| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:01
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Moet zo naar de smoelensmit  |
Haar van de tanden laten scheren erika
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Sja , zoiets had ik vorige week ......... zoeken naar mn telefoon , nergens te vinden . Wat bleek , ik was aan het bellen met iemand en had dat ding gewoon aan mn oor .
Gelukkig had ik em gauw gevonden .  |
Kijk dat noemt men dus gewoon dom Moet je weer man voor zijn hoor voor zoiets
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| HENDUK927 schreef: | Haar van de tanden laten scheren erika  |
vind jou nie lief nie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:02
|
|
|
|
Alle mensen je zou uit je jas waaien wat een woei buiten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:05
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Kijk dat noemt men dus gewoon dom Moet je weer man voor zijn hoor voor zoiets  |
Nee hoor vrouwen zijn de tel ook vaak kwijt Maar die bellen dan hun eigen nummer En wachten tot dat ze het antwoord apperaat in kunnen spreken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:07
|
|
|
|
Ik ben zelf ook evangelische, sinds 4 jaar. Zit in een fijne gemeente! Als je net weduwe wordt waar je samen gekerkt heb en als je ziet hoe ik ben opgevangen! Geweldig, zelf nu na bijna 2 jaar, ze zijn er voor mij! Tuurlijk je heb altijd extreme personen erbij, ik ben ze ook tegen gekomen! En deze mensen heb je overal, in welke gemeente je ook bent.
Ik zelf wil niet weg bij deze evangelische gemeente. Mijn zelf ervaring, ik kom zelf van ouds uit pkn. Hier voel ik meer warmte, genegenheid, respect voor elkaar. Omzien naar elkaar!
In welke kerk je ook gaat, overal vindt je wat, nergens is perfect!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op dinsdag 29 januari 2013, 10:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:07
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | vind jou nie lief nie  |
Nee dat vermoeden had ik al maar ja had nu eenmaal op ok gedrukt en dan staat het er al
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:09
|
|
|
|
Wat lees ik een blij topic
Misschien worden jullie hier blij van De wereld lacht mij weer toe al gaat alles mis :kerstmis sintermis wat een missers toch Ik ga vanaf nu de zegeningen tellen en de missers laat ik achter bij het Kruis of in zee lekker zout is net zoutzuur weg er mee
Vandaag ben ik blij knalroze shirt aan lekker vrolijk doen al ben ik het niet helemaal maar weet dat het komt omdat ik mezelf kan veranderen in die vrolijke vrouw die ik wil zijn wat een ander ook denkt lap het aan mijn laars Ik ga voor goud weet dat God van me houd voor Hem kleed ik me fijn om dat ik een Kind van Hem mag zijn Dan ga ik niet somber ten onder maar leef ik in de vrijheid die HIJ mij geeft Blij te zijn in alle omstandigheden ja JIPPIE ik kan het door de kracht van HEM omdat ik me in mijn zwakheid aan Hem heb gegeven
Dat maakt me blij dat God me geeft de zon in mijn hart zo kan ik maken elke dat een nieuwe start.
Grappig zeg op dit moment nu ik schrijf begint de zon ook buiten te schijnen tijd om er uit te gaan nieuw leven ontdekken de wereld tegemoet genieten van nieuwe knoppen voor jaar in de bol en veel lol
Ja ik ben blij .
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:15
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | De vorst houdt aan...euhhhh, dat wil zeggen: de vorst gaat vreemd...  | Zal maxi blij van worden als de vorst vreemd gaat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:19
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Ik ben zelf ook evangelische, sinds 4 jaar. Zit in een fijne gemeente! Als je net weduwe wordt waar je samen gekerkt heb en als je ziet hoe ik ben opgevangen! Geweldig, zelf nu na bijna 2 jaar, ze zijn er voor mij! Tuurlijk je heb altijd extreme personen erbij, ik ben ze ook tegen gekomen! En deze mensen heb je overal, in welke gemeente je ook bent.
Ik zelf wil niet weg bij deze evangelische gemeente. Mijn zelf ervaring, ik kom zelf van ouds uit pkn. Hier voel ik meer warmte, genegenheid, respect voor elkaar. Omzien naar elkaar! |
Amen wees gezegend meid.
