| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:22
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Heb jij die dan  |
Kom maar halen! Heb zowel een dak als een koffer, dus dat komt wel goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:22
|
|
|
|
Als er vergeving is in je hart dan kan er weer genezing komen!
Genezing van pijn zal verdwijnen. Er zal weer ruimte komen Ruimte voor de andere.............!
Zegent elkaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:24
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Veel pijn en dus weer een beddag. |
oh wat naar, hoop dat morgen de dag weer wat beter voor je is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:24
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Dus ik zit nu in de pubertijd enne droom lekker verder dat je 45 bent he  |
ben ik even blij dat ik bijna 50 bent, eindelijk ik ben volwassen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:25
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Dus ik zit nu in de pubertijd enne droom lekker verder dat je 45 bent he  |
Ach laat hem lekker verder slapen Erika Wij puberen wel lekker verder
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:25
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | ben ik even blij dat ik bijna 50 bent, eindelijk ik ben volwassen!  |
Nog even geduld hoor!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:28
|
|
|
|
Of iemand een sterke persoonlijkheid heeft, valt af te meten aan de hoeveelheid tegenstand die hij kan verdragen voordat hij ontmoedigd is......................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:29
|
|
|
|
Je zal maar 60+ zijn.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:31
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Je zal maar 60+ zijn.....  |
tja
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:36
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ja en vrouwen.. doen snauwen.... je krijgt nooit geen begrip ze willen alles weten.......... En hangen constant aan je lip Bij alles wat je doet............. nooit is het goed............. Je geeft ze een vinger En nemen je hand Je kan beter alleen blijven pas dan houd een man stand  |
hmmmmmm
ja zeg mannen die willen vaak door rammen wij willen alles weten komt door jullie verrassende kreten aan 1 vinger daar hebben wij niks aan een stevige hand des te beter Ach van dat alleen blijven ................ geloof ik er niks van!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:41
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Je zal maar 60+ zijn.....  |
ach Mariska verstandelijk, komen sommige, of zijn ze, geef je ze toch 06, en das geen foon nummer van tele
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:52
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Veel pijn en dus weer een beddag. |
Sterkte ermee, Josina. Morgen hopelijk een betere dag!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 02:31
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Owwwww was jij die herrie maker  |
Ja, nu ze een relatie heeft wilt ze dat niet alleen benadrukken door haar klokje op haar profiel maar rijdt ze ook al tuterend door NL. Hopelijk komt ze niet hierheen met haar straatlawaai
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 07:24
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Ff afkicken van Berendjan  |
Berendjan is nog niet afgekickt van haar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 07:47
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Berendjan is nog niet afgekickt van haar  |
waarom zou ik moeten afkicken als er niks is om af te kicken maar jij houd ook wel van humor niet anna??
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op vrijdag 1 februari 2013, 07:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 08:39
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | ff kort. weinig tijd.
Kijk je hebt 't nu over dat bijbelgedeelte, waarin iemand zelf zijn schulden werden kwijtgescholden, en toen een ander schulden bij hem had deed ie dat bij hem niet.
En mijn schulden zijn kwijtgescholden door God omdat ik berouw had...als ik geen berouw had en gewoon door ging met me oude leventje was er namelijk ook niets kwijtgescholden door God, net als de man uit je voorbeeld, wat je uit de bijbel hebt gehaald. Die zelf wel was vergeven, omdat ie berouw had, maar een ander daarna niet wou vergeven....die 'smeekte'....
Hij smeekte....
Niet: hij ontkende en lachte je uit omdat je lekker toch niets kan bewijzen....
Daar zit wel ff een verschil tussen, denk je niet?
Goéd luisteren en góed lézen...
|
Volgens mij vat je de werkelijke betekenis van het genoemde stukje nog steeds niet Shanita.
God roept iedereen op het matje, omdat er een schuld is die betaald dient te worden. Als er dan berouw wordt getoond (naar God) dan scheldt Hij je schulden kwijt, enkel op grond van wat Jezus heeft gedaan.
Maar vervolgens - en wat je zegt, dan moet je even GOED LEZEN - grijpt die persoon waarvan net alle schulden zijn kwijtgescholden - die grijpt een ander bij z'n kladden en zegt: Betalen!! Hierin zit het verschil, met hoe jij het omschrijft.
Deze man had het recht niet om de ander aan te klagen, hij was immers zelf net vrijgesproken? Hij dwingt op die manier de ander op de knieeen, en ook al toont die ander dan alsnog berouw, hij zet hem gevangen. Dit is dus pure misbruik van de genade van God. Hier gaat de man zelf weer op de rechter-stoel zitten. En dat kan natuurlijk niet.
Hierin gaat jouw verhaal nog steeds mank vind ik Shanita. Ik proef nog altijd een houding waarin je de ander op de knieeen dwingt, omdat jij vindt dat die ander je moet betalen.
