ChristianMatch

Forum

Dit vraag ik me af vandaag..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5203 5204 5205 5206 5207 5208 5209 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 10:00

GERRIT084 schreef:
Of ik de ramen moet wassen of niet Boze smiley

Ramen wassen, dat doe je toch gewoon een keer per jaar? Ja, weet je na een tijdje worden ze niet meer vuiler, want het heft mekaar op omdat het ook regelmatig regent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 10:02

ANNA415 schreef:
Ja dat doen die sch...., die vliegen alle kanten op Engeltje smiley

Woedende smiley ...potjandorie dat net jij dat weer moest gelezen hebben...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 10:07

LEANNE226 schreef:
Met kijken heb ik weinig problemen,wat is er mis mee?Ik kijk ook graag naar mensen,zonder bijbedoeling........
Als hun tong uit de mond hangt dan is er iets mis,dat begrijp ik ook welKnipoog smiley

Wat ik wat triestig vind is dat menig oudere man zichzelf zo jong inschat dat ze een veel jongere partner willen hebben.Een flink leeftijdsverschil kan prima maar ik denk dat het verkeerd is om dat als uitgangspunt te hebben.Is het puur omdat je een veel jongere vrouw wilt dan moet je wat vaker in de spiegel kijken Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Stel dat je als man een 15 jaar jongere partner hebt;als hij met pensioen gaat moet zij nog 15 jaar werken en als zij met pensioen gaat is hij 82.........

Leanne,nuchter

Ps.natuurlijk kun je overal waar ik "man" schrijf ook "vrouw" invullen

Ja, jij kan dat zelfde schrijven wat ik vind, maar ja, het zo inpakken dat het erdoor kan.
En dat merk je dus ook met daten. Een man van 40, nou die zoekt toch echt wel iemand van 25, ja, zelfs mannen van 50.
En dat is geen uitzondering vind ik, je ziet dat echt heel vaak om je heen...

S. Trots en blij dat ze 41 is, en dan maar niet....

Quote:
Ps.natuurlijk kun je overal waar ik "man" schrijf ook "vrouw" invullen

Nátuurlijk....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 7 februari 2013, 10:09
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 10:12

SHANITA130 schreef:
Ramen wassen, dat doe je toch gewoon een keer per jaar? Ja, weet je na een tijdje worden ze niet meer vuiler, want het heft mekaar op omdat het ook regelmatig regent.

Ja, als je ergens midden den landen woont Engeltje smiley
Maar toch echt niet hier aan de kust Geschokte, onthutste smiley hier waait het immer hard, en het zand schuurt kleine krassen in je raam.
Wat op den duur weer wordt op gevuld met straat vuil (vet en olie) wat weer gemene vieze vuile aangeslagen ramen geeft.
En ik woon dan ook weer niet aan de Zeeuwse zunige kust, waar water wordt gespaard om de beurs te ontzien.
Doch ik mijn ramen wis minimaal 1 x in de maand, zei het elke 14 dagen, maar met de winterdag iets minder, omdat het dan veel stormt Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 10:16

JOSINA022 schreef:
Hieeeeeeeeeeer, Anna, te kust en te keur Clown smiley

Zeg zeg...je moet anna niet te vlug aan man helpen, hoor. Ze wilt eerst nog met mij gaan wokken. Als er dan een man in haar leven komt kan ik niet gaan wokken Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LIES146

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 10:47

Oh, grappig, die ramen kwamen hier vandaag ook voorbij toen de zon (JAAAAA ZON!) vol op mn ruiten scheen. Het was visueel zeer zichtbaar dat het weer tijd wordt om daar even iets aan te reinigen zeg maar Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 10:55

[quote=SHANITA130] Een man van 40, nou die zoekt toch echt wel iemand van 25, ja, zelfs mannen van 50.

SHanita, ik weet niet op welke planeet jij woont, maar je wekt de indruk dat DE man sowieso jonge blaadjes wilt. Ik zei al eerder, wat een negatief mannenbeeld heb je toch?

Waarom niet wat neutraler geschreven? Kan je dit met gedegen onderzoek aantonen dan? Zolang je dat niet kan is het verstandiger geen boude uitspraken te doen want je schept zo wel een negatieve mannensfeer.

Ik heb niks persoonlijks tegen je, maar zou het wel fijn vinden als je met wat meer respect voor mannen kan schrijven. (en natuurlijk geldt dat ook voor alle leden hier als het gaat over vrouwen)

De gemiddelde man is net als de gemiddelde vrouw, dat is het leuke aan gemiddelden. Je hebt mannen die jonge blaadjes willen en je hebt vrouwen die dat ook willen. Ik heb er geen mening over zolang liefde de boventoon voert tussen beide partners....en dat is dus vaak het probleem!
En dus heb ik wel een mening, maar (ver)oordeel niet, dat is niet aan mij. Vind het eerder zielig.

