ChristianMatch

Forum

Sex voor het huwelijk
Ga naar pagina Vorige 1 ... 521 522 523 524 525 526 527 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 15:23

HANNAH810 schreef:
imke, wat een mooie reactie van je!!

Dank je
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NISHA834

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 15:29

GRIFFIN748 schreef:
mag ik hieruit de conclusie trekken dat, zolang iemand hier lid is, er geen weerwoord gegeven mag worden? ergo: we zijn dan verplicht het altijd en eeuwig met elkaar (of met 1 persoon, en ik laat in het midden wie dat is) eens te zijn. ik hoop dat je de zotheid van die redenering (in)ziet.

vwb jouw reactie op mijn opmerking: we KUNNEN het niet altijd met hem of met elkaar eens zijn, daar zijn we MENS voor. (met onze opvattingen en meningen en gebreken, die we in onze opvoeding hebben meegekregen. en die zijn bij elk mens verschillend. en de perfekte mens bestaat niet op deez' aard).

ik kan mij uit het verleden (een jaar of 9 geleden) herinneren, toen ik hier met een vriendin ook 'rondhing', dat wij beschuldigd werden van het (beweerde, maar nooit bewezen) feit dat wij bezeten zouden zijn van demonen. ik snap tot op de dag van vandaag nog steeds niet waar die bewering vandaan kwam en waarom wij door Chris gebanned werden. we konden praten als Brugman, maar de ban werd niet opgeheven. er was alleen 'hoor', maar geen 'wederhoor'.

wat ik de afgelopen weken hier heb ervaren doet mij de conclusie trekken dat er in de tussentijd bar weinig veranderd is. ik heb nog 1 maand abo, maar als de sfeer blijft zoals die nu is, verleng ik niet, ga ik niet naar de pick-nick, en ben ik een ervaring rijker en een illusie armer.

is het nou werkelijk zo moeilijk om elkaar in waarde te laten en (ondanks dat je het er misschien niet mee eens bent) de mening/opvatting van de ander te r e s p e c t e r e n?

Huilende smiley, smiley in tranen

Griffin toch!
Je trekt toch een verkeerde conclussie. Volgens mij ken jij de definitie van discusseren niet helemaal. Als iemand zegt: ik vind... dan hebben wij dat te respecteren. Maar als iemand zegt: Het is... dat mag je daar je eigen mening tegenover zetten.

Ik wil het ook niet met Chatuliem eens zijn. Maar wat hij zegt, zo voel ik het ook. Komt bij mij bevestigend over.

En wat je schrijft over demonen.
Ik lees je veel... en inderdaad kan ik soms mijn ogen niet geloven wat jij schrijft...ik noemde het ooit dat je over het randje ging... maar misschien is het veel enger... Jouw opmerkingen soms..ik ben bang, dat Chris jou terecht had geband. En Chris beschuldigen van alleen hoor en geen wederhoor, sorry maar dat deel ik niet met je. Heb van de week nog een uitgebreide mail van hem gekregen, hij doet zeker wel aan wederhoor, maar weerlegt dat niet in beide partijen.

Ik ben er niet rouwig om dat je je abo niet wil verlengen, maar waarom moet Hannah daar onder 'lijden'... Die hele picknick heeft hier niets mee te maken. Wij komen daar om het gezellig te hebben. En niet elkaar aan te vallen over het forum of wat dan ook. Jij dient voor haar respect te hebben dat zij dit organiseert...je bent welkom!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 15:29

GRIFFIN748 schreef:
wat ik de afgelopen weken hier heb ervaren doet mij de conclusie trekken dat er in de tussentijd bar weinig veranderd is. ik heb nog 1 maand abo, maar als de sfeer blijft zoals die nu is, verleng ik niet, ga ik niet naar de pick-nick, en ben ik een ervaring rijker en een illusie armer.

is het nou werkelijk zo moeilijk om elkaar in waarde te laten en (ondanks dat je het er misschien niet mee eens bent) de mening/opvatting van de ander te r e s p e c t e r e n?

