ChristianMatch

Forum

kreet van de week
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5188 5189 5190 5191 5192 5193 5194 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 00:49

Waar staat dat ook alweer; geef een dwaas GEEN ANTWOORD WANT JE VERLAAGT JE TOT ZIJN NIVEAU?

Ergens in spreuken he, zoiets.

Maar ja, niet reageren is ook weer zo liefdeloos.....ach ja, het is een forum, ik heb heel soms met mensen, in real life was ik er met een grote boog omheen gelopen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 00:56

wil graag wokken maar kan niet auto rijden , en niet netjes eten met mes en vork Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 01:13

TRIJNIE671 schreef:
wil graag wokken maar kan niet auto rijden , en niet netjes eten met mes en vork Gefrustreerde smiley

Ha Trijnie, ik had begrepen van Joop dat je met hem kon meerijden?

Enne, niet netjes eten met mes en vork? Ieder op zijn eigen wijs

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 01:50

TRIJNIE671 schreef:

dan eet je toch gewoon met stokjes... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 01:53

TRIJNIE671 schreef:
type links hoop zonder fouten,ben 24 jan met fiets gevallen sneeuw , 25 jan lekker gewerkjt wel pijn , mag ach was gevallen , di dag doktetr geweest , naar zh foto , even niks te zien wo dag weer dokter (de beste man kom mij niet eens was er nog nooit geweest ) eerst maar pijnstillers , maart er veranderde niks , kom ik dokter tegen zat dag , en meiske hoe gaat het ?? ik zei dokter de pillen helpen voor geen meter , en de pijn is nog erger en heb dikke hand .dus mocht ik zo dag weer even naar matini zh weer fotos , heb dus net onder duim en boven pols stuk . 10 dagen gips , een ramp voor me kan niks , eet bijvriendin andere maak hier schoon ,buuf trekt me de sokken aan , andere buuf smeerdbrood pfffffffffffff dan weet je pas wat afhankelijk is .erg blij dat iedereen ervoor mij is , kan wel zeggen de dagen duren weken , snap nu oudere mensen wel.

Arme Trijn...rust maar goed.

Oja, ik heb bijna geen enkele fout ontdekt in je tekst Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 02:43

ROOS575 schreef:
Hoe oud is die kat dan van je inmiddels? Flossie toch? Lachende smiley

Floshke wordt 4 jaar binnenkort... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 06:57

FRANKT627 schreef:

hiep hiep hoera Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 07:00

snle es opruimen, de koningin kotm bijna en heb nog steeds niet opgeruimd en me wenkbrouwen geëpileerd Gefrustreerde smiley petra die vanacht wakker werd van krakend onweer en dacht help en niet meer kon slapen, maar de dag maar es gaat beginnen. pffffff met de afwas van gisteren Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 07:30

PETRA373 schreef:
snle es opruimen, de koningin kotm bijna en heb nog steeds niet opgeruimd en me wenkbrouwen geëpileerd Gefrustreerde smiley petra die vanacht wakker werd van krakend onweer en dacht help en niet meer kon slapen, maar de dag maar es gaat beginnen. pffffff met de afwas van gisteren Boze smiley

Succes vandaag met het voorname bezoek van onze koningin Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Rijd ze zelf of komt er een chauffeur met haar mee? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 07:36

Hier kun je kwijt wie of wat bizonder voor je is en waarom.

Mijn moeder is bizonder voor mij omdat ze er altijd voor me is als ik haar nodig heb, en naast mijn moeder is het ook mijn vriendin, ik kan alles aan haar kwijt, ze gaat met haar tijd mee, kortom, zij is bizonder voor me! Verliefde smiley

Laatst aangepast door
MAMALOE463
op dinsdag 5 februari 2013, 07:37
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 07:42

FRANKT627 schreef:
Misschien ben je zwanger. Hoe lang is het geleden dat je nog euhhh...migraine had? Knipoog smiley

Bijna goed Frank... het begint inderdaad met een m.. maar eindigt niet op igraine Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 07:51

FRANKT627 schreef:
Is er al een uur bekend, wordt me gevraagd. Er zijn mensen die meer dan 100 km moeten rijden dus een aanvangs-uur zou wel gemakkelijk zijn.