Laatst aangepast door
CORNE927
op donderdag 7 februari 2013, 10:57
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 11:20

LIES146 schreef:
Oh, grappig, die ramen kwamen hier vandaag ook voorbij toen de zon (JAAAAA ZON!) vol op mn ruiten scheen. Het was visueel zeer zichtbaar dat het weer tijd wordt om daar even iets aan te reinigen zeg maar Smiley met dichtgeplakte mond

Nu moet je ook weer niet gaan zemen met volle zon, krijg je meer strepen Gefrustreerde smiley en bij windkracht 10 waait je zeem weer weg Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 11:38

[quote=CORNE927]Oke ik ben het vaak met je eens, nu maar voor de helft, echt neutraler kan het volgens mij niet geschreven worden
Zo wie zo niet, wegens het groot aantal verschillende aantal soorten mannen wat hier aanwezig is.

De reeds in het verleden al eens voorziene, en thans onvoorziene heren, de onvoorziene heren, van uit het verleden tot nu.
En wat het bouwjaar ook mogen zijn (de onvoorziene heren van nu en uit het verleden) willen nog een nageslacht.

En of dat dan ook nog te verwezenlijken is, laten wij in wel veel gevallen in de midden, bij een vrouw van middelbare leeftijd is die keuze beperkt.
Dus kom je nog in aanmerking (de oudere heren) bij een iets tot veel jongere vrouw.
Dat is dan niet om de oudere vrouw te discrimineren, maar meer uit relatief verhogende kans op een e.v.t nageslacht te kunnen bewerkstelligen .

Dus ja er zijn nog wel ouwe bokken die een groen blaadje willen consumeren.
Dus geheel misslaan doet S het dan ook niet met die opmerking, en of er dan van liefde nog enig sinds spraken is, mm gerust wel.
En of er van gerede kansen gesproken kunnen worden, bij die ouwe bokken, gerust wel zeker van niet, ook dat laten we eigenlijk in de midden

Laatst aangepast door
GERRIT084
op donderdag 7 februari 2013, 11:40
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 11:52

SHANITA130 schreef:
Ik zal sowieso op mijn 19de niet bij ouderen gaan zitten....

Ik zie geen oplossing, kijk bij jongeren van je eigen leeftijd zou je idd iets kunnen zeggen, maar sommigen mensen die zo oud zijn vinden het leuk om zo te discussiëren zeg maar.

Enige optie, als je vervoer hebt, is naar de dichtstbijzijnde kerk, van je kerk te gaan waar wel een jongerengroep is. Kan je nog leuke contacten maken ook.

En anders, ja, ik zou wel oppassen met zomaar ff naar een andere kerk....

Hoezo en waarom dan oppassen om naar een andere kerk te gaan?
Je hoort dan weer dingen die wel vragen opwekken, vragen die je weer kan stellen in je eigen kerk.
Vragen die soms een kleine schokgolf te weeg brengen, die ze dan weer wakker schud, en jou gaan vragen hoe j er aan bent gekomen.

Ik heb het in mijn jeugd ook gedaan toen ik 19 was, ze vinden het n.m helemaal niet zo geslaagd als je binnen de Christelijke beleving de boer op gaat.
Vaak stelt men zich dan de vraag (aan zich zelf) hoe heeft dit kunnen gebeuren, en dat terwijl er niets aan de hand is.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 12:15

[quote=CORNE927]Ik heb het niet over alle mannen, gemiddeld of zo, weet ik veel heb geen cijfers.

En ook; lang niet alle mannen!!!!

Zucht: ik zit net ervoor te schrijven dat ik 2 goede vrienden heb, beidde ouder dan mij, en daar heb ik dat weer niet mee.

Gewoon ervaringen van mij: en twas trouwens een reactie op Leanne die dat wel kan schrijven....wat ik ook schreef.

Quote Leanne: Wat ik wat triestig vind is dat menig oudere man zichzelf zo jong inschat dat ze een veel jongere partner willen hebben.Een flink leeftijdsverschil kan prima maar ik denk dat het verkeerd is om dat als uitgangspunt te hebben.Is het puur omdat je een veel jongere vrouw wilt dan moet je wat vaker in de spiegel kijken Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 7 februari 2013, 12:17
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 12:31

[quote=GERRIT084]

Gerrit, ik had niet eens gedacht aan nageslacht zelfs en dat dit een belangrijke reden voor de jonge blaadjes is. Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet goed.

