| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 19:57
|
|
|
|
[quote=SHANITA130]
Mooi en dankjewel fijn dat we zo kunnen praten . Ik hoor van meer mensen dat ze zich bezorgd maken, maar juist ook van hem (vriend)omdat hij weet welk leed ik heb te dragen en verdragen van de mensen die me verkeerd beoordelen veroordelen en wat al niet meer. hij wil juist dat ik leef geniet van het leven dingen doe en vol hou ook al gaan ze niet goed soms ook een goede drijfveer om weer op te staan niet bij de pakken neer te gaan zitten zoals ik eerder altijd deed. hij zegt ook ik kan niet helemaal voelen wat je voelt en het is ook verschrikkelijk maar je moet verder er is ook een leven voor jouw en dat moet je toch zelf doen. Maar hij heeft zeker begrip voor mijn ellende op mijn dak, maar als we er in blijven en blijven treuren of de dingen aanpakken en proberen een compromi te sluiten met mensen dan kan ik weer verder. maar ik heb deuren dicht gedaan omdat ik denk dat het van de HEER komt dat ik dat mocht doen. zo kom ik in de vrijheid om mijn eigen keuzes te maken mijn verantwoording te nemen voor wat ik doe. en niet de schuld te leggen bij anderen of God. Door te doen merk ik kom ik een stukje verder maak ik contacten met mensen merk ik dat het anders is dan ik dacht en merk ik ook dat er mensen zijn die het goede met mij voorhebben. En dat maakt me nu kwetsbaar en dankbaar aan God. Dankjewel shanita het siert jouw dame want ik ken je van langere tijd terug God maakt een mooie parel van je en ik begrijp je zorgen voor mij om wat je zelf hebt meegemaakt. Leg je zorgen ook maar bij HEM want God is aan het werk in en met mij vertrouw er maar op dat Hij mijn leven in Zijn handen heeft net als de jouwe en dat alles Hij wil medewerken ten goede . IK wens je Gods zegen meid
anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 20:05
|
|
|
|
[quote=ALTJE848]
Hai mooie posting, ik reageer later, ja, ik moet nu dingen doen.
Laterz!!!
En bedankt vast!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 20:20
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, dat klopt, ik herken het nummer.
Wat ik altijd deed als ik wat had: heel aardig praten....ik heb gemerkt dat ze dan ook meer helpen....en anders, andere provider....ja, dit kan toch niet.... |
ik ga ze iedere dag wel bellen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZOEKER064
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 21:03
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Precies dat zette ik ook, met niemand is een haar beter, bedoel ik ook iedereen, ook ik, en dat zette ik ook meteen (om misverstanden te voorkomen) En het of topic gaan, in het verleden heb ook ik mij daar aan schuldig gemaakt, maar dat hoeft dan toch geen herhaling op herhaling te worden. En of God met je, bezig is geweest, ik denk nog steeds, met iedereen. Als Hij ons zou loslaten, dan zijn wij allemaal on geleide projectielen, maar wij kunnen er wel aan bijdragen, allemaal een geleide te zijn?! |
Ik draag graag bij ;) En ja, God is nog lang niet met me klaar ... daarom leef ik ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZOEKER064
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 21:28
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Nogmaals, er zijn er in een relatie TWEE voor nodig om in balans met elkaar te blijven. Je oplossing door te danken voor net dát stukje wat dan zorgt voor vermeerdering van positieve zaken kan in sommige gevallen prima werken door van verzuurd denken naar overwinnend denken te gaan maar lijkt ook op de kracht van het positieve denken en het TJAKKA van Emiel Ratelband. Het is mij een ietsiepietsie te simpel gedacht en legt de zwaarte van een probleem in een relatie teveel op het bordje van degene die bidt voor het probleem waar de ander niet de verantwoording neemt en niet vecht voor verandering. |
Wat ik aangaf geldt natuurlijk aan beide kanten in een relatie. Als beide partijen in een huwelijksrelatie naar de wil van God bidden dan ziet het al heel wat positiever uit. Maar de echte kunst zit hem en natuurlijk in om samen te bidden, met hetzelfde positieve verlangen. Dat is het drievoudig snoer. Waar twee of drie bidden naar Gods wil... dan kun je bergen verzetten!
