ChristianMatch

Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5170 5171 5172 5173 5174 5175 5176 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:51

Het zonnetje schijnt hier...dadelijk wat werkjes doen buiten... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:52

PETRA373 schreef:
is zaterdag en nu toch nog heel druk met boodschappen doen, lekker rustig aandoen, winkels zijn nog wel effe open. mooie nieuwe foto heb je trouwens

Dankje, heeft zoonlief gemaakt,,kwam net uit de douche, maar mascara was er niet goed afgepoetst Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:53

FRANKT627 schreef:
Had dat dan gezegd, ik ben net terug van de winkel. Anders kon ik wel boodschappen voor je gedaan hebben. Gefrustreerde smiley

Jaa das waar, k was twee uur geleden al van plan naar de bakker te gaan, en jij bent intussen wel geweest?
Dus jij hebt nu iets lekkers bij de koffie?
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:54

FRANKT627 schreef:
Erger dan dat kan niet...spijtig genoeg zal geen enkele vrouw voor mij vallen... Huilende smiley, smiley in tranen ...ik wens jullie veel wok- en wandelplezier

als we nu es allemaal gaan bidden voor een leuke lieve vrouw voor jou die bij
je hoort,
heb tijdje terug ook voor iemand gebeden van cm hier en die is nu heeel erg verliefd , dus ( en nee zeg niet wie)
sereius het stikt hier van de cristenen,laten we god allemaal vragen voor leuke vrouw voor frank deze week Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:55

Nou ik aan de bakker denk, ik heb ineens onwijs trek in een lekker puddingbroodje of koffiebroodje! Jamjam, dan moet ik toch maar snel douchen en naar de bakker rennen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:56

PETRA373 schreef:
je hoort,
heb tijdje terug ook voor iemand gebeden van cm hier en die is nu heeel erg verliefd , dus ( en nee zeg niet wie)
sereius het stikt hier van de cristenen,laten we god allemaal vragen voor leuke vrouw voor frank deze week Lachende smiley

Je hoeft niet te zeggen wie het is...ik weet het al... Knipoog smiley Dus, je zal met hem op een terrasje niet meer wat moeten gaan drinken...(ook dat wist ik al)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:57

JOANNIE702 schreef:
ben ik even blij dat ik bijna 50 bent, eindelijk ik ben volwassen!
Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

LOL, he jammer dat je ff weg bent!
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

FRANKT627 schreef:
Mogen wij, of ik alleen, ook op je FB kijken? Kussende smiley

jij wel hoor, ben wel nog beetje ei met facebook hoe het werkt ha ha. stuurje me naam wel effe per mail Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

PETRA373 schreef:
je hoort,

Ja k weet wie je bedoelt, ben ook blij voor hem
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:59

KEITH722 schreef:
Nee Shanita, Jezus zei: Want waar twee of drie in Mijn Naam bijeengekomen zijn, daar ben Ik in hun midden. en als jij of ik deel uitmaken van die twee of drie is het idd zo dat als wij daar zijn, God er ook is Lachende smiley

Lets get together!

a

Quote:
Ik kan alleen maar wat doen aan mijn eigen gedrag. Omdat ik er ben is God daar ...
want Jezus woont in mij.

Dit hierboven schrijft ie..en ben jij zijn alias ofzo
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:59

Op elk potje past een dekseltje, en voor Frank komt ook vast en zeker een lieve vrouw!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:03

MAMALOE463 schreef:
Op elk potje past een dekseltje, en voor Frank komt ook vast en zeker een lieve vrouw!

