| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:43
|
|
|
|
[quote=PETRA373]ik help jullie alleen maar [/quote
Lief van je, maar uhh, in deze heb ik geen hulp nodiQ
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:45
|
|
|
|
[quote=MAMALOE463]
na ja sorry zeg wel niks meer, maar las het en dacht jij wil date met bloemen en berend neemt bloemen mee en geen witte sokken dus....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:51
|
|
|
|
[quote=PETRA373]H
Ja lijkt zo makkelijk te gaan hè Petra, maar was het maar zo makkelijk dat het alleen om een bosje bloemen ging , die bloemetjes kan ik zelf wel halen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:52
|
|
|
|
[quote=PETRA373]H
Ja lijkt zo makkelijk te gaan hè Petra, maar was het maar zo makkelijk dat het alleen om een bosje bloemen ging , die bloemetjes kan ik zelf wel halen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:52
|
|
|
|
[quote=PETRA373]H
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 21:02
|
|
|
|
Ik kan de reden niet aangeven misschien over twee jaar of zo als ik me aanmeld maar dat zal wel niet. Ik weet wel dat ik a s zondag de evangelische kerk te mogen bezoeken.
En och het licht niet aan de kerk verlating maar aan mensen, die het niet eens zijn met de manier van denken en als de voorganger iets zegt dat niet goed is voor hun oren shoppen naar de volgende kerk.
Ik ga wel shoppen maar hoop dat ik zelf bij de gemeente blijf waar ik ben, Nergens zal je krijgen waar van je een perfecte kerk denkt te zullen vinden .
En ja de mens is op zoek naar echtheid en die begint bij het woord , En de muren doen er niet toe als het jouw maar veranderd naar Gods beeld dat is wat HIJ van ons verlangt toch??
En Zijn genade is mij genoeg maar er staat ook laat ons onze onderlinge bijeenkomst niet nalaten dus kerk is belangrijk om te wonen onder christenen die het goede willen doen maar niet kunnen schrijft het woord Gij zult niet oordelen en verzoening is al wat de HEER van ons verlangt
Maar kan me ook indenken dat mensen denken oke kerk niet meer nodig als genade alleen al goed is kan ik toch doen wat ik zelf wil . De Heer is toch met mij nou dat dus mooi niet het woord schrijft dat de kerk welke ook van vorm we nodig hebben om een sterk fundament onder onze voeten te krijgen door het woord En samen één te zijn in Jezus naam .
Daarom ving ik opwekking zo mooi om te gaan allerlei christenen samen in de naam van Jezus geen kerk is beter en niemand hoeft weg te lopen gevoel als dat Jezus zo kan komen op die dag want zo wil HIJ het zien dat iedereen weet wie Jezus is daar hebben we geen muren voor nodig van welke vorm ook en als ze leeglopen is dat om denk ik de bovenstaande reden niet wat de mensen verwachten dat ze zullen krijgen ja alle mooie nieuwe testamenten die worden verteld alleen maar genade maar och er word ook van zonde gesproken , en ik zelf ja heb ook getwijfeld toen ik over ging maar weet dat God in mij woont en de boze wil verscheuring van kerk en mens in de kerk brengt ook verwarring in je gedachten zodat je weer verder gaat zoeken
En omdat tegen te gaan blijf ik waar ik ben wat er ook gebeurd De boze zal niet winnen want de HEER heeft overwonnen . Dit is wat ik denk over verlating van de kerk niet eens gaan elders zoeken niet goed genoeg maar dan luisteren we niet meer naar God maar ons verkeerde denken dat ons verder brengt op plaatsen waar we steeds verder zoeken van kerk naar kerk deur naar deur .
Ik hoop dat iedereen de sleutel heeft van de deur naar Jezus dan is het goed daar kan je mee binnen komen En die blijf ik zoeken
anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 21:03
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | doe nou nie zo moeilijk ga gewoon DATEN  |
Warom zou ik gaan date met een man die me leuk lijkt als hij in zijn omgeving wil blijven wonen en ik wil ook in mijn omgeving blijven wonen? nee petra doet es verstandig en volwassen .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 21:10
|
|
|
|
Dat ik mezelf flink heb verwend met leuke kleren , en l kleuren die ik nooit zou dragen maar was zo mooi .
Ja ja ga gekleurd door het leven straks .
de vlinder in wording
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 21:31
|
|
|
|
[quote=MAMALOE463]
als om de bloemen ging was het gauw klaar maar zo werkt het niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 21:35
|
|
|
|
Maandag 29 Januari, Genesis 47: 27 – 28:22; Zegenen met kruis.
