| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:07
|
|
|
|
| HANS909 schreef: | | Wat heeft dat met dit van doen, het is slechts een constatering. Aangaande mijn woorden - je hoeft niet te reageren - je kunt me negeren - zoals Jehova Christus wordt genegeerd als Hij klopt aan de deur van je hart. Kortom de 'neshema' dichtbranden, je bent niet te verontschuldigen. Je kunt niet nadien zeggen: 'Ich habe est nicht gewußt?' De kans is groot dat Hij je herinneren zult aan deze website, dit forum, dit bericht. Maar mij kan het verder geen bal schelen of je Hem aanneemt of niet, immers ook jou zal Hij gaan gebruiken voor Zijn werk, daar ben ik zeker van, en dat is Zijn rechtvaardigheid in gaan bewijzen! En daar ben ik - en velen met mij - zeer content mee!! |
Hiermee laat je je ware aard zien Hans Het feit dat het je gaan bal kan schelen of Frank Christus aanneemt (overigens heeft Frank dat allang geleden gedaan en is hij Zijn kostbare kind) geeft duidelijk aan dat je de Geest van Christus niet in je hebt. Het doet Hem namelijk onnoemelijk veel verdriet als iemand Hem niet aanneemt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KABOUTER722
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:11
|
|
|
|
| HANS909 schreef: | | Maar mij kan het verder geen bal schelen of je Hem aanneemt of niet, immers ook jou zal Hij gaan gebruiken voor Zijn werk, daar ben ik zeker van, en dat is Zijn rechtvaardigheid in gaan bewijzen! En daar ben ik - en velen met mij - zeer content mee!! |
In de hemel is er blijdschap en gejuich over iedere zondaar die zich bekeert...... Als het jou "geen bal kan schelen" gedraag je je bepaald "onhemels", ja zelfs anti-hemels......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:22
|
|
|
|
Hopelijk heeft men er wel eens aan gedacht dat er ook (en met alle respect) sommige Dominees kunnen zijn die een aantal mensen de Kerk uit kunnen jagen ? Ik denk niet dat het de bedoeling is dat je bijv. een hele preek alleen alsmaar loopt te waarschuwen ? Er zijn zelfs Dominees die deze vorm van Preken ook afkeuren. Natuurlijk hoef je als Dominee niemand te vriend te houden, maar je kan je als Dominee ook wel eens afvragen van hoe hou ik m'n Gemeente bij elkaar i.p.v....? Ook in een Kerk zijn veel wrijvingen onderling terug te vinden. Ja maar je komt in de Kerk voor De Here God ? Ja natuurlijk, maar je hebt ook altijd nog een eenheid te vormen onder en met elkaar. Het is je vanaf kinds al meegegeven om lief en aardig te zijn voor en met elkaar, ook buiten een Gemeente.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 02:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:27
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | | Even een vraag, wie zijn die zij en wie bepaald dat? |
ja en wat is kittelachtig??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:28
|
|
|
|
Ook dominee's (of liever: predikanten) zijn mensen inderdaad.
En gelukkig zijn er heel wat mensen en instanties om hem heen, welke met elkaar zorg dragen voor Gods kudde. Desalniettemin zijn ook predikanten mensen die ons gebed van harte nodig (blijven) hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS909
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:28
|
|
|
|
| LAVERDE524 schreef: | Beste Hans,
Verheug je als de meerderheid je verwerpt. | Ja we worden er immers voor betaald met een veelkleurige rok, waar de anderen wellicht een wit rokje hebben die met een zwarte sok is gewassen.
| Quote: | | Want we hebben vanmorgen wel geleerd: Velen zullen misleid worden, dus niet weinig. En tegen de overblijfsel word gezegd; zie dat u niet worde verleid. Dat houdt dus in dat een overblijfsel, de geroepenen zoals de Bijbel dit noemt, het evangelie zullen verstaan, aangezien het voor vele een gesloten boek is, daarom dat velen niks aan vinden om intense Bijbelonderzoek te doen. | Nee, dat weet ik inmiddels, maar we mogen ons toch nog verheugen dat er 7000 zijn geweest die hun hoofd niet hebben gebogen.
| Quote: | Op 10 December 2012 werd ik geinterviewd door Radio Noordoost Friesland. Op die zender hebben ze namelijk elke maandagavond het programma: Gelove en beleven. En in dat programma ben ik geweest en een interview gegeven. Maar nu komt het mooie waar ik zo blij om ben.
