ChristianMatch

Forum

Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5218 5219 5220 5221 5222 5223 5224 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 02:12

Quote:
LIES146 schreef:
Jet reageerde op een opmerking van Gerrit, die denk ik vooral als grapje bedoeld was maar door Jet niet zo werd opgepakt. Ik snap daarom jouw reactie niet zo goed, omdat het niet op jou was gericht en gerrit bovendien niets schreef dat met grenzen te maken had

Ik dacht zelf dat ik op een reactie reageerde die Jet aan Willemijn gaf omdat de post direct na de post van Willemijn stond..., maar later bleek aan Gerrit.
Ja, kan gebeuren he, als een quote niet duidelijk wordt gequote... Engeltje smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 10 februari 2013, 02:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 02:20

THOMAS968 schreef:
Ik verbaas me soms wel over de reacties van sommige randstedelingen. Ik ben in de zomer veel in de buurt van Sneek, inderdaad zeilen en zo en wilde boodschappen halen. Albert Heijn is het dichtste bij de jachthaven. Beluister ik een gesprek van twee randstedelingen, althans mensen met een randstedelijk accent. Zegt de ene: het valt me hier reuze mee zeg, wat een mooie en grote huizen en een stuk tuin van jewelste. Ze verstaan je en staan je vriendelijk te woord. En ze hebben hier gewoon Albert Heijn.

Tsja.

Thomas, we hebben zelfs al radio, geweldig is dat!

lol
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 02:23

STEENTJE178 schreef:
Tsja, sommige mensen kunnen idd maar niet bevatten dat we hier net zo goed in 2013 leven, met alles erop en eraan, als in de rest van Nederland...... Knipoog smiley

Jullie horen niet bij Holland, hoorde ik laatst, uit betrouwbare bronnen.

Smiley die vol vragen zit

Ik dacht altijd dat jij uit België kwam Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 10 februari 2013, 02:43
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 02:31

MAMALOE463 schreef:
Ik ben ff weg en het hele forum is vervuild met SCHETEN en MENSTRUATIE Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley

Als de kat van huis is Slapende smiley

Ja, en hier irriteer ik mij aan, en velen met mij....Dit noemen wij asociaal....

Zelfs nog te 'leuk' voor de kleuterschool...

En ja, ineens dringt de betekenis tot mij door van 'vervangende schaamte'.

Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 05:51

MAMALOE463 schreef:
Nou ik lees allemaal scheetpraatjes en menstruatie enzo Verraste, verbaasde smiley

mamaloe willen jij en ik een deftige site oprichten? Engeltje smiley Dit is inderdaad niet meer te doen... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 05:55

Boze smiley er ligt hier een dik pak sneeuw...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 06:03

JANS221 schreef:
ik weet niet of een 48-jarige katholieke Belg wel met mij matcht Engeltje smiley

dat katholieke doet het hem weer. En als het dat katholieke niet is dan is het wel mijn te korte haartjes. Of mijn sterrebeeld is niet goed want daar werd ik ook eens voor afgewezen...het is altijd wat...De afgelopen 2 weken werd ik door een vrouw de hemel ingeprezen. Toen ze mij zag was het na enkele minuten voor haar beklonken...onze werelden pasten niet bij elkaar zei ze...wat ze daarmee bedoelde is mij nog steeds een raadsel. Het is altijd wat...Sommige mensen kunnen beter in het verdokene leven.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 07:49

SHANITA130 schreef:
Daar gaat het wel om, eerst een groep die niet wil vergeven in situaties waarin er totaal helemaal geen sprake is van berouw oordelen....Wat totaal onbijbels is: het evangelie draait om vergeving en berouw van zonden...

En nu doet diegene hetzelfde; mensen oordelen die zelfmoord hebben gepeegd....met de bijbel in de hand.

Roady: Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 11:30

Ik denk dat er geen keuze is, als het gaat om zelfdoding.
Als iemand gelooft dat dan je problemen opgelost zijn, dan is die persoon ernstig misleid.

En een kortere weg naar de Heere God is het in elk geval niet.
De weg naar de Heere gaat door Jezus heen, niet door zelfdoding heen
.

Ik maak hieruit op, dat jij denkt dat degene die zelfmoord hebben gepleegd niet in de hemel komen...

Hoe rijm je dat met de Liefde en gerechtigheid Gods?

