| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 17:25
|
|
|
|
Hypocrisie ten top. Moet je es kijken als iemand per ongeluk tegen hun nieuwe wagen aanbotst, hoe ze kijken en hoe snel ze dingen geregeld willen zien hebben....maar tegen anderen zeggen ze meteen vergeeeeeeeeeeeven, en God komt de wraak toe, en dat zijn dan dingen nog honderdduizend keren zo erg dan een deuk in je wagen....
Even voor de duidelijkheid ik heb nog nooit tegen iemand ze wagen aangebotst, was een voorbeeld.
Als die idioten niet zaten te zeiken van God komt de wraak toe, dat zat de dader nu in de bak, net als ze vader, en dan had anderen heel veel leed kunnen hebben worden bespaard. Nu is het dus verjaard...
Veranderd; ingekort.
Dit is geen reactie maar een op zichzelf staande post over het onderwerp vergeven.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 31 januari 2013, 18:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 17:27
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | GFT-bak??? |
meer een verhuisdoos denk ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 17:27
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | Ook al griep mamaloe sterkte, het is wel fijn weer om onder een deken te liggen. |
Nee ik ben net opgekrabbeld gelukkig maar ik weet hoe vervelend deze griep is vandaar een hart onder de riem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 17:32
|
|
|
|
|
Heeft dit ...nu voldoening gegeven Mariska????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 17:34
|
|
|
|
Sprak vandaag iemand die toen bij het Rode Kruis werkte. Hij vertelde dat hij nog goed wist dat hij een jong stel met een oude vrouw opz zolder in huis aantrof. De oude vrouw wilde absoluut niet mee terwijl de dreiging steeds groter werd. Wat bleek... haar man was de week ervoor begraven en er lagen beneden pantoffels van hem waar een behoorlijke emotionele waarde aan zat. Wat gebeurde? 2 stoere kerels doken in het water in het huis, en vonden ze ook nog. Oma blij en wilde toen wel mee evacueren!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 17:38
|
|
|
|
ik geloof dat ik ook ziek word ben al een paar dagen niet echt fit merk nu ok dat ik kriebel in de keel heb en dat ik verkouden word griep virus is toch niet besmettelijk via internet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 17:43
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Er is ook nog zoiets als "genoegdoening", zie de wetboeken in het OT. Oh jawel ik weet dat Jezus die prijs heeft betaald etc. etc. maar lijkt mij nog steeds ook prima in het nu van toepassing. Maatschappelijk gezien ook een must voor het rechtsgevoel, als een crimineel vast komt te zitten. Of wanneer iemand die, ook al is het onopzettelijk jouw auto aan barrels rijdt dit in goed overleg ziet te regelen, puur uit herstel van de schade. We leren onze kids toch ook als ze de ander uitschelden of een schop verkopen wat hier niet klopt en wat ze tot hun beschikking hebben om het goed te maken/eventueel relatie herstellen?
En uiteindelijk, als genoegdoening ook aan de orde is gekomen, wel of niet ingewilligd, kun je misschien (nog beter) loslaten. |
Ik lees het later nog even goed door
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 31 januari 2013, 18:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 17:44
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | ik geloof dat ik ook ziek word ben al een paar dagen niet echt fit merk nu ok dat ik kriebel in de keel heb en dat ik verkouden word griep virus is toch niet besmettelijk via internet?  |
Je weet tegenwoordig maar nooit Maar ja als het je troost het gaat door het hele land heen.... Ik ben er nog van verschoond gebleven en hoop dat zo te houden hoor...
Eh on topic wat zijn we van plan te doen vandaag? Nou we weet ik niet maar ik ga vanavond weer lekker zingen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 17:46
|
|
|
|
Ik heb het gevoel dat ze voor zichzelf' de zaakjes wel op een rij hebben; alleen de slachtoffers van echte gewelddelicten moeten meteen vergeeeeeven, en zeker geen aangifte doen, want dan komt ineens God de wraak toe...ik dacht dat we de overheden moeten gehoorzamen? Staat dát niet in de bijbel??? Als je de schuld op het slachtoffer legt, zo van jij zit nu in de problemen omdat jij niet vergeeeeeft, dus jij bent schuldig hoeven we/ze je ook niet te helpen, snap je?
