| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 12:41
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Misschien heb je gelijk Gerrit, maar dan zijn ze in elk geval wél transparant  |
Precies, je kijkt er zo doorheen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 12:45
|
|
|
|
De lekkerste biefstuk die er is kogelbiefstuk , zacht mals, en dat voor die prijs.............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 13:17
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Tja,een Primera....... Ik moest ook eens afscheid nemen van mijn kleine scheurmonstertje,het begon met een brandend lampje,de monteur had heel slecht nieuws Nu heb ik een burgerbak(ja,zo'n 307) die me heel best voldoet,tis net een vrachtwagentje en ze ronkt alle dagen van plezier!
ps.auto's zijn vrouwelijk,als je ze goed onderhoudt dan presteren ze fantastisch  |
Ook ik voel me rijk...met mijn pittige vriend!!!! (Goudkleurig...en het voelt als rijden in de gouden koets!!)
Wat ik doe vandaag??? Hier vind ook een soort van verhuizing plaats...ik zie het aan...en laat het over me komen....(een zoon die terug thuis komt wonen)
Ik heb even gewerkt... Nu is het huis aan de beurt....op plaatsen waar ik nog WEL komen kan dan.. En dan alvast macroni maken....
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 10 januari 2013, 13:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 13:27
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Heb deze al vaker gehoord. En moet eerlijk zeggen vind het wel mooi klinken maar kan het me niet concreet voor de geest halen hoe dat dan in zn werk gaat |
Is eenvoudig zus , als het vrouwenhart dicht bij God is, moet je als man dus ook even wat dicht(er) in de buurt van God zoeken om dat hart = haar te vinden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 13:52
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Tja,een Primera....... Ik moest ook eens afscheid nemen van mijn kleine scheurmonstertje,het begon met een brandend lampje,de monteur had heel slecht nieuws Nu heb ik een burgerbak(ja,zo'n 307) die me heel best voldoet,tis net een vrachtwagentje en ze ronkt alle dagen van plezier!
ps.auto's zijn vrouwelijk,als je ze goed onderhoudt dan presteren ze fantastisch  |
je moet met feeling met ze (de auto) rijden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 13:53
|
|
|
|
Ik heb nagedacht...want ik weet het effe niet meer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 13:53
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | | Het mooiste moment was toen ik nog in bed lag. |
Kon je dan niet blijven liggen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 14:18
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...een friet-chinees??? |
Je gaat toch geen friet eten bij de Chinees?? Nee, had een etentje van het werk. Helemaal niet erg om af en toe uit eten te "moeten" . Nu alleen nog even zien hoe ik het goed ga maken met mijn w..gsch..l.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 14:22
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | Nee, huishoudelijke vragen mogen niet  |
Heb jij zelf misschien huishoudelijke vragen waar je het antwoord niet op weet, Rolf??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 14:23
|
|
|
|
effe wat bijgelezen. mooi dat je nog steeds schrijft. Over jozef stukje, ja hij was een mens net zoals jij en ik, natuurlijk werd het hem wel eens teveel. Zet me tot nadenken, hij worstelde met de zelfde gevoelens als wij mensen. prachtig zoals hij vlucht voor de verleiding, omdat het zeker voor iedereen wel herkenbaar is. In richters vlucht simon niet voor de verleiding van een hoer, gevolg, de filistijnen grepen hem, staken hem de ogen uit, voerden hem naar gaza en boeiden hem met twee koperen ketenen. En hij moest in de gevangenis de molen draaien.(richt. 16-22) Zet me tot denken, weg was de zalving, de zegen van god met hem, door een keuze om toe te geven aan een zonde. Had jozef toegegeven aan de verleiding, was er misschien ook een muur tussen god en hem gekomen en was het hem nog heel slecht misschien verder gegaan in het leven. Zo zijn mijn gedachten erover en ik denk daar vaak aan als ik wel eens vecht tegen een bepaalde verleiding, vluchtten zoals jozef deed. Want de geboden zijn er om ons te beschermen, no way ik god wil kwijtraken , dat er een muur tussen ons inkomt. Hoe verleidelijk ook....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 14:34
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Je gaat toch geen friet eten bij de Chinees?? Nee, had een etentje van het werk. Helemaal niet erg om af en toe uit eten te "moeten" . Nu alleen nog even zien hoe ik het goed ga maken met mijn w..gsch..l. |
Oeps...dat zijn de meest moeilijke goedmakingen.... Overigens leef ik nu wel op goede voet...""met hem""
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 14:36
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Oeps...dat zijn de meest moeilijke goedmakingen.... Overigens leef ik nu wel op goede voet...""met hem""  |
Heey Zee, ja idd..... Maar gelukkig is zijn geheugen erg kort  Om met hem weer op goede voet te komen, kan ik er, volgens mij, het beste voor zorgen dat die voet wat minder weegt enzo...... We doen ons best  Maar het eten was wel erg lekker.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 14:43
|
|
|
|
| HARALD940 schreef: | | En als er ergens anders ook leven is in het heelal, dan zijn dat ook schepselen van God. |
Zo denk ik er ook over en de bijbel zegt dat er engelen zijn en cherubs, zijn eigenlijk ook een soort aliens toch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 14:47
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb nagedacht...want ik weet het effe niet meer...  |
Was het erg moeilijk nadenken??????.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 14:51
|
|
|
|
En ik heb vandaag en gisteren bijna niks gedaan,op deze site gehangen... me kies is getrokken, jee das spectuculair zei de tandarts, hij is gewoon open geklapt.... yeahhhhh na twee weken kiespijn en tandarts die op vakantie was, kwam de bevrijding, ding klapte open en er kwam een dooie rat of zoiets uit. ha ha nu krijg ik vast heel veel mails van mannen die me aantrekkelijk vinden. enfin ik ga maar iets doen, anders ga ik me nutteloos voelen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 14:58
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | En ik heb vandaag en gisteren bijna niks gedaan,op deze site gehangen... me kies is getrokken, jee das spectuculair zei de tandarts, hij is gewoon open geklapt.... yeahhhhh na twee weken kiespijn en tandarts die op vakantie was, kwam de bevrijding, ding klapte open en er kwam een dooie rat of zoiets uit. ha ha nu krijg ik vast heel veel mails van mannen die me aantrekkelijk vinden. enfin ik ga maar iets doen, anders ga ik me nutteloos voelen  |
Heey Petra, gezellig dat je terug bent. Beterschap met je kiespijn, als is je beschrijving wel hilarisch.  Ik zie het helemaal voor me. *grinnik*.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 15:11
|
|
|
|
De rozenstruik in mijn tuin gewoon weer aan het uitlopen is?!