He Frank sta jij ook op de lijst Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 07:55

FRANKT627 schreef:

... en dat ding doet het ook nog.... Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:08

ANNA415 schreef:
... en dat ding doet het ook nog.... Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril

Woedende smiley ...veel te goed...ik kon onlangs weer een muis vangen...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:09

TRIJNIE671 schreef:

Van mij mag je mag je handjes eten....
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:09

ANNA415 schreef:
He Frank sta jij ook op de lijst Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dat moest ik vragen van iemand. Ik vrees dat ik toch niet mee kan zaterdag. Ik durf niet zo goed in een stad rijden Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:11

ANNA415 schreef:
Bijna goed Frank... het begint inderdaad met een m.. maar eindigt niet op igraine Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Coole smiley met zonnebril

Als Erika o...is dan heeft ze veel last van m...dat is iets dat eindigt op igraine Knipoog smiley

Ze maakt dan ook geh...llen...waar het k...is ingeschoten en dan is ze m...dat is iets dat eindigt op isselijk Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:12

PETRA373 schreef:

Ja klopt Peet...hier ook onweer...en echt harde klappen!!!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:15

Vanmorgen heeft het hier erg gedonderd en gebliksemt. Harde wind en en bakken regen die uit het hemelgewelf kletterde.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:16

MAMALOE463 schreef:
Succes vandaag met het voorname bezoek van onze koningin Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Rijd ze zelf of komt er een chauffeur met haar mee? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

De kwien heeft een OV chipdinges. Ze komt met de bus...misschien stapt ze wel op de bus van BJ... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:17

PETRA373 schreef:

Verraste, verbaasde smiley ...ik zie aan je spelling dat je erg nerveus bent omwille het bezoek van de kwien Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:23

FRANKT627 schreef:
Vanmorgen heeft het hier erg gedonderd en gebliksemt. Harde wind en en bakken regen die uit het hemelgewelf kletterde.

Hier ook Frank...het was om 6 uur...maar geen regen...
Wie kan het verklaren???
Nu onweer???
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:26

ZEELAND736 schreef:
Hier ook Frank...het was om 6 uur...maar geen regen...
Wie kan het verklaren???
Nu onweer???

Ik keek net buiten en ik zie nog hagelbolletjes liggen...
Naar boven

Auteur Bericht
LIES146

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:29

Ik heb een hele goede voorspeller van onweer. Dan komt ern namelijk 26 kilo hond van zn post af. het is de hulphond van mn zoon die dus ook bij mn zoon op de kamer slaapt. Maar als het er op lijkt dat het zou kunnen gaan onweren hoef ik pak m beet maar tot 3 te tellen.. dan komt er 26 kilo hond mn kamer in gedenderd om op mn bed te gaan liggen rillen. En dat vind ik dan ook meestal weer zo schattig dat ik m maar laat.... Dus: vanochtend was het weer eens zover dat ik door hond geattendeerd werd op het weer, om het zo maar te stellen..
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:37

ZEELAND736 schreef:
Ja klopt Peet...hier ook onweer...en echt harde klappen!!!

ehhhhh, lijkt wel of het hier ook weer zo gaat onweren, gets
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:39

ALTJE848: Wil ik wel iets aan toevoegen Goedemorgen! (ik, SHANITA130 ben Rood)

