ChristianMatch

Forum

Wisten jullie dat......?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5186 5187 5188 5189 5190 5191 5192 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 19:51

PETRA373 schreef:
hmmmmmm tuurlijk niet, zit nog steeds achter pc Twijfelende smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

hoe kan dat nou? overig's ik heb er ook last van Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 19:54

BERENDJAN590 schreef:
hoe kan dat nou? overig's ik heb er ook last van Geschokte, onthutste smiley

vreemd , zeer vreemd Twijfelende smiley busdriver....... Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 19:56

FRANKT627 schreef:
Misschien ben je zwanger. Hoe lang is het geleden dat je nog euhhh...migraine had? Knipoog smiley

jeeee erika je hebt toch niet met frank gewandeld he Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 19:57

PETRA373 schreef:

Verraste, verbaasde smiley ...wat bedoel je daarmee??? Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 19:58

ERIKA129 schreef:
Nou heb gelukkig niet echt de griep maar ben onnoemelijk misselijk Twijfelende smiley

En nee ben niet zwanger Smiley met dichtgeplakte mond

of erika heeft gehaktballen gemaakt terwijlz e last had van haar maandelijkse periode, jee niemand leest mijn goede tips ook, nemen ze niet serieus, dat komt er nu van Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 20:01

LEANNE226 schreef:
Met kijken heb ik weinig problemen,wat is er mis mee?Ik kijk ook graag naar mensen,zonder bijbedoeling........
Als hun tong uit de mond hangt dan is er iets mis,dat begrijp ik ook welKnipoog smiley

Wat ik wat triestig vind is dat menig oudere man zichzelf zo jong inschat dat ze een veel jongere partner willen hebben.Een flink leeftijdsverschil kan prima maar ik denk dat het verkeerd is om dat als uitgangspunt te hebben.Is het puur omdat je een veel jongere vrouw wilt dan moet je wat vaker in de spiegel kijken Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Stel dat je als man een 15 jaar jongere partner hebt;als hij met pensioen gaat moet zij nog 15 jaar werken en als zij met pensioen gaat is hij 82.........

Leanne,nuchter

Ps.natuurlijk kun je overal waar ik "man" schrijf ook "vrouw" invullen

Ja ja, maar je moet natuurlijk ook het economische belang mee nemen

een jongere daar ligt het cosmetica percentage een stuk lager als bij de wat oudere Gefrustreerde smiley
En gezien het kelderen van de pensioenen, is een jongere vrouw natuurlijk een stuk voordeliger dan een leeftijdgenote Lachende smiley
Het is dan voor een man een geruststellende gedachte, dat vrouw lief nog kan gaan werken Engeltje smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op maandag 4 februari 2013, 20:03
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 20:04

Ik heb het wel eens eerder geschreven maar ik denk dat het het beste is als beide partners ongeveer in dezelfde levensfase verkeren. Daarmee bedoel ik dus niet direct leeftijd. Er was indertijd op CM ook wat ophef omdat een stel meer dan tien jaar verschil in leeftijd kende. Een vrouw met jonge kinderen. Het bleek geen probleem te zijn en er kwam nog een kind samen. In veel gevallen is het wel anders. Er is een fase van jong en bij elkaar komen, de fase van kleine kinderen, de fase van opgroeiende pubers en daarna de periode zonder kinderen die je kunt verdelen in nog maatschappelijk actief of niet meer werkend dan wel op een gegeven moment gewoon oud. Ik denk dat het goed is dat twee mensen in dezelfde levensfase zitten. Aan de andere kant: als daar geen sprake van is en mensen gaan samen verder en weten wat ze doen, dan kan het best. De liefde heeft soms rare wegen. En idiote zaken als een Playboybaas van 80 die een huwelijk aangaat met een dame van 26 die in het blad verschenen is, ach dat is doorzichtig en meer iets voor de hijgbladen dan voor een serieuze discussie. Als geld een te grote rol gaat spelen, is het altijd ziek. Als je een man of vrouw trouwt vanwege geld of inkomen dan bedrijf je eigenlijk een vorm van verkapte prostitutie .

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 4 februari 2013, 20:37
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 20:07

ROOS575 schreef:
logisch toch....? Dat is tenslotte het enige dat telt Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik heb me al in gehouden over die bok en die wel een jong blaadje lust, weet jij hoevaak mijn vader dat gebruikte als excuus naar mijn moeder zodat ie met mij..?

Dus ik denk ik ga daar niet op in, ik ga daar niet op in, in ga daar niet verder op in, even iets anders verzinnen, ja, en als ik zelfs daar commentaar op krijg, ja...het houdt een keer op.

