemand overtuigend, en dus vind ik dat bidden verboden moet worden ??
Lekker makkelijk toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAURENS814
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:40
|
|
|
|
| JEANFRITS816 schreef: | | wat denken jullie hierover? is het gewoon onzin of zouden het duivels zijn die ons willen misleiden. Je hoort steeds meer over dat soort dingen. en ufos enzo. Ik ben benieuwd. |
Ik zal het de volgende keer vragen aan mijn vriend Xenrermado van de planeet goriemd, of hij misschien toch een duiveltje is....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:40
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | lijkt me gaaf..... iets dikker lijntje op mijn molen in de buurt van een boom me aanlijnen, hengel ook weer aanlijnen aan een gordel. Mega stuk vlees aan de haak....en dan een haai pakken mega gevecht mee voeren en dan een haai van 3mtr of zo uit t water halen.
 |
HAP.. weg Jonathan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:43
|
|
|
|
als ik in buiten in het donker loop, en ik kijk naar de lucht, dan zie ik allemaal knipperlichtjes. rode groene en witte. zouden die groene van de marsmannetjes komen? met zegt dat marsmannetjes groene wezentjes zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:51
|
|
|
|
Wat rot voor je Grace, hoop dat de schade mee gaat vallen. Succec hoor met alles!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:54
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | een gaspit op verkeerde plaats aangezet nl onder de glasplaat naast de andere 2 pitten,waart ik reeds pannen op had glasplaat is wel vuurvast maar niet vlamvast dus te heet en daar stond de frietpan nog op die smolt aan de onderkant,en toen knalde de glasplaat kappot en vloog de rest in de fik,ik stond erbij dus verder in de keuken niks aan de hand.gas uit en snel geblust ook vlees weggooien vlogen de glassplinters nl ook in. alleeen heb ik nu geen grote frietpan meer  |
1.fijn dat je niets ergers overkomen is!(alhoewel dit genoeg is) 2.geen frietpan meer heeft zo zn voordelen (een weelderig figuur is mooi hoor maar ut moet niet te gek worden he ) 3.ik weet een nieuwe haarkleur voor je,het begint met B en eindigt op lond
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:54
|
|
|
|
Waar gaat dit topic eigenlijk over
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAURENS814
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 20:58
|
|
|
|
| MIEK114 schreef: | Gisteren lag ik vroeg op bed. Ik keek tv, naar Miljoenenjacht waar de vraag werd gesteld aan een publiek met 430 mensen. Weet u wat er met Pasen gevierd wordt? Het publiek kon via stemkastjes kiezen tussen Ja en Nee. Het publiek werd gevraagd naar eer en geweten te antwoorden. Iedereen had inmiddels gestemd, Linda liep per steekproef naar een meneer en vroeg wat hij had geantwoord. Hij wist het wel, hij had op ja gedrukt, hij mocht het zeggen. Hij vierde de kruisiging van Jezus..fout en toch had hij ja gestemd. 109 mensen wisten het niet!!! Daar komen nog de mensen bij die het dus wel wisten maar fout dachten. 109 van de 430. Ik schrok, hier gaat iets heel erg fout in Nederland, we sturen mensen zelfs naar Amerika om het goede nieuws te vertellen, een rijk welvarend land, terwijl in eigen land grofweg 25% van de volwassenen niet weet wat we vieren met Pasen. Ik ben wakker... jij? |
Wanneer de Paus het Urbi et Orbi uitspreekt met pasen, hebben mensen dan echt niet in de gaten dat het gaat om een christelijk feest? Of is katholiek tegewoordig niet christelijk meer? Je zou het haast denken met al die pedofielen in het vaticaan..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 21:00
|
|
|
|
| ELLY361 schreef: | | en nog een knuffel van mij renske, waarom kans je hebt niks bijzonders gedaan dussssssssssssssssssssss, |
tja elly ook daarin zullen de meningen verdeeld zijn maar als ik eerlijk ben verdiende mijn reacties nou niet bepaald de schoonheidsprijs
|
|
| Naar boven |
|
|