Heb bijna de zelfde ervaring maar door lijden en last moet ik nog leren accepteren dat er zulke lieve mensen ( leer nu ontdekken wat liefde is en die is geweldig ) zijn ik weet me geen raad hoe ik dat mag aannemen en niet zelf meer hoef te knokken om te leven en alles zelf moet doen en zeker niet meer mag doen want dan ben afgerekend bij God Nu ik Heb God als een beter God leren kennen dan in de pkn Hij wordt voor mij steeds groter ook door mensen hier op c m wat een warm bad nu nog er inspringen me laten verwennen door al die heerlijke mensen die me inzepen met de mooie kant van hoe de HEER het heeft bedoelt samen één in Jezus naam ja daar wil ik in groeien en verder gaan.
Groet Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:19
|
|
|
|
Nu weet ik niet of het bij de slechtste moment of juist bij de goede moment kan schrijven...........
In ieder geval ik heb geen zin vandaag.................om op te staan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:21
|
|
|
|
| ALTJE848 schreef: | Amen wees gezegend meid.
Heb bijna de zelfde ervaring maar door lijden en last moet ik nog leren accepteren dat er zulke lieve mensen ( leer nu ontdekken wat liefde is en die is geweldig ) zijn ik weet me geen raad hoe ik dat mag aannemen en niet zelf meer hoef te knokken om te leven en alles zelf moet doen en zeker niet meer mag doen want dan ben afgerekend bij God Nu ik Heb God als een beter God leren kennen dan in de pkn Hij wordt voor mij steeds groter ook door mensen hier op c m wat een warm bad nu nog er inspringen me laten verwennen door al die heerlijke mensen die me inzepen met de mooie kant van hoe de HEER het heeft bedoelt samen één in Jezus naam ja daar wil ik in groeien en verder gaan.
Groet Anita |
Je zal groeien en bloeien als een woestijn roos.........! Een knuffffff van mij!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:24
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...als jij wat in elkaar zet is er altijd wat aan de hand. Je bed was plots 20 cm groter dan je matrasdinges en het zou me niet verwonderen indien de poten van je tafeltje ook allemaal een verschillende lengte hebben  |
Ja dat zie je goed, frank! Daarom ben ik ook op zoek naar handige man............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:28
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Sja , zoiets had ik vorige week ......... zoeken naar mn telefoon , nergens te vinden . Wat bleek , ik was aan het bellen met iemand en had dat ding gewoon aan mn oor .
Gelukkig had ik em gauw gevonden .  |
Dan heb je wel erg grote oren..............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:31
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | Zucht ik heb nog 5 jaar  |
Wees blij erom..................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:34
|
|
|
|
Wat mooi geschreven zo uit je hart, ja verweven door geloof en hoop en smart. Geweldig ik lees jou, wat een bijzonder mens, Met in zijn hart één wens. En ja sommigen moeten grenzen over, (IK) stappen nemen in geloof. En dan maar stille hopen dat alles wat achter hen ligt dooft. Nee nee de Heer zal de vlaspit nooit doven Ik durf vanaf nu te geloven sta op en ga er voor, want ik weet HIJ is nabij de gebrokenen van hart dat is gedeelde smart. Dan gaat de vlam weer branden van verlangen en word mijn angst door geluk en liefde vervangen . Ja ik geniet wat niemand nog ziet , maar op een dag zal ik delen in vreugde en pijn , dan zal het dragen zoals nu een stuk dragelijker zijn
Dankjewel en alle anderen die er voor mij zijn in deze tijd , van een leven vol strijd Ja Ik ga luisteren wat de HEER me zegt door mooie mensen en stop dit gevecht.
Groet Anita
Laatst aangepast door
|
ALTJE848
|
op dinsdag 29 januari 2013, 10:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZOEKER064
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:51
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Zoeker,
Je zit in een evangelische gemeente. Dan komt er iemand die daar slechte ervaringen mee heeft. Vervolgens geef je aan dat je daar als lid van een evangelische gemeente moeite mee hebt. Dat kan ik wel aanvoelen maar is het wel terecht? Het is toch geen kritiek op jou? Thomas, het is een Blijde boodschap, geen dreiging. |
Hoi Thomas. mooie bijdrage! Dank je wel.
