ChristianMatch

Forum

Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5159 5160 5161 5162 5163 5164 5165 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 19:35

ANNA415 schreef:
Oke, wat heb ik nu weer fout gedaan Boze smiley

Jij zei dat ik het slechtse moment van Petra was omdat ik haar wasmachine wilde maken... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 19:36

Ik probeer heel duidelijk te maken dat er dingen gebeuren
in de chatbox die niet door de beugel kunnen.

Met klachten erover kan je mailen naar de redactie.
Helaas doet de redactie niks.

Ik laat dus ook duidelijk zien wat de klachten zijn.
En er wordt niks gedaan met de klachten.
Dus men is vrij om te doen en laten in de chatbox wat men wilt.

Ik zie menigeen vertrekken uit de chatbox vanwege al die ruzies.
Men denkt : als je niet op die personen reageert stopt het vanzelf.
Nee het stopt niet.
Men laat zich niet door anderen dwingen om te zwijgen.
Robbedoes 205 wilt dat ik zwijg.
Hij krijgt zijn zin niet.
Ik vraag aan hem of hij niet op mij wilt reageren en juist dan gaat hij door.
Niet alleen ik ben het mikpunt bij hem, maar ook anderen.
Maar goed, ik heb dus een klacht ingediend bij CM.
En daar word niks mee gedaan.

En ik heb de sprong gewaagd om dit naar buiten te brengen.
Ik weet wat ik riskeer.

Mij word verweten dat ik negatief ben en de sfeer verpest.
Kijk dan eens helemaal naar de conversatie.
Dan ziet men ook anderen bezig om de sfeer te verpesten.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op donderdag 31 januari 2013, 19:40
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 19:39

FRANKT627 schreef:
Jij zei dat ik het slechtse moment van Petra was omdat ik haar wasmachine wilde maken... Huilende smiley, smiley in tranen

Verraste, verbaasde smiley je moet haar dankbaar wezen dat ze je tegen hield in echt ben ik
monsterlijk of zoiets misschien wel Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 19:43

PETRA373 schreef:
effe lekker house op the prairie kijken shanita, liefs

Ik heb net "Waiting for forever" moeten kijken... gezellie met kindlief op de bank. Lekker he, alles loopt goed af in de fillum... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 19:43

PETRA373 schreef:
Verraste, verbaasde smiley je moet haar dankbaar wezen dat ze je tegen hield in echt ben ik
monsterlijk of zoiets misschien wel Duiveltje smiley

monsterlijk of zo iets Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 19:50

FRANKT627 schreef:

Dat zei ik niet Boze smiley Goed lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het stond bij slechtste moment, en ik denk laat ik vragen of dat haar slechste moment is, want daar kan ik dus helemaal niets bij voorstellen Engeltje smiley Dus je moet op Petra heeeeel heeeel Boze smiley zijn
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 19:50

JOL252 schreef:
Ik heb net "Waiting for forever" moeten kijken... gezellie met kindlief op de bank. Lekker he, alles loopt goed af in de fillum... Clown smiley

of ze be eindiggen de film op tijd voor het een drama word, dat stuk krijgen we niet te zien Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 19:54

ANNA415 schreef:
Dat zei ik niet Boze smiley Goed lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het stond bij slechtste moment, en ik denk laat ik vragen of dat haar slechste moment is, want daar kan ik dus helemaal niets bij voorstellen Engeltje smiley Dus je moet op Petra heeeeel heeeel Boze smiley zijn

nou zeg heb ik het nu gedaan Boze smiley ik schreef wat bij slechtste moment en schreef ik niet zoiets als maar misschien leuk er komt een man de wasmachine maken Smiley die vol vragen zit nee neee het is niet mijn schuld, Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 19:59

PETRA373 schreef:
nou zeg heb ik het nu gedaan Boze smiley ik schreef wat bij slechtste moment en schreef ik niet zoiets als maar misschien leuk er komt een man de wasmachine maken Smiley die vol vragen zit nee neee het is niet mijn schuld, Twijfelende smiley

Dan is het Frank zijn schuld Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 20:01

ANNA415 schreef:
Dan is het Frank zijn schuld Boze smiley

ja,mee eens het is frank zijn schuld Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 20:04

PETRA373 schreef:
ja,mee eens het is frank zijn schuld Lachende smiley

och dat vind ik niet Frank is een nette kerel die heel erg behulpzaam is Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 20:06

JOL252 schreef:

Ik keek: aflevering: The faith healer van Little house on the prairie, liep ook goed af, nah, ja, een jongetje ging niet naar de arts in Mankato met zijn vader. Hij had blinde darm ontsteking, de pijn ging ff weg, en dus iedereen dacht dat ie beter was. Door het gebed van the faith healer(valse genezer) Alleen de dorps-arts en een paar anderen niet.

