| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 22:19
|
|
|
|
Gert en Hermien, das pas occult
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 22:22
|
|
|
|
Frambozenijs van A.H
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 22:27
|
|
|
|
Facebook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 22:32
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...dat ik anna-piet vandaag nog niet heb gelezen. Normaal plaagt ze in de ochtend toch heel CM. Is ze weer met haar strijkplank naar een land dat voor ons onbekend moet blijven?  |
Sorry FrankT. Druk he, alles inpakken, werken, vanovond nog even naar de EHBO. Pff zweet dik op de rug.
Dus niet stiekum wezen wokken met Floshke
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 22:34
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Waar ben je dan nu? En zeg nu niet 'hier', hé
Ach, ik ben ook veel te bezorgd over mijn kudde  |
Ik ben nu hier en zaterdag ben ik dan daar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 22:40
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ze is wokken denk  |
Tja hij is dan zogenaamd zorgzaam voor zijn kudde, maar met ze wokken ho maar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 22:47
|
|
|
|
De Chinees het werk voor me laten doen.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 22:48
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Gert en Hermien, das pas occult  |
Maar dat haalt het niet bij Bert en Ernie.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 22:51
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | | Maar dat haalt het niet bij Bert en Ernie....... |
hou op! wat denk je van Bassie en Adriaaan wat als je dat achteruit draait!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LYDIA448
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:02
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | op het internet vind je veel foto's van lekker eten...maar het blijven maar foto's...  |
Dit was echt! :) mét bloemkool...:)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:05
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | na zo positieve reactie, zal ik eens de sprong wagen.............uuuhhh ff wel eerst moed verzamelen.........................!
Nu even zonder gekheid. Ik ben er ermee eens wat jullie schrijven en waarom ook niet zelf de eerste stap zetten als vrouw zijnde! En waarom ook niet, als het goed voelt gewoon doen Als je niet vraagt dan weet je ook niet!
Het is altijd leuk als de man je voor is geweest en vooral als jezelf toevalling ook deze persoon leuk vindt!
euuhh ik zet zelf ook een kast in elkaar, alleen ik hou altijd wat schroefjes over  |
Ik vind dit geen vergelijking. Een kast in elkaar zetten is heel wat makkelijker dan een mail aan een wildvreemde man sturen, vind ik. IK laat het initiatief dus maar liever aan een man over.
Ben nog niet zo geëmancipeerderig. Help, wat doe ik op CM??? Misschien wat schroefjes los?! (reserve schroeven?)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:06
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ik ben nu hier en zaterdag ben ik dan daar  |
...ik geef het op...mijn mannenhart en zenuwen kunnen er niet meer tegen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:06
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | hou op! wat denk je van Bassie en Adriaaan wat als je dat achteruit draait!!! |
Hoho, Bassie en Adriaan zijn inmiddels gestopt. Bert en Ernie lijken daarentegen onverminderd door te gaan! Inclusief aliëns als Pino enzo.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:08
|
|
|
|
1200 kg puin.weggereden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:08
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Hoho, Bassie en Adriaan zijn inmiddels gestopt. Bert en Ernie lijken daarentegen onverminderd door te gaan! Inclusief aliëns als Pino enzo.....  |
Gelukkig zijn er geen radiostations waar ze achterstevoren-muziek draaien...ojee, als ik nu maar geen slapende anna-piet wakker heb gemaakt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:09
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | 1200 kg puin.weggereden...  |
...met de fiets? Door de regen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:11
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ik geef het op...mijn mannenhart en zenuwen kunnen er niet meer tegen... |
Floshke?? Misschien moet je eens een goed gesprek met je baas hebben? Zo te lezen kun je dat wel ff gebruiken......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:15
|
|
|
|
Gewerkt,en nu is het ...........WEEKEND!
