ChristianMatch

Forum

Tipsch voor den man
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5184 5185 5186 5187 5188 5189 5190 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:23

SHANITA130 schreef:
De enige mannen die een jong blaadje kunnen krijgen moeten en met een hoop poen over de brug komen, en ook nog eens 'good looking' zijn.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

logisch toch....? Dat is tenslotte het enige dat telt Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:28

Mijn zus ik gelukkig getrouwd met een man die zestien jaar ouder is. Centen vielen er niet te halen en een george-clooney look-a-like is ie ook niet. Ze hebben het goed samen, en dat is prima toch? Ik ben zelf ook wel geneigd te vallen op mannen die iets ouders zijn, moet ik eerlijk zeggen.

Leeftijd is uiteindelijk maar een samenstelling van cijfertjes die niet zoveel zegt. Als 27-jarige heb ik genoeg meegemaakt in mijn jeugd en recente verleden om gevoelsmatig best wat ouder te funcioneren. Ik zou mezelf dus ook niet snel met iemand van mijn eigen leeftijd zien lopen, laat staan jonger. Je bent zo oud als je je voelt enzo
Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MARIELLE690

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:30

Hoi BerendJan,

Hij is echt geweldig leuk.
Ik kende hem al, want ik heb hier een hele les over gehad bij de kerk. Maar het is zo leuk, zoals hij het uitlegt!

Groetjes
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:36

LIES146 schreef:
nee, een ander, gek genoeg. Hoewel S ook probeerde aan te pappen maar ik niet twee chats tegelijk wou doen. De ene klojo heeft me van de ander gered dus blijkbaar Smiley met dichtgeplakte mond . Nou kon deze knul er ook wat van hoor, toen ik op t laatst duidelijk grens trok. Ik ben een hond en ik zit echt heel erg met mezelf in de knoop, dan weten jullie t vast Knipoog smiley

Hmm ja, er zitten hier verschillende idioten... Boze smiley
Gewoon direct wegklikken als ze raar beginnen te doen.
Er wordt in het eerste contact ook om je mobiele nr gevraagd, nooit doen dus... Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:40

ROOS575 schreef:
Hmm ja, er zitten hier verschillende idioten... Boze smiley
Gewoon direct wegklikken als ze raar beginnen te doen.
Er wordt in het eerste contact ook om je mobiele nr gevraagd, nooit doen dus... Zieke smiley

Ik heb zelfs eens die vraag van een vrouw gehad. Ze vroeg ook of mijn 'ding' nog werkte...en ze had het niet over mijn gsm...je hebt zulke 'idioten' dus in alle geslachten.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:41

ERIKA129 schreef:
Boze smiley Nee ben ziek Huilende smiley, smiley in tranen Maar net effe fit genoeg om jou te plagen Coole smiley met zonnebril

Verraste, verbaasde smiley ziek??? Migraine??? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:42

ERIKA129 schreef:
Geschokte, onthutste smiley Ik sta er maarzo weer op heb niet eens wat gezegt!!!
Enne het blijft nog steeds onder voorbehoud hoor!!
Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley

ja, en dat 'onder voorbehoud' kennen we al Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:42

FRANKT627 schreef:
ja, en dat 'onder voorbehoud' kennen we al Knipoog smiley

Boze smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:43

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ziek??? Migraine??? Knipoog smiley

Nee Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:44

KABOUTER722 schreef:
ben overigens wel benieuwd naar de mening van ons aller nederduitstalige, uit Nederland afkomstige en naar Duitland gevluchte en aldaar wonende voorstander van de Republiek der 12 Vereenigde Neederlandsche Provinciën, PIETER649

Vermoedelijk zijn de Duitse staatsburgers gewoon jaloers op een koning(in)!
Hoeveel mensen zijn er, die iets niet leuk vinden als ze het niet (meer)bezittten?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:46

ROOS575 schreef:
Vermoedelijk zijn de Duitse staatsburgers gewoon jaloers op een koning(in)!
Hoeveel mensen zijn er, die iets niet leuk vinden als ze het niet (meer)bezittten?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Kabouter heeft het niet over Duitse staatsburgers maar wel over Nederlanders die naar Duitsland zijn uitgeweken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:47

FRANKT627 schreef:
Ik heb zelfs eens die vraag van een vrouw gehad. Ze vroeg ook of mijn 'ding' nog werkte...en ze had het niet over mijn gsm...je hebt zulke 'idioten' dus in alle geslachten.