Tijdje erna stierf hij er alsnog aan.

Ze kwamen erachter dat het een fake referent(voorganger) was met fake diensten, elke keer dezelfde mensen die weer konden zien, lopen etc, acteurs dus.
Ze kwamen erachter omdat Charles die avond toevallig in Sleepy Eye moest zijn, en daar hoorde van de dienst...en dus dezelfde mensen 'beter zag worden'.

En toen vroeg Charles aan iemand waar de volgende dienst zou zijn, en daar gingen ze met enkelen heen, Miss Oleson, haar man, Charles, de vader van het overleden jongetje etc. en ze ontmaskerden the faith healer, ja, de hele tent liep leeg. Want die referent die herkende miss Oleson en haar man en de dorps-arts.

Enfin, had 'm voor de 2de keer gezien. gewoon toeval, ik pakte gewoon een dvd.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 31 januari 2013, 20:09
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 20:09

ERIKA129 schreef:
Owwwww was jij die herrie maker Verraste, verbaasde smiley
Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 20:10

JOL252 schreef:

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 20:15

ZOEKER064 schreef:
Zolang als jij er maar blij van wordt Shanita Knipoog smiley
Ik vond de opmerking wel komisch onder dit topic ...

Dus dubbel Lachende smiley

LOL, ja ik word tegenwoordig blij als ik voor mezelf opkom.

Ook zoiets; ja, ik hou me niet aan me afspraken...

Ja hoor; afspraken kunnen veranderen, door het een en ander.....

En dan hou ik me wel aan afspraken alleen die lopen dan ff anders, door dingen....

Iig, graag of niet..

Fijn dat je er weer bent trouwens :)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 20:18

ERIKA129 schreef:
Doe zelf even hetzelfde meid Knipoog smiley relaxxxxxxxxx Knipoog smiley

Dank je, jij ook Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARGRIET020

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 20:19

Mariska,

Ik heb tot mijn schrik gezien wat je hier allemaal plaatst aan reactie!

Ook ik heb mijn vragen gehad bij Robbedoes en toen ik die had ben ik de prive-chat met hem ingedoken en heb ernaar gevraagd. Heb gehoord hoeveel verdriet hij heeft van deze dingen en ook hoeveel God voor hem betekent daardoor. Hoe hij hiermee worstelt. En ja, - sorry Robbedoes als je dit leest en ik het nu dus over je heb - , ik heb een andere persoon leren zien dan dat mensen hier zien gebeuren. Tuurlijk is elke opmerking niet even handig en op het juiste moment... maar laten we alsjeblieft elkaar in de waarde laten. Heb jij hem wel eens opgezocht, heb je met hem face-to-face gesproken op een rustige manier en daarbij elkaar in de waarde latend?? Of is hier alleen maar een soort kemphanen gevecht zichtbaar?? Mariska, velen weten hier ook dat hier woede en boosheid van jou vanuit de afgelopen jaren bij zit. Heb jij het recht dan om dat allemaal naar boven te laten komen op deze manier??

Bovendien vind ik dat jouw gedrag hier niet slim is; het getuigt niet van die liefde die Christus ook voor zijn medemens heeft.
En ja, ik zit bij je in de kerk en ja ik ken je al zeker twintig jaren... en dus ook... ik wil dit graag met je uitspreken, maar laat ook jou in je waarde omdat jij ook zijn mag wie je bent.

Maar ik voel me nu genoodzaakt om ook eens te laten zien dat er ook een andere kant aan het verhaal zit. En omdat Robbedoes hier heel erg negatief wordt afgeschilderd ... wil ik hier op dit forum voor hem opkomen. Want... vreemd genoeg doet hij ditzelf niet.
Waarom zou hij dat nou niet hebben gedaan??.... Zeker weten dat hij dit heeft gelezen. Dat is geen mens waard om dit allemaal als shit over zich heen te krijgen!!!! Nee, zelfs niet..... en vul dan maar in!!!

Mariska, ik ben niet boos, maar lees het begin nog een keer 'geschrokken'.