Maar de realiteit: Hoe vaak wordt in een huwelijk samen gebeden naar de wil van de Heer? Ik heb ervaren dat mijn huwelijken daar in te kort zijn geschoten. Daar heb ik de borden laten vallen. En de discussie over wie dan wanneer zijn verantwoordelijkheid niet heeft genomen hoort bij het opruimen van de scherven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 21:34
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Precies dat zette ik ook, met niemand is een haar beter, bedoel ik ook iedereen, ook ik, en dat zette ik ook meteen (om misverstanden te voorkomen) En het of topic gaan, in het verleden heb ook ik mij daar aan schuldig gemaakt, maar dat hoeft dan toch geen herhaling op herhaling te worden. En of God met je, bezig is geweest, ik denk nog steeds, met iedereen. Als Hij ons zou loslaten, dan zijn wij allemaal on geleide projectielen, maar wij kunnen er wel aan bijdragen, allemaal een geleide te zijn?! |
Het of topic gaan en zelfs abbo opzeggen heb ik al vaak gedaan, maar merkt dan ook dat het een tijd is met de HEER en HIJ mij weer nieuwe dingen heeft geleerd sommigen en ik ook had een harde leerschool nodig en steeds hier schrijven lezen maakte me dol ik wilde zo graag alles weten en oplossen want hier waren toch de christenen die zouden het toch wel weten . Nu dat heb ik zowel hier als elders wel geleerd dat we christen willen zijn nastreven zo goed als mogelijk in en met ons gegeven inzicht en wijsheid van de HEER en ik ben Hem dankbaar dat ik die heb gekregen , ook door soms me terug te trekken van de wereld en eenzaam thuis te zitten gordijnen dicht maar die tijd is voor bij God heeft me genezen van wegkruipen voor anderderen Hij zegt ook in Zijn woord ergens dat we mogen Zijn zoals HIJ ons geschapen heeft dan hoeven we voor onze mening niet weg te lopen nog ons iets aan te laten praten . maar als je niet sterk genoeg bent dan ga je en onderga je dat en kom je terug en denk oo wat zijn mensen veranderd en nu kijk ik in de spiegel en zie IK ben veranderd en kan beter verdragen en lees leef mee met mensen en weet omdat ik zelf hem meegemaakt. Ik loop niet meer weg als mensen mij niet mogen zoals ik ben gaan ze zelf maar op de vlucht ik wil niet meer vluchten . want ik weet ik ben waardevol zoals ik ben en laat anderen ook in de waarde omdat de HEER dat ook deed met alle mensen Hij heeft iedereen lief wat je ook hebt meegemaakt wat je ook gedaan hebt een christen is altijd welkom thuis.
En dat thuis zou ook hier op c m moeten mogen zijn dat je mag zijn wie je bent niet alleen in de kerk één zijn maar ook in de wereld één Zijn zoals God het bedoelt heeft want als dat gedaan is zal HIJ terug komen om ons te bevrijden en als we dat geloof vast houden leven we in vrijheid Ik wens je Zijn adelaarsvleugelen toe dat je je gedragen mag weten door HEM
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 21:46
|
|
|
|
Donderdag 17 Januari, Genesis 42: 18-28; Word eerlijk voor God.