Als Jozef zijn twee zoons laat knielen voor hun oude grootvader en er daarbij goed op let dat de oudste Manasse onder de rechterhand van opa knielt – opa ziet namelijk niet veel meer – en de jongste Efraïm onder de linkerhand, dan kruist Jakob ineens zijn zegenende handen en legt zijn rechterhand op de jongste. Een moment waarop Jozef meteen ingrijpt en probeert de handen van zijn vader bij te sturen. ‘Vader, je bent in de war’, zegt hij. Maar Jakob is niet in de war. ‘Ik weet het...’, zegt hij. Wat weet Jakob dan? Jakob weet dat dat God vrij zijn weg gaat en zijn hand zegenend op je legt, waar je het absoluut niet verwacht en nog minder verdiend hebt. Daar is Jakobs leven vol van geweest. Van momenten van verrassende zegen van God. En nu aan het eind van zijn leven wil ook hij alleen nog zegenen zoals God zegent. Namelijk kruiselings. Door Gods zegen loopt altijd ergens het kruis van Christus. Zo geeft Jakob de zegen van Abraham door aan de komende generatie. Het betekent dat Gods zegen alleen in een weg van genadige verkiezing ontvangen en begrepen wordt. Dat is geen zaak van verwarring, maar juist van aanbidding.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 21:42
|
|
|
|
vandaag weer te veel op de pc tussendoor gezeten ik ga deze week es ont cm en en es nadenken, soms doe ik dat wel es nadenken, proberende volwassen te zijn etc....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 21:50
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | Warom zou ik gaan date met een man die me leuk lijkt als hij in zijn omgeving wil blijven wonen en ik wil ook in mijn omgeving blijven wonen? nee petra doet es verstandig en volwassen . |
Hoe zeggen ze dat ook alweer?
Over water en wijn enzo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 21:51
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Hoe zeggen ze dat ook alweer?
Over water en wijn enzo  |
ik zeg altijd belang kinderen gaan voor. ach wat doe ik ook op een datingsite
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 21:52
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | vandaag weer te veel op de pc tussendoor gezeten ik ga deze week es ont cm en en es nadenken, soms doe ik dat wel es nadenken, proberende volwassen te zijn etc....  |
Ben je alleen maar volwassen als je nadenkt
Dan word ik dus nooit volwassen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 21:54
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ik zeg altijd belang kinderen gaan voor. ach wat doe ik ook op een datingsite  |
Zo vind ik ut ook Petra, Mijn kinderen en hun belang gaat voor alles!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 21:54
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | en we gaan offtopic, ik ga zo maar es eten maken weer, afwas, kijken of ik me wasmachine aan de gang kan krijgen |
Moet je je wasmachine aanlopen dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 21:55
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Moet je je wasmachine aanlopen dan  |
nee het ding moet afpompen, wat hij niet doet steeds en zit niks in de afvoer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 21:59
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Ben je alleen maar volwassen als je nadenkt
Dan word ik dus nooit volwassen  |
ben bang dat er weinig mensen zijn die dan volwassen zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 22:07
|
|
|
|
Leuk tafeltje in elkaar gezet. Alleen ik mis nog een stuk, al zoekend kom ik erachter de andere helft staat nog ergens anders.........6km verder op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 22:08
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Zo vind ik ut ook Petra, Mijn kinderen en hun belang gaat voor alles! |
klopt ,dus wat moet je met mannen daten als ze heel ver weg wonen, vind so wie so een datingsite maar moeilijk gedoe, ha ha, beter kom je iemand effe in het echt tegen, in je omgeving, opgelost
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 22:11
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Leuk tafeltje in elkaar gezet. Alleen ik mis nog een stuk, al zoekend kom ik erachter de andere helft staat nog ergens anders.........6km verder op  |
Sja , zoiets had ik vorige week ......... zoeken naar mn telefoon , nergens te vinden . Wat bleek , ik was aan het bellen met iemand en had dat ding gewoon aan mn oor .
Gelukkig had ik em gauw gevonden .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 22:12
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | klopt ,dus wat moet je met mannen daten als ze heel ver weg wonen, vind so wie so een datingsite maar moeilijk gedoe, ha ha, beter kom je iemand effe in het echt tegen, in je omgeving, opgelost  |
ging het maar zo makelijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 22:14
|
|
|
|
|
Geen zon , geen regen , geen sneeuw , geen ijzel maar wel storm .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 22:17
|
|
|
|
|
En.......zijn we net van de vorst af, kom er een nieuwe!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 22:32
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | En.......zijn we net van de vorst af, kom er een nieuwe! |
De vorst houdt aan...euhhhh, dat wil zeggen: de vorst gaat vreemd...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 22:37
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | of het schatje van de week, helaas snap ik na lang toch al op cm lid zijn geweest nog steeds niet hoe je een topic moet maken, maar das niet erg anders krijg je ook nog zulk soort topics van mij ha ha oh en berend en ik kunnen ons eigen topic maken, we komen elkaar toch iedere keer tegen  |
...je kan ook privé chatten met BJ. Dan hoeven wij jullie klef gedoe niet te lezen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 22:41
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ik zeg altijd belang kinderen gaan voor. ach wat doe ik ook op een datingsite  |
Gewoon aan cm doorgeven dat je je abbo perdirect stop wil zetten  En een advertentie in de plaatselijke bouwkrant zetten
Laatst aangepast door
|
ROOS575
|
op maandag 28 januari 2013, 22:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 22:42
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Leuk tafeltje in elkaar gezet. Alleen ik mis nog een stuk, al zoekend kom ik erachter de andere helft staat nog ergens anders.........6km verder op  |
...als jij wat in elkaar zet is er altijd wat aan de hand. Je bed was plots 20 cm groter dan je matrasdinges en het zou me niet verwonderen indien de poten van je tafeltje ook allemaal een verschillende lengte hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 22:47
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Gewoon aan cm doorgeven dat je je abbo perdirect stop wil zetten  En een advertentie in de plaatselijke bouwkrant zetten  |
zou dat sneller gaan en beter ?
|
|
| Naar boven |
|
|