Ik ga geen exacte grens aangeven, maar moet je gemiddeld niet 40/43 aanhouden als maximum voor een man om nog kinderen te wensen. Is het risico bij vrouwen van 40+ ook niet fors groter op 'niet gezonde' kinderen?
Of moeten we blind dit maar in Gods handen geven zonder na te denken?
Lijkt mij niet, we hebben zelf ook verstand!

Nog los dat het kind ook recht heeft op een frisse vader (en geen opa) lijkt het me zo dat je als 43+er als man geen nageslacht meer zou moeten wensen. En dus vervalt het argument om jonge blaadjes te wensen.

God heeft het mooi gemaakt, de vrouw is van 16 tot 40 vruchtbaar. Ouder is ook nog mogelijk, maar dan loop je wel tegen allerlei grenzen aan, zowel bij vrouw als man. Gezond verstand gebruiken is de beste optie, uitzonderingen altijd daargelaten.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 12:35

GERRIT084 schreef:
Ja, als je ergens midden den landen woont Engeltje smiley
Maar toch echt niet hier aan de kust Geschokte, onthutste smiley hier waait het immer hard, en het zand schuurt kleine krassen in je raam.
Wat op den duur weer wordt op gevuld met straat vuil (vet en olie) wat weer gemene vieze vuile aangeslagen ramen geeft.
En ik woon dan ook weer niet aan de Zeeuwse zunige kust, waar water wordt gespaard om de beurs te ontzien.
Doch ik mijn ramen wis minimaal 1 x in de maand, zei het elke 14 dagen, maar met de winterdag iets minder, omdat het dan veel stormt Zieke smiley

als je langs de kust woont zou je kunnen proberen een zeemmeermin te strikken Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 12:38

Het kind heeft recht op liefde en respect, en dat heeft geen ene moer met leeftijd te maken: hoeveel kinderen, meisjes gaan niet heel leuk met hun opa om?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 12:41

GERRIT084 schreef:
Vanwege de vele dwalingen zie 'ooit evangelisch'.
Je hoort dan weer dingen die wel vragen opwekken, vragen die je weer kan stellen in je eigen kerk.
Vragen die soms een kleine schokgolf te weeg brengen, die ze dan weer wakker schud, en jou gaan vragen hoe j er aan bent gekomen.

Ik heb het in mijn jeugd ook gedaan toen ik 19 was, ze vinden het n.m helemaal niet zo geslaagd als je binnen de Christelijke beleving de boer op gaat.
Vaak stelt men zich dan de vraag (aan zich zelf) hoe heeft dit kunnen gebeuren, en dat terwijl er niets aan de hand is.

Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 12:45

JANS221 schreef:
God geeft ons inderdaad een grote verantwoordelijkheid. Hij heeft er zelf voor gekozen om de mens de vrije keuze te geven om Hem wel of niet te gehoorzamen. Ik kan zelf op een gegeven moment de beslissing nemen om linksaf of rechtsaf te gaan. Die vrijheid geeft God. Hij wil niet dat wij hem volgen omdat het moet, maar omdat wij daarvoor kiezen. Uit liefde geeft God die vrije keuze en het is aan ons om die liefde te beantwoorden.

Ben het met je eens dat wij die vrije keuze hebben. Want wat valt er anders te beoordelen aan goud, hout of stro aan wat wij gebouwd hebben op het fundament...? Is een beetje off topic maar komt wel voort uit het onderwerp.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 12:54

SHANITA130 schreef:
Het kind heeft recht op liefde en respect, en dat heeft geen ene moer met leeftijd te maken: hoeveel kinderen, meisjes gaan niet heel leuk met hun opa om?

Er is een wezenlijk verschil tussen een opa en een vader, zelfs al krijgt het kind liefde en respect. Bij een groot leeftijdsverschil (tussen ouder en kind) is er al snel sprake van de welbekende 'generatiekloof' en kan alle liefde en respect in de wereld niet voorkomen dat er problemen ontstaan.

Tess, spreekt uit ervaring...
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:02

ANNA415 schreef:
Waar stratenmakers ?!!! Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley

Petra ga jij nu maar gewoon bustochtjes maken, dan kijken wij wel naar de stratenmakers.

ha ha , ja jij mag de straten makers hebben hoor, ha ha vind busschaufeuren veel leuker voortaan. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:07

TESSYBEAR731 schreef:
Er is een wezenlijk verschil tussen een opa en een vader, zelfs al krijgt het kind liefde en respect. Bij een groot leeftijdsverschil (tussen ouder en kind) is er al snel sprake van de welbekende 'generatiekloof' en kan alle liefde en respect in de wereld niet voorkomen dat er problemen ontstaan.

