| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 09:37
|
|
|
|
Autorijden is een ware happening met dit weer! Een rit waar ik normaal 15 min overdoe, beleefde ik vanmorgen in 1 uur! Super glad.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 09:46
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | ik heb teveel merels voor een voederhuisje...ik heb de 2 tuintafels tegen elkaar geschoven en daar hun brokjes gelegd...ze schuilen nu ook voor de sneeuw |
Sohee, slimme brokjes Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 09:55
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Zelfs vrouwen mét deegroller kunnen best heel leuk zijn, Gerrit. Maar je moet ze wel een kans willen geven natuurlijk
Tess, heeft ook een deegroller in de la liggen. |
Tis maar net waar zij dat ding voor gaat gebruiken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 10:19
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Keith, ik begrijp wat je bedoelt, echter staat de positie van Maritime hier niet ten discussie en ook al zou het waar zijn wat je hierboven zegt, dan nog is het mijn goed recht om tegen Maritime in te gaan, of het nu zinvol is of niet. Bovendien weet ik niet wat mijn antwoord met hem kan doen en door Maritime te negeren ben ik net zo erg...negeren kan ook een vorm van pesten zijn... |
zeker josina, ieder voor zich is en blijft hier autonoom in z'n (re)acties, dat dient gerespecteerd te worden, ik keek er na de inbreng van maritime in het eerste gedeelte vd de discussie dan ook van op net dat hij zelf ook met pesten te maken zou hebben gehad, ik zeg wel "zou" want z'n verhaal kan ook verzonnen zijn om zijn hachje te redden, hij heeft nou eenmaal op een paar plaatsen in deze draad z'n geloofwaardigheid op het spel gezet
(een draad of "thread" = achtereenvolgende serie van berichten en reacties daar weer op over hetzelfde onderwerp)
PS, ik heb ook nog met aan pesten verwant gedrag te maken gehad hier op C M (jennen, sarren, "zuigen") maar het lukte hen alleen net niet bij mij, ik heb mn mondje wel bij me, en daar werden ze nog valser door en ja, het is waar, het gedrag wordt inderdaad glashard ontkend door de mensen er vlak omheen!!, ook C M, die het dan nóg niet door hebben... Zelfs over het meisje dat in meppel voor de trein is eh gevallen na een half leven gepest en geziekt te zijn hadden ze zogenaamd nog nooit gehoord a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op donderdag 24 januari 2013, 13:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 10:27
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Tis maar net waar zij dat ding voor gaat gebruiken  |
voor de appeltaart deeg.....?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 10:37
|
|
|
|
| ALTJE848 schreef: | En het blijft daar dan niet bij wat jij los laat vult de HEER weer in en dat is veel mooier dan we ons kunnen bedenken. Of je hebt rust vrede in je hart dat is al fijn maar het kan ook zijn dat jij je zelf belemmerd voor andere openingen die veel mer te bieden hebben waar je van groeit en dat is wat de HEER ook van ons wil dat wat in overeenstemming is met Hem als iets niet goed aanvoelt is dat zo en mag je een keuze maken wat je er mee doet , maar soms is breken helen , want dan kan de HEER de vaas waar HIJ mee bezig is zo mooi vormen en die vaas ben je zelf tijd met Hem en dingen uit de weg ruimen dat is genezing heling en vrijheid dat is leven.
Groet Anita |
Lief van jou , dankje wel Anita God zegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 10:41
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | In het voorjaar mag je hier ook wat komen doen...ik heb nog een heg die een flinke beurt nodig heeft...begin alvast nu maar te bidden voor energie...  |
het zit wel in je maag met die heg zeg................!