Normaal weg word dit programma altijd herhaalt op zondag tussen 7 en 8 uur 's ochtends. Dit keer was dat dus niet het geval. I.P.V. de herhaling op zondag, werd er een Bijbelstudie gegeven. En vorige week zondag zat mijn moeder ook weer op de zondag morgen te luisteren naar de radio, en toen werd het programma ineens wel weer herhaald, maar natuurlijk een interview met een andere man. Volgens mijn moeder was het niet veel bijzonders van wat hij vertelde, hij het meer over naar kerk gaan en meer kwam er niet uit. Maar deze interview werd vorige week zondag ineens wel herhaald.
Zo zie je hans, dat ons volk het haat om de waarheid aan te horen. Want de man die me interviewde, probeerde met zijn vragen mij onderuit te halen. Gelukkig had ik enkele tekstgedeelten op papier gezet dat ik heb behandeld die avond tijdens de interview. Ik begon over de andere jezus te spreken en over die andere evangelie. Voor deze man was het iets nieuws blijkbaar, want hij had tegen het laatste nog weinig om vragen te stellen. En je kunt het ook terug luisteren op onze website naar dat interview. En je luistert precies dat hij stil was op gegeven moment, en wist niet wat hij ermee aan moest. En na de interview zei hij nog tegen mij: "ik ben er niet mee eens" en vervolgens moest ik heel snel naar buiten toe, want hij wilde ineens gehaast naar huis toe. Ik ken die man, die me interviewde, persoonlijk zeer goed. Dus zoals hij die avond zich gedroeg vond ik nogal raar en apart. Maar dat zijn nou de vruchten die je afwerpt. Wij menen dat de vruchten van de Heilige Geest datgene is wat altijd maar een positieve uitwerking heeft op een ander. Maar dat is een grote leugen. Als je de waarheid durft te spreken zonder omhaal van woorden, dan laat je de vruchten zien van de Heilige Geest, en dan komen de ander zaken; zoals liefde, lankmoedigheid, etc. Want je moet eerst liefde voor de waarheid hebben, en dat zit er niet bij bij velen. | Een duidelijk gegeven en dat interview dat verbaasd me ook niks. Zodra de Waarheid wordt geopenbaard...... Eph 6:12 Want wij hebben den strijd niet tegen vlees en bloed, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de geweldhebbers der wereld, der duisternis dezer eeuw, tegen de geestelijke boosheden in de lucht.
| Quote: | | Dus zodoende dat mijn interview niet werd herhaald, het kwam niet overeen met hun visie. Maar ik beroep mij niet op een visie, maar op de waarheid Gods die staat geschreven in de Bijbel. De waarheid die in de Bijbel staat geschreven is niet mijn waarheid, maar de waarheid van God. Daarom beroep ik mij altijd op de Bijbel terug. De Bijbel leert ons ook dat we mekaar moeten wederliggen met de schrift, maar wel in liefde met mekaar. | Ja, en dan komt de 'aap' al heel snel uit de mouw.
| Quote: | | En mensen vinden het soms lastig als ik soms lastige Bijbelgedeelten aanhaal, en ze vinden mij daarbij meteen een geleerde. Maar dat is het niet. Als de Bijbel spreekt: "Mijn volk gaat ten gronde door gebrek aan kennis", wat zou dat dan betekenen? Als we geen kennis vergaren vanuit het Heilige Woord van God, hoe kunnen wij dan onderscheid krijgen van geesten, hoe kunnen wij dan onderscheid krijgen van leringen? Streven naar de gaven van de Geest, streven naar de talenten van de Geest betekend, er iets voor doen, streven is een werkwoord. Willen wij de Heilige Geest kennen? Dan zullen we eerst het Woord daarover moeten openen, en dan begin je in Genesis, want toen was de Geest van God al aanwezig, deze vliede over de wateren. Dus daar beginnen we, en je eindigt in openbaring. |
Och je kunt je toch wel voorstellen als je voor de Witte Troon zult staan en Hij je zal vragen: "Wat vond je van Mijn Boek?"