Waar denk je anders dat het woordje 'schijnheilig' vandaan komt?
Zo, en zometeen soap en het kleine huis.... 
Dit is een op zich staande posting dus geen reactie op iemand!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 31 januari 2013, 18:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 17:47
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | ik geloof dat ik ook ziek word ben al een paar dagen niet echt fit merk nu ok dat ik kriebel in de keel heb en dat ik verkouden word griep virus is toch niet besmettelijk via internet?  |
wel met al die mensen die in de bus stappen en hoesten enzo, maar heb 8 kinderen en wij steken elkaar allemaal aan, van de 9 met mij erbij zijn er 4 ziek, eentje heel flink, 3 gewoon, en de anderen hebben gewoon meer weerstand , 1 tje had effe 1 dagje beetje aan zijn keel en verder niks, dus ga er nou gewoon van uit jij bij de goeie hoort met goede weerstand, als je de griep echt krijg, heb je geen kriebel in de keel, maar brand je keel lijkt het wel. ha ha en ik ben van plan om een weekniet meer opje te reageren, kijken of dat lukt ha ha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Een "off-day" hebben  |
Ow das nie goe he... Sterkte ermee!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Nah gisteren was het lekker rustig weer hier, maar vandaag jetz geh lose weer lekker zeer harde wind..... misschien vandaag lekker jutten  |
en? nog wat gevangen?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 17:48
|
|
|
|
Sterkte meid!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 17:48
|
|
|
|
Sterkte lieve meid!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 17:49
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Drie uur lang...een dreumes van 17 maanden rond me... Die ook wil soppen...stoffen....dweilen en stofzuigen....
Continu dat heerlijke hoge stemmetje...wat roept...""IENKE""!!!!
Veel kan ik soms niet maken van het taaltje, maar dat geeft niet.... De morgen is omgevlogen...en ik heb genoten... DAAR...word ik nou blij van.... |
Leuk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 17:51
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | wel met al die mensen die in de bus stappen en hoesten enzo, maar heb 8 kinderen en wij steken elkaar allemaal aan, van de 9 met mij erbij zijn er 4 ziek, eentje heel flink, 3 gewoon, en de anderen hebben gewoon meer weerstand , 1 tje had effe 1 dagje beetje aan zijn keel en verder niks, dus ga er nou gewoon van uit jij bij de goeie hoort met goede weerstand, als je de griep echt krijg, heb je geen kriebel in de keel, maar brand je keel lijkt het wel. ha ha en ik ben van plan om een weekniet meer opje te reageren, kijken of dat lukt ha ha  |
nou het brand in mijn keel en vergeet die week niet reageren ziek eerst maar eens uit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 17:52
|
|
|
|
Love came down
http://www.youtube.com/watch?v=ifeJRC5lvhs
Anita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Voor mezelf opgekomen: als me ene ex(die ander woont veels te ver), me niet komt helpen, ja, dan gaan ik daar ook geen film kijken.
Het is namelijk géven en némen 
En hij kan beter maar een beetje opschieten met tijd vrijmaken anders hoeft het al niet meer.....
Zo, dat lucht even op.
Laterz! |
Dat heb je nu tegen ons gezegd. Als je het nu ook nog tegen hem zegt lucht het misschien nog meer op...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, voor zichzelf' hebben ze de zaakjes wel op een rij; alleen de slachtoffers van echte gewelddelicten moeten meteen vergeeeeeven, en zeker geen aangifte doen, want dan komt ineens God de wraak toe...ik dacht dat we de overheden moeten gehoorzamen? Staat dát niet in de bijbel??? Weet je wat het is Jol, als je de schuld op het slachtoffer legt, zo van jij zit nu in de problemen omdat jij niet vergeeeeeft, dus jij bent schuldig hoeven we/ze je ook niet te helpen, snap je?