En daar, Mamaloe, is de gelijkenis: oordelen
Als je niet van Harte vergeeft ja, iemand die geen berouw heeft, dan wordt je door God overgeleverd aan de folteraars, maw je gaat naar de hel, aldus Roady.
En hetzelfde geld aldus Roady voor mensen die zelfmoord hebben gepleegd.

@Roady: de weg naar de hemel gaat door Jezus en geloof in Hem, óók bij zelfdoding.

@ MAMALOE: Ik vind de Waarheid eventjes belangrijker dan dat zoals jij zegt, jullie er genoeg van hebben. En daar gaat het mij om.
En juist doordat ik hier dingen kan zeggen, ja, daar word ik rustig van. In tegenstelling door wat jij beweert over mij.

Want het gaat hier niet om van rood is mooier dan blauw ofzo, het gaat hier over principiële zaken.

Maar beste Shanita, je zit hier op een forum met meerdere mensen, en die hebben allemaal een eigen mening hierin, jij hebt jou mening en die mag je hier kwijt en zo kan iedereen hier zijn mening kwijt, maar als iemand nou anders dan jij denkt, dan kun je jou mening wel blijven verkondigen, maar dat heeft geen zin.

Ik ben overigens ook van dezelfde gedachte, dat de weg naar de hemel door Jezus Christus heen gaat, en ik denk ook dat God Zijn kind zal behoeden voor de hand aan zijn leven te slaan, Hij kan ons in dit leven wel een zwaar kruis opleggen, maar Hij zal er voor ons zijn als dat kruis niet meer te dragen is, Hij zal Zijn kind nooit zo ver laten komen dat het de keuze voor zelfdoding zal maken, en dat is mijn mening.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 07:54

[quote=FRANKT627]dat katholieke doet het hem weer. En als het dat katholieke niet is dan is het wel mijn te korte haartjes. Of mijn sterrebeeld is niet goed want daar werd ik ook eens voor afgewezen...het is altijd wat...De afgelopen 2 weken werd ik door een vrouw de hemel ingeprezen. Toen ze mij zag was het na enkele minuten voor haar beklonken...onze werelden pasten niet bij elkaar zei ze...wat ze daarmee bedoelde is mij nog steeds een raadsel. Het is altijd wat...Sommige mensen kunnen beter in het verdokene leven.[/
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 08:44

MAMALOE463 schreef:
Maar beste Shanita, je zit hier op een forum met meerdere mensen, en die hebben allemaal een eigen mening hierin, jij hebt jou mening en die mag je hier kwijt en zo kan iedereen hier zijn mening kwijt, maar als iemand nou anders dan jij denkt, dan kun je jou mening wel blijven verkondigen, maar dat heeft geen zin.

Ik ben overigens ook van dezelfde gedachte, dat de weg naar de hemel door Jezus Christus heen gaat, en ik denk ook dat God Zijn kind zal behoeden voor de hand aan zijn leven te slaan, Hij kan ons in dit leven wel een zwaar kruis opleggen, maar Hij zal er voor ons zijn als dat kruis niet meer te dragen is, Hij zal Zijn kind nooit zo ver laten komen dat het de keuze voor zelfdoding zal maken, en dat is mijn mening.

En dat is niet mijn mening.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 10 februari 2013, 08:49
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 08:55

MAMALOE463 schreef:

Zulke uitspraken zijn genade-rovend.

"Niemand zal je roven uit Mijn hand, jouw leven is verborgen met Christus in God". Dat overstijgt de drempel tussen leven en dood.

Je (goedbedoelde) mening is ook nog een gevoelige trap onder de riem naar degenen met rouw in hun hart vanwege hun geliefden die ze niet meer konden bereiken.

Er is op één na geen enkele zonde die niet te vergeven is. Wij denken menselijk, in leven voor en na de dood op aarde maar God staat boven die tijd. Maar als wij bij Jezus horen is NU het koninkrijk van God aangebroken en daar zijn degenen die ik heb verloren aan suïcide ook. Zij behoren God toe.

Ik zou wel es willen weten op grond waarvan je zou stellen dat mensen die een eind aan hun leven maken in de hel komen. Waar staat dat?

Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 10 februari 2013, 09:04
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 09:10

ROADY558 schreef:
Hoe zie je dan in dit licht gezien het zesde gebod?
Als iemand heel bewust voor zijn eigen dood kiest, en daarmee tegelijk zondigt naar God, waar blijft die zonde dan?

Jezus heeft de wet vervult omdat wij er niet aan konden tippen of voldoen en samengevat in 2 geboden: heb God lief bovenal en je naaste als jezelf.
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 09:32

SHANITA130 schreef:
Idd. Blijkbaar.