Huilende smiley, smiley in tranen

Och Griffin,je weet toch zelf wel wat je waard bent?Ik beschouw mezelf ook als buitenbeentje(ik ben slechts synodaal gereformeerd Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ) en mijn streven is echt niet om hier vriendjes met iedereen te worden Knipoog smiley
Ik ben wel assertief maar niet agressief genoeg om een vernederend weerwoord te geven,zit niet in mijn aard.Helaas hebben sommige mensen dat tot een kunst verheven ......
Ga niet weg,juist mensen zoals jij,met een duidelijke mening,maken cm tot een levendige site.Zonder zulke mensen blijft er alleen een groepje mensen over dat ja en amen tegen elkaar zegt.......
Naar boven

Auteur Bericht
NISHA834

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 15:32

HANNAH810 schreef:
kleine nuancering weer;
susannah praat zich niet goed; maar ziet het als goed, nisha
daar zit verschil tussen.

...volgens mij zeg ik dat meteen in mijn eerste reactie al...anders had ik je gemaild...Knipoog smiley

Dank je wel Hannah, je houdt me scherp naar mezelf toe!
Naar boven

Auteur Bericht
HERMIENA254

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 15:35

Proef/ verleng lid.

Zomaar even een nieuw topic.

Ik kom als proeflid even rondkijken hier.

Ben al eerder een proeflid, en later een betalend lid geweest.

Wilde nu weer even rondkijken, het was me in het verleden bevallen dus....

Maar nu.........ik schrik me het ongeluk......wat een ruzie, wat een onmin, wat een onvrede.

Men laat elkaar niet in hun waarde.
Jij hoort in dat hokje, niet bij onze kerk, niet bij het juiste geloof!!???

Er zijn bepaalde mensen die zeer strak blijven in hun straatje......daarbuiten ben je verloren.

Er zijn gelukkig vele mensen die elkaar omarmen...........JIJ BENT MN NAASTE!!!

Dat doet me zo goed!

Samenlevingsperikelen hier ook op C.M ??
Naar boven

Auteur Bericht
NISHA834

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 15:37

LEANNE226 schreef:
Ik denk dat we allemaal over samenwonen redeneren vanuit onze eigen achtergrond.
God heeft mij in mijn huwelijk stil doen staan bij mijn trouwbelofte,de laatste jaren vooral het tegenspoed gedeelte,niet vanwege scheiding maar vanwege ziekte,dat was een knetterharde les(maar ook een mooie,ik ben blij dat ik die taak heb mogen volbrengen Verlegen lachende smiley ).Dat vormt je(ten goede),verdiept je relatie en de gevoelens waarmee je een(eventuele) nieuwe relatie instapt.Ik neem de trouwbelofte erg serieus(en ik hoop dat iedereen dat doet)maar wel met de wetenschap dat God je nooit meer op je bordje geeft dan je aankunt.......en dat is het punt,God heeft mij,op dat punt,zeer sterk gemaakt,dus heeft Hij nog meer van hetzelfde voor mij in petto???Waar heb ik anders die kracht voor gekregen????Durf ik die belofte nog een keer te doen?
Of zou God het mij niet kwalijk nemen als ik dit keer zou kiezen voor het,in mijn ogen onzekere,samenwonen?Of is het weglopen voor je verantwoordelijkheden?(indien een nieuwe relatie mij gegeven mag worden,zo ver ben ik nog niet! Knipoog smiley )

Ik verwacht geen antwoorden hoor,het is een overdenking.Jaaaaaa ik pieker teveel,sorry Verlegen lachende smiley

Wat een zuivere eerlijke gedachte gang...
...weglopen voor verantwoordelijkheden... maar ook wat is trouw zijn aan elkaar...idd God geeft niet meer, dan dat we aankunnen...maar soms denk ik ook...laten we maar gaan samenwonen, dan heeft hij me tenminste geen trouw beloofd...maar het is fout...Zie je Susannah, dat ik me niet boven je verheft. Wil ik nooit!!! Ik wil heel diep onder je kruipen, want in mijn hart voel ik soms hetzelfde.