In drie dagen van gedwongen stilzitten en afwachten zijn bij de broers allerlei bellen gaan rinkelen. Zij beseffen dat ze helemaal geen ‘eerlijke mensen’ zijn. Zij denken terug aan de angst van Jozef, indertijd nog een puber. Een heel lastig broertje, maar intussen toch ‘onze broer’, zeggen ze nu. Maar zij kenden geen mededogen. En nu is het onze beurt, zeggen ze. Zij zijn zich ervan bewust: dit is de hand van God. Even later zeggen ze het ook hardop. Jozef wordt er helemaal emotioneel van. Pas nu hoort hij dat Ruben niet had ingestemd om hem indertijd als slaaf te verkopen. Reden voor Jozef om daarom Simeon, die direct op Ruben volgt, als enige in hechtenis te houden. Zo stuurt Jozef hen terug naar huis. Met het zilver boven in hun korenzakken. Om ze nog eens uit te dagen op hun eerlijkheid. Als ze het geld ontdekken, slaan alle stoppen door. Vreemd hoe dingen uit het verleden ineens bij je boven kunnen komen als je een paar dagen of langer stil moet zitten afwachten. Hoe heel je leven dan als een film aan je voorbijgaat. Sommige dingen je regelrecht aanklagen. Laat God ons daar nu voor boeten? Zo voelt het soms wel, maar het is zeker niet altijd het geval. Wel nodigt God ons uit eindelijk eerlijk te worden. Bij Hem is veel ontferming.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 21:51
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | En ik ben geen haar beter........ Wat is het toch met ons mensen, is er eigenlijk wel een mens, die een haar beter is?! Naar mijn bescheten mening niet, er worden voorbeelden gesteld, of er wordt vanaf geweken, er zijn wetten ingesteld, of ze zijn niet goed, of ze deugen niet. Het ging in het begin al mis, en verzopen we allemaal, op een handje vol na. Toen mochten we opnieuw beginnen, en al snel ging het weer bijna helemaal mis, toen werd er min of meer een voorbeeld gesteld. En nu, een poos later, is het er beter op geworden, ben toch echt bang van niet, er is er waarlijk niet één een haar beter. Op ChristianMatch het Forum is wel degelijk een goed voorbeeld, van hoe het beslist niet moet. En de benarde waarschuwing, dat het forum door iedereen gelezen kan worden, slaan we met zun allen, de mist in. Maar ook de redactie van CM,menigeen heeft een ban gehad, soms en alleen vanwege, het verdedigen van een eigen stelling. Grote mensen, of kleine volwassenen, in ieder geval is het christelijke soms ver te zoeken. |
Lees nog even een ban gehad van c m ik denk dat je beter door mensen kunt worden afgewezen al ben ik dat al heel vaak in mijn leven maar laat me er niet meer door het leven dat ik nu heb afnemen hoor. En de Heer weet altijd beter als mensen denken het beter te weten dan komen we bij het poortje van zelf tegen hoe het was want HIJ onthoud alles. En dan zullen al onze keuzes wel bekend worden , maar als God alles ten goede lan en wil keren denk ik waar ben je dan bang voor voor de wereld om daar goed in te doen of leef je voor HEM ? We kunnen niet goed doen want het kwade dat ik wil dat doe ik en het goede dat ik wil dat doe ik niet. God kent ons dat is het belangrijkste en weet ten diepste wat ons ook hier op het topic raakt en niet en waar we verkeerd of goed over denken. En ja we zijn en blijven mens maar eens als we thuis mogen komen dan zal ons alles worden afgenomen, maar ook hier is dat wat we zeggen een last en leg dat maar niet op iemand neer ik vind als je wilt dan bedoel ik algemeen mensen hoer op c m iemand niet mag en je bent christen ga den in gebed en bid voor de vrouw of man die je iets gezegd heeft wat je pijn deed of je gekwetst heeft. Want bidden heeft kracht en God vergeeft ik bid vaak voor mensen en vraag ik Heer wilt U het doen want dit gaat boven mijn verstand om maar misverstanden te voor komen en me als goede christen voor te doen want geen enkele christen is goed zelfs niet één staat in de bijbel
Gods zegen voor een ieder die dit leest hopende dat de Heer U geneest. van woorden , schrijven ,daden die iedereen kan schaden.
