| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 23:02
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Friesland is ook een Vriesland nu.
Thomas |
Absoluut brrrrrrrrr. Maar wel sneeuwvrij, vooralsnog!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 23:05
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Heeft een kind dat gepest wordt al een rugzakje of wordt er dan een rugzakje aangemaakt door de pester?
Ik ben als kind en puber heel erg gepest, getreiterd en geslagen en ik heb daar toch echt nooit zelf om gevraagd... |
josina, als je het al niet door had, maritime is momenteel niet erg in staat om verstandig deel te nemen aan deze discussie, waarschijnlijk is hij zelf emotioneel verblind door iets of iemand of zelf gepest?? die mogelijkheid ligt er ook nog als ik er wat langer over nadenk, hij kan hulp vragen (of weigeren) dat is verder aan hem, wat is er verder over te zeggen...
Iemand (Tolstoy) zei: wees scherp in uw blik en zacht in uw oordeel a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op maandag 14 januari 2013, 23:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 23:07
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Een uitslag van het ziekenhuis krijgen..die positief is!!!! |
Gefeliciteerd Zeeland.......wat kan dat spannend zijn he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 23:11
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Absoluut brrrrrrrrr. Maar wel sneeuwvrij, vooralsnog!  |
hier ook nog geen sneeuw te bekennen..gelukkig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 23:14
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Op maandag maak ik altijd vrijwillig de kerk mee schoon samen met wat anderen mensen, best een flinke klus, omdat het een groot gebouw is,ik bid god altijd van t e voren voor kracht , die hij rijkelijk geeft waardoor ik vol energie weer terug kom. Zoals altijd geeft god meer dan dat ik vraag, dus sinds ik de kerk mee schoonmaak, heb ik veel meer energie als tevoren, is mijn huis thuis ook perfect schoon, best grappig, twijfelde destijds om me optegeven, omdat me conditie nog al achteruit was gegaan, maar me conditie komt weer aardig terug, dank zij god  |
Leuk om daar de week mee te beginnen Peet! en....leuk dat je terug bent
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 23:15
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Je weet pas echt dat je aan de beurt bent als je moeder tegen je zegt: maar jij bent ook de jongste niet meer. |
Owww..das niet leuk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 23:23
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | | hier ook nog geen sneeuw te bekennen..gelukkig! |
Hier benne ze al lekker aan ut skieen en langlaufen , em me kinderen hebben al een reuze sneeuwpop gemaakt en net zijn ze met hun moeder en de slede weg gegaan zzzzzzzzzzzzzz
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 23:25
|
|
|
|
In Zeeland is het ook weer wit...nog meer wit dan vanmiddag... Vanuit de keuken kijk ik de tuin in...zo mooi...zo stil...
Ik ga er zo even in lopen....voetstapjes in de sneeuw... Dan moet ik ook altijd aan deze Psalm denken... Hij zendt op aarde Zijn bevelen; Zijn woord loopt snel door 's werelds delen. Hij geeft de sneeuw om 't land te dekken, En tot een zachte wol te strekken; Wier wond're vlokken voor elks ogen Gods macht en wijsheid klaar betogen; Of strooit weer, ten bekwamen stonde, Den rijm, als stuivend' as, in 't ronde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 23:26
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Hier benne ze al lekker aan ut skieen en langlaufen , em me kinderen hebben al een reuze sneeuwpop gemaakt en net zijn ze met hun moeder en de slede weg gegaan zzzzzzzzzzzzzz |
Leuk toch???
Ik voel me met sneeuw...ook kind worden....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 23:41
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | josina, als je het al niet door had, maritime is momenteel niet erg in staat om verstandig deel te nemen aan deze discussie, waarschijnlijk is hij zelf emotioneel verblind door iets of iemand of zelf gepest?? die mogelijkheid ligt er ook nog als ik er wat langer over nadenk, hij kan hulp vragen (of weigeren) dat is verder aan hem, wat is er verder over te zeggen...
Iemand (Tolstoy) zei: wees scherp in uw blik en zacht in uw oordeel a |
Knap dat jij voor mij kunt praten.... Ondanks dat je me kent en ik jou.
Idd zit ik in zak en as. Vroeger geplaagd door drie zuster onder mij, kreeg op sinterklaas zak met zout, jufvrouw welke regelmatig mij de oren omdraaide en in de hoek zette enz.. Fijn dat je daar begrip voor heb. Ondanks alles blijf ik lachen en zie de meerwaarde van het leven in...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 23:41
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | josina, als je het al niet door had, maritime is momenteel niet erg in staat om verstandig deel te nemen aan deze discussie, waarschijnlijk is hij zelf emotioneel verblind door iets of iemand of zelf gepest?? die mogelijkheid ligt er ook nog als ik er wat langer over nadenk, hij kan hulp vragen (of weigeren) dat is verder aan hem, wat is er verder over te zeggen...
