ChristianMatch

Forum

ALL YOU NEED IS LOVE
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5128 5129 5130 5131 5132 5133 5134 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ALTJE848

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 12:45

Fijn Petra en jammer kabouter
Ik bedoel waar is je eigen waarde liefde die ja mag uiten en geven van de HEER zelfs moet geven om een beter mens te worden zoals God bedoelt heeft .
Begint met heb je naaste lief hebben als JEZELF en God boven alles
wau wat is dat mooi als je inziet wat dat betekend en ik weet nu ,
nu nog verlangen en vastpakken.

Joyce sprak dat ze was misbruikt maar toch haar vader heeft verzorgt toen hij ouder was en de zegen daarvoor heeft terug gekregen om te zijn zoals God het bedoelt heeft liefde voor je medemens door wat je meegemaakt hebt , je vijanden te zegenen is een zegen voor jezelf.
Ik was ook jaren boos op mijn ouders tot ik ging bidden en door mijn doop God me inzicht bracht en ik zag dat ook ik er aan bij draag dat het niet goed is om zo in relatie te staan met ouders soms denken wij waarom heb ik dat niet geleerd heb ik dat niet gekregen
gewoon omdat je een weg van de HEER mag gaan om sterk te worden in geloof hoop en liefde
Ik dank de Heer dat ik heb mogen zien wat gebrokenheid kan doen .
Dat U zorgt als wij bidden voor inzicht die we nodig hebben om lief te hebben met de liefde die HIJ ons schenkt .
We ook zullen moeten buigen voor ons eigen aandeel , maar ook dat we opnieuw mogen beginnen elke dat door genade van Hem en vergeving van zonden ook voor je medemensen die je dingen hebben aangedaan.
leven in wrok bitterheid en pijn zorgt dat je niet vooruit komt.
Oei ik groei wau ik ga er voor vergeef hen die mij pijn hebben gedaan
in het zeker weten dat God me zegent .
Ik ga actie ondernemen wil niet angstig rond zien want HIJ heeft belooft met me mee te gaan wat iemand ook zegt doet tegen mij is
Hij is nooit tegen mij maar heeft het geluk voor mij op het oog
En dat is geloven vertrouwen dat HIJ Heer is in eeuwigheid amen

IK heb mijn gebeden geantwoord gekregen van HEM die ik lief heb .
Een preek die ja kan luisteren van vandaag Imanuel kerk Deventer
zo wau dat raakt mijn diepste wezen .
wie oren heeft die hore dus als je luisteren wil weet je wat de HEER bedoelt .

Ja God gaat wel door al wil ik niet altijd, ik dacht blijf mooi thuis ga ik houwer of power wel kijken even schakelen naar familie 7 en jaar daar komen de klappen van de zweep mijn antwoord heb ik nu.
door de preek van Imanuel gemeente zo mooi.
Nu nog doen maar HIJ gaat mee .
En dan nog zo mooi mens joyce meijer who vijand verslaan
als of het niet beter door kon dringen na al die mooie en goede bedoelingen van mensen hier op c m en elders.

IK was blind maar God opende mijn ogen en oren opdat ik de keuze had te zien en te horen
IK ga berouw hebben spijt betuigen en ja dat doet pijn maar ik wil mijn Jezus dienen en morgen ga ik bellen met jeugdzorg maak me nederig en klein en alles wat binnen komt stuur ik ik in de naam van Jezus weg en wat ik binnen krijg wat ik niet leuk vind ,slikken maar en ook in de clicco en dan wau vertrouwen op mijn God dat HIJ zal voorzien en mijn zoon ooit thuis zal brengen op de tijd die HEM welgevallig zal zijn
Ja ik wil Hem dienen en geloven hopen en zijn kracht voelen in mij .