Maar kijk dan even goed wat God vervolgens doet. Die roept die eerste persoon terug op het matje, en eist alsnog de gehele schuld, die de man never nooit kan betalen. Ik hoef niet te noemen waar een mens blijft, als ie z'n schuld nog met zich meetorst.....
Zo doet God dus als wij een ander niet VAN HARTE vergeven, vanuit onszelf, vanuit de wetenschap dat GOD onze schuld heeft kwijtgescholden.
Dus de conclusie is en blijft: Als de ander UIT ZICHZELF berouw heeft, dan is dat mooi meegenomen. Maar als de ander GEEN berouw toont, vanuit zichzelf, dan dienen wij de persoon TOCH te vergeven. Puur en enkel op grond van de vergeving die God ons heeft geschonken in de Here Jezus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 08:48
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | | Sterkte ermee, Josina. Morgen hopelijk een betere dag!! |
Dank voor alle lieve reacties!
Gelukkig kan ik zeggen dat eindelijk de pijnmedicatie goed aan slaat en dat ik mij dus wel iets beter voel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 08:54
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dank voor alle lieve reacties!
Gelukkig kan ik zeggen dat eindelijk de pijnmedicatie goed aan slaat en dat ik mij dus wel iets beter voel! |
Och meissie toch Hopelijk komen er snel betere dagen voor je!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 09:08
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Vergeven en vergeten zijn 2 hele verschillende dingen. Ook als is er vergeven kan iemand er voor kiezen geen contact te willen, dat heeft niks met niet vergeven te maken. Soms heb je gewoon geen behoefte aan bepaalde mensen in je leven.
Sommige vriendschappen zijn blijvend, andere gaan verwateren, dat is nu eenmaal de normale gang van zaken in het leven. Waarom wil je uberhaupt een vriendschap met iemand die niet op jou vriendschap zit te wachten? Graag of in zn geheel niet hoor. |
Precies, trouwens in het verleden was vergeven weer anders dan nu geloof ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 09:15
|
|
|
|
Effe het nieuws kijken en weer niet vrolijker geworden De mensen met een pensioen, moeten nu ook inleveren, van 2 tot 25€ per maand SNS Reaal ook bankroet, en die mag de belastingbetaler weer in het zadel gaan helpen. En wij hebben toch ook geen geld meer voor die onzin, iets helpen, waar je misschien in de toekomst, geen medewerking van krijgt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 09:27
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Dank voor alle lieve reacties!
Gelukkig kan ik zeggen dat eindelijk de pijnmedicatie goed aan slaat en dat ik mij dus wel iets beter voel! |
fijn, dat je je iets beter voelt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 09:31
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Effe het nieuws kijken en weer niet vrolijker geworden De mensen met een pensioen, moeten nu ook inleveren, van 2 tot 25€ per maand
|
Ja zo'n 6% moet er ingeleverd worden.......moet ik ook Maar! In 2010 is mijn pensioen flink(met terugwerkende kracht,heel wat meer dan 6%) verhoogd en vast van meerderen met mij en toen hoorde ik ze ook niet klagen.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 09:42
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Berendjan is nog niet afgekickt van haar  |
ach, als laatste man hier, word hij misschien wel plat gebombadeerd door vrouwen met mails maar dag 2, gaat goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 09:46
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ach, als laatste man hier, word hij misschien wel plat gebombadeerd door vrouwen met mails maar dag 2, gaat goed  |
De laatste man hier wat doen wij vrouwen hier dan nog!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 09:48
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ja, nu ze een relatie heeft wilt ze dat niet alleen benadrukken door haar klokje op haar profiel maar rijdt ze ook al tuterend door NL. Hopelijk komt ze niet hierheen met haar straatlawaai  |
Wat heb ik gemist.. Relatie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 09:49
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Kom maar halen! Heb zowel een dak als een koffer, dus dat komt wel goed  |
ja heb ik beiden ook maar dakkoffer is net weer wat anders he...
Tsssss blond zeker?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 09:58
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | ja heb ik beiden ook maar dakkoffer is net weer wat anders he...
Tsssss blond zeker?  |
...waar hebben jullie het over?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | De laatste man hier wat doen wij vrouwen hier dan nog! |
Ik ben er van overtuigd dat ik vast niet de laatste man ben. Anders was ik wel plat gemaild.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wat heb ik gemist.. Relatie  |
Staat op haar profiel toch...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 09:59
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ach, als laatste man hier, word hij misschien wel plat gebombadeerd door vrouwen met mails maar dag 2, gaat goed  |
Zolang ik nog tijd heb om op het forum te komen zal het wel mee vallen toch?
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op vrijdag 1 februari 2013, 10:00
|
|
| Naar boven |
|
|