ChristianMatch

Forum

Hoe oordeelt God?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5026 5027 5028 5029 5030 5031 5032 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 08:08

FRANKT627 schreef:
God is liefde. Dat weten we allemaal wel. Jezus is de afstralling van God. Ook dat weten we allemaal. Jezus wees de tollenaars, de hoeren en zondaren niet af. Hij ging met ze eten tot groot ongenoegen van de geestelijke leiders. Er kwam geen veroordelend woord over de lippen van Jezus. 'Wie mij ziet, ziet de Vader', zei Jezus ooit. Dus, zo ziet de Vader ook naar ons: niet veroordelend. Hij aanvaard ons en Hij reikt ons middelen aan om weer op het rechte pad te komen indien we verdwaald zijn.

Wat een geweldig weten he???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 08:14

JOANNIE702 schreef:
Mensen met wie je omgaat, zijn als de knoppen in een lift:
ze brengen je hogerop
of ze sturen je naar de kelder
Spreuken 13:20

deze mens die vandaag ontmoete die stuurde mij naar de kelder,
en ik was helemaal ontdaan ervan!
Gelukkig kon ik mijn verhaal kwijt bij een lieve vriendin,
toch heeft het me goed zeer gedaan!

En het ging nu niet om mij
maar om een andere en het deed mij net zo zeer.
soms klap ik dicht
en helaas was dat nu ook!

Ja ja, dat had ik vorig jaar ook
Tenminste bijna het zelfde, B.G.G
Ik drukte op het bovenste knopje
maar telkens als ik even keek, B.G.G

angstig drukte ik weer, op het
bovenste, knopje, en weer B.G.G
Ik dacht nog, kan wel aan de gang
blijven, maar steeds het zelfde, B.G.G

Ik kwam thuis, en zocht het op
Dacht nog, BeGane Grond toch Smiley die vol vragen zit
Nee hoor, Bij Geen Gehoor..........
Ik was weer thuis, en kon het blijven Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
GERRIT084
op dinsdag 8 januari 2013, 08:15
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 08:38

ZEELAND736 schreef:
Ja ik sta onder een nickname, maar nodig is het niet...
Zeker niet als er een foto bijstaat...
Want dan kan immers toch ook gezien worden??
Voor iemand iets verbergen hoef ik ook niet, maar kiest een ander er wel voor...zal ik dat niet veroordelen...
Gewoon Ineke dus....

Het forum is openbaar op internet, iedereen kan het meelezen. Als je geen nickname gebruikt, staat je naam en leeftijd dus op het internet. Niet iedereen wil dat.
Met de foto is het anders, je kunt er voor kiezen om die voor niet-leden te verbergen, gewoon even aanvinken.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 08:38

PIETER619 schreef:
Het zal toch wel met en beetje logica zijn opgeborgen, nu alleen de logica terug vinden en je hebt alles weer
Lachende smiley

Verraste, verbaasde smiley ...Jol en logica??? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 08:41

JOANNIE702 schreef:
Nou hopen dat je hier dan een moeder rol vrouw hier vindt Knipoog smiley

maritime spreekt misschien meer voor zichzelf?, gelukkig zijn er ook nog wel mannen die de behoefte aan "een moeder" zijn ontgroeid en het al alleen met een vrwl. partner af kunnen Knipoog smiley

Laatst aangepast door
KEITH722
op dinsdag 8 januari 2013, 08:57
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 08:59

FRANKT627 schreef:

Jawel Frank vrouwen hebben wel een logica maar die is alleen niet te volgen.
Komt goed hoor Jol, geduld en veel sterkte gewenst!!
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 09:01

FRANKT627 schreef:
God is liefde. Dat weten we allemaal wel. Jezus is de afstralling van God. Ook dat weten we allemaal. Jezus wees de tollenaars, de hoeren en zondaren niet af. Hij ging met ze eten tot groot ongenoegen van de geestelijke leiders. Er kwam geen veroordelend woord over de lippen van Jezus. 'Wie mij ziet, ziet de Vader', zei Jezus ooit. Dus, zo ziet de Vader ook naar ons: niet veroordelend. Hij aanvaard ons en Hij reikt ons middelen aan om weer op het rechte pad te komen indien we verdwaald zijn.

heel mooi gezegd Frank
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 09:03

JOANNIE702 schreef:
soms is wijs niks te zeggen..................................... Engeltje smiley

en anders LIJKT het in elk geval wijs Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 09:13

KEITH722 schreef:
Het is erg situatie-afhankelijk denk ik, de ene keer helpt de man de vrouw een beetje door handig gebruik te maken van de oude traditie, de andere keer helpt de vrouw de man een beetje door gebruik te maken van haar 6e zintuig of zo... ik noem maar een zijstraat, t gaat er om dat je allebei al weet dat je in elkaar bent geinteresseerd op de goede manier. De ander over de brug willen helpen is dan alleen maar nog maar romantischer Lachende smiley