| Quote: | | Maar wat doet ons volk? Zij beginnen achterstevoren, dus in het nieuwe testament. Je kent de Bijbel niet achterste voren lezen. Je moet eerst de grondbeginselen kennen. En het beginsel begint bij het fundament dat Jezus heeft gelegd, wat voor fundament? Mozes, psalmen en de profeten. |
Weet je LAVERDE524 (Rijd jij soms een Laverda?) in principe maakt het niet uit. Ik geef er de voorkeur eerst te weten wie of Jehova Christus is, en vanzelfsprekend is het goed het fondament te kennen.. denk maar aan de Piramide die gebouwd is op een berg, maar toch ongeacht de rots, op een tegelvloer en dus fondament ligt, daarop is de vier gebouwd - de windrichtingen - de vier vingers - en de uiterste hoeksteen die de bouwlieden hebben versmaad, is evenredig je duim die alle vingers van je hand kan vertroosten. Leuk hé?
Ken je de stukjes van Uitdaging-columnist Roeper? Ik vind ze prachtig... en wat heeft het enorm veel stof doen opwaaien. Ik ken desbetreffende persoonlijk en hij heeft net als jij geloof en het hart op de juiste plaats, en wij zijn gelijk aan Izaak.. dus lach er maar om!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:30
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | ja en wat is kittelachtig?? |
Praatjes houden die hun luisteraars goed in de oren klinken, zonder daarmee recht te doen aan de waarheid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:30
|
|
|
|
| PELLE852 schreef: | Spandeau Ballet - Through the barricades Paul Simon - Graceland Modern Talking - Brother Louie Mark Knopfler - What It Is Dire Straits - Walk Of Life Queen - I Want To Break Free  |
Het zou leuk zijn als de links erbij geplaats worden, dan kan iedereen deze zo aanklikken en de nummers beluisteren, de top gaat zo snel...het is zo leuk om dan de beste nummers nog even te kunnen beluisteren op nieuwjaarsdag....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:34
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | worden als een kind Hans om Zijn Woord te verstaan |
Matt 18 1 Op dat ogenblik kwamen de discipelen bij Jezus en vroegen: Wie is wel de grootste in het Koninkrijk der hemelen? 2 En Hij riep een kind tot Zich, plaatste dat in hun midden, 3 en zeide: Voorwaar, Ik zeg u, wanneer gij u niet bekeert en wordt als de kinderen, zult gij het Koninkrijk der hemelen voorzeker niet binnengaan. 4 Wie nu zichzelf gering zal achten als dit kind, die is de grootste in het Koninkrijk der hemelen. 5 En een ieder, die zulk een kind ontvangt in mijn naam, ontvangt Mij. 6 Maar een ieder, die één dezer kleinen, die in Mij geloven, tot zonde verleidt, het zou beter voor hem zijn, dat een molensteen om zijn hals was gehangen en hij verzwolgen was in de diepte der zee.7 Wee de wereld om de verleidingen tot zonde. Want er moeten verleidingen komen, maar wee die mens, door wie de verleiding komt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:34
|
|
|
|
| HANS909 schreef: | | Waarom reageer je nog? Ik ben toch goi?! |
Als ik de foto'zie die je bij serieuze teksten zet kom je bij mij alleen maar lachwekkend over en vergaat mij de zin om je teksten te lezen eerlijk gezegd......doe ik dus ook niet...vraag me alleen af waarom je je zo mallotig wilt presenteren?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS909
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:40
|
|
|
|
Religie en waarheid zijn zo tegenovergesteld als het maar zijn kan. Religie is: de mens staat op zijn kop voor God; Waarheid is: God staat op Zijn kop voor de mens. Religie staat met de borst vooruit en zegt: "Kijk es wat ik voor God doe"; Waarheid zakt door de knieën en zegt: "Kijk es wat God voor mij gedaan heeft." Religie is de mens die zijn wandel in kaart brengt, zichzelf bekijkt, zichzelf voorbereidt, zichzelf probeert op te doffen voor Jezus; Waarheid is de man die zit, die opgeeft en die kijkt naar een eenmansactie op een heuvel, genaamd Golgotha. Religie is de mens; Waarheid is God. Religie kruisigde Jezus Christus; Waarheid wekte Hem op.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:41
|
|
|
|
Een typisch kenmerk van een volgeling van Christus is liefde en bewogenheid voor de naaste...