Zo is het Tess, je hebt jonge opa's en oude vaders. Opa's hebben een maatschappelijk andere rol ook dan vaders naar kinderen toe.

Laten we de levenscyclus maar gewoon respecteren, voor alles is een tijd...

@SHanita; natuurlijk kunnen kinderen soms erg goed met opa's/oma's overweg, maar dan zijn het nog geen vaders/moeders?
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:13

SHANITA130 schreef:

Als je vanuit dat perspectief gaat denken kun je beter helemaal niet naar een kerk gaan want geen enkele kerk verkondigt de gehele waarheid. Een kerkelijke verkondiging is namelijk gebaseerd op persoonlijke interpretaties van de bijbel en elk mens maakt fouten. Daarom ben je ook samen gemeente, om samen die weg te bewandelen en de waarheid te leren kennen.

Maar ik kan me wel vinden in Shanita's conclusie om voorzichtig te zijn; waarom zou je bij tegenslag meteen naar een andere gemeente toe 'hollen'? Je hebt ooit voor de gemeente gekozen waar je nu deel van uit maakt en dat zal, naar ik hoop, een weloverwogen keuze zijn geweest. Onderdeel van dat samen gemeente zijn is ook dit soort punten met elkaar bespreekbaar te maken en op te lossen. Zoals gezegd is geen mens perfect en kunnen er ook binnen kerken 'blinde vlekken' zijn. Ik denk dat het dan juist goed is om die dingen te benoemen en 'in de openbaarheid' te brengen zodat er ruimte ontstaat er iets aan te doen.

Dat is m.i. anders wanneer deze weg al bewandeld is en er bewust niets met de informatie gedaan wordt. Dan kun je spreken van een stelselmatig meningsverschil en sluit de kerk die je bezoekt wellicht niet aan bij jouw manier van geloven en is het goed om te gaan 'shoppen'.
Maar uit de oorspronkelijke post maak ik niet op dat dit probleem hier aan de orde is.

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 7 februari 2013, 13:13
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:16

SHANITA130 schreef:
Nou Tine, sla je slag zou ik zeggen Knipoog smiley

25 jaartjes ouder, nou dat moet kunnen hoor tegenwoordig... Knipoog smiley

Hij vindt iig jou van 28 al leuker dan mij, 41 jaar, nou ja, het is íets.... Knipoog smiley

Ik ben toch maar 13 jaar ouder dan jou.

ha ha , zit hier dit topic es te lezen. moet toch wel heel hard lachen,zo prachtig je reageert op die ene opmerking. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:22

PETRA373 schreef:
ha ha , ja jij mag de straten makers hebben hoor, ha ha vind busschaufeuren veel leuker voortaan. Lachende smiley

Voor anna-piet ben ik een stratenmaker en voor jou, Petra, ben ik een busdriver en voor Josina Boze smiley ben ik geen straatzanger en bewaker meer...
Naar boven

Auteur Bericht
LIES146

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:28

FRANKT627 schreef:
Zeg zeg...je moet anna niet te vlug aan man helpen, hoor. Ze wilt eerst nog met mij gaan wokken. Als er dan een man in haar leven komt kan ik niet gaan wokken Boze smiley

Jij hebt t druk he, wokken, in andermans bedden kruipen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:28

FRANKT627 schreef:
Voor anna-piet ben ik een stratenmaker en voor jou, Petra, ben ik een busdriver en voor Josina Boze smiley ben ik geen straatzanger en bewaker meer...

die auto van jou si toch heel anders las ene bus dacht ik,alsik zo hier en daar het forum lees rijd hij niet zo goed, of jji rijd niet zo goed Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:30

PETRA373 schreef:

Buschauffeurs zijn toch ook veel leuker

Laatst aangepast door
BERENDJAN590
op donderdag 7 februari 2013, 13:38
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:31

[quote=CORNE927]

Los van het feit dat jij er niet meer over nadenkt, heb ik er wel over nagedacht, niet dat ik mij er over uit laat, hoe wel.

Tot voor kort (2 jaar terug) dacht ik wel aan het feit, kinderen, nu niet echt meer, hoewel, ik zou het ook niet schuwen.
Kom ik terug op uw verklaring wat leeftijd betreft, en kinderen, volgens mij is goed vaderschap niet leeftijd gebonden.
Voor een kind is dat plaatje van oude vader, of jonge vader, niet echt belangrijk, maar wel zo één die er altijd is, als je hem nodig hebt.

