ChristianMatch

Forum

waar word jij nou blij van?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5017 5018 5019 5020 5021 5022 5023 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 07:09

... wokken, daar wordt ik blij van Knipoog smiley
... met een goed glas wijn erbij Clown smiley (en geen melk)

en nog heel veel meer dingen Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 07:10

ANNA415 schreef:
... wokken, daar wordt ik blij van Knipoog smiley
... met een goed glas wijn erbij Clown smiley (en geen melk)

en nog heel veel meer dingen Coole smiley met zonnebril

nou dan wens ik je een goede wokgenoot toe... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 07:11

FRANKT627 schreef:
Ik lees het hier en daar eens...en trouwens, ik ben ook een serieuze man... Engeltje smiley

Tuurlijk, we weten dat die onzin allemaal van Floshke komt. Die tikt ook zo rap met de pootjes. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 07:12

ANNA415 schreef:
Tuurlijk, we weten dat die onzin allemaal van Floshke komt. Die tikt ook zo rap met de pootjes. Boze smiley

Hij mag niet meer op mijn account tikken...hij moet zelf maar lid worden...voila Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 07:18

Is ergens tussen 10 en 11 uur. Dan zet ik een belangrijke handtekening en heb ik definitief een nieuw huissie.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 07:31

gefeliciteerd!!!!! Lachende smiley

Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 07:44

ANNETTE050 schreef:
Shanita, je posting raakte me.
Weet dat de Heere God trouw is. Trouwer dan je denkt.
Natuurlijk bid ik voor je, we zijn net een kleine gemeente hier.
Hou je taai, meid.
Jezus heeft de werken van de boze overwonnen en vernietigd.

Dank je Annette050,

Ja, idd net een gemeente.

Ja, ik had het er gister ook over met een zuster van hier.

Kijk, ik wil niet anderen de schuld geven, ik kán duidelijke grenzen geven, dit en dat niet dat en dat en dat weer wel.

En als ik dat consequent ga blijven doen, ja, blijf ik in de rust, zo ook de mensen met wie ik omga.

Dat 'grenzen aangeven' kan natuurlijk over alles gaan.

Door de week, ja op een enkele uitzondering na, wil ik om 10 uur slapen.

Ik hou het even bij dit belangrijke voorbeeld.

Bedankt voor je belangrijke voorbeelden!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 07:46

PIETER619 schreef:
Natuurlijk bid ik voor je ,

Dank je, Pieter 619!

Wat lief!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 07:49

LAVERDE524 schreef:
Ah, alweer zoveel reacties in zo'n korte tijd? Hihihi. Dat gaat rap in zo'n korte tijd. Lachende smiley .

Je woorden...HIHI...doen me een beetje zeer....
Waarom...hihi???
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 07:50

JOL252 schreef:
Is ergens tussen 10 en 11 uur. Dan zet ik een belangrijke handtekening en heb ik definitief een nieuw huissie.

kZal an je dienke....aan het moment...dat ik het OOK deed...3 jaar geleden...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 07:58

GERRIT084 schreef:
En daar bij gelaten, het is hier één groot tranen dal, en daar zal vreugde zijn geen pijn en geen verdriet

Dát vind ik er mooi gezegd. Ja, dat is ook zo de kern van het Evangelie.

Ja, wat zou het Evangelie nu zijn, zonder de zekerheid van eeuwig leven.
(deze tekst staat ook ergens in de bijbel)

Ergens in Corinthiërs: dood waar is uw prikkel, de dood is van zijn prikkel ontdaan.

Wat natuurlijk niet wegneemt, dat er veel verdriet en/of boosheid is bij degene die achterblijven.
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 08:05

PELLE852 schreef:
Als we heel eerljk naar ons zelf toe zijn is 'popmuziek' in algemene zin niet goed. Of dat nu (zo onschuldig als dat ook mag lijken) K3 of Kabouter Plop is, het is gewoon niet goed. En ja ook ik (wij allemaal) moeten daar (eigenlijk gelijk) steeds meer afstand van leren doen.

OK. Je schrijft mij in een mail, dat er een gevaarlijke boodschap achter de muziek van K3 zit als de muziek achteruit gedraaid wordt. Welke boodschap bedoel je en bij welk liedje? En kabouter Plop is gevaarlijk omdat het populaire muziek is? Wat bedoel je daarmee? En dan blijft nog de vraag: Waarom moet ik daar afstand van leren doen?