Verder waarschuwt Paulus ons opnieuw geen zinloze discussies over het geloof aan te gaan.
2 Tim 2: Als je je niet met de zonde inlaat, zul je zijn als één van die borden van zuiver goud (de beste in huis) zodat Christus je kan gebruiken voor Zijn hoogste doelen.
[22] Blijf uit de buurt van alles wat jou als jongeman slechte gedachten en gevoelens kan geven. Geef in plaats daarvan je aandacht aan alles wat je kan helpen goed te doen. Heb geloof en liefde en zoek het gezelschap van hen, die van de Here houden en een zuiver hart hebben.
[23] Ik zeg het nog eens: Laat je niet verleiden tot zinloze discussies, die alleen maar op ruzie kunnen uitlopen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS909
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:43
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | | Even een vraag, wie zijn die zij en wie bepaald dat? | Heb je geen Bijbel in je bezit?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:45
|
|
|
|
| HANS909 schreef: | Religie en waarheid zijn zo tegenovergesteld als het maar zijn kan. Religie is: de mens staat op zijn kop voor God; Waarheid is: God staat op Zijn kop voor de mens. Religie staat met de borst vooruit en zegt: "Kijk es wat ik voor God doe"; Waarheid zakt door de knieën en zegt: "Kijk es wat God voor mij gedaan heeft." Religie is de mens die zijn wandel in kaart brengt, zichzelf bekijkt, zichzelf voorbereidt, zichzelf probeert op te doffen voor Jezus; Waarheid is de man die zit, die opgeeft en die kijkt naar een eenmansactie op een heuvel, genaamd Golgotha. Religie is de mens; Waarheid is God. Religie kruisigde Jezus Christus; Waarheid wekte Hem op. |
ja ben ik met je eens maar wat heeft dat met dit topic te maken??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS909
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:45
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | ja en wat is kittelachtig?? | Zoek de tekst eens op in bijvoorbeeld je eigen vertaling als je de Statenvertaling niet begrijpt. Heb je geen woordenboek? Je hebt internet.. Google eens op het woord.
Waar is je eigen initiatief om het Woord van God te onderzoeken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LAVERDE524
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:49
|
|
|
|
We vergeten één ding; Jezus kiest ze uit niet andersom. Uitverkoren betekend gekozen worden. Jezus vind de mens niet andersom. En net wie ore heeft hore wat de Geest heeft te zeggen, maar niet iedereen zal die ore hebben om te hore. Jezus richt zich op de overblijfsel en niet de grote massa, zoals die megakerken. Gij klein kuddeke aan u is het koninkrijk gegeven. Dus niet de grote massa. De grote massa leeft in misleiding. Nogmaals: velen zijn verleid, zo spreekt het Woord.
Alleen aan dat kleine kuddeke is de geheimenis van het evangelie geopenbaard.
Eens zullen de kinderen Gods talrijk worden. En de meerderheid weet niet eens wat het betekend. Dat je een kind van God bent is feit, want je bent uit Hem dus je bent al een kind van God. Alleen deze kinderen moeten weer terug keren, bekeren van waar ze vandaan komen. Want bekeren betekend je afkeren van zonden en terug keren naar de oorsprong zoals God het heeft bedoeld. Dat de kinderen Gods talrijk zal worden heeft te maken met de belofte dat God deed, aan abraham isaac en Jakob. Want uit u zal een menigte van volken ontstaan, deze belofte word meerdere malen aan Abraham, Isaac en Jakob gedaan maar ook aan hun nageslacht.
Adam is uit God, lees de geslachtsregister van Lukas maar eens en van Mattheüs, hier zie je de letterlijke nageslachten weergegeven. En Jezus was de tweede adam om alles weer te herstellen. En er komt een tijd dat alles weer zo zal zijn als in de dagen van Adam.