Dank je wel ook voor de spiegel die je voor houdt. Ja, je zou bijna denken dat ik me aangevallen voel en het als persoonlijke kritiek opvat. Mijn eerste reactie; Daar ben ik me niet van bewust. Dus dat doe ik niet.
Maar als ik nu wat verder door prik denk ik wel dat je gelijk hebt. Het voelt ergens alsof iemand iets zegt over mijn vader. Dat hij zijn fouten had. Blijf af! Over iemand waar ik van houd. Ja, dat voelt inderdaad bedreigend. Alsof ik op moet komen voor iemand waarvan ik houd. En voor de duidelijkheid, het gaat mij om specifiek de evangelische kerk, ik reageer net zo als ik het idee heb dat "ze" aan de GKV komen. Is dat ongepaste zorg?
Associaties komen op met mijn echtscheidingen, hoe een wereld van onbegrip in de tijd kan groeien, en hoe je als partners elkaar kunt kwetsen. Dat is wat me trof in de opening. Ik zie een parallel tusen kerkverlating en echtscheiding. Dus ik lees ergens achter dit topic redenen voor echtscheiding en dan denk ik, ja, vraag 100 vrouwen die hun man hebben verlaten waarom ze dat hebben gedaan. Gevolg? Adviseer iedere vrouw nooit meer iets met een man beginnen, kijk eens wat mannen doen! Ergens zit er een allergie voor deze onredelijkheid.
Ik begriijp dat Shanita negatieve ervaringen heeft met die "goede vriend" van me. En ik zie haar pijn. En daar wil ik daar met liefde erkenning aan geven. Mag ze daarin onredelijk zijn en emotioneel? Liever niet, maar als het nodig is. Mijn vraag is of daar een grens aan zit. Volgens mij wel en ik heb het gevoel dat ze daar overheen gaat.
Ik merk dat ik hier wat van kan leren, daarom wil ik graag meedoen met bespreekbaar maken. Alleen liggen de zaken zo gevoelig dat het misschien gewoon niet mogelijk is om hier echt met elkaar over te spreken. Ik dacht dat ik de afstand daarin wel kon bewaren. Maar je hebt gelijk, het raakt me erg diep. Het voelt inderdaad als kritiek op mezelf.
Het gaat mij niet om gelijk hebben of krijgen, het gaat me om begrijpen wat hier speelt. Ik zie dat ik onbewust inderdaad de verdediging in ben geschoten. Dat was niet mijn bedoeling. Ik dacht dat ik wel neutraal iets kon betekenen. Wat een vergissing. I'll let go. Ik zie nu waar bij mij de pijn zit.
Dank je Thomas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:51
|
|
|
|
Als er een vrouw uit mijn buurt komt en ik mee kan rijden dan ga ik eens de stap wagen nieuwe mensen te leren kennen . Ik zie anders niet de mogelijkheid de kosten voor de trein zijn al snel ongeveer 40 euro word voor mij dan veeeeeeeeel te duur .
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:56
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=MvlgG9Uqa6g&feature=endscreen
weet niet of dit goed gaat een lied van:Selah:selah I look to you Wonderful merciful savior
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 10:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...je kan ook privé chatten met BJ. Dan hoeven wij jullie klef gedoe niet te lezen... |
Zooo kan je daar niet tegen dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 11:12
|
|
|
|
Stukje quote uit Petra haar stukje: | Quote: | | maar heb nu een fijne kerk, mensen zijn betrokken en ooit gaf iedereen me zelfs geld, toen ze hoorden ik met 7 kids en een uitkering leefde. terwijl ik zei, ik heb het niet nodig, red het hoor, koop er dan maar een leuk cadootje van voor je zelf zeiden ze, heb je verdiend, god houd van je, je mag zelf ook van je zelf houden. ik ging na huis met overal geld, in me tas en in me handen gepropt........ gewoon van allerlei mensen spontaan gegeven met een lieve knuffel doordat ze zo ontroerd waren door een getuigenis van 1 van me kinderen, dat god ons altijd voorziet. De voorganger zei,zoiets als 1 van onze leden het moeilijk heeft laten we elkaar helpen, en toen tegen iemand wat zit er nog in de kas voor de armen onder ons? dus ik zei hadden he, nu gaat het goed.Ik heb geen geld nodig, toch voelde velen zich geroepen om me geldt te geven. met de mededeling heb je het effe financieel goed, koop er wat leuks van.geef hier maar mee aan , dat ze niet overal hetzelfde zijn. Heb lang daarna ook mensen moeten zien t e overtuigen , ik red het , gaat nu goed dus nee, je hoeft me adres niet te weten om me boodschappen te bezorgen en nee, ik wil niet na je kapperszaak om me kinderen gratis te laten knippen. wat ben ik effe gezegend met zulke lieve cristenen om me heen Lachende smiley |
Hai Petra,
Ja, zo zie je maar weer; het zijn natuurlijk lang niet alle 'vrije groepen'.