(Misschien is het handiger om de discussie gewoon op het topic aan te gaan ipv een antwoord per mail)
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 08:13

Dat is ook een vreselijk bericht Tess en dan net zo in dit pas begonnen jaar....(overigens ook erg al zou het jaar al half voorbij zijn...)

Ook ik kreeg een erg bericht de dag na Nieuwjaar..iemand die uit dit leven is gestapt....omdat hij dit leven te zwaar vond...
Gisteren in de morgendienst in de kerk...een geweldige mooie preek over de woestijnreis in de Bijbel...
Dit in het licht van ons eigen leven....
Het volk Israel...verlost uit de slavernij...terugkijkend(denkend) daaraan...
Maar ook de belofte op weg naar het land Kanaän..
(een nieuw begin)
Daar begon het al...de Roode Zee....
Farao die hen op de hielen zat...de moed zou in je schoenen zakken...
Ze vergaten hun hoofd omhoog te richten...op die vuurkolom en die wolkolom!!!!!!!
God bleef trouw ondanks hun angst en wantrouwen....

(Vanavond stuur ik je een mooi gedicht...)

Ik zie mijn eigen leven ook als een woestijnreis....
Moeite zorg en veel verdriet...
Maar het kent ook verborgen waterputten!!!!
Ik heb je geen makkelijk reis beloofd...zegt God, maar wel een behouden thuiskomst...
Een tranendal??
Ik durf het bijna niet te zeggen...want dan klaag ik...
Maar toch is het dikwijls waar...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 08:18

Ik begrijp echt niet waar jullie je zo druk over maken...een liedje moet toch niet achterstevoren gedraaid worden. Het is toch ook normaal indien je dat doet dat je rare klanken hoort. Als je dan met een angstgeloof bent opgegroeid ga je in de klanken satan 'horen'. Volgens mij is dat zoeken naar iets wat er niet is. Het lijkt wel een paranoide toestand. Als je mooi christelijk gedicht leest en je neemt dat op en je speelt het van achter naar voren af zal je ook rare klanken horen.

Je moet je eens terugtrekken in de volledige stilte. Geen radio, tv, internet, geen nabijheid van andere mensen, geen gsm...ik geloof dat je dan meer 'demonen' tegenkomt dan wanneer je naar een liedje van K3 of Plop luistert...

Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 7 januari 2013, 08:18
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 08:22

...het heerlijk is om vroeg op te staan, ik was er om 7 uur uit, toen me wekker ging. Had heerlijk geslapen, ja, wel ff met een 'indien nodig' tablet, maar ja dat was echt ff nodig weer.

Je moet deze tabletten dus niet elke dag slikken he? ik loop hier dus geen reclame te maken.
Want als je ze elke dag slikt, en je hebt ze toevallig ff niet, ja dan wordt je wel ziek.
En tweede nadeel van elke dag slikken, ja, de werking gaat verloren, een helpt niet meer, wat het anders altijd wel deed, nee, je moet er dan 2 nemen voor hetzelfde effect.

Dus ff een waarschuwing: als je al die 'indien nodig' tabletten slikt, ja, doe het dan idd 'indien nodig'.

En ook; sommige artsen willen nog wel eens 'indien nodig' tabletten gewoon voorschrijven het hele jaar door, jarenlang, elke dag een, dan raak je gegarandeerd verslaafd.
Dat is denk ik onkunde.

Ff een waarschuwing; ik slik ze alleen indien nodig, ja dan hebben ze ook effect.

Ja, ik wil niet overkomen alsof ik het allemaal zo goed weet, deze medicatie is echt alleen bedoelt als je heel erg gestrestst bent.

Zo en nu een bakkie

En nooit thuis naast de pc zetten die koffie, maar op een tafeltje ernaast, die ongeveer 15-20cm lager is.

Deze post is wat later dan de bedoeling was ja, werd ff geskypt tussendoor, ja, wat een wonder he, zit je te babbelen met iemand 300 km verderop, en zie je zoiemand gewoon in je huiskamer.

S. Skypen is alleen leuk als je iemand al goed kent, vind ik.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 7 januari 2013, 09:21
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 08:27

FRANKT627 schreef:
Ik begrijp echt niet waar jullie je zo druk over maken...een liedje moet toch niet achterstevoren gedraaid worden. Het is toch ook normaal indien je dat doet dat je rare klanken hoort. Als je dan met een angstgeloof bent opgegroeid ga je in de klanken satan 'horen'. Volgens mij is dat zoeken naar iets wat er niet is. Het lijkt wel een paranoide toestand. Als je mooi christelijk gedicht leest en je neemt dat op en je speelt het van achter naar voren af zal je ook rare klanken horen.

Je moet je eens terugtrekken in de volledige stilte. Geen radio, tv, internet, geen nabijheid van andere mensen, geen gsm...ik geloof dat je dan meer 'demonen' tegenkomt dan wanneer je naar een liedje van K3 of Plop luistert...

Ik begrijp het ook niet, Frank. En ik krijg nietszeggende antwoorden. Ik ga maar eens een muziekje opzetten!
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 08:33

Natuurlijk begrijp ik wel dat het hele verhaal maar betrekkelijk is in het groter geheel en dat de dood gewoon bij dit leven hoort. Maar toch kan ik op zo'n moment best boos worden, of misschien wel onmachtig... als een betere term. Ik ben niet boos op God, natuurlijk niet. Maar wel op het feit dat het leven zo oneerlijk kan zijn. Ik ben zelf helemaal niet iemand die 'de last van de wereld' met zich mee torst, maar vind het dan soms zó makkelijk gezegd dat we maar op de Here moeten zien en moeten geloven dat de bewuste persoon ergens is waar het goed is. Alsof er dus niet gerouwd mag worden?!
En ik vroeg me af of ik daar de enige in was... gelukkig ben ik dat niet...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 08:39

PELLE852 schreef:
Zowel mannen als vrouwen reageren niet meer op elkaar. Of als je met iemand langere tijd contact onderhoud, laat die persoon opeens niets meer van zich horen, ook zoiets. Zorgelijke ontwikkelingen en zeker niet goed voor de verstandhouding onderling. Ik merk dit trouwens ook op andere 'Christelijke' sites. Zieke smiley Slapende smiley

<<no comment>>

Misschien was die andere persoon wel in de veronderstelling dat het gesprek afgelopen was. Of heb je, onbedoeld, die ander het gevoel gegeven dat JIJ niets meer te melden had. Begrijp me goed, ik weet dat dit inderdaad gebeurd maar soms merk ik dat mensen al te snel van het negatieve uitgaan terwijl er helemaal geen verkeerde bedoelingen zijn.
Heb je al eens geprobeerd om iemand die dit doet te vragen waarom er geen reactie meer komt?
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 09:08

ZEELAND736 schreef:
Waarom...hihi???

Ik denk dat ik het weet Lachende smiley hahaha klinkt sooo volwassen, en veel te zeker, maar hij mag wel uitkijken Geschokte, onthutste smiley
Voor hij het weet is hij 2x zo oud Gefrustreerde smiley en dat gaat heul snel, te snel Huilende smiley, smiley in tranen ik zal niet zeggen dat het dan te laat is, maar ik zit er wel, niet veel naast Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 09:20

FRANKT627 schreef:

Kijk maar uit Frank, nog effe en ze gaan beweren dat Belgen het verzonnen hebben, daar komen ze toch ook vandaan Clown smiley
Als je k3 omdraait, zou het ook Amerikaans kunnen zijn, 3 k, of wel kluuk klans rest mij één vraag, Smiley die vol vragen zit waarom jullie er kabouter Plop van hebben gemaakt, en geen plup Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 09:32

TESSYBEAR731 schreef:
Natuurlijk begrijp ik wel dat het hele verhaal maar betrekkelijk is in het groter geheel en dat de dood gewoon bij dit leven hoort. Maar toch kan ik op zo'n moment best boos worden, of misschien wel onmachtig... als een betere term. Ik ben niet boos op God, natuurlijk niet. Maar wel op het feit dat het leven zo oneerlijk kan zijn. Ik ben zelf helemaal niet iemand die 'de last van de wereld' met zich mee torst, maar vind het dan soms zó makkelijk gezegd dat we maar op de Here moeten zien en moeten geloven dat de bewuste persoon ergens is waar het goed is. Alsof er dus niet gerouwd mag worden?!
En ik vroeg me af of ik daar de enige in was... gelukkig ben ik dat niet...

Rouwen is noodzakelijk. Als je niet zal rouwen over een Verlies, ja, dan kan je het niet verwerken.
Ergens in Prediker: voor alles is een tijd, een tijd van rouwen, een tijd van...etc.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 09:58

MARITIME853 schreef:
ook dat is een boek geworden, na zoveel vertalingen en kopie's!!!!

Klopt, maar het is nog steeds het, Boek Der Boeken, maar ik vraag mij af, of jij ook weet waar het, wel overgaat, en of jij er wel mee om kan gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 10:04

LYDIA448 schreef:
Knipoog smiley ook goed... het was weer een zinnetje ergens opgedaan tijdens mijn lezerij..

En dat diagram, ja, dat lijkt op een diagram zoals ik deze heb geleerd tijdens een van mijn cursussen.

Ieder mens hoort in principe in zn autoriteit te staan, dat stuk om je heen waar jij jij bent, waarin de relatie met God centraal is.
Zodra je je autoriteit wil verbinden met die van een ander, ga je werken aan een brug.

Op die brug kom je samen, en mocht het fout gaan, dan kan je terug vallen op je eigen autoriteit.
Dan val je niet meteen in een 'onoverkomelijk' gat waarin je je gaat afschermen om niet gekwetst te worden.

Dat kan binnen een partnerrelatie zijn alswel binnen een vriendschap.

Zodra je van je eigen grond gaat weggeven omdat je niet jezelf kunt/wilt/durft te zijn, gaan je grenzen eraan.
En hoe meer je van je grenzen weggeeft, hoe meer een 'burn-out' op de loer ligt.

De letterlijke betekenis van een burn-out is ook ' leeggegeven', 'opgebrand'
Die grens moeten we zelf bewaken, en met behulp van God, door alles waar we over twijfelen los te laten en bij God brengen.

Maar ja.... het 'takes two to tango' dus.... wil je een eerlijke oprecht verbinding met elkaar is het noodzakelijk om het geven en nemen in balans te houden, een verantwoordelijkheid die je samen draagt in een relatie.

Als er onder in de verse fundering al een steentje scheef komt te liggen, volgt de rest vanzelf.. een soort van toren van Pisa.

Wat goed verwoord!!!

Inderdaad;
Quote:
Zodra je van je eigen grond gaat weggeven omdat je niet jezelf kunt/wilt/durft te zijn, gaan je grenzen eraan.
En hoe meer je van je grenzen weggeeft, hoe meer een 'burn-out' op de loer ligt.

Ja, en dat 'weggeven' kan zijn, langskomen bij iemand die angstig is, terwijl je dat absoluut niet aankan op dat moment.
Ook door manipulatie, als je aangeeft niet te kunnen; 'ja, maar ik deed ook dit en dat....'.
En dan idd, ligt een burn-out op de loer, of je krijgt een burn-out, raakt zwaar overspannen.

En ja, wil je/ik dat in de toekomst voorkomen, aangeven waar mijn grenzen liggen, en niet denken uit een vals schuldgevoel, dat ik op oproep beschikbaar ben. Of bij iemand langskom waar het psychisch niet goed mee gaat als het met mezelf niet goed gaat, dan kan ik zoiemand ook niet helpen. Ja, als ik dat probeer kom ik zelf in een finale breakdown,ja, daar pas ik voor...in het vervolg...En niet eens, en natuurlijk dus niet omdat ik dat niet zou willen, ik kán het niet.

Ik had het er nog over met een vriend vanochtend, waar het skypen al niet goed voor is....je kan wel anderen blamen, maar jij/ik bent degene die grenzen aan moet geven.

Dank voor de goede posting!!!!!!

S. Je hoeft niet iemand te helpen als dat ten koste van jezelf gaat.
Je kan alleen iemand helpen op momenten als het zelf ook goed met je gaat.

NB: dit wou ik ook nog even quoten:
Quote:
Maar ja.... het 'takes two to tango' dus.... wil je een eerlijke oprecht verbinding met elkaar is het noodzakelijk om het geven en nemen in balans te houden, een verantwoordelijkheid die je samen draagt in een relatie.

Nog een stukje wat ik ergens las: 'Psychologische manipulatie is geen doel, maar een middel om tot een doel te komen'

- 'Als je werkelijk van me hield'
- 'Kijk eens wat je me aandoet'
- 'Ga niet bij me weg want anders'
- 'Jij bent de enige die me kan helpen'
- 'Ik heb toch ook dát voor jou gedaan toen'
- 'Waarom spreek je zo weinig met me af'
Deze bovenstaande zinnen zijn alle totaal verschillend en toch staan ze voor een hele krachtige vorm van manipulatie namelijk: Emotionele Chantage.