Ik zie er naar uit om straks een dag met Jezus samen te zijn. Dat is mijn grootste verlangen. Ik ben blij dat de tegenstander mij alles heeft afgenomen, want ik heb er alleen maar voordeel in gehad. Grotendeels van mijn familie heeft mij verworpen. Ik en mijn moeder worden als saai omschreven omdat wij niet mee doen die babylonische wereldse feesten. Maar onze erfenis ligt niet hier op aarde maar waar geen mot noch roest bij komen kan. En daar richt ik mij op, op die eeuwigheid dat aanstaande is. Het herstelde Koninkrijk van God, de 12 poorten, waarop de namen van de 12 stammen van Israel staan geschreven. Het koninkrijk Gods, het herstel van Israël die straks weer over alles zullen heersen zoals het behoord te wezen. Israël betekend strijden en regeren met God, en die tijd komt weer dat Israël weer zal heersen met Jezus, tot in eeuwigheid. Want het zijn de eerstelingen uit Israël die het lichaam van de Gezalfde Koning van Israël vertegenwoordigen, de Gemeente. En de bruid is Israël de vrouw van God, want de scheidbrief is weg gedaan en nu kan het volk weer terug keren naar God toe.
Wat een wonderlijke vooruitzicht ligt er. Het is nu even doorbijten door al die vervolgingen van mede gelovigen en ongelovigen maar ook zelfs door de overheden. We worden nu nog bespot als een sekte zoals dit met Paulus werd gedaan. Maar de Here zal Zijn wraak uitoefenen op de dag des Heren, en net zoals Openbaring zegt: Hij zal de heidenen(volkeren) slaan met een ijzeren staf. Wat een dag oh wat een dag zal dat zijn. Want Hij komt op wolken en duisternis, dit is de dag des Heren. Ik zie uit naar die dag. Weg met babylon, weg met hun feesten, weg met hun godsdienst, weg met hun tempels, weg met hun afgoderij dat gemengd is met het evangelie. Aan al die babylonische rotzooi zal een einde komen, en Hij zal persoonlijk afrekenen met de grote hoer. Amen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 13:51
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | | Praatjes houden die hun luisteraars goed in de oren klinken, zonder daarmee recht te doen aan de waarheid. |
thanks Steen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 14:02
|
|
|
|
| HANS909 schreef: | Tja, als je de tale Kanaäns zou verstaan.. dan zou je woedend zijn en wellicht gelijk de makers van Christian Match inlichten dat ik goi ben.  |
Ik hoef niemand in te lichten, want van mij mag je zeggen wat je wilt. Ik hoef het er alleen niet mee eens te zijn. En ook ik mag zeggen wat ik wil. Mij zul je niet horen zeggen dat je goi bent. Volgens mij oordeelt Iemand anders daarover.
En wat je vlieg betreft, in de Statenvertaling komt die maar 1x voor. De rest is allemaal door mensen verzonnen buiten het Woord om.
Pred 10,1 Een dode vlieg doet de zalf des apothekers stinken en opwellen; alzo een weinig dwaasheid een man, die kostelijk is van wijsheid en van eer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 14:02
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Hier schijnt de zon ook lekker bij een boterham (of pistachnootjes ) |
hier ook maar dan zonder boterham of pistachnootjes en de zon is er ook niet...wel wind...buiten dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 14:05
|
|
|
|
Nog ongeveer 12 uren wachten en we kunnen weeral gaan slapen...om 2 uren later weer op te staan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 14:06
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Nog ongeveer 12 uren wachten en we kunnen weeral gaan slapen...om 2 uren later weer op te staan...  | waarom zo verrekte vroeg?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RUBEN022
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 14:06
|
|
|
|
Ik gooi vandaag alles door mekaar . S' kijken wat het wordt, wat sausjes er doorheen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 14:09
|
|
|
|
| HANS909 schreef: | | Heb je geen Bijbel in je bezit? |
De Nieuwe Bijbelvertaling Herziene Statenvertaling Statenvertaling (Jongbloed editie) Statenvertaling editie 1977 NBG vertaling 1951 Willibrord vertaling 1995 Groot Nieuws Bijbel 1996
maar ja, ik was nieuwsgierig wie jij eronder verstond. Want je gebruikt een bijbeltekst, neem ik aan, niet zonder reden. Je wijst ermee naar iemand en ik vraag naar wie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 14:09
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | hier ook maar dan zonder boterham of pistachnootjes en de zon is er ook niet...wel wind...buiten dan  |
wat is er dan bij jou ook??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 14:11
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | wat is er dan bij jou ook?? |
niets dus van datgene wat anna-piet schreef... ...misschien rij ik straks wel eens naar de abdij van Westmalle, ga ik naar de vespers en het lof...dan heb ik ook 'voedsel'
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |