| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:35
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Kwam vanmiddag bij een vriending binnen en werdt helemaal platgeknuffeld door de hond des huizes ken je nagaan beessie kende mij niet eens lief heeee  |
Kan je zien hoe lief jij bent...........................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:45
|
|
|
|
Dit is toch te belachelijk voor woorden. Ik ben lid van de vogelbescherming en mijn tuintje is supervogelvriendelijk maar deze actie van de milieugroep Dronten kan mijn sympathie niet winnen.
Door de speeltuin krijgen de vogels continu een overdosis decibellen en de stadsvogels bij mij in de buurt krijgen regelmatig heel wat overlast van kerkklokken, fanfare, een niet aflatende verkeersstroom en wat al niet en dat heeft ze nooit afgehouden van broeden. Ondanks de vele katten bij mij in de wijk broeden de merels en de mezen bij mij in de heg. Vogels laten zich echt niet afhouden van hun voortplantingsdrift door een paar dagen christelijk gekweel, dat maak je mij niet wijs.
De milieugroep blinkt niet erg uit in intelligentie en vertrouwenwekkend zijn ze al helemaal niet. Deze club gaat leden verliezen, vrees ik. Wat een domoren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:45
|
|
|
|
Ik heb het vernomen pure kolder natuurlijk. Er worden zoveel muziekfestivals georganiseerd, daar hoor je toch ook niemand over ?! En wat te denken als je 's morgens naar buiten stapt, dan schrikken de vogels ook wel eens van je ?! Misschien gaan die vogels juist wel paren als ze 50.00 man horen zingen, hebben ze daar wel eens over nagedacht... 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:49
|
|
|
|
Ik wou ff wat kwijt, nou ja, dan hier maar, gaat over 'vriendschap, en vrouwenhart, dus dekt de lading.
Nou ik ga heel goed om met mij 2de ex(huwelijk dus). De beste vrienden, kennen mekaar al 15 jaar, voelen elkaar aan.
En ja ik ga ook goed om, met een andere ex, ja.....die ik pas drie jaar ken, en daar enkel enkele weken iets mee had.
Beide zijn vrienden, en gevoelsmatig familie. Me ex die ik al 15 1/2 jaar ken woont zowat naast me, de andere in Fries land, 4 uur reizen met het ov.
Daar Skype ik weleens mee, en bellen en dan net wat je bij vriendinnen ziet, ditjes en datjes uitwisselen...heerlijk.
En de ex die ik al 15 1/2 jaar ken, ja, da's zo lang, ja, die ken ik dieper zeg maar en hij mij ook.
Voor mij zijn deze 2 contacten, meer heb ik er nu niet op dit moment, heel erg belangrijk.
Ineens schiet me een liedje te binnen:
Ik heb je lief met de liefde van de Heer, ik heb je lief met de liefde van de Heer, want ik zie in jou de grootheid van zijn kracht, ik heb je lief met de liefde van de Heer.
Mensen wees blij met vrienden familie of beide.
Want ook al kan je niet meteen een prob. oplossen; alleen luisteren kan wonderen doen, en het gevoel er staan mensen naast je.
Fijne Avond!!!!!!
En Tess, leuk je weer te zien!!
En nu weer terug , jahaaa, naar het kleine huis op de prairie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:56
|
|
|
|
[quote=GERRIT084]Stotter je nu of ben je gewoon verkouden......... [/q Mijn gsm stottert , xit met 1 vingertje te tiepmiepen, internet ligt er vanwege verhuisperiode ff uit..