Dat hoor ik al 5 jaar...de enigste die voor me vielen waren labiele vrouwen. Ik blijf nu wel lekker alleen. Dat van dat dekseltje en pot is een achterhaalt cliché...het zijn maar sus-woorden waar je geen meter mee vooruit komt. Maar de intentie is wel goed...dat weet ik ook wel.
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:04

SHANITA130 schreef:
Dit hierboven schrijft ie..en ben jij zijn alias ofzo

nee maar wiens alias ben jij?
a

Laatst aangepast door
KEITH722
op zaterdag 2 februari 2013, 11:10
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

ja leuk he, en ben blij voor hem, vorig jaar heb ik twee weken gebeden voor hem omdat ik dacht na ja zeg,leuke man, word tijd hij e s iemand vind die bij hem hoort en hem verdiend en jeee nu is hij verliefd......
misschien heeft god me gebed ook wel verhoort dus deze week ben jij aan de beurt en volgende week mamalou, we kunnen altijd vragen toch,wie weet
en voormij ha ha bidden de mannen waar ik altijd de kerk mee poets, ha ha
wel lief van ze dat ze dat gingen doen toen ik zei, zal best wel nog een man willen
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

WILLEMIJN232 schreef:
Weer gierend uit de bocht met zijn allen? En dan een betweterig stuk hoe het wel moet? Of hoor jij ook bij de mensen die gierend uit de bocht gaan? Of voel je je zelf een stuk beter? Aan je stuk te lezen wel....
En het heeft wel zeker met evangelisch denken te maken zolang je bij iedere zin de mond vol hebt over vergeving....
Laat Shanita haar eigen proces volgen en dring haar niets op....

Erg he?

Nou ja, het illustreert wel wat ik bedoel....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:06

JOL252 schreef:
Laat het nu dan maar echt los, tijd en energie hard nodig voor het positieve leven. Knipoog smiley

Idd. ik ga niet weer uren verspillen om te reageren heb wel wat anders te doen, fijne dag JoL!!!! Knipoog smiley

Ik heb ook niets tegen R en Z persoonlijk, ze zullen het wel goed bedoelen, maar ja ik vind het te absurd om daar op in te gaan.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 2 februari 2013, 11:31
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:08

KEITH722 schreef:
nee
a

o
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:09

PETRA373 schreef:
ja leuk he, en ben blij voor hem, vorig jaar heb ik twee weken gebeden voor hem omdat ik dacht na ja zeg,leuke man, word tijd hij e s iemand vind die bij hem hoort en hem verdiend en jeee nu is hij verliefd......
misschien heeft god me gebed ook wel verhoort dus deze week ben jij aan de beurt en volgende week mamalou, we kunnen altijd vragen toch,wie weet
en voormij ha ha bidden de mannen waar ik altijd de kerk mee poets, ha ha
wel lief van ze dat ze dat gingen doen toen ik zei, zal best wel nog een man willen

Haha petra, je kan ook voor twee tegelijk bidden, dan hoef ik geen week in de wacht te staan
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:11

FRANKT627 schreef:
Dat hoor ik al 5 jaar...de enigste die voor me vielen waren labiele vrouwen. Ik blijf nu wel lekker alleen. Dat van dat dekseltje en pot is een achterhaalt cliché...het zijn maar sus-woorden waar je geen meter mee vooruit komt. Maar de intentie is wel goed...dat weet ik ook wel.

Kom op Frank, zijn geen sus woorden, op t onverwachts komt er iemand op je pad, vertrouwen hebben!
Maare, als jij daar blijft zitten gebeurt er niks, komop ga mee wokken, you never now, verbreed je horizon en wieweet wat er gebeurt Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:12

Nou, als het kinderachtige gedoe weer even voorbij kan zijn heb ik goed nieuws; Zowel Zoeker als Shanita hebben gelijk!

Jezus woont in ons en is er altijd en overal! Dus ook daar waar wij samenkomen, al was Hij er al eerder dan wij. Maar de enige reden dat wij er uberhaupt zijn is dat Hij er is. Wij bestaan alleen in Hem en zonder Hem hadden wij ook niet kunnen bestaan.
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:14

TESSYBEAR731 schreef:
Nou, als het kinderachtige gedoe weer even voorbij kan zijn heb ik goed nieuws; Zowel Zoeker als Shanita hebben gelijk!