Dank Imke voor je mooie bijdrage aan deze topic!
Naar boven

Auteur Bericht
NISHA834

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 15:40

RENSKE067 schreef:
wat griffin probeert duidelijk te maken is dat meningen kunnen verschillen
maar dat sommigen (in dit geval chat) alleen zijn eigen mening ziet als de enige ware mening
en daardoor anderen al snel als onbijbels en onchristelijk neerzet
alsof hij daarover kan oordelen
er is er maar 1 die kan oordelen dus laat het oordeel ook bij Hem en probeer elkaar op een liefdevolle manier op Zijn woord te wijzen
kritisch zijn naar elkaar toe mag maar luister en reageer ook eens als een ander kritiek op jou heeft en sta open voor andersdenkenden
daar bereik je veel meer mee

...Volgens mij zeg jij nu precies wat Chatuliem zegt...Knipoog smiley...:
dus laat het oordeel ook bij Hem en probeer elkaar op een liefdevolle manier op Zijn woord te wijzen
Naar boven

Auteur Bericht
NISHA834

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 15:43

HENDUK927 schreef:
ach zou je denken nisha???

...voor vrouwen denk ik wel...mss ook wel voorzichzelf... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dit geldt niet voor een relatie hoor, want als het goed is kun je elkaar alles in vertrouwen toevertrouwen, zo dat klinkt...Knipoog smiley...of klinkt het nou dubbel...pfff
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 16:20

vergelijk cm maar met een kerkgenootschap.
vele zielen , vele meningen.
onmin met elkaar onderling.
onmin met de voorganger/kerkenraad
wie zich niet aan de kerkelijke regels houd word geexcommuniceerd.

men moet dan niet gek staat te kijken dat mensen zich ontrekken
uit de kerkgenootschap.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 30 april 2010, 16:24
Naar boven

Auteur Bericht
HERMIENA254

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 16:32

MARISKA601 schreef:
vergelijk cm maar met een kerkgenootschap.
vele zielen , vele meningen.
onmin met elkaar onderling.
onmin met de voorganger/kerkenraad
wie zich niet aan de kerkelijke regels houd word geexcommuniceerd.

men moet dan niet gek staat te kijken dat mensen zich ontrekken
uit de kerkgenootschap.

Maris...........tis hier gelukkig geen kerkgenootschap.

Je mag en moet elkaar toch respecteren in hun mening??

Is hier soms ver te zoeken meis!
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 16:41

HERMIENA254 schreef:
Maris...........tis hier gelukkig geen kerkgenootschap.

Je mag en moet elkaar toch respecteren in hun mening??

Is hier soms ver te zoeken meis!

idd,het iss gelukkig geen kerkgenootschap.
elkaars mening respecteren is mooi.
maar de manier waarop er met meningsverschillen word omgegaan,
daarvan gaan mijn nekharen overeind staan (heb er maar een elastiekje omgedaan, anders zit mijn haar niet goed).

voor mij voorlopig geen cm uitjes.
hoe kan je een gezellige dag met elkaar hebben, als
men in onmin met elkaar omgaat.
ik vind dat schijnheilig.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMIENA254

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 16:45

MARISKA601 schreef:
idd,het iss gelukkig geen kerkgenootschap.
elkaars mening respecteren is mooi.
maar de manier waarop er met meningsverschillen word omgegaan,
daarvan gaan mijn nekharen overeind staan (heb er maar een elastiekje omgedaan, anders zit mijn haar niet goed).

voor mij voorlopig geen cm uitjes.
hoe kan je een gezellige dag met elkaar hebben, als
men in onmin met elkaar omgaat.
ik vind dat schijnheilig.

ik heb helemaal geen stiekie nodig.....ff een beetje gel,mn handen dr doorheen , en hoppa!!!!! Lachende smiley

ik hoef helemaal niet met uitjes mee.......mn haren , hoe kort dan ook staan al regelmatig hier recht overeind!
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 16:45

HERMIENA254 schreef:
Proef/ verleng lid.