Anita

Laatst aangepast door
ALTJE848
op zondag 27 januari 2013, 12:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 12:51

[quote=PETRA373

zit wat in,maar moet toch eten koken,afwas doen en kan het niet aan doen om jullie de hele dag te vervelen

Verraste, verbaasde smiley ...mij verveel je niet hoor...ik lees je postings graag...vooral wanneer je hier en daar struikelt over een woordje... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 12:56

LYDIA448 schreef:
Wauw.... Dit lijkt op de vertaling van de laatste periode van mijn moeders leven... Treffend mooi verwoord!
Eigen werk, Jol?

yep ... copyright Jol Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ALTJE848

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 13:01

LIEFDE LAAT GEEN RUIMTE OVER VOOR ANGST ZEGT MIJN NIEUWE BOEK

RUST VAN CARIANNE ROS

IK DENK NU OKE IK GA IEDEREEN LIEFHEBBEN EN GA DOEN WAT IK KAN DOEN VOOR MENSEN OM MIJ HEEN OM TE GROEIEN IN GELOOF HOOP EN LIEFDE
WIL NIET ZEGGEN DAT JE VAN IEDEREEN MOET HOUDEN (RELATIE)
BEN WEL EEN SNELLE LEERLING VANDAAG INEENS VALLEN NIET KWARTJES MAAR BRIEFJES VAN DUIZEND HA HA EN ZIE IK WAT LIEFDE IS MEDE DOOR DE PREEK VAN DEZE OCHTEND
JA IK VOEL ME RIJK ZONDER GELD ZO FIJN GEVOEL.

GOD IS GROOT EN HEEFT ONVOORWAARDELIJK LIEF GEWELDIG

ZE ZEGT OOK HEB GOD LIEF HEB JE ZELF LIEF DAN JE NAASTE VIND IK MOOI
GA IK DOEN

ZOMAAR VOOR WIE MIJN GRAAG LEEST

ANITA

Laatst aangepast door
ALTJE848
op zondag 27 januari 2013, 13:03
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 13:03

PETRA373 schreef:
je kan die bus senieoren toch wel aan,of zitten ze allemaal te zingen of zo van we zijn er bijna Smiley die vol vragen zit

Geen last van die gasten Smiley met dichtgeplakte mond Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 13:05

ANNA415 schreef:
Oww dat agendapunt heb ik gemist Verraste, verbaasde smiley

Dat jammer anna Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 13:15

STEENTJE178 schreef:
Sjonge.....2003......

Maar waarom wil je het perse in de magnetron maken?
Zo kun je niet zo goed de melk in de gaten houden, welke even moet koken. Met al het mogelijk schoonmaakwerk als gevolg.

Gewoon even een pannetje op het gas, custard erin, even laten koken, vorm omspoelen, in de vorm gieten en klaar is kees.
Verreweg het gemakkelijkste, lijkt me.

mn kookplaat heb ik buiten gebruik gesteld op één klein pitje na en de magnetron gaat veel makkelijker Knipoog smiley bovendien is het poeder, was het pak nog niet opengemaakt en zat dus fabrieksdicht en is het droog genoeg bewaard in een keukenkast, dat verklaart de duurzaamheid (en met bakmeel uit 1998 kon het óók, keek ik zelf ook wel van op, dat is waar)

Geen enkel probleem

Laatst aangepast door
KEITH722
op zondag 27 januari 2013, 13:16
Naar boven

Auteur Bericht
ZOEKER064

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 13:28

ALTJE848 schreef:
LIEFDE LAAT GEEN RUIMTE OVER VOOR ANGST ZEGT MIJN NIEUWE BOEK
ANITA

Live Fearlessly!!!

Geweldig zus in Jezus. Wat een getuigenis.

How Great is our God: http://www.youtube.com/watch?v=GyGD3zH9Xvc

Enjoy!!! Vasthouden.
Samen aan de hand van Jezus
Blessings, you rock!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 14:22

BERENDJAN590 schreef:
Heb maar 1 antwoord ja Clown smiley

Op alles ja Geschokte, onthutste smiley moet je weer man voor zijn hoor! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 14:23

JOL252 schreef:
De tijd vervloeit voor jou.
Mensen uit verleden
en heden
zijn steeds om je heen.