Dat is hét excuus....ik ben ook allergisch voor 'lekker jong ding', heb ik ook zóvaak moeten horen, ja, op mijn tiende al...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 4 februari 2013, 20:12
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 20:08

GERRIT084 schreef:
Om je eerlijk de waarheid te zeggen, vind ik jou opmerking ook maar kort door de bocht, er gaat er maar één over leven en dood.
En of Hij alleen maar mensen tussen de 90 en 95 weg zou halen al helemaal.
Het leven en de dood, daar kunnen wij mensen alleen onze vraagtekens bij zetten.
Je hebt ook mensen en mensen, de één leeft heel verantwoordelijk, de ander heel erg onverantwoordelijk.
Maar ze zijn overal, die het overleven en niet, je kan er alleen je vraagtekens bij zetten, en je er bij neerleggen, en anders niet.

wil je het eerst goed lezen allemaal gerrit!, je reactie laat zien dat je dat bepaald nog niet hebt gedaan... de categorie 90 tot 95 was ook niet absoluut bedoeld, kan ook nog wat jonger of nog wat ouder zijn dán, het ging om het voorbeeld en niet om de cijfers

Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 4 februari 2013, 20:12
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 20:17

GERRIT084 schreef:

een jongere daar ligt het cosmetica percentage een stuk lager als bij de wat oudere Gefrustreerde smiley
En gezien het kelderen van de pensioenen, is een jongere vrouw natuurlijk een stuk voordeliger dan een leeftijdgenote Lachende smiley
Het is dan voor een man een geruststellende gedachte, dat vrouw lief nog kan gaan werken Engeltje smiley

Ja, en dan krijg je het verschil tussen man en vrouw, wat Willemijn zei:'dat ze geen jonge gozer zou willen, ja ik ook niet; uitzonderingen.

Maar ja, als je zo es kijkt waar oudere mannen, en ja er zijn veel uitzonderingen, op vallen, kijk maar in mannenbladen, media etc.

O, ik dacht ff in de snelheid dat ik op Leanne reageerde, nou ja, staat er nu al. @ Leanne dus. Ja, ik zag je quote aan voor je post....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 4 februari 2013, 20:20
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 20:18

Is er al een uur bekend, wordt me gevraagd. Er zijn mensen die meer dan 100 km moeten rijden dus een aanvangs-uur zou wel gemakkelijk zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 20:46

GERRIT084 schreef:

Jawel het scheelt kilo's plamuur om de rimpels op te vullen Engeltje smiley
Jammer dat de gelijktijdige pensioen niet meer geld voor de vrouw, anders had je het misschien druk Gerrit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
SAM822

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 20:54

SHANITA130 schreef:
Wie kent dat gevoel, als je voor jezelf opkomt, de ongelofelijke bevrijding die dát geeft.
Dat je luistert naar je hart, en niet hoe anderen Bijbelgedeelten invullen hoe je die moet opvatten.

Heerlijk, ik voel me zo opgelucht en ontdaan van een last dat wou ik toch ff delen!

En dit topic gebruiken voor ervaringen waar je je blij voelt door bevrijding van slavenjukken die je jezelf op hebt laten leggen.

Galaten 5 De christelijke vrijheid
5
1 Opdat wij waarlijk vrij zouden zijn, heeft Christus ons vrijgemaakt. Houdt dus stand en laat u niet weder een slavenjuk opleggen.

Is dat niet heerlijk, niemand anders kan met zijn Bijbeluitleggingen, etc, je een slaven juk opleggen.

Want we zijn vrij, ja ze kunnen het proberen maar ja het lukt niet als je het niet toelaat!

Hoi Shanita,

Kun je dit toelichten... het lijkt er anders op dat Christus je vrij heeft gemaakt zodat je toch vooral zelf kan gaan doen waar je zin in hebt, puur laat leiden door je gevoel en verder niet voor correctie vatbaar bent. Uitsluitend hoe jij het ziet is de juiste zienswijze? Sta je ook open voor andere meningen dan? In verschillende topics merk ik steeds weer een houding van je van: "zij hebben het gedaan, zij hebben jou onoprecht en onheus behandeld/benaderd en anderen hebben het allemaal verkeerd". Je schrijft veel hier op het forum. Ik vraag me soms af waarom? Is het constructief of destructief bedoeld?
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 20:57