Want je uitleggingen over vergeving, en nu over schuld van zelfmoordenaars, ja, lopen helemaal mank!

Je kunt ook op het onderwerp ingaan beste Shanita, in plaats van weer lange lappen teksten te kopieren en te plakken.

Jij leest volgens mij echt een andere bijbel dan ik.

Jij kan hoog en laag springen, je kan nog 20 forumtopic vervuilen met dezelfde lappen tekst, Gods principes veranderen er NIET door. Die blijven eeuwig van kracht. Als je wilt kan ik nog wel een paar bijbelse "bewijzen" aanleveren hoor :)

En over zelfdoding:
Het gaat mij net iets te makkelijk af door te denken, dat als iemand wanhopig is, dat je "dan toch wel bij God zal komen". Zeker gezien de enorme strijd die ikzelf in mijn leven heb moeten voeren om tot de rust en het Leven te komen, waar ik nu ben.

Je kunt, in plaats van door de ander aan te vallen Shanita, ook gewoon zelf 's met jouw visie komen en die van de ander gewoon overeind laten staan. Je wilt wel deelnemen aan de discussie, maar je geeft jouw mening niet. Wil je alsjeblieft met wat meer respect je bijdrages leveren??

Laatst aangepast door
ROADY558
op zondag 10 februari 2013, 09:49
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 09:32

LOES550 schreef:
Ja zonder vergeving geen verzoening maar je kan wel vergeven zonder verzoening.
En waarom vergeten? Dat kan niet eens. Alles wat je mee maakt vormt je.
De scherpe kanten gaan er na verloop van tijd af, maar de herinnering ligt altijd te waken om je te waarschuwen dat je niet weer in zo'n situatie terecht komt. Dat kan positief zijn maar ook negatief. Vooral als het personen betreft.

Vergeven zonder verzoenen, ja, hehe, dan kan ik ook wel vergeven,

Bij vergeving hoort verzoening: Jezus is voor ons aan het kruis gegaan, ter vergeving van zonden, om te verzoenen ons met God.

1 Joh 1 9 Indien wij onze zonden belijden, Hij is getrouw en rechtvaardig, om ons de zonden te vergeven en ons te reinigen van alle ongerechtigheid.

Dus ja, als een ander ze belijd naar mij begane zondes is het wel moeilijk maar ja als degene berouw heeft en wil veranderen kan ik wel vergeven en van harte weer met hem omgaan, net als Jezus deed.
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 09:37

JOL252 schreef:
Jezus heeft de wet vervult omdat wij er niet aan konden tippen of voldoen en samengevat in 2 geboden: heb God lief bovenal en je naaste als jezelf.

Ik snap goed wat je hier bedoelt.
Maar Jezus zegt ook: "Blijf in Mijn liefde, en Ik in u, opdat u veel vrucht zult dragen" Want alleen als ik in Hem ben, voldoe ik aan de hele wet.

Maar je geeft niet echt antwoord op mijn vraag:
"Waar blijft de zonde als je jezelf gedood hebt"
en dan bedoel ik de zonde die je dan zojuist aan jezelf gedaan hebt....

Het getuigt namelijk niet van liefde voor jezelf, noch van liefde voor de nabestaanden, noch van liefde voor God, vertrouwen op God of geloof in Hem.

Ik blijf het erg tegenstrijdig vinden door te denken dat je op die manier bij God kan komen. Gelukkig hoef ik daar niet over te oordelen, dat is aan God, maar tegenstrijdig vinden doe ik het wel.
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 09:41

SHANITA130 schreef:
Vergeven zonder verzoenen, ja, hehe, dan kan ik ook wel vergeven,

Dit probeer ik je al een poosje duidelijk te maken Shanita.
Fijn dat je het nu ook "vat"

Fijne zondag.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 09:45

ROADY558 schreef:
Ik snap goed wat je hier bedoelt.
Maar Jezus zegt ook: "Blijf in Mijn liefde, en Ik in u, opdat u veel vrucht zult dragen" Want alleen als ik in Hem ben, voldoe ik aan de hele wet.

Maar je geeft niet echt antwoord op mijn vraag:
"Waar blijft de zonde als je jezelf gedood hebt"
en dan bedoel ik de zonde die je dan zojuist aan jezelf gedaan hebt....

