| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 21:40
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | zwemel en toen wachtten menigge vrouw op cm met spanning af of er een mail in hun mailbox kwam van de laatste man  |
Er zijn er die mailtje hebben gehad Wie o wie heeft er een mailtje ban de laatste man???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 21:47
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: |
Er zijn er die mailtje hebben gehad Wie o wie heeft er een mailtje ban de laatste man???  |
ban de laatste man en warom heb je mij geen mailtje gestuurt he zal frank dan toch gelijk krijgen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 21:56
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Heerlijk joh...dat je je weer nuttig kan en mag maken.... Laat je nog even weten hoe het was???? |
Het is een 1 op 1 begeleiding van een zwaar verstandelijk gehandicapte jongen/man tijdens de uren die hij gedialyseerd wordt. En hij hield zich prima vandaag!
Nu ben ik gesloopt, moe en veel pijn, maar wat is het idd fijn om mij weer 's nuttig te maken!
Het is mogelijk dat ik hem blijvend ga begeleiden, maar dat hangt nog ff van het ziekenhuis af, aangezien ik mogelijk nog weer een operatie zal moeten ondergaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 22:01
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...mijn tenen hebben het zo koud dat ik rugpijn in mijn ellebogen heb als ik mijn handen snuit |
Jicht heet dat...je wordt oud, Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 22:03
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ik zal nog eens onder je raam komen staan wachten en zingen in de regen en koude...ondankbaar wicht...ik ga nog liever met anna-piet wokken dan... |
Ach, je zwaaide toen niet en dat zul je nu ook niet gaan doen...ga maar lekker wokken met Anna
Veel sterkte, Anna
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 22:10
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ban de laatste man en warom heb je mij geen mailtje gestuurt he zal frank dan toch gelijk krijgen  |
Je moet toch beter in je mail box kijken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 22:14
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | Je moet toch beter in je mail box kijken  |
oepsss
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 22:18
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | En dus, omdat Visser dat doet, moet ik het ook?
En in Utrecht zijn de mensen veel serieuzer  |
Hij is gewoon jaloers joh . Hij kan het gewoon niet hebben dat hij geen egale kleur auto heeft maar altijd maar in die rooie met poepkleurstippenauto moet posten onder je flat .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 22:22
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Hij is gewoon jaloers joh . Hij kan het gewoon niet hebben dat hij geen egale kleur auto heeft maar altijd maar in die rooie met poepkleurstippenauto moet posten onder je flat . |
Aha, dus dat onaanzienlijke barrel is van hem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 22:32
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | is dit dan sarcasme?  |
net niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 22:41
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Aha, dus dat onaanzienlijke barrel is van hem  |
Ja , en riiden doe dat ding ook niet . Moest één keer voor hem rijden omdat ie de weg niet wist .... ik geloof dat ie niet harder kon dan 80 . Het leek net of ie op sleeptouw achter me reed .
Ede - Hoeven ..... 100 km ... 2 uur en 55 minuten ongeveer .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 22:52
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ja , en riiden doe dat ding ook niet . Moest één keer voor hem rijden omdat ie de weg niet wist .... ik geloof dat ie niet harder kon dan 80 . Het leek net of ie op sleeptouw achter me reed .
Ede - Hoeven ..... 100 km ... 2 uur en 55 minuten ongeveer .  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 22:52
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | | net niet |
nou niet nog ingewikkelder maken he, cynisme sarcasme, net niet sarcasme..... als of ik nog helder kan nadenken na het lezen vanalles
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADED321
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 22:58
|
|
|
|
Buitenaards leven? Er zijn 2 mogelijkheden. Het is er wel of het is er niet, als het er niet is dan is er niets aan de hand. Als het er wel is dan zijn er 2 mogelijkheden. Dan zijn ze of dommer of slimmer dan wij. Als zij dommer zijn dan wij, dan kunnen wij er waarschijnlijk niets mee. En als zij slimmer zijn dan wij, dan vinden zij ons waarschijnlijk veel eerder dan wij hen. Dus stop met onderzoek en bespaar op ruimte vaart, want wij schieten er waarschijnlijk niets mee op.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 23:11
|
|
|
|
| MADED321 schreef: | Buitenaards leven? Er zijn 2 mogelijkheden. Het is er wel of het is er niet, als het er niet is dan is er niets aan de hand. Als het er wel is dan zijn er 2 mogelijkheden. Dan zijn ze of dommer of slimmer dan wij. Als zij dommer zijn dan wij, dan kunnen wij er waarschijnlijk niets mee. En als zij slimmer zijn dan wij, dan vinden zij ons waarschijnlijk veel eerder dan wij hen. Dus stop met onderzoek en bespaar op ruimte vaart, want wij schieten er waarschijnlijk niets mee op. |
Als je de verhalen moet geloven wat alleen AMERIKANEN overkomt...