Ps; ik had deze dingen die je schreef, soortgelijk ook op cursussen.
Om mezelf te kunnen handhaven. Eigenlijk waren het ook re-integratie cursussen.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 7 januari 2013, 10:31
Naar boven

Auteur Bericht
ALTJE848

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 10:16

TESSYBEAR731 schreef:
Ken je dat gevoel? Dat er iets gebeurt dat je zó ontzettend bóós maakt...
Dat je enkel en alleen omhoog kunt kijken, je armen in de lucht kunt gooien en aan God vragen; "Waarom?"

Neem nou vanmorgen; in de kerk werd bekend gemaakt dat een 41-jarige man plotseling is overleden. 41!! Zomaar, in zijn slaap. Hij laat een vrouw en twee kleine kinderen achter.
En dan kan ik zo bóós worden! En me zo goed de onmacht voorstellen die zijn vrouw moet voelen, nog geen 40, gelukkig gezin, en in één klap is het weg... En daar stond ik dan.. te midden van die gemeente.. met mijn ogen naar het kruis gericht.. mijn armen in de lucht.. En alles dat ik kon uitbrengen was; "Waarom?"

Hebben jullie dat ook wel eens? Wat doe je dan? Hoe ga je daarmee om?

Mag ik je iets vertellen ?
Vraag nooit waarom je krijgt het antwoord niet.
Vraag de Heer WAARTOE HIJ alleen weet waarom.
En alles hoe vreemd ook in de wereld HIJ heeft een plan.
Ik denk als je mag komen de HEER je haalt, dan ben je veilig thuis, dan is het je tijd.
En boosheid moet je verbreken in Jezus naam want dat is wat de boze van je wil je tegen keren naar God .
Vraag de Heiland waartoe en lees je bijbel Hij zal je nu of later het antwoord geven
Ik weet inmiddels dat de Heer heel anders werkt dan wij denken,
Ja natuurlijk heeft hij vrouw en man gemaakt om een gezin te hebben voort te planten, maar ook de zondeval is nog steeds daar tussen in.
wat te denken van al de baby s die doodgeboren worden mensen hebben er niet om gevraagd zeggen we dan nee we zouden het liefst eeuwig leven hier op aard.
Maar dat kan niet de dood is gekomen door de zondeval en de Heer haalt de zijne thuis, hopende dat de man geloofde dan weten we het zeker .
Ik bid hier zijn vrouw en gezin toe dat ze nieuwe kracht mogen ervaren God mogen leren kennen als een Vader die zorgt.
vaak door omstandigheden komen mensen ook tot geloof en de Heer heeft een plan met ieder van ons.
Gods zegen die dit lezen en groet van mij Anita
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 10:18

ZEELAND736 schreef:
Waarom...hihi???

Hai Zeeland!

Hoe het op mij overkwam, gewoon dat hij het leuk vind zoveel reacties, niet meer en niet minder.
Naar boven

Auteur Bericht
HENS512

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 10:20

Zaterdag 12 januari concert Shirchadasj & Band in Hardewijk!
Zie voor meer info www.shirchadasj.nl
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 10:23

Die kunnen zo mooi zingen, prachtig om naar te luisteren!
Naar boven

Auteur Bericht
ALTJE848

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 10:42

SHANITA130 schreef:
Beste broeders en zusters,

Ik heb het gevoel best wel overspannen te zijn.

Daar wou ik gebed voor vragen.

Dat ik dingen weer in perspectief enzo kan zien.

En dingen kan doen die ik wil doen.

Alvast bedankt!

Ik bedoel dus niet dat ik ongelukkig ben; ik heb mijn behandelaar al drie!! weken niet gezien vanwege vakantie, en ik zie haar weer deze week.

Iig, dit schrijven hier doet me ff goed!

Ik neem even me 'indien nodig' tablet in. Ja, God heeft de artsen ook wijsheid gegeven om deze tabletten te ontwerpen zeg maar.

Ja, bij dat idee al voel ik me al beter.

Laterz!

Nou, ben al wat rustiger met me 'indien nodig tablet'.