Die vrije dagen moeten toch op he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:15
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Visser. Kraanwater, geen zeewater gebruiken  |
Van wie is dat lied . Die ken ik niet .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:17
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Facebook  |
Aangetast door een boekenwurm
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:17
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Zou het niet aan de kerssterren van dit jaar hebben gelegen?? Normaal doen ze het prima bij mij en bij mijn moeder maar dit jaar was het prut met peren  |
Wat doe ik dan verkeerd? Die planten doen het juist nooit bij mij, alleen uitgerekend dit jaar groeit en bloeit ie als er nog niet eerder eentje hier gedaan heeft.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:22
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Facebook  |
Ik heb je al gezocht op FB maar ik vind je nergens...je zal wel een rare naam hebben dan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:23
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | misschien een hele domme vraag maar waarom zou je zo'n lied achterstevoren draaien en dan luisteren?? probeer eens achterste voren(nee doe maar niet) te gaan auto rijden. Op de snelweg ofzo. das pas echt levensgevaarlijk. Moeten we daarom het autorijden verbieden |
geef je een andere vraag, waarom doen bepaalde bands de moeite om het zo te doen dat als je iets achterste voren draait er een bepaalde tekst komt? sommige doen dat he, je weet ik de muziekwereld heb gekend. en hallo roe lande en alle andere lezers en allemaal een fijn 2013 toegewenst en gods zegen toegewenst over deze site petra die toch maar weer es een profiel ging maken. me deze keer heeft voorgenomen niet in vette discusies verzeild te raken, maar op dit topic effe een vraag gooit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:30
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Dat is waarschijnlijk een ledenlijst van singels die op één of andere datesite staan... |
Nou, dan had ik net zo goed meteen m'n abo op CM kunnen verlengen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:31
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ik ben nu hier en zaterdag ben ik dan daar  |
housewarmingparty dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:32
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | | Floshke?? Misschien moet je eens een goed gesprek met je baas hebben? Zo te lezen kun je dat wel ff gebruiken...... |
ja , zo zie je maar weer ...... een kat in het nauw maakt rare sprongen .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
OASE395
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:35
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ik herken dat....probeer dat ook...maar ja...je weet...  |
Het is ook niet mogelijk om HELEMAAL jezelf te worden en te worden zoals je bedoeld bent, denk ik. Niet zolang we nog hier op aarde rondhuppelen. Maar ... je kunt wel een eind komen. Da's het voordeel van ouder worden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:36
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Zou het niet aan de kerssterren van dit jaar hebben gelegen?? Normaal doen ze het prima bij mij en bij mijn moeder maar dit jaar was het prut met peren  |
Ha , dus die kerstster heb jij toen bij mn voordeur gezet? Nou bedankt , als je niks beters weet om weg te geven .........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:37
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | De Chinees het werk voor me laten doen.......  |
wat heeft tie klaargemaakt, spruitjes, boerenkool
wel handig zo'n huischinees
doet tie nog meer voor je, stofzuigen oid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:38
|
|
|
|
heb het ergens neergelegd, net uitgelezen, maar waar ik het gelaten had? een boek uit de kringloopwinkel voor 50 cent, heel oud van willem busch of zoiets heette hij en ik dacht interessant, de man had gevochten in de eerste wereldoorlog, was daarna tot geloof gekomen, es lezen wat die mans mening is over god enzo. geweldig boek. een mooi stukje is waar hij omschreef dat hij tijdens de nazies in de gevangenis werd gegooid , omdat hij het evangelie verkondigde. er brak wanhoop in d egevangenis uit, alle gevangen schreeuwden, gilden, sloegen op de muren, de bewakers werden zeer onrustig, sloegen iemand inelkaar, en hij dacht als er een hel is, dan moet het er zo uit zien. En dacht ik kan e rniet meer tegen. toen zei hij 3 keer heel zachtjes jezus jezus jezus, niemand had hem gehoord, maar op eens werd het stil en ging hij een loflied over jezus zingen in de gevangenis, de bewakers lieten het toe, iets wat ze normaal niet deden en de rust kwam in de gevangenis. ook beschrijft hij van een keer dat hij de wanhoop nabij was in d gevangenis en Jezus bij hem kwam, door de muur en dat hij werd overspoeld door liefde. en zoveel meer dingen las ik dat ik dacht jee, zijn mening over bepaalde dingen zoals warom god? etc. wijze man, met veel ervaring en wijze woorden van een predikant in een boekje voor 50 euro cent, als waardeloos oud boek, terwijl het een kostbare schat is dat boekje als je het leest
|
|
| Naar boven |
|
|