Hoe alleen.. en ik kan niets verhelpen.

Lief mens,
de eerste in mijn leven
... blijf in het nu
nog even ...
voordat onze namen
bij jou mee vervagen.

Sterkte lieverd! Maar wel een mooi en waar gedicht!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 14:24

FRANKT627 schreef:
Geef mij de zon maar...maar niet te warm dan Boze smiley

mopper de mopper de mopper ouwe mopperpot Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Lekker schone wegen sneeuw bijna weg gaat lekker zo allen het stopt met regenen!!mag nog wel effe doorgaan dan is alles in ene weg Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 14:36

ERIKA129 schreef:
Op alles ja Geschokte, onthutste smiley moet je weer man voor zijn hoor! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dat is toch kort en bondig? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt. Waarom moet je daar nou man voor zijn? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 14:44

ERIKA129 schreef:
mopper de mopper de mopper ouwe mopperpot Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Lekker schone wegen sneeuw bijna weg gaat lekker zo allen het stopt met regenen!!mag nog wel effe doorgaan dan is alles in ene weg Lachende smiley

Hier regent het niet meer...dadelijk effe op de fiets naar de AH... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 14:49

Stukje quote van Altje:
Quote:
IK was blind maar God opende mijn ogen en oren opdat ik de keuze had te zien en te horen
IK ga berouw hebben spijt betuigen en ja dat doet pijn maar ik wil mijn Jezus dienen en morgen ga ik bellen met jeugdzorg maak me nederig en klein en alles wat binnen komt stuur ik ik in de naam van Jezus weg en wat ik binnen krijg wat ik niet leuk vind ,slikken maar en ook in de clicco en dan wau vertrouwen op mijn God dat HIJ zal voorzien en mijn zoon ooit thuis zal brengen op de tijd die HEM welgevallig zal zijn
Ja ik wil Hem dienen en geloven hopen en zijn kracht voelen in mij .

Anita

Verstandig vind ik; bellen met jeugdzorg, en je nederig opstellen!!!

Wat je binnen krijgt van jeugdzorg wat je niet leuk vind, dat slik je, ok, maar in de clico gooien?

Niet beter netjes vanaf nu bewaren in een ordner, het kan je misschien te pas komen zeker als er dingen staan die niet zo zijn, denk ik, vind ik, mijns inziens.

Sterkte, ik denk bij die instanties is je nederig opstellen ook verstandig.

Ja, ik reageer van daag niet meer, ja, ik ben er vandaag even niet.

Laterz, en fijne zondag!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 14:57

KEITH722 schreef:
mn kookplaat heb ik buiten gebruik gesteld op één klein pitje na en de magnetron gaat veel makkelijker Knipoog smiley bovendien is het poeder, was het pak nog niet opengemaakt en zat dus fabrieksdicht en is het droog genoeg bewaard in een keukenkast, dat verklaart de duurzaamheid (en met bakmeel uit 1998 kon het óók, keek ik zelf ook wel van op, dat is waar)

Geen enkel probleem

Hoewel verspilling geen deugd is, overdrijf je nu toch wel, lijkt me. Ik heb geen groot huishoudelijk talent maar als ik zulke dingen lees dan lijkt me wat verser spul toch beter voor je. Stond er geen houdbaarheidsdatum op?

Thomas, redelijk geconserveerd.
Naar boven

Auteur Bericht
MARENTH030

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:01

Ook ik heb voor jouw gebeden voor kracht om te dragen met zovele vragen in je hoofd .
Rust aan het hart voor als je naar haar toe gaat marenth

Er komt maar één ding in mij op Wat je op aarde binden zal zal in de Hemel ook gebonden zijn .