ONTVOERINGEN DOOR RUIMTEWEZENS..
Waarom zie ik de ufo's nooit vliegen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 23:31
|
|
|
|
Beste mensen, Willen jullie bidden voor mijn vriendin. Vanavond gehoord dat zij nog maar een paar dagen zal leven. Heeft mij opgebeld, ligt nu in het ziekenhuis. Arts had geadviseerd om afscheid te nemen van haar in het weekend. Hoop morgen naar haar toe te gaan, en de juiste woorden te vinden. Want wat zeg je tegen iemand die mij zo dierbaar is. Kan alleen maar bidden om kracht. Dank voor jullie gebed Gr Marenth
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 23:41
|
|
|
|
| MARENTH030 schreef: | Beste mensen, Willen jullie bidden voor mijn vriendin. Vanavond gehoord dat zij nog maar een paar dagen zal leven. Heeft mij opgebeld, ligt nu in het ziekenhuis. Arts had geadviseerd om afscheid te nemen van haar in het weekend. Hoop morgen naar haar toe te gaan, en de juiste woorden te vinden. Want wat zeg je tegen iemand die mij zo dierbaar is. Kan alleen maar bidden om kracht. Dank voor jullie gebed Gr Marenth |
Natuurlijk wil ik dat, gebed is het grootste wapen tegen het kwaad. Gebed is zo belangrijk, omdat God wil helpen, soms wel zo dat wij het niet begrijpen, maar komt soms later wel inzicht dat wat Hij deed het beste was, althans is mijn ervaring.
Sterkte en Gods nabijheid en zegen
Pieter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 23:46
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Nee Gerrit...ik dacht...kom laat ik ze eens koken!!!! En dat vonden ze oke .... |
Nee Zeeland, sprotjes benne geen spruitjes Sprotjes, zijn vissies, kleiner dan een haring En groter dan een sardine
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 23:47
|
|
|
|
Opdracht voor de komende tijd...............
Het is nu niet de tijd om te oogsten. het is nu ook niet de tijd om te zaaien. Onze opdracht is het, om in deze wintertijd, ons dicht om het vuur te scharen en om de bevroren akker trouw en geduldig te hoeden. Het is aan ons om in tijden, van kou en duisternis bij elkaar blijven en terwijl het sneeuwt, onvermoeid, de hoop te bewaren. Dat is het. Dat is ons opgedragen in deze wintertijd.
Gr. Marenth
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 23:49
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Weet weer wat ik wilde eten maar te laat Wilde goulash maken maar dat heeft nog uren nodig Nu weet ik het nog niet  |
Dan maak je toch tamme goulash hoef je er in ieder geval niet achter aan te rennen
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zaterdag 26 januari 2013, 00:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 23:53
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Als je de verhalen moet geloven wat alleen AMERIKANEN overkomt...
ONTVOERINGEN DOOR RUIMTEWEZENS..
Waarom zie ik de ufo's nooit vliegen? |
Omdat ze dan, net toevallig niet vliegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 23:55
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Dan maak je toch tamme goulash hoef je er in ieder geval niwt achter aan te rennen  |
Waarom zou je achter een wilde goulash gaan rennen??? En dan nog wel met die sneeuw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 00:02
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | ha ha vandaar iedere keer ik met hem schrijf het zo stil op het topic word, |
natuurlijk, wij lezen ademloos mee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 00:05
|
|
|
|
De trein,
De trein als symbool voor de reis die wij maken door het leven, Je wordt geboren en stapt in
Gedurende de reis doe je indrukken op, sommige van deze indrukken zullen je bevallen en andere weer niet alle indrukken neem je mee als bagage op je verdere reis. Gedurende de reis kom je allerlei mensen tegen. al deze mensen geven jou bagage mee op je verdere reis
Gedurende de reis kan je stilstaan. prettig om even stil te zijn en te overdenken, maar ook het eenzaam zijn. al deze gevoelens komen in je bagage en neem je mee op je verdere reis.