Iemand (Tolstoy) zei: wees scherp in uw blik en zacht in uw oordeel a |
Keith, ik begrijp wat je bedoelt, echter staat de positie van Maritime hier niet ten discussie en ook al zou het waar zijn wat je hierboven zegt, dan nog is het mijn goed recht om tegen Maritime in te gaan, of het nu zinvol is of niet. Bovendien weet ik niet wat mijn antwoord met hem kan doen en door Maritime te negeren ben ik net zo erg...negeren kan ook een vorm van pesten zijn...
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 14 januari 2013, 23:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 00:54
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Een uitslag van het ziekenhuis krijgen..die positief is!!!! |
...ben je zwanger???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 00:56
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Op maandag maak ik altijd vrijwillig de kerk mee schoon samen met wat anderen mensen, best een flinke klus, omdat het een groot gebouw is,ik bid god altijd van t e voren voor kracht , die hij rijkelijk geeft waardoor ik vol energie weer terug kom. Zoals altijd geeft god meer dan dat ik vraag, dus sinds ik de kerk mee schoonmaak, heb ik veel meer energie als tevoren, is mijn huis thuis ook perfect schoon, best grappig, twijfelde destijds om me optegeven, omdat me conditie nog al achteruit was gegaan, maar me conditie komt weer aardig terug, dank zij god  |
In het voorjaar mag je hier ook wat komen doen...ik heb nog een heg die een flinke beurt nodig heeft...begin alvast nu maar te bidden voor energie...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 03:27
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | In het voorjaar mag je hier ook wat komen doen...ik heb nog een heg die een flinke beurt nodig heeft...begin alvast nu maar te bidden voor energie...  |
Bidden wij niet tot dezelfde jezus? Die vraag je dan gewoon toch ook effe voor kracht voor die reuze heg van jou? Kan je meteen je hele tuin doen, aangezien god toch altijd meer geeft dan je vraagt
En ja het is inderdaad een leuk begin van de week Vandaag deed ik het kruis afstoffen, een heel groot houten kruis, ik stond daarvoor en was me zo bewust dat jezus aan een kruis had gehangen, voor ons.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 03:34
|
|
|
|
Fijn zeeland
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 03:36
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Is dat zo??
Woorden kunnen mischien voor iemand kracht hebben, maar het zegt niks hoe het overkomt bij diegene welke het horen... |
Vind ik van wel, er komt zegen of vloek uit, logisch wat dat met anderen doet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 05:54
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Leuk toch???
Ik voel me met sneeuw...ook kind worden.... |
Er light een mooi pak sneeuw...mooi is wel relatief...hopelijk gaat het nu niet vriezen want dan worden de wegen onberijdbaar...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 06:38
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Dus geen bijbel kennis!  |
Tja, dit vindt ik dus een ultiem voorbeeld van wraak. Verkeerde boosheid. 't Is maar net hoe je het leest
1 Samuel 18:
17 Toen zei Saul tegen David: ‘Hier is mijn oudste dochter Merab. Ik bied je haar als vrouw aan, op voorwaarde dat je in mijn dienst je heldhaftigheid blijft tonen en voor de HEER ten strijde trekt’ – want hij dacht bij zichzelf: Ik hoef hem niet zelf om het leven te brengen, laten de Filistijnen dat maar doen. 18 David antwoordde: ‘Wie ben ik en wat heeft mijn familie, de verwanten van mijn vader, in Israël te betekenen, dat ik een schoonzoon van de koning mag worden?’ 19 Toen de dag was aangebroken dat Merab, de dochter van Saul, met David in het huwelijk zou treden, werd ze uitgehuwelijkt aan Adriël uit Mechola. 20 Ondertussen was Sauls dochter Michal op David verliefd geworden. Saul hoorde hiervan en het kwam hem goed uit. 21 Ik bied hem Michal als vrouw aan, dacht hij. Als hij zich door dat aanbod laat verlokken, kunnen de Filistijnen hem om het leven brengen. Tegen David zei hij: ‘Je kunt alsnog mijn schoonzoon worden, door met mijn tweede dochter te trouwen.’ 22 En hij droeg zijn hovelingen op: ‘Gaan jullie eens met David praten en zeg hem dan: “Zie je wel dat de koning op je gesteld is? En al zijn dienaren mogen je graag. Grijp dus je kans om de schoonzoon van de koning te worden.”’ 23 Sauls hovelingen brachten deze woorden aan David over, maar hij antwoordde: ‘Jullie denken zeker dat het zo eenvoudig is om schoonzoon van de koning te worden. Ik ben anders maar een arm en eenvoudig man.’ 24 Toen ze aan Saul vertelden wat David gezegd had, 25 zei hij: ‘Zeg tegen David dat de koning niet aan een bruidsprijs hecht en dat hij genoegen neemt met de voorhuiden van honderd Filistijnen, als wraak op zijn vijanden.’ Het was zijn bedoeling dat David op die manier zou sneuvelen in de strijd tegen de Filistijnen. 26 De hovelingen brachten Sauls woorden aan David over, en die stemde er toen mee in om schoonzoon van de koning te worden. Nog binnen de termijn voldeed hij aan de gestelde voorwaarde. 27 Hij rukte met zijn troepen uit en doodde tweehonderd Filistijnen. Hun voorhuiden nam hij mee om ze aan de koning af te dragen. Het waren er meer dan genoeg om de hand van de koningsdochter te verwerven, en Saul gaf hem zijn dochter Michal tot vrouw. 28 Uit dit alles maakte Saul op dat de HEER David bijstond. Bovendien had zijn dochter Michal David lief. 29 Zijn angst voor David nam nog toe, en van toen af was hij Davids aartsvijand. 30 En telkens als de Filistijnse vorsten een aanval op Israël ondernamen, streed David met meer succes tegen hen dan enig andere bevelhebber van Saul. Zo oogstte hij steeds meer roem.