Zomaar even een nieuw topic.

Ik kom als proeflid even rondkijken hier.

Ben al eerder een proeflid, en later een betalend lid geweest.

Wilde nu weer even rondkijken, het was me in het verleden bevallen dus....

Maar nu.........ik schrik me het ongeluk......wat een ruzie, wat een onmin, wat een onvrede.

Men laat elkaar niet in hun waarde.
Jij hoort in dat hokje, niet bij onze kerk, niet bij het juiste geloof!!???

Er zijn bepaalde mensen die zeer strak blijven in hun straatje......daarbuiten ben je verloren.

Er zijn gelukkig vele mensen die elkaar omarmen...........JIJ BENT MN NAASTE!!!

Dat doet me zo goed!

Samenlevingsperikelen hier ook op C.M ??

Ach Hermiena, het is nog veel erger geweest, lees levensdoel of waarzeggerij er maar op na. Het leek de inquisitie wel onder leiding van onze nobele betweters die iedereen mogen veroordelen. En dat mag geen veroordelen heten want wat ze zeggen doen ze namens God zelf en alleen God kan veroordelen en dat doen zij dus met hun oordeel niet. Merkwaardige logica. De sitebeheerder grijpt nu in en het verdwijnen van wat mensen heeft wel een gunstig effect gehad. De discussie zit vol met farizeisme en wat dit alles met naastenliefde te maken heeft weet ik ook niet. Het merendeel van de mensen stoort zich er aan maar beseft ook dat we nu eenmaal een divers gezelschap zijn. En wie alleen het eigen gelijk ziet en zich niet kan of wil verplaatsen in de ander, is niet geschikt voor discussie.
Maar ja, iedereen brengt zijn eigen (geloofs-) geschiedenis en kerkelijke achtergrond mee en we zoeken als mensen nu eenmaal vooral naar een vorm die ons past. We zouden veel van elkaars gedachten kunnen leren - en doen dat soms ook. Nogal wat mensen nemen helaas die moeite niet. Niet-Christenen die hier rond zullen kijken, vinden het Christendom zoals het zich hier manifesteert niet erg aantrekkelijk, vrees ik. Met alleen je eigen geloof zie je de wereld te beperkt. Overigens: het glas is echt niet alleen halfleeg, er lopen hier veel parels rond.

Thomas, die voor wervend geloof pleit en niet voor starheid.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 30 april 2010, 18:43
Naar boven

Auteur Bericht
HERMIENA254

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 16:50

THOMAS968 schreef:
Ach Hermiena, het is nog veel erger geweest, lees levensdoel of waarzeggerij er maar op na. Het leek de inquisitie wel onder leiding van onze nobele betweters die iedereen mogen veroordelen. De sitebeheerder grijpt nu in en het verdwijnen van wat mensen heeft wel een gunstig effect gehad. De discussie zit vol met farizeisme en wat dit alles met naastenliefde te maken heeft weet ik ook niet. Het merendeel van de mensen stoort zich er aan maar beseft ook dat we nu eenmaal een divers gezelschap zijn. En wie alleen het eigen gelijk ziet en zich niet kan of wil verplaatsen in de ander, is niet geschikt voor discussie.
Maar ja, iedereen brengt zijn eigen (geloofs-) geschiedenis en kerkelijke achtergrond mee en we zoeken als mensen nu eenmaal vooral naar een vorm die ons past. We zouden veel van elkaars gedachten kunnen leren - en doen dat soms ook. Nogal wat mensen nemen helaas die moeite niet. niet-Christenen die hier rond zouden kijken, vinden het Christendom zoals het zich hier manifesteert niet erg aantrekkelijk, vrees ik. Met alleen je eigen geloof zie je de wereld te beperkt. Overigens: het glas is echt niet alleen halfleeg, er lopen hier veel parels rond.