Geloof ik direct, idioten zijn er in allerlei varianten Boze smiley
Zo wordt cm ook gebruikt om bevrijd te worden uit de psychiatrie... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:51

FRANKT627 schreef:
Kabouter heeft het niet over Duitse staatsburgers maar wel over Nederlanders die naar Duitsland zijn uitgeweken Knipoog smiley
Jawel maar dan zijn het inmiddels toch Duitse burgers? of hebben ze nog geen asiel aangevraagd? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ALTJE848

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:55

ERIKA129 schreef:
Geschokte, onthutste smiley Ik sta er maarzo weer op heb niet eens wat gezegt!!!
Enne het blijft nog steeds onder voorbehoud hoor!!
Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley

Leuk jouw reactie, je stond er op en dat word niet anders ik bedoelde alleen margriet .
Maar goed zie dat jij je aangesproken voelt ik nu ook nu ik dit lees.

En dit mailtje was bedoelt voor degene die het nu regelt .

Heb een gezellige avond ik denk er nog even over na nu.

Anita
Naar boven

Auteur Bericht
LIES146

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 17:01

FRANKT627 schreef:

wat zei je, "daar ga jij in ieder geval nu nooit achter komen?"

dat blijft toch echt wel een nadeel van een medium als dit he, mensen kunnen zich zo gauw anders voordoen dan ze zijn...
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 17:20

PIETER619 schreef:
Sorry dat ik vergat om te melden dat gedicht is "geleend", maar vond dat het geplaatst kon worden, zo te zien kwam het goed van pas.

ha ha inderdaad, soms heb je effe van die momenten dat je zoiets effe nodig hebt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 17:22

FRANKT627 schreef:

je had gewoon moeten antwoorden, als ik jou zie niet, als ik een andere dame zie doet mijjn ding het prima Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 17:28

SHANITA130 schreef:
Ik een time out neem als me abo over enkele dagen/weken afloopt......want ik zit hier te lang achter?

niet te lang weg blijven he Knipoog smiley
ik een rommel in huis heb, ook te veel achter pc heb gezeten......
morgen de koningin ofz o op bezoek komt en ik nog eh effe beetje moet opruimen en wenkbrouwen epileren enzo, dus maar weer van me pc af ga
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 17:29

ERIKA129 schreef:
Boze smiley Nee ben ziek Huilende smiley, smiley in tranen Maar net effe fit genoeg om jou te plagen Coole smiley met zonnebril

ook griep? beterschap toegewenst, het is dus echt besmettelijk via pc Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 17:55

ALTJE848 schreef:
Leuk jouw reactie, je stond er op en dat word niet anders ik bedoelde alleen margriet .
Maar goed zie dat jij je aangesproken voelt ik nu ook nu ik dit lees.

En dit mailtje was bedoelt voor degene die het nu regelt .

Heb een gezellige avond ik denk er nog even over na nu.

Anita

Sorry maar snap niks van jou reactie!!
De organisatie is overgenomen en men melde zich opnieuw aan!
Ik reageerd op mamaloe en totaal niet op jou...
Waarom sta ik dan opeens wel op de lijst maar Trijnie niet???

Vraag me echt met name af waar die laatste regel nu op slaat!
Ben ik degene die jou nou doet twijfelen??? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 17:56

PETRA373 schreef:
ook griep? beterschap toegewenst, het is dus echt besmettelijk via pc Twijfelende smiley

ok nu weet ik hoe het gekregen heb Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 18:03

MAMALOE463 schreef:
En dit bedoel ik nou met mijn topic, jou zoon had in die auto kunnen zitten als God het niet anders beschikt had, je zoon moest nee zeggen, want het was Zijn tijd niet geweest om weggenomen te worden, hoe ontzettend erg en triest dit is voor de andere twee, zie ook weer het wonderlijke ervan in dat jou zoon is bewaard gebleven.

Maar de jongens zien dit nu niet zo in, tuurlijk voelen ze nu alleen het gemis van hun vrienden, moeilijk!