(oh wat zeg ik dat weer mooi Huilende smiley, smiley in tranen )

Dat zeg je heeeeel mooi Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 09:31

STEENTJE178 schreef:
Wat een gedoe eigenlijk, over dat eerste initiatief nemen.
Waarom wachten op de ander, als het gewoon goed voelt?
Bang om je neus te stoten?
Of de man het nu als eerste doet, of de vrouw, zorg gewoon dat het gebeurt, als je geluk je lief is.
Niks zo spannend als iets voelen maar er geen gevolg aan (durven) geven.....
Maar..... das mijn mening Coole smiley met zonnebril

Mee eens Steentje! In 2013 gaan we toch niet meer zitten wachten tot we gevraagd worden? Het mag natuurlijk wel....... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 09:43

ROELANDE345 schreef:
Jawel Frank vrouwen hebben wel een logica maar die is alleen niet te volgen.
Komt goed hoor Jol, geduld en veel sterkte gewenst!!

soms ook niet meer door de vrouwe zelf..., wij manne zijn er dan gelukkig nog om er weer een duidelijke lijn in aan te brenge en dan krijge we weer een extra zoen Lachende smiley yeahhh

Laatst aangepast door
KEITH722
op dinsdag 8 januari 2013, 09:44
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 09:47

FRANKT627 schreef:

NAh seg wel lief blijven tegen Jol he Boze smiley
Enne ze heeft geen floshke wel een heeeeeel leuk hondje Clown smiley
Enne die pasta's mmmmm die is echt lekkerrrr Kwijlende smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op dinsdag 8 januari 2013, 16:20
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 09:52

LAVERDE524 schreef:
Hallo iedereen,

ik wil iedereen bedanken voor de fijne tijd hier. Maar ik heb besloten om te stoppen hier op CM. Ik wil ook de beheerders van CM bedanken voor hun goede service en hun goede kwaliteit van hun website, want ik geniet van de vormgeving van deze website.

Moge de Here jullie allemaal zegenen, en nog een fijne tijd toegewenst aan iedereen hier. Ondanks alles blijf ik van jullie allemaal houden.

Wees allemaal gegroet in de naam van Jezus,

sjouke(laverde)

Beste Sjouke, bedenk en onthoud goed wat een bewust belijden christen is en wat die moet doen. Je komt nu heel dicht in de buurt van (geien sommige reacties van jou) een Nazi-streber dan een volgeling van Jezus de Nazereeër te willen zijn

We zijn allemaal schepselen God ongeacht huidskleur, of lig jij 's zomers nie top het strand te zonnebraden, om maar een donkerder huidskleur te krijgen?

Je moet eens goed gaan nadenken of jij en ik terecht Jood zouden zijn, want daar ben je goed mis mee. Satan laat ons dmv zijn Bijbelkennis zaken geloven dat mensen zich superieur gaan voelen, (omdat het in de Bijbel staat). ALs ik aangeef dat jij niet kunt aantone dat je 100% afstammeling van Isssachar (als Fries zijnde), omdat er heel vroeger verkeerd bloed in geslopen kan zijn, reageer je daar niet meer op.

Maar niet getreurd, Jezus is en blijft de oplossing, wordt weer mens ipv ubermensc, dus weer een volgeling van Jezus, dus zo dat ook bij jouw weer Zijn wil baas wordt, ipv nu de jouwe is.

Ook wat vrouwen aangaat en je op een datingsite zit, als jij een dienend man wil zijn gelijk Jezus ons diende (leer van Hem ipv eigen interpretatie voor eigen ik en verhoging van je zelf), zal je hart veranderen en zal je ingang vinden bij vele mede christenen en Hem tot eer worden.

Gods zegen en maak van je Bijbelstudies , studies gericht op Jezus, wie Hij was en wat Hij deed. Alle goeds maar vooral Gods zegen.
Naar boven

Auteur Bericht
LYDIA448

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:20

MARITIME853 schreef:
Ooohw, je hebt geen dieven klauwen? Lachende smiley
ben even mezelf....

Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:20

JOANNIE702 schreef:
tssssssssss jankerd Twijfelende smiley

O is dat zo Smiley die vol vragen zit ik zou zo zeggen, trek de broek maar aan Gefrustreerde smiley zij die vatte passe um Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LYDIA448

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:22

LAVERDE524 schreef:
Ja ik weet ook niet wat alle woorden betekenen, ik ben geen professor he.

hoeft ook niet, google even en je weet het in no-time...;0

Laatst aangepast door
LYDIA448
op dinsdag 8 januari 2013, 10:30
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:25

TESSYBEAR731 schreef:
Tjonge, daar zal de bloeddruk van Corne thans weer omhoog schieten...
Erg kinderachtige reactie, Mar! Gefrustreerde smiley

Hoezo dan Smiley die vol vragen zit soms is Smiley met dichtgeplakte mond zwijgen beter toch Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LYDIA448

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:28

CORNE927 schreef:
beste mensen, misschien moeten we Laverde met rust laten, het is duidelijk.

Geen enkele professionele hulp heeft soelaas geboden en zelf is hij ook duidelijk in wat hij (niet)wilt en niet minderjarig meer. Ofwel, als volwassene is hij helemaal alleen zelfstandig in het nemen van al zijn beslissingen, al dan niet met zijn Bijbelse Vader.

En al onze beste bedoelingen worden niet of bijna vijandig van repliek voorzien en/of word je met de Bijbel,(welke vertaling ook weer) om de oren geslagen waarin staat dat hij alleen 'gezond' is en ik (ik spreek voor mezelf) niet.

Ik mijd beter het forum, want de bloeddruk stijgt naar ongekende hoogte merk ik soms en das niet de bedoeling denk ik.

Ik ben ook geen type voor slap geklets helaas, dus wens jullie veel plezier hier.

All the best.

Tnx, jij ook het beste en tot ziens...

Een forum is idd niet voor iedereen, en dat hoeft ook niet, want als alle leden van CM zich ook op het forum zouden tonen dan zou het wel heeeel erg druk worden en mensen weer afschrikken.

Persoonlijk vind ik het af en toe leuk om me weer op een forum te begeven, gewoon 'praten' met anderen op een veilige manier.
Al 'durf' ik dit soort gesprekken ook prime live te voeren maar kom je dr niet zomaar toe met een ieder.

Het is een prima plek om je gedachten op een veilige manier te kunnen ventileren.
Evt met gebruik van een escape... Lachende smiley

Het ga je goed Corne!! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
LYDIA448
op dinsdag 8 januari 2013, 10:28
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:28

JANS221 schreef:
Mee eens Steentje! In 2013 gaan we toch niet meer zitten wachten tot we gevraagd worden? Het mag natuurlijk wel....... Verlegen lachende smiley

Enne, werd je al gevraagd om wat te doen??? Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LYDIA448

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:29

TESSYBEAR731 schreef:
Tjonge, daar zal de bloeddruk van Corne thans weer omhoog schieten...
Erg kinderachtige reactie, Mar! Gefrustreerde smiley

Ook Maritime is vrij van reageren... en nog wel heel 'netjes' zonder woorden... Knipoog smiley Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LYDIA448

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:33

LAVERDE524 schreef:
voyeurisme? Wat is dat?

Maar....

Voyeurisme is het heimelijk en doorgaans met seksuele lustgevoelens kijken naar een of meerdere mensen die geheel of gedeeltelijk naakt zijn en al dan niet seksuele handelingen verrichten. In het algemeen is de voyeur een man die een vrouw of een minnend liefdespaar bespiedt.

De voyeuristische behoefte van mannen wordt commercieel uitgebuit. Om hun kooplust aan te wakkeren worden in de reclame bijvoorbeeld foto's gebruikt van aantrekkelijke en vaak schaars geklede vrouwen die zich onbespied lijken te wanen.

Het begrip voyeurisme wordt ook in niet-seksuele zin gebruikt voor de nieuwsgierigheid naar privézaken van vreemden. Uit het grote succes van een televisieprogramma als Big Brother blijkt dat die nieuwsgierigheid wijdverbreid is.

Bron: Wikipedia

voyeurisme
(vgl. DSM-IV) een parafilie waarbij de betrokkene herhaaldelijk een sterke seksuele drang en fantasie heeft betreffende het bekijken van nietsvermoedende naakte of seksueel actieve personen; syn. mixoscopie.
Gevonden op http://www.nederlands-woordenboek.com/voyeurisme

Laatst aangepast door
LYDIA448
op dinsdag 8 januari 2013, 10:36
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:33

ROELANDE345 schreef:

Zal het vrouwvolk het dan na al die eeuwen het toch leren Smiley die vol vragen zit
Ben bang dat het een inleving was, het kan verkeren Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op dinsdag 8 januari 2013, 10:34
Naar boven

Auteur Bericht
LYDIA448

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:37

LAVERDE524 schreef:
Hallo iedereen,

ik wil iedereen bedanken voor de fijne tijd hier. Maar ik heb besloten om te stoppen hier op CM. Ik wil ook de beheerders van CM bedanken voor hun goede service en hun goede kwaliteit van hun website, want ik geniet van de vormgeving van deze website.