Thomas, die voor wervend geloof pleit en niet voor starheid.

oepsie...Thomas..........

Hermiena die zomaar een reactie hier van je leest..........
Hermiena die van een eerlijke discussie houdt.....
Hermiena die helemaal niet van starheid houdt......
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 16:59

EVA685 schreef:
Toch kun je dan nog wel de goede dingen uit iemand halen.
Ik verplaats mij in mensen, wat is de oorzaak dat iemand je
pijn doet met uitspraken b.v., vaak is het zo, dat die persoon
veel pijn is aangedaan, ik probeer daar dan doorheen te prikken,
dat moet je leren, ga dan een gesprek met ze aan, hoe boos
ik ook ben, laat die ander dan eerst praten......maar wat moeilijk
om er niet tussendoor te komen.....als het lukt....komt er soms
een heeel ander mens te voorschijn.
De laatste tijd, denk ik ook vaak, wat zou JEZUS doen?

Toch kunnen die goede dingen in de ander niet meer genoeg zijn Eva, hoe verdrietig dat ook is...
En vergeet niet dat door te praten/prikken er ook minder goede kanten naar voren kunnen komen, dus een heel ander mens waarmee je niet meer samen (met kids) door het leven kunt.
zo'n keuze maak je niet zomaar, daar gaat heel veel aan vooraf!
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 17:05

wat we ook kunnen doen, is niet meer fel op elkaar reageren als iemand zijn mening hier neerzet.
die mening totaal negeren.
er zit niet voor niks een knopje links, deze reactie is niet okee.
ook in de catbox is het mogelijk om niet meer te reageren op ongenuanceerde opmerkingen, maar dit meteen te melden bij de redactie.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 17:10

HERMIENA254 schreef:
oepsie...Thomas..........

Hermiena die zomaar een reactie hier van je leest..........
Hermiena die van een eerlijke discussie houdt.....
Hermiena die helemaal niet van starheid houdt......

De meeste mensen op CM weten wel waar ik over spreek.

Thomas, die allesbehalve Hermiena aanvalt en bovenstaande van haar weet.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMIENA254

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 17:15

THOMAS968 schreef:
De meeste mensen op CM weten wel waar ik over spreek.

Thomas, die allesbehalve Hermiena aanvalt en bovenstaande van haar weet.

Is goed Thomas.......je hoeft je niet te verontschuldigen....ik ken je een beetje......een beetje lang.....maar ook heel kort.......

Is niet te bevatten voor een ander als ik het terug lees zo..
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 17:38

boekenplankjes voor in de w.c.
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 17:40

MARISKA601 schreef:
boekenplankjes voor in de w.c.

kan je mooi even een boek(je) lezen als je zit te Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 17:42

GRIFFIN748 schreef:
kan je mooi even een boek(je) lezen als je zit te Smiley met dichtgeplakte mond

dit is een topic waar je mag zijken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 17:47

MARISKA601 schreef:
dit is een topic waar je mag zijken Knipoog smiley

sja... het woord "zeiken" is toch niet zo'n mooi vormgegeven woord.
Dan kan je nog beter het woord in oud-nederlandse of misschien zelfs oud-vlaamse spelling zetten:

"seycken, seeck, gheseecken."

Zo... dit staat wat netter, wat deftiger! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 18:01

Neej Ikke
Ja Jij
Neej Ikke
Ja Jij

Nietus
of Jaus
Nietus

Hoef vaak
Over en weer
Erg armzalig

Laat je ja je ja zijn
En je nee je nee zijn

Maar sla alsjeblieft
Elkaar niet om de oren
Maar was elkaars voeten

Ga niet stoken
Of Schijnheilig doen
Durf anders te zijn

Je Jij of Ikke
Hoeven niet altijd
Gelijk te hebben

Durf dingen onder ogen te zien
Vergeef elkaar om diens tongen
Laat harten helen door Vader