Ach, ja, dreigde overzicht kwijt te raken, ben nu weer in de rust.

Hallo Shanita

Maandag morgen daar zit ik dan en lees jou.
Veel heb je al meegemaakt vele malen net als een andere zus mijn hart geraakt.
Wel zie ik je groeien al is de weg wat zwaar, dat schept mij vertrouwen in mijn middelaar.
Hij zal je de weg wijzen een pad met steentjes hier en daar in mijn verbeelding schop ik dan de rode steentjes van de weg, want die brengen alleen maar pech.
Op het pad liggen ook de groen die volg ik keer op keer en dat weer ik weer ja dit is van de HEER.
Elk jaar weer laat ik alles los wat me bind , zelf vrienden waarvan ik vind dat het niet langer kan, dan heb ik alleen nog Jezus om me heen, en het zeker weten HIJ laat me nooit alleen
Lieve meid wat een stijd heb jij al geleverd ik wil bidden in stilte maar ok hier met letters geschreven dat je op mag zien naar Hem zijn stem leert verstaan want dat is de mooiste weg die je kunt gaan.
Er staat ook ergens geschreven vertrouw niet op mensen ik geloof dat het werkt op HEM te vertrouwen in alle dingen die je leven omringen.
Want Hij baant voor jou de weg naar de toekomst om te leven voor en met Hem , ik bid je toe Shanita dat je vast houd aan Hem .
Geef je maar volledig wees niet bang want ik weet door angst duurt het nog zo lang , geef al je zorgen angst aan Hem ook je diepe stem.
geen hulp vakantie ertussen waar is de HEER dan voor jou HIJ hoort je ziet je in alles wat je doet , blijf Hem volgen Hij wil alles van je weten , zelfs je diepste pijn wil HIJ bij je zijn.
God is trouw en zal je geven in je leven rust en vrede in je hart als je met hem de elke dag start.
Voor het slapen gaan alles aflegt bij het kruis Hem geeft omdat HIJ wil dat jij leeft
IK geef je wat liefde mee uit mijn hart omdat je het nodig hebt lieve schat.
Dat laatste is omdat ik je wil bemoedigen als zijnde een zus in de HEER.
Want waar je hart is zal ook je schat zijn en bij de HEER is zoveel meer.
Trek je wapenuitrusting aan en ga voor de overspannen gedachte staan,
Laat niet toe dat dat je velt, al kunnen we niet alles voorkomen , wil ik je tocht laten weten dat ik je niet zal vergeten.
Zo gaat de Heer met je mee en zal je leiden wees niet bang en laat alles in bidden en smeken bij de heer bekend worden fillipenzen.
Ik wens je alle goeds toe Gods zegen meid sterkte wijsheid en kracht.

Anita
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 10:42

Tjonge als ik dit allemaal leest dan kan je niks meer luisteren of het is al verkeerd!
Ook uitkijken wat je tikt, als je dat gaat omdraaien kan ook goed of slecht zijn!

Een mens zoekt altijd wel weer iets om een andere bang te maken!
Een vriendin van mij kijk ook altijd of het wel goed is en als je ziet hoe ze leeft, die leeft angstig!
Overal ziet ze bijna kwaad erin, ze is een angstig muisje geworden!

Angst is een slechte raadgever!

En ja er zijn muziek die bij mij ook niet in huis komen, die zijn echt slecht!
Net als wat er op tv. gewoon de knop omzetten!
Ik vindt muziek heerlijk dus ......knopje tikkeltje harder zetten.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 10:46

GERRIT084 schreef:
Kijk maar uit Frank, nog effe en ze gaan beweren dat Belgen het verzonnen hebben, daar komen ze toch ook vandaan Clown smiley
Als je k3 omdraait, zou het ook Amerikaans kunnen zijn, 3 k, of wel kluuk klans rest mij één vraag, Smiley die vol vragen zit waarom jullie er kabouter Plop van hebben gemaakt, en geen plup Boze smiley

kabouter ploperderplop klinkt leuker dan kabouter pluperdeplup, als je ploperderplop klinkt gezelliger dan pluperdeplup, dan is net of pluperderplup in een plub zit en ploperderplop kabouter plop zit op de top!
Nu dit heel snel zeggen zonder te stotteren Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5017 5018 5019 5020 5021 5022 5023 ... 6194 Volgende
Pagina 5020 van 6194