kan je niet beter een oproepje plaatsen
speciaal voor de dames, wie mij (frank) komt helpen met de heg, die mag allemaal mee met wokken.................... bijv
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 10:45
|
|
|
|
spelende kinderen in de sneeuw schreeuwend van pret de fietsende mensen mopperend over de weg de auto's voorzichtig op de weg en ik , ik kijk door het raam mooi witte wereldje kachel aan en ik blijft maar mooi lekker thuis!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 10:50
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Een uitslag van het ziekenhuis krijgen..die positief is!!!! |
sterkte
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 10:51
|
|
|
|
a
er bestaat ook al een waarchuwing en meldplicht m.b.t. vrouwen met deegroller, het algemene advies luidt: benader deze mensen niet zelf maar bel 112 en houdt ramen en deuren gesloten
a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op dinsdag 15 januari 2013, 11:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 10:51
|
|
|
|
dat gelukkig weer alles normaal is..............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 11:14
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | voor de appeltaart deeg.....? |
Gelukkig zit ik nog tussen vlees en hart en kan ik nog vrij mijn weg vervolgen, zonder 112 te bellen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 11:16
|
|
|
|
ik heb hier nog een mooi donkerhouten bord met een huwelijks-/trouwtekst deze tekst luidt:
Stort in een wereld zo koud en zo zwart het lichtende vuur van je brandende hart...
zelfs als kleine keith begreep ik al wat er met deze tekst werd bedoeld
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 11:17
|
|
|
|
... (verwijderd, staat er al k.)
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op woensdag 16 januari 2013, 12:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 11:50
|
|
|
|
Door de sneeuw lopen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 12:07
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Door de sneeuw lopen  |
oja? En als je uitglijd en op je bips valt ben je dan nog blij?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 12:22
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | [i]winteromelet, makkelijk en toch voedzaam voor twee personen: - roerbakken in olijfolie met een stuk roomboter erbij: - ui, halve paprika, handvol champignons, handvol gehalveerde spruitjes (kleintjes, die zijn zoet), winterwortel in plakken, stukjes pompoen, handvol boerenkool, knoflook. - drie eitjes natuurlijk van kipjes met buitenuitloop en speelgoed (hooibalen en zo), en heeeel veel ruimte en leuke nesten, - ok ik draaf door - met een scheutje melk loskloppen en bakken in olijfolie. - Neem een groot bord en leg de omelet erop leg er plakken kaas op en bedek de helft van de omelet met de groenten, kruiden naar smaak - probeer eens kerrie. Omelet half over de groenten klappen, zout en peper op strooien. - Donkerbruin brood besmeren en beleggen met een punt van de omelet, glas biologische melk erbij. - Smikkelen maar. -Niet romantisch ok maar wel lekker voor een weekendlunch of snelle avondmaaltijd.  |
3 jaar en een week later geweun pankeekjes uit grootmoeders tijd  eigenlijk met honig van 3 jaar trug
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 12:40
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja dat weet ik juist niet vandaar dat ik het zo schreef....
Weet je dat windows 8 heel anders is.
Kijk, ik had windows '95, '98 second edition, ME, XP, ja, en dat was allemaal zo'n beetje hetzelfde.
Dit is heel anders... |
windows ís en blíjft troep, wat er voor ook voor onderontwikkelde nieuwigheidjes aan vast worden geplakt en hoe het de volgende keer ook weer wordt genoemd, het lijkt zelfs gemaakt om de gemiddelde (ook europese) pc-gebruiker te demoraliseren Na een paar jaar kunnen europa en nog wat meer werelddelen dan vrijwel zonder verzet worden veroverd door de amerikanen hahaha
linux (ubuntu versie) is veel en veel volwassener! koop GEEN windows pc's meer a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op maandag 8 april 2013, 08:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 12:50
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Niet te hard, 'k weet niet of ik uhm op kan vangen  |
met aardige mensen ben ik voorzichtig genoeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 12:52
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: |
(Anna die net haar 25ste verjaardag gevierd heeft) |
Ik sla mijn volgende maar over . Blijft het altijd jubeljaar.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 15 januari 2013, 12:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 13:07
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Ik sla mijn volgende maar over . Blijft het altijd jubeljaar.  |
Soms heb je meer te jubelen in een niet-jubeljaar............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 13:08
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Ik sla mijn volgende maar over . Blijft het altijd jubeljaar.  |
Met 50 begint het mooie leven toch pas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 13:11
|
|
|
|
Gisteren aardappels, rode kool met appel en een bal gehakt. vandaag aardappels, worteltjes met gebakken uitjes en vis.... het leven is zo slecht nog niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 13:13
|
|
|
|
| VORDIS244 schreef: | Fijn dat je je beter voelt.
Chaos in je hoofd lijkt me erg vermoeiend. Daarom een mooi Taizé lied voor jou om misschien bij tot rust te komen. http://www.youtube.com/watch?v=t4Svh-9ohg4
Bless the Lord, my soul, and bless God's holy name. Bless the Lord, my soul, who leads me into life
Gods zegen gewenst bij het moeilijke orde scheppen. Ook ik bid voor je. V. |
Wat een prachtig lied :) ook heel gevoelig he?
| Quote: | | Chaos in je hoofd lijkt me erg vermoeiend. Daarom een mooi Taizé lied voor jou om misschien bij tot rust te komen. |
Dank je...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 15 januari 2013, 13:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 13:21
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | ohh dat vind ik aardig van je!, ga ik van blozuhhh 
kadootje voor je! http://www.youtube.com/watch?v=Xm5JYiy5G8U
ik kan dit stuk zelf spelen en ben al tot 1:40 van dit filmpje gekomen (vraag de buren maar hahaha)
eh alleen de linkerhand-accoorden heb ik wat vereenvoudigd, de coloratuur (= verrijkte muzikale invulling) van die accoorden kan ik nog niet, komt wel a |
Wat mooi..het lijkt net op de speler via de piano een verhaal verteld, zeker als je naar de foto van de zwaan kijkt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 13:25
|
|
|
|
|
Stamppot boerenkool met spekkies, hamburger.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 13:31
|
|
|
|
Nou, reizen is ook niet alles nu. Vanmorgen 1007 filekilometers. Dat kwam nog niet eerder voor. De treinen rijden ook beperkt. Dus achter de kachel kan een goed idee zijn. In het Noorden valt het wat mee al is het wel koud.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 15 januari 2013, 13:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 13:39
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Wat mooi..het lijkt net op de speler via de piano een verhaal verteld, zeker als je naar de foto van de zwaan kijkt. |
eh ja , de linkerhandpartij (lage tonen) stelt in de eerste 2 maten van het stuk een mooi rustig bosmeer voor ergens in noorwegen of zo (wegdroom...) en de rechterhand (hoge tonen) laat dan de mooie witte zwaan z'n intrede doen, deze zwemt eens rechts, zwemt eens links en op die manier heeft componist Saint Saens dit stuk verder muzikaal vorm gegeven
Mooi hè! en dat kan ik nu al grotendeels spelen, met me hande! a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op dinsdag 15 januari 2013, 13:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 13:40
|
|
|
|
Neem een Mac, die doet het gewoon. En als je Ubuntu Linux of Windows wilt draaien, kan dat gewoon op je Apple met het programma Parallels, ass je wilt met Ubuntu. Chrome, XP en 8 naast elkaar. Weinig snelheidsverlies. Windows is nu eenmaal ellende, overal en altijd. Versie 8 is overigens op bijna dezelfde manier te draaien als Windows 7 als je bij de tegeltjes voor het bureaublad kiest. Met Windows 8 werken veel dingen wel sneller, vooral het browsen met Explorer. Veel dingen zijn zeker anders dan in xp en verder. Maar nodig is het niet, Windows7 was redelijk goed werkend als je het vergelijkt met de versies ervoor. Echt goed zal Windows nooit worden, vrees ik.
Ik ben met je eens dat Linux een goed alternatief is voor Windows. Om een computer te draaien, heb je echt geen Windows nodig. Het kost niks en als je Ubuntu Linux hebt geinstalleerd, heb je ook nog een complete Office, naast vele andere basisapplicaties. Je kunt meteen aan de gang. Alle programma's die je verder nodig hebt, kun je zo gratis downloaden. Het is best te overwegen als Windows weer eens geactiveerd moet worden omdat ze zelf bij Microsoft het crashen ervan hebben veroorzaakt. Als je auto vijf keer kapot gaat omdat hij zo slecht is gemaakt, dan moet je maar een nieuwe auto kopen, bij dezelfde Microsoftgarage, dat is de moraal van Microschoft.
Thomas, an Apple everyday keeps computerstress away.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 15 januari 2013, 17:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 14:18
|
|
|
|
Ja, het is echt een verhaal, als die zwaan, dan denk ik van die gaat nu naar zijn vrouwtje om haar te beschermen, want ze heb eieren gelegd, daar broed ze noem op, ja dat soort dingen denk ik dan..
Wat knap dat je dat kan, ja, dan heb jij een gave :)
|
|
| Naar boven |
|
|