Stop met zinloos geweld en als u iets kwelt breng het in gebed naar boven Hij heeft beloofd laat een bidder niet staan en ik weet je kan er van op aan dat Hij je geneest met Zijn heilige geest. Hij maakt harten heel , gewonden verbind Hij met zijn kracht , voor hen die het van HEM verwacht
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 22:13
|
|
|
|
Ik heb naar de radio geluisterd...zo kreeg een CM-lid plots een stem...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 22:15
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb naar de radio geluisterd...zo kreeg een CM-lid plots een stem...  |
Ow was die persoon z'n stem kwijt dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 22:19
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ow was die persoon z'n stem kwijt dan  |
neen, zeer zeker niet...ik dacht eerst dat het een praatprogramma was...zij taterde en taterde maar...sjonges zeg, mijn oren zijn er versleten van...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 22:21
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | neen, zeer zeker niet...ik dacht eerst dat het een praatprogramma was...zij taterde en taterde maar...sjonges zeg, mijn oren zijn er versleten van...  |
Ach moelijk he luisteren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 22:23
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ach moelijk he luisteren  |
...ja nu wel...gelukkig mag die tettermie maar om de drie weken op de radio
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 22:28
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | neen, zeer zeker niet...ik dacht eerst dat het een praatprogramma was...zij taterde en taterde maar...sjonges zeg, mijn oren zijn er versleten van...  |
Kan toch ook geen kwaad? Heb je tenminste geen last meer van rugpijn aan je oren .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 22:36
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Kan toch ook geen kwaad? Heb je tenminste geen last meer van rugpijn aan je oren .  |
Ik heb nu hoofdpijn in mijn benen van al dat getater...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 22:47
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Petra, jouw bijdrages zijn evenveel waard als de bijdrages van de anderen. Je hoeft je ook niet zo direct aangesproken te voelen. Jij hebt ook jouw meningen en vragen en uitspraken en daar reageren andere daar weer op. Dat is zo wat het doel van een forum. Als je je dan even in het nauw voelt gedreven moet je niet gaan dreigen (ja, ik weet het, dat is misschien nogal sterk gesteld) met het feit dat je je gaat terugtrekken van CM. Dat deed je in het verleden ook. Zo kan het bij ons overkomen dat we jou eigenlijk altijd maar moeten gelijk geven of dat we maar beter niet reageren op jou. Nou, ik weet zeker dat we niet zouden reageren op jouw bijdrages dat je ook weer gaat zeggen dat je even minder op CM moet zijn.
Blijf maar gewoon lekker op het forum wat kletsen...het mag ook over gehaktballen gaan waar het kwaad is ingeschoten...  |
De reden dat ik flipte is niet dat ik me persoonlijk voel aangesproken door keiths schrijven, maar flip dat iemand zo minachtend over andere leden schrijft, als je iets tegen iemand hebt, zeg dat tegen die persoon. als er een ziekelijke sfeer hier na elkaar hangt, ja dan heb ik zin om me terug te trekken, heeft niets met gelijk te maken. Discussiëren is nou net boeiend om ander mans meningen te lezen, daar kan je wat van leren, maar wanneer iemand zo minachtend over medemensen hier op cm schrijft ga ik flippen. verder weten sommige leden hier heel goed dat ik echt niet iemand ben die altijd haar gelijk moet hebben. is het zo moeilijk om een ieder hier als een waardevol persoon te behandelen? inplaats van elkaar met woorden na beneden te halen? triest, vooral voor een christelijke site, hebben we daar niet net een topic over? over de kracht van woorden, geld ook voor geschreven woorden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 22:47
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb nu hoofdpijn in mijn benen van al dat getater...  |
Het is dus al behoorlijk aan het zakken , dat gaat dan de goeie kant op . Straks nog even dat het duizelt in je tenen en dan is Frankie weer helemaal de ouwe .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 22:58
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | het ging helemaal niet over jou in mijn posting Petra, het was een op zichzelf staand bericht van mij n.a.v. Franks posting, niet meteen zo aangebrand zijn joh, het was trouwens ook nog 'n beetje een reactie op de gistende-vuilnisbakken-taal van heel andere mense die ik soms naar mn hoofd krijg geslingerd in de chatroom, word daar dan eerst maar eens boos over en weet je!, lachen mag van God, boos worden ook (boos blíjven weer niet gelukkig)  a |
je schrijft over het gemiddelde nivaue op cm, schrijft respectloos over de gemiddelde cm er, beter reageer je dan op die mensen waarvoor het bedoeld was in de chatroom en kom je hier op het forum met respect over op alle mede cmers. Minder hoog peil dan jou voel ik me niet hoor, wie weet speel ik zelfs wel beter piano dan jij doet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:03