Het is niet een slaven juk dat ik je opleg en het allemaal eens ben met bovenstaande maar één ding is een rode draad net als je letters die je schrijft ik ik ik las ik net nog even lieve shanita
Het is een geheel rode draad die door al je schrijven heen gaat en zegt wat je bent wie je bent , maar lees ook een mooie vrouw in wording ,Wat leuk dat je dat zegt!een parel die geslepen word dat schuurt doet pijn ,Zou een parel dat voelen denk je? Nou ja ik wéét wat je bedoelt...:) als je kritiek krijgt of zo opvat , maar denk niet dat het zo bedoelt is .Kritiek ís niet erg als het opbouwend is, als je er iets mee kan...maar een voor de hand liggend voorbeeld, Sam hierboven, vraagt eerst wat ik bedoel?, en gaat daarna alles zelf invullen, ja, dat konden die gasten vroeger met me doen toen ik `18 was en niet beter wist, maar nu niet meer.... Ik heb meestal wel het idee dat dingen hier goed worden bedoelt, ja nog hele tijd gemailt met Zoeker, wie had dat gedacht ;)we zijn allemaal met gebreken ook ik en niemand is goed en zonder zonder zelfs niet één dat kan ook niet . Alleen God is zonder gebreken :)
maar ik weet wel probeer eens alleen te lezen en te bidden wat er bedoelt word God kan je inzicht geven als je niet begrijpt te vragen aan de mens wat bedoel je? Dat deed ik hierboven in de post ook.
Ik zie en verbitterde vrouw in de rode draad als eerder gaf je al aan je kent me niet helaas jammer denk ik dan . Lieve meid ik ben niet verbitterd, ..maar bedankt voor je bezorgdheid!En ik zie ook wat ik al zei een vrouw die word geslepen en ik weet uit ervaring laat het toe .
het zal je die vrouw maken die God bedoelt heeft , en ik ben er ook nog lang niet maar laat toe dat mensen me vertellen wie ik ben en probeer dat aan te nemen , soms vraag ik aan God wat bedoelt ze/hij nu ?
En de Heer geeft me antwoorden in de bijbel .
Zo is dat God geeft antwoord, en soms mensen.
Je hoeft ook niet alles te verstaan wat iemand zegt dat staat ook wat jij aan kan is goed ga niet zoeken en graven dat maakt je moe
En ik merk dat ook de hele dag hier op de pc mat af net als boeken lezen staat in het woord , Ja, ik zat hier weleens 4 uur per dag achter, ja.Ik ga dingen doen en dan heb ik plezier dat het klaar is bijv mijn huis dat schoon is lekker fietsen als de zon schijnt wat erver kijk om je heen naar de bloemen de bomen die straks d eknoppen krijgen Gods schepping de kleine dingen meid
Zo is dat dat omschrijf je goed vind ik, lekker je huisje mooi maken, opgeruimt en schoon, en dan heerlijk naar buiten, ik heb dat ook als ik fiets naar mijn vrijw. Werk!we hoeven niet groot te denken en alles te weten en te begrijpen .
sorry lang verhaal maar heb het gevoel dat ik je dit mag schrijven een tip lees haal er uit leg het bij God of vraag mij ?
Jij bent erg duidelijk!
maar probeer het tot je te nemen het is goed bedoelt uit een goed hart Ja, dat voel ik aan Lachende smiley! en ja wet je zegt JIJ Mag doen wat je er meer wilt Idd, bedankt dat je dit wilde delen Knipoog smiley !!

Blessings en groet anita Zegens! en Laterz! S.

Romeinen 12 hele vers voor jou shanita als je er toch klaar voor bent, wil ik je dat graag meegeven en vooral vers 15
Verblijd u met hen die blij zijn , en huil met hen die huilen. Ook dat!
En verder mag je vrij zijn leg ik jouw geen slaven juk op want het woord van God is waarheid ten alle tijde . Ja Lachende smiley