Gelukkig maar.
Ik zelf heb zoveel nare ervaringen opgelopen ik kan er niet over praten nu.
Te moeilijk. /vandaar dingen overgenomen uit 'ooit evangelisch'.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 11:33
|
|
|
|
@ Zoeker,
Mijn grootste motivatie is dat pas gelovigen en/of twijfelaars dit lezen, en daarom op hun hoede zullen blijven en zich niet zullen laten manipuleren en intimideren, als ze met zulke groepen in aanraking komen. Omdat ze er al dingen over hebben gelezen 'een gewaarschuwd mens telt voor 2'.
En ja, er zitten ook goede tussen, zoals ik al zei, bijvoorbeeld en dat weet ik uit ervaring, de vrije baptisten in onder meer Heerenveen en Drachten.
Verder is mijn motivatie om dit neer te zetten; een stukje verwerking, erkenning, die ik dat van Roos kreeg bijvoorbeeld, van ze laten je vallen als een baksteen, ja, precies, denk ik dan.
En, de Waarheid...kijk dat de wereld liegt, bedriegt, en dingen in de doofpot stopt, ja, dat weet je, alhoewel dat dus ook niet láng altijd het geval is hoor. Heel veel mensen die niet geloven zijn juist hele goede gasten!!!
Maar ja, dat gemeentes, die proclameren Gods huis te zijn, zoveel mensen zoveel hebben beschadigt en nog doen, in de naam van God, ja, dat gaat mij te ver, en vind ik een belediging naar God toe. Ze noemen zich namelijk wel Gods huis.
En ja, dat, 'niets zeggen hoor, dat gaat ten koste van 'het getuigenis', ja, dat heb ik zo vaak gehoord. Ja, de buitenkant moet goed lijken zodat het nieuwkomers aantrekt, en ja die komen er wel een keer achter, maar ja dan zijn ze al binnen, ja die indruk kreeg ik en dat werd ook gezegd zo.
Ik vind dat deze mistanden naar de openheid moeten worden gebracht, en niet verstoppen in de doofpot, omdat een voorganger denkt waarvan moet ik nu me hypotheek en mijn vakanties van betalen, o, ik kan dingen vertellen, daar lusten de honden geen brood van zoals Zoeker pas zei, en ja die ruimte heb ik, ik kan GG mailen en dat ga ik zeker doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 11:36
|
|
|
|
Zoeker: Mijn vraag is of daar een grens aan zit. Volgens mij wel en ik heb het gevoel dat ze daar overheen gaat.
Mag ze daarin onredelijk zijn en emotioneel? Liever niet, maar als het nodig is. Mijn vraag is of daar een grens aan zit. Volgens mij wel en ik heb het gevoel dat ze daar overheen gaat.
Shanita130: Voor mensen die zich goed voelen in hun evangelische gemeente ben ik onredelijk; alhoewel, als je goed nadenkt, kan je wel raden dat ik die gemeente(n) dan dus niet bedoel.
Voor mensen die ook zo zijn beschadigt als ik ben ik juist reëel, die herkennen....en voelen zich daardoor erkent. Alhoewel velen zo zijn gemanipuleerd, die durven hun mond niet open te doen. Begrijpelijk ook.
Aan de waarheid tentoonstellen zit nooit een grens....