Jezus woont in ons en is er altijd en overal! Dus ook daar waar wij samenkomen, al was Hij er al eerder dan wij. Maar de enige reden dat wij er uberhaupt zijn is dat Hij er is. Wij bestaan alleen in Hem en zonder Hem hadden wij ook niet kunnen bestaan.

iets kinderachtig noemen is pas kinderachtig...

(zooo, dat splintertje is ook weer uit m'n oog, ik word er steeds handiger in!! Lachende smiley )

a

Laatst aangepast door
KEITH722
op zaterdag 2 februari 2013, 11:34
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:15

[quote=ALTJE848]Ik vraag me af hoe kan je iemand in de waarde laten ,
in zijn/haar denken en toch liefhebben, met de liefde zoals Jezus lief had.
Respect.

Heeft Jezus ook niet iedereen lief welke zonde of fouten je maakt.
Of je liegt ,bedriegt , veroordeeld of niet .
Dat bedoel ik.

Hij is toch die dit alles ziet hebben we verantwoording naar elkaar daarin of kan je ook bidden voor de ander hem/haar bij het kruis brengen.
Dit is wel wat ik vaak doe als ik lang in discusie blijf die niet eindigen .
of als ik merk dat IK geen gelijk krijg of iemand mij wil vertellen hoe het moet .

IK hoef geen gelijk, als ik vertel dat ik het warm heb, en een ander zegt, neehee, jij hebt het koud...?
En het aan de HEER overlaten ?
Dat lijkt me het beste. Ik ga niet weer eindeloze posts schrijven om uit te leggen dat en waarom ik het warm heb.
Zou er dan niet minder conflicten zijn ?
Ja, idd gewoon negeren.
Of willen we voor Jezus spelen ergens zegt HIJ
Dat idee heb ik wel dat sommigen dat willen.
volg mij ik ga je voor dus ja denk ik ik zou dat ook willen maar er is iets dat zegt stapje terug , niet jouw taak (IK BEN DIE IK BEN ) ik ben er ook nog, Zo is het!
vergeten we dat niet vaak?
want Hij is heerser boven wat ik niet kan en de dingen die ik kan zal hij leiden op mijn weg om te doen en te zeggen.
Zo is het!

GOD wijst mij een weg als ik zelf geen uitkomst zie langs wegen die geen mens bedenkt maakt HIJ mij ZIJN wil bekend, HIJ geeft elke dag nieuwe liefde nieuwe kracht als ik mijn hand in ZIJN hand leg wijst HIJ mij de weg wijst HIJ mij de weg al moet ik door de wildernis HIJ leidt mij
toont mij een rivier in de woestijn
alles zal ooit vergaan maar zijn liefde blijft bestaan en Hij maakt iets heel nieuws vandaag
God wijst mij een weg als ik zelf geen uitkomst zie enz is een lied, wat in mij opkomt.

Knipoog smiley Mooi Anita, dank je wel, ik ken dat liedje ook.

Anita/shanita
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:20

FRANKT627 schreef:

ach, geduld, dat zei ik toen ook tegen die ene, petra die al 8 jaar diep in me hart hoopt op iemand die een maatje voor het leven is, en we hebben het wel over een maatje voor het leven he, die kom je niet effe zomaar tege( darom wordhet es tijd voor gebeds ondersteunig Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:22

MAMALOE463 schreef:
Haha petra, je kan ook voor twee tegelijk bidden, dan hoef ik geen week in de wacht te staan
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

wacht met jou een week, want zo verhoort god me gebed en je gaat mee wokken en die leuke busdriver ook en wel begin wel met bidden na het wokken voor jou, ha ha Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:30

JOSINA022 schreef:
Wat mooi, Shanita!

Dank je lieve Josina!!!!!

Ja, gebed, elke dag, liefst voor het slapen gaan is zo belangrijk, voor anderen en ook voor jezelf.