Even ben je haar kwijt maar eens zul je weer bij elkaar zijn.
Ze mag een vlinder zijn en die hou je niet vast dat is te teer dan breekt het haar vleugels weet dat je haar los mag laten , ook omdat zij gedragen wordt en als ze mag gaan weet je mag huilen bij elkaar schuilen
sterkte meid kan er niet bij maar alvast een gemeende knuffel van mij
Even een arm om je heen weet dat je niet bent alleen.
[/b]
Wens je sterkte toe dat je de goede woorden mag spreken want dat staat in de bijbel wees niet bang welke woorden je zal spreken
Hij gaat met je mee is onder boven naast je tilt je op als het moeilijk word

Gods zegen meid in de strijd om los te laten.

Anita

Bedankt Anita,
Voor je gebed.
En je digitale knuffel en arm om mij heen. Lief van je.
Prachtig verwoord de vergelijking van de vlinder, neem ik mee in mijn hart.

Gr Marenth.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:13

Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 12:03

ROADY558 schreef:
Waarom houden we het niet eenvoudig?

Iets is liefde, of iets is on-liefde

:)

Thomas: Zou het wel zo eenvoudig zijn als we soms willen, Roady? Je kunt iets niet simpel maken door dat te willen. Het is net als met wiskunde. Het is logisch en simpel als je het begrijpt. Maar voor het zover is....

Thomas

Shanita: Ja, voor het zover is.....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:14

ANNA415 schreef:
Oww dat agendapunt heb ik gemist Verraste, verbaasde smiley

jaaa echte vissers, die zee kunnen vissen en wel had je het maar niet moeten missen, zoiets als echte mannen, stoer met hun laarzen in de zee Lachende smiley
met zware shag en wormen en van die griezeligge dingen als aas , die rustig op een boot gaan met windkracht 8, of uren aan de kant kunnen zitten met een hengel zonder wat te zeggen, met zon lamp erbij en onderhand na de sterren kijken Lachende smiley warom die nou vrouwen mee wouden meenemen, echt het was gewoon een valstrik om wat vrouwen van cm te verzuipen. ( er zitten nu eenmaal enge mannen op datingsites, of van ons vis aas hadden willen maken Zieke smiley ) Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:18

BERENDJAN590 schreef:
Dat is toch kort en bondig? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt. Waarom moet je daar nou man voor zijn? Knipoog smiley

omdat een man een mobiel niet schoonmaakt en zijn vingers beetje groot en dik zijn voor een mobiel, ondanks dat z e die dingen voor mannen extra groot maken, blijft het moeilijk voor mannen he.

petra waarvan mijn handen twee keer zo klein zijn als die van mannen, echt reuze handen en reuze voeten hebben mannen vind ik erika. maar ze blijven leuk Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:19

PETRA373 schreef:
jaaa echte vissers, die zee kunnen vissen en wel had je het maar niet moeten missen, zoiets als echte mannen, stoer met hun laarzen in de zee Lachende smiley
met zware shag en wormen en van die griezeligge dingen als aas , die rustig op een boot gaan met windkracht 8, of uren aan de kant kunnen zitten met een hengel zonder wat te zeggen, met zon lamp erbij en onderhand na de sterren kijken Lachende smiley warom die nou vrouwen mee wouden meenemen, echt het was gewoon een valstrik om wat vrouwen van cm te verzuipen. ( er zitten nu eenmaal enge mannen op datingsites, of van ons vis aas hadden willen maken Zieke smiley ) Smiley die vol vragen zit

O wat erg echt Smiley die vol vragen zit

Dat meen je niet toch? Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:21

[quote=FRANKT627]

ha ha struikelt over een woordje......doe ik dat dan Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

maar dankje voor je lieve reactie
Naar boven

Auteur Bericht
MARENTH030

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:21

Misschien ... "ik hou van jou" ... misschien "ga maar, het is goed zo" (maar wat heet goed in deze moeilijke situatie) of misschien alleen maar een lieve lange blik.. die alleen van jullie tweeën is.
Ik wens je alle moed en kracht.

Laatst aangepast door
[Is vrouw] JOL252

Dank je wel Jol voor je reactie.
Het is moeilijk om iemand los te laten, waar je veel van houdt.
Diep in mijn hart weet ik dat zij bespaard wordt voor een lange lijdensweg!!
Wij hebben samen gehuild/gebeden/ gelachen om de mooie momenten, die wij hebben gedeeld. Zij heeft lang met mij meegelopen op mijn pad.
Ik neem deze herinneringen mee.
Gr Marenth
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:28

PETRA373 schreef:
omdat een man een mobiel niet schoonmaakt en zijn vingers beetje groot en dik zijn voor een mobiel, ondanks dat z e die dingen voor mannen extra groot maken, blijft het moeilijk voor mannen he.

petra waarvan mijn handen twee keer zo klein zijn als die van mannen, echt reuze handen en reuze voeten hebben mannen vind ik erika. maar ze blijven leuk Lachende smiley

Moet je kijken wat ik allemaal kan met die reuze handen en voeten. Let wel mijn mobieltje word altijd weer netjes schoon gemaakt. Al alhoewel ik geen smerig werk doe Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
BERENDJAN590
op zondag 27 januari 2013, 15:28
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:29

BERENDJAN590 schreef:
O wat erg echt Smiley die vol vragen zit

Dat meen je niet toch? Huilende smiley, smiley in tranen

jewel, volgens mij een geheim plan tussen die twee, een plan om wat vervelende vrouwen die veel zeuren en plagen op te ruimen van cm, om cm wat op te schonen en wat vrouwen te dumpen

Daarom let op, frank en visser verdenk ik ook al van een tweede geheim plan zo iets als wie wil er met ons samen mee wokken en onderhand gaan er gruwelijke dingen gebeuren, ons in de wok pan gooien of soep van ons maken, dus wees gewaarschuwd vrouwen
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:31

PETRA373 schreef:
jewel, volgens mij een geheim plan tussen die twee, een plan om wat vervelende vrouwen die veel zeuren en plagen op te ruimen van cm, om cm wat op te schonen en wat vrouwen te dumpen

Daarom let op, frank en visser verdenk ik ook al van een tweede geheim plan zo iets als wie wil er met ons samen mee wokken en onderhand gaan er gruwelijke dingen gebeuren, ons in de wok pan gooien of soep van ons maken, dus wees gewaarschuwd vrouwen

Nou ja zeg Smiley die vol vragen zit Ik geloof er niks van met dat wokken Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:35

BERENDJAN590 schreef:
Nou ja zeg Smiley die vol vragen zit Ik geloof er niks van met dat wokken Smiley die vol vragen zit

nou frank en visser gingen laatst samen wokken en visser was helemaal in de wolken, volgens mij over het tweede volgens hun geniale plan. lees maar es terug wat die twee laatst schreven in een of ander topic
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:38

BERENDJAN590 schreef:
Moet je kijken wat ik allemaal kan met die reuze handen en voeten. Let wel mijn mobieltje word altijd weer netjes schoon gemaakt. Al alhoewel ik geen smerig werk doe Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Lachende smiley

toch hebben jullie grote handen en grote voeten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt niets mis mee hoor ideaal om vuilnisbakken mee buiten te zetten enzo van die dingen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:42

PETRA373 schreef:
nou frank en visser gingen laatst samen wokken en visser was helemaal in de wolken, volgens mij over het tweede volgens hun geniale plan. lees maar es terug wat die twee laatst schreven in een of ander topic

Wou net vragen of er een aantal leuk zouden vinden om naar een of ander restaurant te gaan Verraste, verbaasde smiley maar nu durf ik niet meer Smiley met dichtgeplakte mond Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:44

PETRA373 schreef:

Zou je zachtjesaan je lidmaatschap nog niet eens opzeggen? Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zondag 27 januari 2013, 15:46

PETRA373 schreef:
toch hebben jullie grote handen en grote voeten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt niets mis mee hoor ideaal om vuilnisbakken mee buiten te zetten enzo van die dingen Knipoog smiley
Verraste, verbaasde smiley. O dat kan zeker maar ook hele andere dingen Verlegen lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5128 5129 5130 5131 5132 5133 5134 ... 6194 Volgende
Pagina 5131 van 6194