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 3 januari 2013, 21:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 21:58
|
|
|
|
| PELLE852 schreef: | Ik heb het vernomen pure kolder natuurlijk. Er worden zoveel muziekfestivals georganiseerd, daar hoor je toch ook niemand over ?! En wat te denken als je 's morgens naar buiten stapt, dan schrikken de vogels ook wel eens van je ?! Misschien gaan die vogels juist wel paren als ze 50.00 man horen zingen, hebben ze daar wel eens over nagedacht...  |
Nou, ik woon bij een bos (park eigenlijk) daar krioelt het in het broed seizoen van de krijsende spreeuwen, je doet haast geen oog dicht Het kan je wel vergeten, je wil niet weten waar ze die beestjes mee weg jagen oké niet met 50.000 stemmen iets minder
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 22:06
|
|
|
|
[quote=JOL252]
Oké sterkte........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 22:11
|
|
|
|
Teveel..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 22:28
|
|
|
|
kijks eens wat een mooie gedicht ik vond! Even naar voren halen ....!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 22:56
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ik zal hem onthouden  |
persoonlijk vind ik blokkeren mens onteren zeker zonder opgaaf van reden
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op donderdag 3 januari 2013, 22:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 23:15
|
|
|
|
Gerrit schreef:
persoonlijk vind ik Verraste, verbaasde smiley blokkeren mens onteren Gefrustreerde smiley zeker zonder opgaaf van reden Zieke smiley
En als iemand je echt schoffeert? Moet je dan nog vanalles uit gaan leggen? Nee toch, gewoon zeggen: je bent over de grens gegaan, adieu, en dan blokkeren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 23:20
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | Gerrit schreef:
persoonlijk vind ik Verraste, verbaasde smiley blokkeren mens onteren Gefrustreerde smiley zeker zonder opgaaf van reden Zieke smiley
En als iemand je echt schoffeert? Moet je dan nog vanalles uit gaan leggen? Nee toch, gewoon zeggen: je bent over de grens gegaan, adieu, en dan blokkeren. |
Dat is al zo wie zo een antwoord, maar er zijn er die zonder aarzelen blokkeren, en je weet niet eens hetwaarom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 23:22
|
|
|
|
Wat ik me afvraag, isse simpel, of ik morgen nu eindelijk na 3 maanden wel de goede medicijnen krijg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RUBEN022
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 23:24
|
|
|
|
Kip Pesto, met venkelzaad, knoflook en rozemarijn plus verse pasta en cherrytommaatjes. Alles doormekaarheen... Supersnel klaar en ik had de smaak niet verwacht. Mn bord was zo leeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RUBEN022
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 23:27
|
|
|
|
|
The Way Back vanavond op tv gezien. Had em al eens gezien, blijft goed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 23:33
|
|
|
|
|
ok Gerrit, ja dat is niet netjes.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 23:37
|
|
|
|
Ja Gerrit dat kan natuurlijk ook nog, heel vervelend... 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 23:37
|
|
|
|
|
Ongeveer hetzelfde als gistern.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 23:39
|
|
|
|
|
kolder in de polder
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 23:48
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | | Dat is al zo wie zo een antwoord, maar er zijn er die zonder aarzelen blokkeren, en je weet niet eens hetwaarom |
Helemaal waar . Zelf reageerde ik een keer op een oproepje wat op het "priikbord"stond , en wat bleek...... de persoon in kwestie had me geblokkeerd . En dat zonder dat we elkaar ooit eens gesproken of gemaild hadden . Visser's profielfoto was niet naar het zin dacht ik toen maar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 23:51
|
|
|
|
Vogels in de tuin,die haar jongen voert bijv. Humor waar je om kan blijven lachen Een film op tv, die een diepe ?, leuke ? indruk achterlaat Mensen die je over en weer begrijpen, een goed gesprek Een zonnige dag waar alles meezit Mooie muziek (waarbij je oude herinneringen aan het ophalen bent) Vakantie, waar je (en voor zover) alles achter je kan laten, en je eigen plannen maakt
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 23:52
|
|
|
|
Dit gedicht was te persoonlijk en heb ik verwijderd
Altje
Laatst aangepast door
|
ALTJE848
|
op vrijdag 4 januari 2013, 00:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 00:03
|
|
|
|
Je kan ze wel voornemen maar meestal komt daar in praktijk toch weinig van terecht. Je kan overigens goede voornemens het hele jaar door hebben, en niet in de decembermaand alleen. 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 00:24
|
|
|
|
|
Ik wordt blij van mezelf.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 01:28
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | | Ongeveer hetzelfde als gistern. |
...en dat was?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 01:38
|
|
|
|
ROLF230 schreef: Ongeveer hetzelfde als gistern.
Frank(t) schreef: Verraste, verbaasde smiley ...en dat was?
Rolf schreef een dag eerder: prei zelf uit de grond gehaald, geschneden, in den pan, bouillonblokje, even sudderen en smullen maar. Daarna maaltijdsalade.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 03:13
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | postzegelverzameling......................... |
Dacht ik ook aan maar tegenwoordig e-mailt iedereen en dan heb je geen zegels nodig...ik ga maar cactussen kweken dan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 06:33
|
|
|
|
Wereldnieuws
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 06:38
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dacht ik ook aan maar tegenwoordig e-mailt iedereen en dan heb je geen zegels nodig...ik ga maar cactussen kweken dan...  |
Je kunt ook slangen gaan houden
|
|
| Naar boven |
|
|