En dan bedoel ik niet van voor jezelf bidden in de zin van egoïstisch voor jezelf iets vragen, gewoon, gewone dingen dat die goed gaan zeg maar.

En natuurlijk voor anderen ook en met name hier.

Dan krijg je zelf ook vrede in je hart.

Mzzl! Lachende smiley

ps: ik schrijft dit niet, omdat ik denk dat jij of anderen dit al niet doen, of al weten, maar gewoon, in het algemeen, ben er namelijk zelf achter gekomen.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:31

misschien door te begrijpen dat we allemaal anders zijn, allemaal een andere rugzak hebben,anders gevormd Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:35

SHANITA130 schreef:
Ja, weet je, dat niet goed naar elkaar luisteren op het forum, wat natuurlijk ook niet kan, je hebt alleen het geschreven woord.....
En dat is ook wel leuk een stuk zo proberen te schrijven dat een ander het oppikt wat je bedoelt enzo.

Het, de bijbel, is wel duidelijk over gebed.
Moslims bidden regelmatig, en ja, we zijn geen moslims, wat ik wil zeggen; bidden is een discipline.
Dat zie je bij 'huis op de prairie ook': er wordt daar regelmatig gebeden bij dat gezin. Oa, ook elke nacht voor het slapen gaan.

Ik had eerst van nou, ik bid wel, maar ja dat was eigenlijk nadenken maar dan naar God toe. Dat heb ik steeds de gehele dag door als ik me ervan bewust ben en niet me gedachten op andere dingen moet richten zeg maar.
Ja, en als ik dan toevallig es aan die en die dacht, ja, dan bad ik voor hem/haar.

Maar ja, nu bedoel ik gericht bidden op zelf vastgestelde tijden, en tussendoor kan ook. Maar ja die zelf vastgestelde tijden, ja, dat maakt dat er een ritme in komt.
Bijvoorbeeld elke keer voor het slapen gaan.
En dan ook een lijstje, al dan niet in je hoofd, of geschreven.

Bidden is een opdracht het komt het zo vaak voor in de bijbel, NT.

Nou ja anyway, ik ga daarmee beginnen, dus niet nu en dan es of vaak al naar gelang ik eraan denk, aan iets, maar ik bedoel ook dus zeker doelgericht elke dag en/of meerdere keren per dag.

je moet es voor de grap af en toe opschrijven waar je voor bid en een jaar later dat terug lezen, sta je verstelt hoeveel er is uitgekomen waar je voor bid.
ha ha huis op the prairie, ja ik bid met me kinderen wel es samen , das een grote zegen echt.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:36

KEITH722 schreef:
iets kinderachtig noemen is pas kinderachtig...

(zooo, dat splintertje is ook weer uit m'n oog, ik word er steeds handiger in!! Lachende smiley )

a

jij bent ook ff van het padje af, denk ik, vind ik, mijns inziens.

Je kan ook in een keer de hele balk eruithalen, ipv elke keer een splinterje...geintju

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 2 februari 2013, 11:36
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:39

... terwijl de paashaasschuimpjes- en chocola alweer in de schappen liggen bij de supermarkt... stond ik vandaag op met dit lied in mijn hoofd.

Ik weet het, best pittig voor zo'n mooi zonnig dagje.. maar goed om aan te denken als de golven over je heen slaan.

http://youtu.be/a4BAG463zQ0
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 11:42

SHANITA130 schreef:
jij bent ook ff van het padje af, denk ik, vind ik, mijns inziens.

Je kan ook in een keer de hele balk eruithalen, ipv elke keer een splinterje...geintju

telegram:

ik niet van padje af stop jij wel ouderwets ruzie maken stop (beetje dom om het dan over balken te gaan hebben stop) stop
a

Laatst aangepast door
KEITH722
op zaterdag 2 februari 2013, 11:51
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5170 5171 5172 5173 5174 5175 5176 ... 6194 Volgende
Pagina 5173 van 6194