http://instagram.com/p/UTJslCto-3/
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 10 januari 2013, 15:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 15:14
|
|
|
|
NATUURLIJK IS CHINEES ETEN LEKKER...VOORAL W.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 15:17
|
|
|
|
KLOPT...bij mij de kamperfoelie....ik kon het niet geloven.... En ik zag in de omgeving ook hetzelfde...met de struiken in het park...wel leuk...ik verlang alweer naar het voorjaar, en nog meer naar de zomer!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 15:41
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | dat komt vanzelf toch of het is er al  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 15:44
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: |
NATUURLIJK IS CHINEES ETEN LEKKER...VOORAL W......... |
wat wokken ja das echt lekker
Maarre heb tussen de middag onverwachts de voeten onder de tafel van mn ma gestoken en heerlijk gegeten dus straks makkie met een boterham
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 15:45
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Met mijn autootje. Door de zeikende regen. |
Regen Welke... De zon schijnt toch echt al de hele dag hoor Ehhhhh heb boodschappen gedaan vandaag enne lekker gegeten bij mn ma enne nou verder relax standje... Vanavond weer lekker naar zang
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 15:46
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | Is eenvoudig zus , als het vrouwenhart dicht bij God is, moet je als man dus ook even wat dicht(er) in de buurt van God zoeken om dat hart = haar te vinden |
Wel mooi geschreven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 15:47
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Regen Welke... De zon schijnt toch echt al de hele dag hoor Ehhhhh heb boodschappen gedaan vandaag enne lekker gegeten bij mn ma enne nou verder relax standje... Vanavond weer lekker naar zang  |
Gezellig Erika zingt ze
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 16:03
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | KLOPT...bij mij de kamperfoelie....ik kon het niet geloven.... En ik zag in de omgeving ook hetzelfde...met de struiken in het park...wel leuk...ik verlang alweer naar het voorjaar, en nog meer naar de zomer!!! |
*zucht*... Alleen als het dan ook een échte zomer wordt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 16:04
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Je gaat toch geen friet eten bij de Chinees?? Nee, had een etentje van het werk. Helemaal niet erg om af en toe uit eten te "moeten" . Nu alleen nog even zien hoe ik het goed ga maken met mijn w..gsch..l. |
...hier in het dorp zijn meer friettenten dan kroegjes...en die friettenten worden gerund door Chinezen...en vorig jaar was in België een friet-chinees de winnaar van de beste friet
die w..gsch..l van jou zal wel defect zijn...dus niets van aantrekken...het kan maar gesmaakt hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 16:05
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Arme Anna, Als je ze bij jou in de buurt komt wonen ...................  |
...het kan haar alleen maar verrijken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 16:07
|
|
|
|
[quote=PETRA373]Was het erg moeilijk nadenken??????.[/quote
...ik heb er hoofdpijn in mijn rug van gekregen...misschien laat ik ook maar een kies trekken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 16:32
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | En ik heb vandaag en gisteren bijna niks gedaan,op deze site gehangen... me kies is getrokken, jee das spectuculair zei de tandarts, hij is gewoon open geklapt.... yeahhhhh na twee weken kiespijn en tandarts die op vakantie was, kwam de bevrijding, ding klapte open en er kwam een dooie rat of zoiets uit. ha ha nu krijg ik vast heel veel mails van mannen die me aantrekkelijk vinden. enfin ik ga maar iets doen, anders ga ik me nutteloos voelen  |
Hey uwes is er weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SIMON933
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 16:50
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Dat zou dus betekenen dat je je op je 20e kunt bekeren en laten dopen en op je 40e vervolgens iemand mag doden zonder je daarover te hoeven verantwoorden. Tenslotte ben je toch al vrij van het oordeel. Dat denk ik dus weer niet..
Zie verder de reacties van Steentje en Frank. |
Ik ben het met jou eens op dit punt Tessy. Wij leven onder de genade van God, echter kun je niet blijven zondigen en zul je je af moeten keren van de zonde want men kan die genade van God over je leven ook weer verliezen.
|
|
| Naar boven |
|
|