Moge de Here jullie allemaal zegenen, en nog een fijne tijd toegewenst aan iedereen hier. Ondanks alles blijf ik van jullie allemaal houden.

Wees allemaal gegroet in de naam van Jezus,

sjouke(laverde)

Ook voor jou Sjouke: het ga je goed!! Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:39

FRANKT627 schreef:
Enne, werd je al gevraagd om wat te doen??? Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Vroeg jij nu om te gaan wokken of was dat een ander?
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:44

FRANKT627 schreef:
'Wie in zijn spreken nooit misdoet is een volmaakt mens, in staat zichzelf geheel in toom te houden.' Jak 3, 2...

Woorden zijn belangrijk in een mensenleven. Ze kunnen je inzichten geven, wijsheid, ze kunnen je ophemelen en ze kunnen je neerhalen. Woorden hebben meestal een kracht. Je hebt zo enkele zinnetjes van slechts 4 woorden: 'Ik hou van jou' of 'Ik haat je echt.' Het zijn 2 zinnen die met een mens veel kunnen doen. Dit om maar slechts 1 voorbeeld te geven. Woorden worden gebruikt en misbruikt. Dat is vooral duidelijk geworden in een steeds mondigere maatschappij. Woorden kunnen 'spreken' van op afstand via internet of een ander medium doet ook de schroom verminderen. We kunnen liefkozende woorden en haatdragende woorde spreken zonder elkaar in de ogen hoeven te kijken.

Ik begon met een vers uit Jakobus. Maar er staat nog meer in Jakobus drie wat een betere illustratie geeft:

' Wij hoeven een paard slechts een bit in de mond te doen om het hele dier te besturen en in de hand te hebben. [4] Of denk aan een schip: hoe groot het ook is en al wordt het door hevige winden voortgedreven, toch wordt het door een heel klein roer gewend zoals de stuurman het wil. [5] Ook de tong is maar een klein deel van ons lichaam, toch slaat zij een hoge toon aan. Bedenk hoe weinig vuur er nodig is om een groot bos in brand te steken. [6] Ook de tong is een vuur, een wereld van ongerechtigheid; van onze lichaamsdelen kan alleen de tong het hele lichaam bezoedelen en ons levensrad* in vlam zetten, zelf in vlam gezet door de hel. [7] Wilde beesten, vogels, reptielen, vissen, elke diersoort wordt getemd of is al getemd door het menselijk geslacht. [8] Maar de tong kan geen mens temmen: dat rusteloos* kwaad vol dodelijk vergif. [9] Met haar zegenen wij onze Heer en Vader, en met haar vervloeken wij de mensen, die naar Gods gelijkenis zijn geschapen. [10] Uit dezelfde mond komen zegen en vloek. Dit mag niet zo zijn, broeders en zusters!'

Ja Frank, zoals je hier schreef is zo waar!

Laatst aangepast door
JOANNIE702
op dinsdag 8 januari 2013, 10:45
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:45

ROELANDE345 schreef:

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:48

MARITIME853 schreef:
Haha, zo zou het moeten zijn....... Knipoog smiley
Mannen zijn net als pubers, hebben een moeder naast hun nodig. Knipoog smiley)

Twijfelende smiley..........................volgens mij zijn sommige mannen ergens blijven stil gaan staan......in de puber fase......................... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
JOANNIE702
op dinsdag 8 januari 2013, 10:51
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:54

KEITH722 schreef:
soms ook niet meer door de vrouwe zelf..., wij manne zijn er dan gelukkig nog om er weer een duidelijke lijn in aan te brenge en dan krijge we weer een extra zoen Lachende smiley yeahhh

Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 11:17

ERIKA129 schreef:
NAh seg wel lief blijven tegen Jol he Boze smiley
Enne ze heeft geen folshke wel een heeeeeel leuk hondje Clown smiley
Enne die pasta's mmmmm die is echt lekkerrrr Kwijlende smiley

Boze smiley ...hoe weet jij dat allemaal??? Werd je soms onlangs door haar hond doodgeknuffeld terwijl je de muren aan het verven was???

Weet je dan ook waar Jol alles gelegd heeft? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 11:19

JANS221 schreef:
Vroeg jij nu om te gaan wokken of was dat een ander?

Het was vast iemand anders die je wat gevraagd heeft... Boze smiley ...met mij wilde je alleen maar naar de vespers in de abdij van Westmalle gaan. De leuke gezellige dingen doe je vast met iemand anders... Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

zal waarschijnlijk die nieuwe leuke buurman zijn...

Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 8 januari 2013, 11:20
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5026 5027 5028 5029 5030 5031 5032 ... 6194 Volgende
Pagina 5029 van 6194