Het getuigt namelijk niet van liefde voor jezelf, noch van liefde voor de nabestaanden, noch van liefde voor God, vertrouwen op God of geloof in Hem.

Ik blijf het erg tegenstrijdig vinden door te denken dat je op die manier bij God kan komen. Gelukkig hoef ik daar niet over te oordelen, dat is aan God, maar tegenstrijdig vinden doe ik het wel.

Dat laatste ben ik geheel met je eens. Het oordeel is niet aan ons.
Ik meen wél antwoord te hebben gegeven op jouw vraag, even in het kort: er staat geen enkele zonde boven of onder de andere, voor elke zonde is een dure prijs betaald.

Blijf in mijn liefde zegt Jezus. Ja. Ik ben zo blij met Zijn trouw, (als wij ontrouw zijn, Hij blijft getrouw, want zichzelf kan Hij niet verloochenen).

Je haalde de wet aan, gebod nr. zoveel: gij zult niet doodslaan. Die staat in het rijtje (dus niet als van het één is erger dan het ander) : Eer je ouders, pleeg geen echtbreuk etc. Die hele wet... heeft Jezus vervuld en ons in een nieuwe positie gezet: die van verzoend zijn met de Vader.
Dat is onze uitgangspositie wat er in ons leven ook voor kan vallen. Als dat niet mijn zekerheid was was ik nu ergens onderweg gestikt. Zijn genade en trouw overstijgt het leven.

Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 10 februari 2013, 09:47
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 09:56

SHANITA130 schreef:
Jullie horen niet bij Holland, hoorde ik laatst, uit betrouwbare bronnen.

Smiley die vol vragen zit

Ik dacht altijd dat jij uit België kwam Twijfelende smiley

Nee Friesland hoort niet bij Holland, net zoals Twente niet bij Holland hoort. Knipoog smiley
maar in Twente koppelen ze voor zover ik weet geen bijstandsmoeders aan tijke kerels
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 09:59

Ja je hebt hierin volkomen gelijk Jol.
Zo beleef ik het ook, genade en trouw van Zijn kant.

Maar.... kan ik altijd in Zijn liefde blijven?
Nee dat lukt mij niet. En de regels die God ons geeft, zie ik als 10 grenzen die ik niet mag overschrijden, omdat ik mijzelf daarmee uit Zijn liefde breng.
Dus de wet mag dan helemaal vervuld zijn door Christus, dat betekent niet dat de wet is afgeschaft, want de regels blijven geldig. Ik mag nog steeds niet echtbreken, liegen, of mijn ouders minachten. Ook mag ik nog steeds niet doden. Maar dus ook niet zelf-doden, juist omwille van de liefde van Christus.

Omgedraaid: als ik een van die regels wel overtreedt, ja, dan blijft de genade net zo hard van kracht. Maar dan weer terug naar dat specifieke, uitzonderlijke geval van zelfdoding... Ik blijf dat lastig vinden.
Mede ook omdat ik zelf eens zo'n zware periode heb moeten doormaken, dat zelfdoding ook een "optie" aan het worden was. Ik weet zeker dat als ik mijzelf toen van het leven had beroofd, ik niet bij de Heer terechtgekomen was. En nu ik een stuk "gegroeid" ben in Zijn liefde, heb ik er absoluut geen behoefte meer aan. Ik weet uit eigen ervaring dat ik kan groeien in Zijn liefde, totdat ik uiteindelijk bij Hem mag komen. Maar onderweg uitstappen is voor mij geen enkele optie.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 10:03

ROADY558 schreef:
Ja je hebt hierin volkomen gelijk Jol.
Zo beleef ik het ook, genade en trouw van Zijn kant.

Maar.... kan ik altijd in Zijn liefde blijven?
Nee dat lukt mij niet. En de regels die God ons geeft, zie ik als 10 grenzen die ik niet mag overschrijden, omdat ik mijzelf daarmee uit Zijn liefde breng.
Dus de wet mag dan helemaal vervuld zijn door Christus, dat betekent niet dat de wet is afgeschaft, want de regels blijven geldig. Ik mag nog steeds niet echtbreken, liegen, of mijn ouders minachten. Ook mag ik nog steeds niet doden. Maar dus ook niet zelf-doden, juist omwille van de liefde van Christus.