Laatst aangepast door
MARGRIET020
op donderdag 31 januari 2013, 21:29
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 20:19

PETRA373 schreef:
effe lekker house op the prairie kijken shanita, liefs

Laterz Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 20:42

Ik wil er even op in gaan wat margriet schrijft.
Zoals jij pv hem kent zo ken ik hem niet.

Wil ik hem kennen?
Dat zal de vraag blijven.

Maar ik kan verder een boekje open doen over hem.
Hij heeft van wege zijn gedrag in de chat/pv/mails al menig maal een ban gekregen.

Hij heeft nooit zijn excuses aangeboden over zijn gedrag.
Zoals hij 5 jaar geleden was in de chat zo is hij nu nog.
Hij lert er dus niks van.
Voor een goede verstandhouding is het altijd verstandig excuses aan te bieden.

Maar ik heb het helemaal gehad met hem.
Ik heb mijn fouten erkend en toegegeven.

Mij wordt verweten van een slechte sfeer en negativiteit.
Kijk dan naar de oorsprong van de negativiteit.

De redactie onderneemt niks.
Als de redactie Robbedoes verwijderd had was diit alles niet geschied.
Robbedoes moet zijn eigen gedrag onder ogen zien, maar willens en weten vertikt hij het.

Als hij niet verdwijnt van cm doe ik het wel.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 20:46

Het succes van de Bethel in Drachten is zeker voor een groot deel aan het charisma van Bottenbley te danken. Hij begon ooit als vrijgemaakt-gereformeerd predikant maar kon in die cultuur niet ademhalen. Hij werd later baptist maar nam wel de mentaliteit van een gedegen bijbelstudie en gereformeerd organisatietalent mee. De Bethel trekt niet zozeer nieuwe gelovigen maar er komen veel mensen met name uit de hervormde en gereformeerde kerk. In Friesland moet je dan lezen: de gereformeerd- synodalen. Bevindelijkheid slaat in Friesland niet aan is er alleen in een klein dorpje, Wouterswoude. Aan de maatschappelijk ingestelde synodalen kun je een kerkorganisatie wel overlaten en bovendien zijn ze tot vrijwilligerswerk bereid. Deze combinatie van gereformeerde organisatie en evangelische beleving is in ieder geval in Friesland heel succesvol gebleken. Een vrij traditionele boodschap in een evangelische en moderne sfeer, naast een grote onderlinge betrokkenheid, blijkt te werken. De Bethel heeft weinig nieuwe bekeerlingen maar zorgt wel bij veel mensen voor een verdieping of revitalisatie van het geloof. Ik ben er geen lid van maar er is wel degelijk een knap stuk werk verricht daar. Het is hooguit jammer dat een aantal leden wat doorslaan in schoolbesturen en ook dat de traditionele kerken worden leeggezogen. Maar een prediking op universitair niveau, voor mij een vereiste - en een evangelische beleving kan goed samengaan. Twee keer een dienst met duizend mensen of meer op zondag is nogal wat. De vrije baptisten zetten wel wat neer, ook al is overal wel wat op aan te merken.

Traditioneel en nog modern:

http://www.youtube.com/watch?v=w9LophD9VZ8

Thomas.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 31 januari 2013, 20:57
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 20:51

Ik weet dat Jezus een ander gedrag van ons vraagt.
Ik ben helaas maar een mens met zonde.

Is het gedrag van Robbedoes dan goed te keuren?
Nee

Is mijn gedrag goed te keuren?
Nee

Is vergeving van mijn kant mogelijk?

Wat bij de mens onmogelijk is, is bij God mogelijk.
Naar boven

Auteur Bericht
ZOEKER064

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 20:54

SHANITA130 schreef:
Ik heb de website even nader bekeken, netjes, komt goed over, net zo'n beetje dezelfde opmaak als de website van de Vrije Baptisten. Die gemeente in Heerenveen, en in Drachten. Betheld.

Ik zelf zou een goed gevoel hebben als ik naar deze kerk zou gaan.

De gemeente zit ook in hetzelfde kerkverband (ABC) als de Betheld.

Zoals gezegd een Werkplaats van God. Met gewone mensen, gewone problemen, gewone irritaties. Afgelopen jaren zijn daar ook zeker mensen weggegaan die misschien wel in de lijst van de topic start staan.

Ik kan alleen maar wat doen aan mijn eigen gedrag. Omdat ik er ben is God daar ...
want Jezus woont in mij. En waar twee of drie samen zijn in Zijn naam ...
Naar boven

Auteur Bericht
ZOEKER064

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 21:00

THOMAS968 schreef:
Hij begon ooit als vrijgemaakt-gereformeerd predikant maar kon in die cultuur niet ademhalen. Hij werd later baptist ....
Thomas.