Een slaven juk voor mij is dat wat ik heb gedaan me wat aangetrokken wat mensen zeggen dus leg ik dat op mezelf door te doen wat hun willen .
Idd, doen wat anderen willen me zelf als klein kind hebben laten behandelen(en zelfs tegen kinderen doe je zo niet is mijn mening), ja, dát gebeurd niet meer, die tijden zijn voorbij! Lachende smiley Ja, weet je, ik was erg jong en pas gelovig, en ja wist er niets van dus men kon mij echt vanalles wijsmaken; ik moest me gevoel uitschakelen, want me gevoel kwam van de duivel zo maakte men mij wijs, onvoorwaardelijk doen zonder vragen te stellen, zoveel mogelijk geld geven, want dat was dan voor de Here, en als ik hulp nodig had waren ze er niet...Denken wat de leiders dachten...ja, en nu voel ik me vrij Lachende smiley Ik had mij, wederom een slaven juk op laten leggen...zo zie ik dat...En God zegt ook in Romeinen 12 dat je genadegaven hebt gekregen en die mag je ook in de ander ontdekken en aannemen ,en soms is het goed te luisteren naar heb die echt spreken vanuit het woord .
Zo is dat! Naar hen die spreken vanuit het Woord!

Mijn juk is zacht mijn last is licht zeg de HEER
Allen die vermoeid en belast zijn daar is plaats voor bij het kruis
wat jezus gedaan heeft voor een ieder van ons die geloofd .
Idd, Zijn juk is zacht en Zijn last is licht Lachende smiley

De enige waarheid is ook dat je geloofd dat Jezus voor jou is gestorven en weer is opgestaan en leeft NU .
Lieve meid dat geloof ik al 20 jaar Knipoog smiley

Hij is om je heen onder je boven je naast je omringt je met zijn liefde en trouw er is niemand beter die dat kan geven dan HIJ
Ja, mooi is dat he en bemoedigend!
En Hij geeft eeuwige liefde en trouw dat wat in de wereld is gaat voor bij
is leegte onder de zon dan denk ik looft God prijst Zijn naam
en geen Hem de eer
Zo is dat! Knipoog smiley

Ik wens je dit allemaal toe als sterkte in je leven kracht voor vandaag en morgen en alle dagen die nog volgen.
Dank je wel! Dat wens ik jou ook!

Ik weet dat God voor mij alle wonden heelt er geen ander is die mij geneest en hersteld Ja, en het maakt niet uit hoe oud je bent ;) dat wens ik je toe en dan de tekst
ui romeinen vers 2 word niet gelijk vormig deze wereld maar word innerlijk veranderd vernieuwing van uw gezindheid om te kunnen onderscheiden wat goed en kwaad is
Zo is dat! Onderscheidingsvermogen!

Ik wil je bemoedigen met deze teksten Dat vind ik wel zo aardig! dat het vrucht mag dragen in je leven het ga je goed meid
Jou ook, nieuwe dag, nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

Anita

S.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 5 februari 2013, 08:56
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:41

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...ik zie aan je spelling dat je erg nerveus bent omwille het bezoek van de kwien Knipoog smiley

Boze smiley nee hoor komt doordat ik slecht heb geslapen met het onweer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
ha ha ha tja wie weet komt de koningin wel met de bus Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:42

LIES146 schreef:
Ik heb een hele goede voorspeller van onweer. Dan komt ern namelijk 26 kilo hond van zn post af. het is de hulphond van mn zoon die dus ook bij mn zoon op de kamer slaapt. Maar als het er op lijkt dat het zou kunnen gaan onweren hoef ik pak m beet maar tot 3 te tellen.. dan komt er 26 kilo hond mn kamer in gedenderd om op mn bed te gaan liggen rillen. En dat vind ik dan ook meestal weer zo schattig dat ik m maar laat.... Dus: vanochtend was het weer eens zover dat ik door hond geattendeerd werd op het weer, om het zo maar te stellen..
Dat heb ik weleens meer gehoord ja...
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:47

PETRA373 schreef:
Boze smiley nee hoor komt doordat ik slecht heb geslapen met het onweer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
ha ha ha tja wie weet komt de koningin wel met de bus Lachende smiley

Tralalaa, hare majesteit, hoog geeerd bezoek herselluf, ofnee himselluf
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 08:49

FRANKT627 schreef:
Woedende smiley ...veel te goed...ik kon onlangs weer een muis vangen...

Echte muis of opwindbare muis Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5188 5189 5190 5191 5192 5193 5194 ... 6194 Volgende
Pagina 5191 van 6194