??? Bedoel je daarmee dat het wel de tijd was voor die andere jongens om "weggenomen" te worden? nee toch zeker?? kom nou toch, een of andere Henk zei zoiets laatst ook al over dat meisje dat laatst voor de trein in Meppel is gekomen maar goed, die Henk heeft dan ook niet meer verstand

het gaat écht helemaal NIET over het door God bewust wegnemen van jonge mensen maar zuiver over een puur menselijk ongeluk (vgs zegge zijn ze door de slagbomen geslalomd om toch over de overweg te komen)

God zegt hoogstens wel: hee jullie hier al?? of zoiets maar "wegnemen"..., ja, oude mensjes van 90, 95 jaar die er geen energie meer vóór en er geen zin meer ín hebben, ja die worden weggenomen, maar verder blijven het verschrikkelijke ongelukken..., zo weer een misverstand uit de weg

Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 4 februari 2013, 18:10
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 18:05

PETRA373 schreef:

Nou heb gelukkig niet echt de griep maar ben onnoemelijk misselijk Twijfelende smiley

En nee ben niet zwanger Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 18:08

ERIKA129 schreef:
Nou heb gelukkig niet echt de griep maar ben onnoemelijk misselijk Twijfelende smiley

En nee ben niet zwanger Smiley met dichtgeplakte mond

Misschien ben je zwanger. Hoe lang is het geleden dat je nog euhhh...migraine had? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ALTJE848

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 18:08

ERIKA129 schreef:
Sorry maar snap niks van jou reactie!!
De organisatie is overgenomen en men melde zich opnieuw aan!
Ik reageerd op mamaloe en totaal niet op jou...
Waarom sta ik dan opeens wel op de lijst maar Trijnie niet???

Vraag me echt met name af waar die laatste regel nu op slaat!
Ben ik degene die jou nou doet twijfelen??? Smiley die vol vragen zit

Lief mensje Erika

Ik denk dat wel elkaar niet goed begrijpen
Het leek me leuk je te ontmoeten ik schrijf dat de lijst niet was zoals hij was voor mamaloe die overnam en dacht mijn naam en margriet en meerdere zijn vergeten wist niet dat je opnieuw moest aanmelden heb dat wel gedaan maar ik ken nu vele mensen niet die mee gaan en twijfel daarom niet om jou
je schreef mij leuk dingen en ik ben met je begaan in wat je hebt meegemaakt dus had het fijn gevonden dat je mee zou gaan

En ja elkaar niet begrijpen en mijn reactie is dan vaak ook niet goed uitgelegd misschien sorry dan bij deze
Hoop dat je een leuke avond zult hebben.

Groet anita
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 18:12

PETRA373 schreef:
je had gewoon moeten antwoorden, als ik jou zie niet, als ik een andere dame zie doet mijjn ding het prima Knipoog smiley

Ach, soms zijn zo'n vragen ook wel eens leuk. Ik zie niet overal het kwaad in. De vrouw die het met vroeg is nu een volledig lid zag ik. Destijds was ze een 'proef - lid' Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 18:13

ALTJE848 schreef:
Lief mensje Erika

Ik denk dat wel elkaar niet goed begrijpen
Het leek me leuk je te ontmoeten ik schrijf dat de lijst niet was zoals hij was voor mamaloe die overnam en dacht mijn naam en margriet en meerdere zijn vergeten wist niet dat je opnieuw moest aanmelden heb dat wel gedaan maar ik ken nu vele mensen niet die mee gaan en twijfel daarom niet om jou
je schreef mij leuk dingen en ik ben met je begaan in wat je hebt meegemaakt dus had het fijn gevonden dat je mee zou gaan

En ja elkaar niet begrijpen en mijn reactie is dan vaak ook niet goed uitgelegd misschien sorry dan bij deze
Hoop dat je een leuke avond zult hebben.

Groet anita

Okidokie ik snap hem....
Toen ik reageerde stond jou reactie er nog niet he dus vandaar dat ik jou echt totaal niet snapte...

Ik weet nog steeds niet wat ik doe dat kan ik pas kort van te voren zeggen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 18:15

FRANKT627 schreef:
Misschien ben je zwanger. Hoe lang is het geleden dat je nog euhhh...migraine had? Knipoog smiley

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Etterbal ben je soms toch he!!!

Laatst aangepast door
ERIKA129
op maandag 4 februari 2013, 18:15
Naar boven

Auteur Bericht
LIES146

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 18:17

FRANKT627 schreef:

hahaha
Naar boven

Auteur Bericht
LIES146

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 18:19

FRANKT627 schreef:
Ach, soms zijn zo'n vragen ook wel eens leuk. Ik zie niet overal het kwaad in. De vrouw die het met vroeg is nu een volledig lid zag ik. Destijds was ze een 'proef - lid' Knipoog smiley
Dan heb je blijkbaar een overtuigend antwoord gegeven Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5184 5185 5186 5187 5188 5189 5190 ... 6194 Volgende
Pagina 5187 van 6194