In deze wereld, waarin wij nu leven, is heel veel mogelijk, denk ik, zeg niet bijna alles.
Er wordt niet meer vreemd opgekeken, als een kind 2 mammies of 2 pappies heeft, in 2013 mag en kan alles.
Behalve als een kind een vader heeft die (geef hem een slinger) 72 is, dan is het in ene wereld vreemd.

Dan het mogelijke gevaar... van de kwaliteit en levensvatbaarheid van een kind dat bij mensen geboren kan worden, als zij op oudere leeftijd zwanger raken.
Volgens mij is de wetenschap al zo ver, dat vooraf al bekeken kan worden wat het vermeende risico kan zijn.

Dan nog dit, waarom wij nu in eens wel ons voor mogelijk moeten houden dat wij nu wel in ene, de verantwoordelijkheid moeten dragen, voor wat komen gaat, of mogelijk komen gaat.
Ik vind het wel bezwaarlijk dat er een bank is, waar alle mannen kunnen doneren, en vrouwen kunnen incasseren.

Heeft wel niets met vaderlijk gezag te maken, maar de gerede kans dat over een aantal jaren, broer en zus uit huwen gaan, veel groter aanwezig is.
En gaat nu niet zeggen dat de sociale controle groot is, andere banken in tijd van crisis, en met sociale controle gaan ook naar de k....

Nee mijn vader ging ook naar de voetbal van mijn jongere broer, en in zijn jonge jaren met mij maar 1x.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:32

GERRIT084 schreef:
Bijna twee jaar later........

En volgens mij is er nog niets veranderd, maar ik vraag mij af, wordt de Bijbel tegenwoordig alleen nog gebruikt, als wij iets nodig denken te hebben om ons gedrag goed te keuren.
Of ter verdediging van een standpunt, vaak wordt er gesteld, dat de Bijbel achterhaald is.
Dat een hoop dingen niet meer overeenkomen met de tijd waarin wij leven, het komt nu even niet uit.

De Bijbel geeft heel goed aan hoe men leven moet, maar is geen boek waarin je letterlijk sommige dingen kan halen. Je moet niet verwachten iets over spijkebroeken te vinden, dat staat er gewoon niet in.
Daar tegenover staat er wel in wat de strekking is van heo je dingen doet. En als je de Bijbel gaat gebruiken om dinge goed te praten, die eigenlijk beladen voelen, dan is dat naar mijn mening een verkeerd gebruik van de Bijbel.
Bijvoorbeeld vrouwen die mannenkleren dragen, is meer de uitstraling. Ik denk dat een vrouw vrouw mag zijn, en niet dat ze als protest tegen haar vrouw zijn er als een man uit moet zien. En al draagt een vrouw een broek, dan is dat van afstand te zien dat het een vrouw is. Maan in mijn jeugd was er een meisje, wat liep als een man, prate als een man, gekleed was als een man. Voelde zich ook man, maar was vrouw. En dat is moeilijk, kan ook een hoop leed achter schuil gaan, maar ten diepste was ze het niet eens met het lichaam wat God haar gegeven had. En ik denk dat die manier niet goed is, al is het nog zo moeilijk en heb ik makkelijk praten, op dit gebied.

Willem... kan zich soms verbazen hoe oneindig tijdloos de Bijbel is
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:35

Nou de GVK komt er mijns inziens wel heel dichtbij..

Weet je wat het is met brainwashing, dat gaat zo subtiel daar trapt zelfs de meest intelligente persoon in....

Trouwens het is mijn advies aan Brouwer ;)

Mazzeltjes
en fijne dag!!!! Lachende smiley

Deze posting is in het algemeen en niet naar iemand in het bijzonder, gewoon, wat ik zelf heb ervaren en denk....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 7 februari 2013, 13:38
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:36

MAMY994 schreef:
Ja, ben zelf ook heel benieuwd naar de tips. Lachende smiley

MAMY die een datingsite nog steeds eng vind Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley

wel nee, heb een hele leuke man ontmoet via deze site, echt niks engs aan Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:43

TESSYBEAR731 schreef:

Helemaal gelijk!

Maar als je moet kiezen, tussen een jonge vader zonder liefde en respect en een oudere vader met deze eigenschappen wel, dan is het kind met de 2de duidelijk beter af ;)
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5203 5204 5205 5206 5207 5208 5209 ... 6194 Volgende
Pagina 5206 van 6194