Naar mijn informatie klopt dit niet Thomas. Hij heeft mij uitgelegd dat hij wel op de vrijgemaakte TU Kampen heeft gezeten, maar aan het eind besloten heeft om niet Vrijgemaakt te worden. Niet om de cultuur, maar om zaken als de doop. Een principiele keuze.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 21:06

ZOEKER064 schreef:
Naar mijn informatie klopt dit niet Thomas. Hij heeft mij uitgelegd dat hij wel op de vrijgemaakte TU Kampen heeft gezeten, maar aan het eind besloten heeft om niet Vrijgemaakt te worden. Niet om de cultuur, maar om zaken als de doop. Een principiele keuze.

Je informatie is in die zin correct, hij is er wel in opgevoed en opgeleid maar niet daadwerkelijk in dienst van deze kerk getreden. Dat zijn standpunt over de doop meespeelde is zeker, ik heb echter wel begrepen dat hij zich in de gereformeerde kerk vrijgemaakt ook niet meer thuis voelde vanwege het geestelijke klimaat daar. Het was niet alleen leerstellig. Mijn stelling in mijn stukje is vooral dat deze combinatie niet zo gek is om iets succesvols van de grond te krijgen. Maar ik kan me voorstellen dat dit gebeuren gezien je achtergrond je iets meer dan gemiddeld interesseert. Het blijft een detail, ik heb wel bewondering voor hem al vind ik zijn standpunten soms wat behoudend. De uitspraak dat hij de wederkomst nog tijdens zijn leven verwacht, vond ik onverstandig. Maar hij heeft wel iets tot stand gebracht.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 31 januari 2013, 22:01
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 21:11

ZOEKER064 schreef:
De gemeente zit ook in hetzelfde kerkverband (ABC) als de Betheld.

Zoals gezegd een Werkplaats van God. Met gewone mensen, gewone problemen, gewone irritaties. Afgelopen jaren zijn daar ook zeker mensen weggegaan die misschien wel in de lijst van de topic start staan.

Ik kan alleen maar wat doen aan mijn eigen gedrag. Omdat ik er ben is God daar ...
want Jezus woont in mij. En waar twee of drie samen zijn in Zijn naam ...

mooi omschreven, een gemeente een werkplaats van god met gewone mensen
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 21:23

ERIKA129 schreef:
Er is nog een boek over genaamd "in de wachtkamer van de dood" schrijver weet ik even niet! Kan dat boek wat jij bedoeld wel eens wezen moet hem hier ergens hebben eens gekregen op mijn werk..

Ineens tjopt de titel weer op:
http://www.bol.com/nl/p/uw-moeder-was-weer-erg-in-de-war-vandaag/1001004005072401/

Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 31 januari 2013, 21:24
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 21:24

Lachende smiley

Eigenlijk best wel gek van CM ze hebben wel een minimum leeftijd waarom dan ook geen maximum leeftijd Gefrustreerde smiley tot en daarna vanaf bv 60
Dan moeten stellen dat oudere bokken voor een groen blaadje maar beter naar het bos kunnen gaan Engeltje smiley
Tis toch allemaal te Huilende smiley, smiley in tranen voor woorden Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 21:27

GERRIT084 schreef:
Lachende smiley

Eigenlijk best wel gek van CM ze hebben wel een minimum leeftijd waarom dan ook geen maximum leeftijd Gefrustreerde smiley tot en daarna vanaf bv 60
Dan moeten stellen dat oudere bokken voor een groen blaadje maar beter naar het bos kunnen gaan Engeltje smiley
Tis toch allemaal te Huilende smiley, smiley in tranen voor woorden Gefrustreerde smiley

er is nog geen blad aan de bomen te bekennen in menig bos...
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 21:32

MARISKA601 schreef:
er is nog geen blad aan de bomen te bekennen in menig bos...

ach Mariska, zo te lezen zijn zij ook prikkelbaar, naaldbomen zat in het bos Geschokte, onthutste smiley en die blijven altijd groen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 31 januari 2013, 21:33

ERIKA129 schreef:
Geschokte, onthutste smiley weet je wel hoever dat rijden is Knipoog smiley

Net iets verder als naar zuid-holland of brabant . Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5159 5160 5161 5162 5163 5164 5165 ... 6194 Volgende
Pagina 5162 van 6194