Waar denk je anders dat het woordje 'schijnheilig' vandaan komt? |
Je interpreteert mijn reactie totaal anders dan ik het bedoel maar mis effe de energie om er op in te gaan. laters dan maar.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 31 januari 2013, 17:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 17:54
|
|
|
|
|
Dank jullie wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 17:55
|
|
|
|
En wat houdt dat in
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 17:55
|
|
|
|
| ZOEKER064 schreef: | Ik wordt blij van de gedachte dat ik geen exen heb die ik MOET helpen ...
 |
Ja, maar ja, je weet niet alles...
Ik kan moeilijk alles hier op het forum zetten ivm privacy 
Trouwens, hij mag blij zijn dat hij mág helpen, but than again, ik kan niet álles zeggen...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 31 januari 2013, 17:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 17:58
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Dat heb je nu tegen ons gezegd. Als je het nu ook nog tegen hem zegt lucht het misschien nog meer op...  |
Heb ik gedaan....maar ja, sommigen mensen hebben een selectief geheugen...
Maar...ik heb het gevoel dat het wel goed komt.....smiley die nadenkt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 18:00
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, voor zichzelf' hebben ze de zaakjes wel op een rij; alleen de slachtoffers van echte gewelddelicten moeten meteen vergeeeeeven, en zeker geen aangifte doen, want dan komt ineens God de wraak toe...ik dacht dat we de overheden moeten gehoorzamen? Staat dát niet in de bijbel??? Weet je wat het is Jol, als je de schuld op het slachtoffer legt, zo van jij zit nu in de problemen omdat jij niet vergeeeeeft, dus jij bent schuldig hoeven we/ze je ook niet te helpen, snap je?
Waar denk je anders dat het woordje 'schijnheilig' vandaan komt? |
Ehhh shanita ik snap jou reactie op Jol niet helemaal heb het gevoel dat je haar verkeerd begrijpt! Misschien nog een keer goed lezen en er even over nadenken... denk dat je dan tot een andere conclusie komt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 18:06
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Je interpreteert mijn reactie totaal anders dan ik het bedoel maar mis effe de energie om er op in te gaan. laters dan maar. |
Zou best kunnen, als ik boos ben kan het zijn dat ik postings niet zo doordringen omdat ik dan boos ben....
Zie het anders maar gewoon als een op zich staande post mijn reactie...en rustig aan AUB...!!!! Heeft helemaal geen haast.
Ik maak er een op zich staande post van.
Excuses Jol...Ik snap het denk ik wel, kan het alleen niet verwoorden nu, denk ik.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 31 januari 2013, 18:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 18:09
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ja en vrouwen.. doen snauwen.... je krijgt nooit geen begrip ze willen alles weten.......... En hangen constant aan je lip Bij alles wat je doet............. nooit is het goed............. Je geeft ze een vinger En nemen je hand Je kan beter alleen blijven pas dan houd een man stand  |
Bijna krijg ik medelijden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 18:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ehhh shanita ik snap jou reactie op Jol niet helemaal heb het gevoel dat je haar verkeerd begrijpt! Misschien nog een keer goed lezen en er even over nadenken... denk dat je dan tot een andere conclusie komt  |
Ja, dat denk ik ook...ik voel het wel, maar ja, kan even de juiste woorden niet vinden....heb er al een op zich staande post van gemaakt....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 18:14
|
|
|
|
a Waarom geven ze orkanen altijd vrouwen namen? Als ze komen zijn ze nat en wild, als ze weg gaan hebben ze je huis en je auto afgenomen..
gnar a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op donderdag 31 januari 2013, 18:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 18:15
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Nah gisteren was het lekker rustig weer hier, maar vandaag jetz geh lose weer lekker zeer harde wind..... misschien vandaag lekker jutten  |
Jutten is vreselijk leuk!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 18:18
|
|
|
|
Ik ben gewoon té verontwaardigt nu, dus ik hou ff me mond, sorry Jol. als het leek dat het tegen jou was, was dus juist helemaal niet zo.
Ik wens je een hele rustige avond!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|