KEITH722 schreef:
wil je het eerst goed lezen allemaal gerrit!, je reactie laat zien dat je dat bepaald nog niet hebt gedaan... de categorie 90 tot 95 was ook niet absoluut bedoeld, kan ook nog wat jonger of nog wat ouder zijn dán, het ging om het voorbeeld en niet om de cijfers

Ja maar dat mag je ook zelf wel, dat iemand zich verondersteld dat God mensen weg neemt, kan net zo waarschijnlijk worden geacht als dat men zou zeggen, dat God wel leven geeft.
Ik denk dat er wereld wijd ook wel aardig de best aan gedaan wordt, trouwens in beide gevallen.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 21:05

ROOS575 schreef:
Jawel het scheelt kilo's plamuur om de rimpels op te vullen Engeltje smiley
Jammer dat de gelijktijdige pensioen niet meer geld voor de vrouw, anders had je het misschien druk Gerrit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley met blinkend witte tanden

Bijdehandje Boze smiley gevallig mot in nog 14 jaar helaas Gefrustreerde smiley en tegen die tijd, mag ik hopen, gaat de hele goe gemeente weer met 65 met pensioen Coole smiley met zonnebril en mocht het al zo ver komen, is de mogelijkheid er, om met zun 2en te gelijk te gaan Geschokte, onthutste smiley met pensioen Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 21:07

PETRA373 schreef:

Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

PETRA373 schreef:
of erika heeft gehaktballen gemaakt terwijlz e last had van haar maandelijkse periode, jee niemand leest mijn goede tips ook, nemen ze niet serieus, dat komt er nu van Twijfelende smiley

Geschokte, onthutste smiley Ga je lekker Boze smiley
Plaaggeest ben je soms toch he Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

GERRIT084 schreef:
Ja maar dat mag je ook zelf wel, dat iemand zich verondersteld dat God mensen weg neemt, kan net zo waarschijnlijk worden geacht als dat men zou zeggen, dat God wel leven geeft.
Ik denk dat er wereld wijd ook wel aardig de best aan gedaan wordt, trouwens in beide gevallen.

Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 21:08

KEITH722 schreef:
??? Bedoel je daarmee dat het wel de tijd was voor die andere jongens om "weggenomen" te worden? nee toch zeker?? kom nou toch, een of andere Henk zei zoiets laatst ook al over dat meisje dat laatst voor de trein in Meppel is gekomen maar goed, die Henk heeft dan ook niet meer verstand
het gaat écht helemaal NIET over het door God bewust wegnemen van jonge mensen maar zuiver over een puur menselijk ongeluk (vgs zegge zijn ze door de slagbomen geslalomd om toch over de overweg te komen)

God zegt hoogstens wel: hee jullie hier al?? of zoiets maar "wegnemen"..., ja, oude mensjes van 90, 95 jaar die er geen energie meer vóór en er geen zin meer ín hebben, ja die worden weggenomen, maar verder blijven het verschrikkelijke ongelukken..., zo weer een misverstand uit de weg

Ik vind je manier van reageren behoorlijk denigrerend... Twijfelende smiley
Om maar niet over je volgende reactie te spreken.
Spreken is zilver en zwijgen goud, Roos zwijgt in dit geval Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 21:17

ROOS575 schreef:
Ik vind je manier van reageren behoorlijk denigrerend... Twijfelende smiley
Om maar niet over je volgende reactie te spreken.
Spreken is zilver en zwijgen goud, Roos zwijgt in dit geval Boze smiley

wat jij denigrerend vindt telt niet zoveel als je die onzin van die henk(375 geloof ik) ook niet meteen veroordeelt op de inhoud, die zat hier een tijd geleden te verkondigen dat het "dan de tijd moet zijn geweest" voor dat meisje uit meppel, alsof God dat op zo'n manier had gearrangeerd met dat ongeluk enz, ga daar maar eens tegen tekeer lief roosje! zo'n uitspraak kun je pas denigrerend noemen!

dus wel de kerk midden in het dorp laten! Je gaat toch ook niet nog eens tegen Jezus zeggen dat hij de tafeltjes van de geldwisselaars niet mocht omgooien omdat boosheid "niet uit God is"???

(dat heb ik ook al meegemaakt met een andere "bezoekster" hier, jaja, tegen Jezus zeggen dat boosheid "niet uit God is", je maakt het echt mee en je kijkt er naar)

Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 4 februari 2013, 22:05
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 21:35

FRANKT627 schreef:
Ik heb zelfs eens die vraag van een vrouw gehad. Ze vroeg ook of mijn 'ding' nog werkte...en ze had het niet over mijn gsm...je hebt zulke 'idioten' dus in alle geslachten.