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op dinsdag 15 januari 2013, 06:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 06:43
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Je weet pas echt dat je aan de beurt bent als je moeder tegen je zegt: maar jij bent ook de jongste niet meer. |
(Anna die net haar 25ste verjaardag gevierd heeft)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 06:48
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | To the point anna!!, i like you! high five!!a |
Niet te hard, 'k weet niet of ik uhm op kan vangen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 06:50
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Bidden wij niet tot dezelfde jezus? Die vraag je dan gewoon toch ook effe voor kracht voor die reuze heg van jou? Kan je meteen je hele tuin doen, aangezien god toch altijd meer geeft dan je vraagt
En ja het is inderdaad een leuk begin van de week Vandaag deed ik het kruis afstoffen, een heel groot houten kruis, ik stond daarvoor en was me zo bewust dat jezus aan een kruis had gehangen, voor ons. |
Maar Petra, ons Frank heb last van de rug, dus daar moet hij eerst al voor bidden. De heg heeft hij echt jouw hulp bij nodig.
(alweer/nog steeds/doet hij zelf uberhaupt wel wat aan die heg)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 06:53
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Er light een mooi pak sneeuw...mooi is wel relatief...hopelijk gaat het nu niet vriezen want dan worden de wegen onberijdbaar... |
Blijf je toch lekker thuis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 08:30
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | ... De klik afzetten?... Of je date afzetten?...  |
Jaha, soms heeft de één hem wel en de ander niet en dan moet de één hem weer af/uitzetten en das best moekelijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 08:37
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Hier benne ze al lekker aan ut skieen en langlaufen , em me kinderen hebben al een reuze sneeuwpop gemaakt en net zijn ze met hun moeder en de slede weg gegaan zzzzzzzzzzzzzz |
En het enige wat op waarheid is berust is die klootte sneeuw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 08:46
|
|
|
|
...hier sneeuwt het weeral...mijn merels kunnen amper hun brokjes vinden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 08:47
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Maar Petra, ons Frank heb last van de rug, dus daar moet hij eerst al voor bidden. De heg heeft hij echt jouw hulp bij nodig.
(alweer/nog steeds/doet hij zelf uberhaupt wel wat aan die heg) |
ons Frank zijn rug doet al minder pijn...
...ja, ik doe zeker wat aan die heg...ik kijk er steeds naar...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 09:19
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...hier sneeuwt het weeral...mijn merels kunnen amper hun brokjes vinden... |
Hier een zeer grijze lucht vanaf 1 uur vannacht sneeuwt het al heerlijk En de vogeltjes die hebben echt wel hun voer hier in hun VOGELVOEDERHUISJE namelijk Frank
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 15 januari 2013, 09:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 09:24
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hier een zeer grijze lucht vanaf 1 uur vannacht sneeuwt het al heerlijk En de vogeltjes die hebben echt wel hun voer hier in hun VOGELVOEDERHUISJE namelijk Frank  |
Hier ook alles wit en het wordt nog witter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 09:24
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | KLopt is ook veel beter, omdraaien weg gaan! |
En het blijft daar dan niet bij wat jij los laat vult de HEER weer in en dat is veel mooier dan we ons kunnen bedenken. Of je hebt rust vrede in je hart dat is al fijn maar het kan ook zijn dat jij je zelf belemmerd voor andere openingen die veel mer te bieden hebben waar je van groeit en dat is wat de HEER ook van ons wil dat wat in overeenstemming is met Hem als iets niet goed aanvoelt is dat zo en mag je een keuze maken wat je er mee doet , maar soms is breken helen , want dan kan de HEER de vaas waar HIJ mee bezig is zo mooi vormen en die vaas ben je zelf tijd met Hem en dingen uit de weg ruimen dat is genezing heling en vrijheid dat is leven.
Groet Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 09:34
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hier een zeer grijze lucht vanaf 1 uur vannacht sneeuwt het al heerlijk En de vogeltjes die hebben echt wel hun voer hier in hun VOGELVOEDERHUISJE namelijk Frank  |
ik heb teveel merels voor een voederhuisje...ik heb de 2 tuintafels tegen elkaar geschoven en daar hun brokjes gelegd...ze schuilen nu ook voor de sneeuw
|
|
| Naar boven |
|
|