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Het is dus al behoorlijk aan het zakken , dat gaat dan de goeie kant op . Straks nog even dat het duizelt in je tenen en dan is Frankie weer helemaal de ouwe .  |
Laat hij maar niet naar buiten gaan met z'n duizeltenen, straks glijdt hijuit in de sneeuw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:05
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik heb het ff uitgeprobeerd en je hebt helemaal gelijk...  |
Euh Josina waar wonen we nu ?? Het zou sneeuwen in het zuiden maar hier sneeuwt het Soms zeggen ze in het midden des lands gebeurt er niks en van de week was het het oosten en toen kregen wij het ook.... Weer in de war, voorspellingmakers in de war offe ben ik een verstrooide dame
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:06
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | | Laat hij maar niet naar buiten gaan met z'n duizeltenen, straks glijdt hijuit in de sneeuw |
...moet jij nog niet naar bed???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:06
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | | Laat hij maar niet naar buiten gaan met z'n duizeltenen, straks glijdt hijuit in de sneeuw |
Ach heeft tie toch nog wat gedaan vandaag ipv alleen maar plagen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:07
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ach heeft tie toch nog wat gedaan vandaag ipv alleen maar plagen  |
...plagen??? Moi??? Nooit..ik ben ernstig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:08
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...plagen??? Moi??? Nooit..ik ben ernstig  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:08
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Euh Josina waar wonen we nu ?? Het zou sneeuwen in het zuiden maar hier sneeuwt het Soms zeggen ze in het midden des lands gebeurt er niks en van de week was het het oosten en toen kregen wij het ook.... Weer in de war, voorspellingmakers in de war offe ben ik een verstrooide dame  |
ja
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:10
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...moet jij nog niet naar bed??? |
Ja eigenlijk wel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:10
|
|
|
|
onlief
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:12
|
|
|
|
Waar het om draait in een goede relatie is dat men (gelijk Jol al aangeeft) een drievoudig snoer moet zien te maken, Voo rbeide man-vrouw moet God op nummer 1 stan en daarnaast je partner op gelijke hoogte als je zelf.
Helaas komt het egoísme deze tijd steeds meer zijn intrek doen en is de liefde voor de ander niet meer van belang. Ikke Ikke en de rest kan stikke, is voor sommigen de leus geworden. De ander heeft zijn/haar best gedaan om het te doen zo God het wil, maar men kan niet voor de ander bepalen wat goed is en wat die moet doen.
In het begin is de ander alles, maar door hopeloze redenen of invloeden word men soms anders en moet de partner zich gaan aanpasen aan wat men wil, vergeten waarom men een relatie is aangegaan. Ook de gigantische bagger op tv met programmas bijvoorbeeld, waar men gestest wordt of men wel zo trouw is als men beweerd, worden betaald mannen en vrouwen in gehuurd om het de testpersonen maar zo moeilijk te maken.
De ware liefde geven aan elkaar is het mooist wat er is, dan wordt het een kwestie van geven en krijgen, zag van de week een vrouw, bij cafe Tinto, wiens man dement was, ze zei ik ga met blijdschap naar hem toe, hij weet niets meer, herkent de kinderen ook niet meer, maar herkent mij vaak nog wel (wel half afwezig kijkend), en als ik dat zie word ik ook blij, alhoewel we verders niet meer met elkaar gewoon kunnen communiceren.
Helaas is soms de inzet wel goed en heeft men zijn/haar best gedaan voor de ander, maar is misschien door te weinig tegengas te geven de zaak scheef gegroeid, de ander te veel "vrijheid gekregen en zo verkeerd beïnvloed (althans bij mij het geval). Mede door die verkeerde invloeden zou ze totaal geïsoleerd worden van kinderen en familie, gelukkig heb ik dat kunnen voorkomen door, oa d ekinderen er op te wijzen dat ze contact met hun moeder moesten houden, wat dus met vallen en opstaan gelukt is, alhoewel ze met de beide jongsten nog wel wat recht moet zetten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:12
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | | Ja eigenlijk wel |
vergeet je dikke pyama en sokken niet... of heb je al een opwarm-kerel gevonden???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 17 januari 2013, 23:14
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | vergeet je dikke pyama en sokken niet... of heb je al een opwarm-kerel gevonden??? |
bij de Wehkamp hadden ze geen opwarm kerels
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|