Wees een Hand
Wees een Voet

We zijn ledematen van elkaar
1 groot Familie van onze Here

Eens deugen die naamplaatjes
Om je nek nergens meer voor
Want dan zijn al die naamplaatsjes
Vrij gekocht door het Bloed van het Lam

Zie op onze Abba Vader alleen
Laat alleen door Gods Woord spreken
Want alleen Hij is oprechte Waarheid

<><

AK
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 18:22

MARISKA601 schreef:
wat we ook kunnen doen, is niet meer fel op elkaar reageren als iemand zijn mening hier neerzet.
die mening totaal negeren.
er zit niet voor niks een knopje links, deze reactie is niet okee.
ook in de catbox is het mogelijk om niet meer te reageren op ongenuanceerde opmerkingen, maar dit meteen te melden bij de redactie.

maris, het is niet mijn stijl om dingen meteen te melden bij de redactie
ik spreek iemand er liever rechtstreeks op aan
vind ik wel zo eerlijk
als het echt te erg wordt kun je altijd de redactie nog mailen

[edit: dat melden aan de redactie is inderdaad wat je moet doen renske, niet het op het forum kwakken]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 7 mei 2010, 17:00
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 18:23

NISHA834 schreef:
Wij komen daar om het gezellig te hebben. En niet elkaar aan te vallen over het forum of wat dan ook. Jij dient voor haar respect te hebben dat zij dit organiseert...je bent welkom!

ende gij geleuft dâ? je maakt mij niet wijs dat er tijdens de pick-nick niet over gesproken zal worden. daarvoor is de spanning tussen mensen misschien al te hoog opgelopen. ik wil niet zeggen dat het tot slaande ruzie komt, maar er zal heus wel wat over gezegd worden.

en 'respect' vind ik niet het juiste woord. ik waardeer het zeer dat iemand iets organiseert, maar gelukkig kan de mensch zelf beslissen om wel/niet te gaan en kan daarover van mening veranderen.

Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op vrijdag 30 april 2010, 18:25
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 18:24

verlangen naar

Echte liefde,
geen gemis, geen verbeeltenis,
Diep verlangen, samen een weg vinden
niet om alleen maar te willen binden
maar waar echte passie is.
Naar boven

Auteur Bericht
KLAAS584

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 18:26

26 Mei is mijn lidmaatschap voorbij helaas verleng ik niet.
Ik wens jullie allen een voorspoedige tijd en zegen toe.
Veel plezier hier op CM Lachende smiley

Groetjes,Klaas

Knipoog smiley

Laatst aangepast door
KLAAS584
op maandag 24 mei 2010, 13:41
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 18:32

NISHA834 schreef:
...Volgens mij zeg jij nu precies wat Chatuliem zegt...Knipoog smiley...:dus laat het oordeel ook bij Hem en probeer elkaar op een liefdevolle manier op Zijn woord te wijzen

misschien wel nisha
maar ik mis dat stukje vaak wel in zijn reacties
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 18:34

KLAAS584 schreef:
10 Mei is mijn lidmaatschap voorbij helaas verleng ik niet.
Ik wens jullie allen een voorspoedige tijd en zegen toe.
Veel plezier hier op CM Lachende smiley

Groetjes,Klaas

Knipoog smiley
Een goede toekomst toegewenst
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 april 2010, 18:38

ARJAN007 schreef:
sja... het woord "zeiken" is toch niet zo'n mooi vormgegeven woord.
Dan kan je nog beter het woord in oud-nederlandse of misschien zelfs oud-vlaamse spelling zetten:

"seycken, seeck, gheseecken."

Zo... dit staat wat netter, wat deftiger! Clown smiley

ja maar begint niet met een z he maris Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
je moet je soms een beetje aanpassen aan haar niveau arjan Clown smiley

Laatst aangepast door
RENSKE067
op vrijdag 30 april 2010, 18:42
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 521 522 523 524 525 526 527 ... 6194 Volgende
Pagina 524 van 6194