Gedurende de reis kun je overstappen, voor een wissel staan, alwaar je een keuze zult moeten maken Al deze keuzes zijn bepalend voor je verdere reis Gedurende de reis kan je hard en langzaam gaan soms ben je er sneller dan verwacht, soms kom je op een dood spoor terecht. Al deze ervaringen zijn bepalend voor je verdere reis,
De reis gaat door, Als je voor je kijkt zie je de sporen waarover je rijdt elkaar raken. het lijkt alsof je snel bij je eindpunt zult zijn. Maar kijk je achterom dan zie je hetzelfde.
Je bent ooit ingestapt en op het goede spoor gezet met een doel. Het doel om een levensreis te maken. Een goede reis toegewenst.
Gr. Marenth
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARENTH030
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 00:08
|
|
|
|
Natuurlijk wil ik dat, gebed is het grootste wapen tegen het kwaad. Gebed is zo belangrijk, omdat God wil helpen, soms wel zo dat wij het niet begrijpen, maar komt soms later wel inzicht dat wat Hij deed het beste was, althans is mijn ervaring.
Sterkte en Gods nabijheid en zegen
Pieter
Pieter, Dank voor je bemoedigende woorden en je reactie Gr Marenth
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 00:09
|
|
|
|
| LYDIA448 schreef: | Ja, sommige dingen bespreek ik met vriendinnen... Maar soms wil ik wel eens de mening van een vreemde horen en daar is een forum een uitermate geschikt medium voor mijns ziens. Schrijven is ook een heel goed middel om schrijvender wijs dingen duidelijk te krijgen.
Ik heb het regelmatig nodig om te ' analyseren' omdat ik er anders niet uitkom en het in mijn hoofd blijft malen m
Zo heb ik dus diverse uitlaatkleppen en manieren om mijn hoofd te legen.
Toch moet ik zeggen dat iedere keer als ik het weer eens probeer bij een forum ik het al gauw 'zat' wordt want het komt op mij steeds weer over als een drukbevolkt klasje wat ( oneerbiedig gezegd) door elkaar heen kakelt om het hoogste woord te krijgen.
Begrijp me goed, zo komt het op MIJ over. Dit heeft met name met mijn ' hooggevoeligheid' te maken. Ik vind het al snel te druk om me heen en in sommige gevallen straalt dat 'van het scherm' af.
In het dagelijkse leven trek ik me meestal terug met mijn oortjes, dan doe ik mijn muziekjes in en creeer op deze manier mijn rust.
En soms ' zoek' ik medegenoten die snappen wat ik bedoel. En dan kom ik in mijn zoektocht wel eens op een forum terecht.
Het is een relatief veilig medium want als ik geen zin meer heb dan druk ik op het kruisje en doe ik weer mijn eigen ding....
Ik heb al heel veel gelezen op sommige topics, bv die topic waar maritime uit geband is. Ik heb met grote verbazing de felheid gelezen, als dit live was geweest was het volgens mij een vette ruzie!
Ik ben nu in het stadium van ' horen, zien en zwijgen'.....
En dat is de reden waarom ik af en toe op een forum te vinden ben..  |
Ben ik met je eens Lydia! Soms is contact met iemand die er meer neutraal in staat wel even lekker. Het is ook veel vrijblijvender. Ik lees lang niet alles, wat mij niet interreseerd sla ik over of ik lees het alleen en geef geen commentaar. Dus dan ook het: horen-zien en zwijgen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 00:20
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | natuurlijk, wij lezen ademloos mee  |
ja blijft spannend he, wat er nu onder die laptop bij hem zit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 00:21
|
|
|
|
Mooie vergelijking!
Alleen jammer dat er tegenwoordig zoveel treinen vertraging hebben en uitvallen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 00:23
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ja blijft spannend he, wat er nu onder die laptop bij hem zit  |
Het lijkt mijn spannender wie er voor die laptop zit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 00:28
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | nee ,want heb allang uitgevonden hij niet in me woonplaats woont, of omgeving |
Ach,hij tuft vast graag jouw kant een keertje op om gewoon gezellig wat te wandelen of zo
|
|
| Naar boven |
|
|