Je auto doet het toch nog??! Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 21:41

De chat werkt vanavond weer niet zoals het zou moeten! Huilende smiley, smiley in tranen
weer behoorlijk traag en steeds weer rode balkjes.
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 22:03

GERRIT084 schreef:
Bijdehandje Boze smiley gevallig mot in nog 14 jaar helaas Gefrustreerde smiley en tegen die tijd, mag ik hopen, gaat de hele goe gemeente weer met 65 met pensioen Coole smiley met zonnebril en mocht het al zo ver komen, is de mogelijkheid er, om met zun 2en te gelijk te gaan Geschokte, onthutste smiley met pensioen Engeltje smiley
Jawel ik hoorde dat over 25 jaar de pensioengerechtigde leeftijd omlaag gaat naar 60 jaar...
Die generatie heeft het verdiend Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 22:08

KEITH722 schreef:
wat jij denigrerend vindt telt niet zoveel als je die onzin van die henk(375 geloof ik) ook niet meteen veroordeelt op de inhoud, die zat hier een tijd geleden te verkondigen dat het "dan de tijd moet zijn geweest" voor dat meisje uit meppel, alsof God dat op zo'n manier had gearrangeerd met dat ongeluk enz, ga daar maar eens tegen tekeer lief roosje! zo'n uitspraak kun je pas denigrerend noemen!

dus wel de kerk midden in het dorp laten! Je gaat toch ook niet nog eens tegen Jezus zeggen dat hij de tafeltjes van de geldwisselaars niet mocht omgooien omdat boosheid "niet uit God is"???

(dat heb ik ook al meegemaakt met een andere "bezoekster" hier, jaja, tegen Jezus zeggen dat boosheid "niet uit God is", je maakt het echt mee en je kijkt er naar)

Henk ken ik niet, dus geef daar geen oordeel over.
Ik oordeel ook niet over jou, maar vind je woorden wel denigrerend over komen!
Overigens arrangeer God (mijn inziens) ook geen ongelukken, maar Hij weet wel overal van.
Hij kent ook ons hart
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 22:09

JOSINA022 schreef:
Het is het beste om niet alleen naar deze tekst te kijken, maar naar de Psalm in zijn geheel, omdat David het heeft over zijn gehele leven. Dus niet alleen de tijd dat God bepaald wanneer het einde daar is voor David, maar ook de tijden gedurende zijn hele leven.

Volgens mij wil David hiermee aangeven dat hij vertrouwde op God en zich zo volledig overgaf in handen van God.

Voor mij betekent dit vers dus dat ik, net als David, mijn gehele leven in Gods handen leg, mij laat leiden door God, wetend dat wat Gods plan met mijn leven is, goed is.
Ook al begrijp ik Gods weg niet altijd!

Mooi Josina!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 22:13

ANNA415 schreef:
Je auto doet het toch nog??! Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley

Boze smiley ...ja, anna, ook dat ding doet het nog... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 22:14

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ja, anna, ook dat ding doet het nog... Gefrustreerde smiley
Hoe oud is die kat dan van je inmiddels? Flossie toch? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 22:15

ROOS575 schreef:
Henk ken ik niet, dus geef daar geen oordeel over.
Ik oordeel ook niet over jou, maar vind je woorden wel denigrerend over komen!
Overigens arrangeer God (mijn inziens) ook geen ongelukken, maar Hij weet wel overal van.
Hij kent ook ons hart

niet weten/niet kennen is lang niet altijd een excuus (is wel geprobeerd ooit: wir haben es nicht gewusst!) en als ik dat wat henk heeft gezegd in het kort herhaal is omdat hij het echt heeft gezegd en het dus niet allemaal door mij verzonnen is om een of ander mager gelijkje te halen, alleen dát zijn de kale feiten ongeacht of ene roos dat nou aanneemt of niet, mijn ja is ja en mijn nee is nee
a

Laatst aangepast door
KEITH722
op maandag 4 februari 2013, 22:29
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 22:23

JANS221 schreef:
De chat werkt vanavond weer niet zoals het zou moeten! Huilende smiley, smiley in tranen
weer behoorlijk traag en steeds weer rode balkjes.

Boze smiley ...idd, heel lastig...gelukkig had ik mijn gsm nog...
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 22:29

ERIKA129 schreef:
Geschokte, onthutste smiley Ga je lekker Boze smiley
Plaaggeest ben je soms toch he Knipoog smiley

Knipoog smiley Kussende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5186 5187 5188 5189 5190 5191 5192 ... 6194 Volgende
Pagina 5189 van 6194