Omgedraaid: als ik een van die regels wel overtreedt, ja, dan blijft de genade net zo hard van kracht. Maar dan weer terug naar dat specifieke, uitzonderlijke geval van zelfdoding... Ik blijf dat lastig vinden.
Mede ook omdat ik zelf eens zo'n zware periode heb moeten doormaken, dat zelfdoding ook een "optie" aan het worden was. Ik weet zeker dat als ik mijzelf toen van het leven had beroofd, ik niet bij de Heer terechtgekomen was. En nu ik een stuk "gegroeid" ben in Zijn liefde, heb ik er absoluut geen behoefte meer aan. Ik weet uit eigen ervaring dat ik kan groeien in Zijn liefde, totdat ik uiteindelijk bij Hem mag komen. Maar onderweg uitstappen is voor mij geen enkele optie.

Wie kan er wel "altijd in Zijn liefde" blijven? Hoe ziet dat eruit, hoe doen we dat? Eigen werk?

Wat mooi dat jij nog de schakel kon omzetten op jouw weg en kiezen voor dit leven.

Maar laten we niet afdoen aan het 100 procent offer van Hem die dwars door de dood, welk gezicht deze ook heeft, Zijn hand uitsteekt. De duvel en z'n ouwe moer mochten willen dat degenen op wie Jezus ooit Zijn Zegel heeft geplaatst uiteindelijk toch nog verloren zouden gaan. Echt niet!!

Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 10 februari 2013, 10:05
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 10:08

MAMALOE463 schreef:
Ik ben ff weg en het hele forum is vervuild met SCHETEN en MENSTRUATIE Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley

Als de kat van huis is Slapende smiley

Tja Floshke was fff niet ingelogd Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 10:10

He er ligt hier iets wat op poedersuiker lijkt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 10:30

Ligt hier een pak sneeuw maar thuis niet. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 10:36

BERENDJAN590 schreef:
Ligt hier een pak sneeuw maar thuis niet. Clown smiley

jaja
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 11:02

... Frank een bijpassende fiets Boze smiley heeft.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 11:04

ANNA415 schreef:
Nee Friesland hoort niet bij Holland, net zoals Twente niet bij Holland hoort. Knipoog smiley
maar in Twente koppelen ze voor zover ik weet geen bijstandsmoeders aan tijke kerels

Nee natuurlijk niet Engeltje smiley daar wonen toch onze Berbers Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 11:15

GERRIT084 schreef:
Nee natuurlijk niet Engeltje smiley daar wonen toch onze Berbers Gefrustreerde smiley

En hoe noemen ze die kudde aan de kust? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 11:19

JOL252 schreef:
En hoe noemen ze die kudde aan de kust? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Rand(stad)debielen Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KEITH722

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 11:19

GERRIT084 schreef:
Natuurlijk, daar gaan we weer.......... dat kan een mens niet ruiken....
Maar hoe dan ook, ook met een universitaire opleiding (studeren) met alle respect maakt je nog niet wereldkundig op alle gebied.
En ik ga je ook niet toelichten met voorbeelden, met naam en toenaam, en ook niet zoals een voorgangster, voor jou vroeg, om voorbeelden te noemen En of die ook, of er mensen (lid) van CM was of waren, maar ik zou het wel kunnen hoor, maar doe het niet.

Maar ik ken ze wel hoor, die om wat voor reden dan ook kinderen, in pleeggezinnen deden, om weer een nieuwe relatie een kans te doen geven.
Los van hen, die druk bezig waren, met het beoefenen van de daad de kinderscharen mogelijk weer met meer uit te breiden .
Onder koren zit wel eens kaf, en de goede niet te na gesproken,die zijn er ook (denk ik)

eh beetje "kleverige" bijdragen heb jij soms gerrit, verder is universitair idd geen garantie om "wereldkundig te zijn op elk gebied" maar een universitaire opleiding voorziet er i.i.g. al wel in om iemand meer overzicht te geven over de verschillende onderwerpen en disciplines en de (cor)relaties daartussen en dat mist nog wel eens in de bijdragen hier
a

Laatst aangepast door
KEITH722
op zondag 10 februari 2013, 11:22
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 11:21

KEITH722 schreef:
eh beetje "kleverige" bijdragen heb jij soms gerrit, verder is universitair idd geen garantie om "wereldkundig te zijn op elk gebied" maar een universitaire opleiding voorziet er i.i.g. al wel in om iemand meer overzicht te geven over de verschillende onderwerpen en de disciplines en de (cor)relaties daartussen en dat mist nog wel eens in de bijdragen hiera

slotje
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5218 5219 5220 5221 5222 5223 5224 ... 6194 Volgende
Pagina 5221 van 6194