'Doet niet mee aan de werken der duisternis, ontmaskerd ze veeleer...deze tekst kwam ineens bij me op....'.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 29 januari 2013, 11:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 11:40
|
|
|
|
| ALTJE848 schreef: | Ik lees en er komt ineens een heel oud lied in mij op
DE WARE KERK DES HEEREN Gezang 303 las ik op you tube
En welke kerk je gaat als je de kerk verlaat stap dan maar de kerk van de Heer binnen , en blijf in Hem zoals HIJ in jouw is .
Anita |
Mooi, heel mooi!!!
Dank je!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 11:41
|
|
|
|
| ALTJE848 schreef: | Ik lees en er komt ineens een heel oud lied in mij op
DE WARE KERK DES HEEREN Gezang 303 las ik op you tube
En welke kerk je gaat als je de kerk verlaat stap dan maar de kerk van de Heer binnen , en blijf in Hem zoals HIJ in jouw is .
Anita |
Mooi, heel mooi!!!
Dank je!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 11:54
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Stukje quote uit Petra haar stukje:
Hai Petra,
Ja, zo zie je maar weer; het zijn natuurlijk lang niet alle 'vrije groepen'.
Gelukkig maar.
Ik zelf heb zoveel nare ervaringen opgelopen ik kan er niet over praten nu.
Te moeilijk. /vandaar dingen overgenomen uit 'ooit evangelisch'. |
gewoon effe lieve knuffel voor je
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 11:55
|
|
|
|
En nu...werken
Ik wens iedereen een fijne dag.
Sorry voor deze smiley's....ja, zo voel ik me, ja als ik eenmaal bezig ben niet meer hoor....
Iig, fijne Dag voor zover mogelijk, en misschien tot vanavond, anders morgen, of deze week! Heb het namelijk héél druk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 11:56
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | gewoon effe lieve knuffel voor je  |
Thank you, you too, big hug!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 12:05
|
|
|
|
| ZOEKER064 schreef: | Ok, dus wat wil je nu bespreekbaar maken? en met wie wil je daar over spreken? Ik weet niet hoe dat voor anderen is, maar ik probeer echt te begrijpen wat je nu wilt en van andere forumleden verwacht.
Bespreekbaar maken betekend voor mij dat verschillende visies worden gedeeld met het doel om elkaar beter te begrijpen. Volgens mij zit er al heel wat waardevols in wat er tot nu toe door deze en gene is gezegd.
Wat verwacht je nu van iemand die in een evangelische gemeente zit? Wat verwacht je van mij? |
Zoeker, je zit een quote van Willemijn te herhalen op dinsdag 29 januari 2013, 09:10 nml: SHANITA130 schreef: Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 14:02 Ik geef wel ff antwoord: het gaat hier om ervaringen met wat individuele evangelische forum leden wat desastreus was. Omdat er verschrikkelijke dingen werden gezegd. Dus jij kan er wel zo mild over doen omdat je lid bent van zo'n genootschap maar mijn ervaringen hier zijn niet zo mild.....Het lijkt nu net of je het niet bespreekbaar wilt maken.....
Shanita130: duidelijker kan Willemijn het niet maken. en ik ook niet.
Hier quote Shanita dus een stukje van Willemijn haar stuk, en wel de laatste alinea ervan....
Er staat ook: Shanita130: duidelijker kan Willemijn het niet maken. en ik ook niet.
Beetje opletten he? ---- En ik verwacht niets van jou. Van mij mag jij vertellen waarom de gemeente waar je nu in zit zo tof is ofzo.
Ik ben niet zo rigide dat ik nu denk dat álle gemeentes zo zijn....maar ééntje die zo is is er echt een teveel; het gaat namelijk wél om Gods koninkrijk.
Ik heb er veel negativiteit ervaren, vele anderen ook die ik ken, En ik ben blij dat oa Otto de Bruine ea, een boek over 'ooit evangelisch' hebben geschreven en een onderzoek, waar ik me in 99% van de uitspraken in kan vinden. Boek moet ik nog lezen en ik verwacht zo het onderzoek lezende dat ik me in dat boek kan vinden.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 29 januari 2013, 12:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 12:36
|
|
|
|
gereformeerde wereld leren de verbonds leer waar de kinder doop word uit verleent. bij evangelische gemeente en batisten volwassen doop.
waar staat het in Gods woord en hoe zou het moeten wezen?
is er ook iets tussen in. is er een nieuw verbond en volwassen doop?
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |