ChristianMatch

Forum

"sterke vrouwen"
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5228 5229 5230 5231 5232 5233 5234 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 08:27

PETRA373 schreef:
en jaa er zijn ook sterke mannen

Ik ben het sterkst..... als ik zwak ben, en met die houding naar mijn Vader durf te gaan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 08:31

GERRIT084 schreef:
Heeft ook economische voordelen he Lachende smiley met blinkend witte tanden
De buschauffeur laat je gratis instappen Lachende smiley
En de conducteur, vergeet te knippen, met een vette Knipoog smiley
Maar waarom dan geen bankdirecteur, krijg je vast een hypotheek voor nope om vervolgens, ook nog eens alles te kunnen kopen Gefrustreerde smiley

Wat heeft in vredes naam, een beroepskeuze, met acceptatie van kinderen te maken.

Bankdirecteuren hebben ook hun voordelen, Engeltje smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 13 februari 2013, 12:26
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 08:32

ROADY558 schreef:
Ik ben het sterkst..... als ik zwak ben, en met die houding naar mijn Vader durf te gaan...

Komt overeen met de woorden....

JE ZULT VERSTELD STAAN...HOE STERK JE BENT...ONDANKS JE ZWAKHEID!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 08:41

PIETER619 schreef:
Natuurlijk vandaag de dag moeten wij ons aanpassen aan de maatschappij, niet aan wat God wil, mijn wil geschiede en niet die van u God, wij willen halloween ,Allah en wat al niet meer op onze scholen, laat de rotzooi maar in het kinderbrein gezaaid worden, kunnen ze later zelf kiezen of ze nu bij Titatovenaar , Allah of God willen horen. Sexuele voorlichting, fantastisch , kunnen ze alvast leren dat je met elkaar de lakens kunt delen alvorens te trouwen, wat een geluk dat men een kind van 4 alvast heeft geleerd hoe anticonseptie te gebruiken, krijgen wij gelukkig niet de jongste moeders hier.

De intensieteit die God bedoelt heeft om als man en vrouw met elkaar om te gaan, de één wording van lichaam en ziel als man en vrouw, waar ook een opdracht licht voor een ouder (dus absoluut niet een school) omdat over te dragen aan zijn/haar kinderen.

Je moet eens goed leren lezen, naam genoot, het is een vergelijk, als een kind wat ziet, en opneemt, het vaak maar half verteld.
Een onderwijzer(es) zegt, doet voor, en voor een kind thuis is, heeft men vaak een ander verhaal.

Seksuele voorlichting was slechts een voorbeeld, heb ik ook gehad, zie het nut er ook niet van in, ik speel thuis enkel nog met meisjes poppen.
Als een kind, een les, anders uitlegt dan bedoeld, gaat een verhaal een eigen leven leiden.

En heeft God ons ook een opdracht gegeven, soms best wel moeilijk, te luisteren, en doen, wat de regering ons voorlegt .
Vallen trouwens ook belasting betalen onder, helemaal niet leuk toch, alles wordt er van betaald, ook die dingen die indruisen binnen de Christelijke beleving.
En onderwijs valt daar ook onder, ongehoorzaamheid en ledigheid zijn des duivels oorkussen.
Dat zet ik, die school en onderwijs, zijn leven lang al als occult beschouwt je moet vaak dingen leren, die ik mijn leven lang nooit ben tegen gekomen

Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 08:45

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 08:50

SHANITA130 schreef:
Bankdirecteuren zijn vette kapsonesleijers, die ook nog eens regelmatig 'overwerken'. Engeltje smiley

Ook daarin heb je hele goeie Woedende smiley als je wappert met zo,n waaier voor een vrouw, gaan de meeste door de kniejen Geschokte, onthutste smiley
Zijn nu dan ook alle vrouwen doortrapte geld wolvinnen Coole smiley met zonnebril
Ach was de vrouwenwereld lief en wijs Engeltje smiley
Door hun knie gaan zij voor elke prijs Smiley die vol vragen zit
Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 09:26

Als je een relatie aan gaat met een vrouw of man met kinderen.
Vind ik ga je niet alleen relatie met de dame of heer aan maar ook met het hele gezin.
En dat is een kwestie van accepteren van haar /hem zijn situatie.
Als er de klik met dame/heer is .let wel al haar/hem. Kinderen is een deel van haar/hem.
Minste een deel zou moeten klikken met de kinderen.
Ik vind belangrijk dat ik met de kinderen kan van mijn partner kan.
Zodat voor de kinderen en voor haar en mij harmonie is en rust.
Groot deel is acceptatie van de kinderen dan accepterende kinderen het ook denk ik

Laatst aangepast door
BERENDJAN590
op woensdag 13 februari 2013, 09:31
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 09:32

Wakker worden met een kerstlied in mijn hoofd die er niet meer uitgaat, iets van oh kerstnacht schoner dan de dagen... Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KABOUTER722

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 09:45

vandaag op zoek naar de 5e versnelling van mijn Saab 900 Classic (kwestie van de pook opnieuw afstellen, naar het schijnt), daarna voor 'n konijn mijn franse leerboeken van de MAVO opsnorren en kijken of ik die langs kan brengen.

da's de planning...of dat ook gebeurt is de volgende vraag. gezien het tijdstip moet het vandaag nog wel lukken.
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 09:58

Vandaag naar de zaak word het aanwezigheids premie of toch wat werken eind van de dag nog een ov ritje. Van avond van alles en nog wat hoop nog naar zusje te kunnen gaan.
Denk dat de dag te kort word vandaag

Laatst aangepast door
BERENDJAN590
op woensdag 13 februari 2013, 09:59
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 10:39

BERENDJAN590 schreef:
Mijn excuus heb aangepast Clown smiley is mijn telefoon die niet altijd mee werkt Verlegen lachende smiley
En ik ben er ook niet helemaal met mijn verstand er bij Engeltje smiley

Tja das wel heel wat anders wat er nu staat Knipoog smiley
Dat verliefde hart doet vreemde dingen hoor Verraste, verbaasde smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 10:40

JOL252 schreef:
Wakker worden met een kerstlied in mijn hoofd die er niet meer uitgaat, iets van oh kerstnacht schoner dan de dagen... Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Ehhhh tis bijna pasen en geen kerst hoor Knipoog smiley
Zoek een mooi paaslied zing die een paar keer en dan ehhhh.... hebbie die in je hoofd Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 10:43

Als kinderen de succeskans van een relatie bepalen tussen de 'ouders' kan je je eerst afvragen hoe diep de liefde zit tussen de 'ouders'.

Tel daar bij op dat kinderen al een 'andere' vader of moeder hebben waarmee ze vergelijken.

Ik denk dan ook dat je je als nieuwe ouder in dat gezin zoveel mogelijk neutraal moet opstellen naar de kinderen. Het is voor hen ingewikkeld, gaan sowieso ook door andere psychische processen. Geef ze de tijd en ruimte eraan te wennen, dring je niet op, laat ze zelf beslissen in hoeverre ze je als ouder accepteren, dat is hun goed recht.

Afhankelijk van leeftijd vankinderen zou ik ze ook betrekken in het proces waarin de nieuwe partner integreert in hun leven. Een open en heldere sfeer lijkt me van wezenlijk belang.

Waar ik moeite mee heb is dat de kinderen het lot/geluk van de ouder bepalen in zijn/haar nieuwe keuze. Dan zouden de kinderen dus het leven van de ouder bepalen? Die volgorde lijkt me niet juist. Kinderen zijn onderdeel van gezin, niet de 'leiders'. Daar zijn volgens mij ouders voor, maar in de huidige moderne tijd zie je inderdaad veel dat de kinderen de ouders de baas zijn..met alle gevolgen van dien.

Ondertussen moeten beide 'ouders' geluk uitstralen zodat ook de kinderen zien dat hun vader of moeder blij is met haar/zijn keuze, dat scheelt veel voor kinderen in de acceptatie van de nieuweling.

Het blijft een lastige issue, das wel helder.
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 10:44

Als kinderen de succeskans van een relatie bepalen tussen de 'ouders' kan je je eerst afvragen hoe diep de liefde zit tussen de 'ouders'.

Tel daar bij op dat kinderen al een 'andere' vader of moeder hebben waarmee ze vergelijken.

Ik denk dan ook dat je je als nieuwe ouder in dat gezin zoveel mogelijk neutraal moet opstellen naar de kinderen. Het is voor hen ingewikkeld, gaan sowieso ook door andere psychische processen. Geef ze de tijd en ruimte eraan te wennen, dring je niet op, laat ze zelf beslissen in hoeverre ze je als ouder accepteren, dat is hun goed recht.

Afhankelijk van leeftijd vankinderen zou ik ze ook betrekken in het proces waarin de nieuwe partner integreert in hun leven. Een open en heldere sfeer lijkt me van wezenlijk belang.

Waar ik moeite mee heb is dat de kinderen het lot/geluk van de ouder bepalen in zijn/haar nieuwe keuze. Dan zouden de kinderen dus het leven van de ouder bepalen? Die volgorde lijkt me niet juist. Kinderen zijn onderdeel van gezin, niet de 'leiders'. Daar zijn volgens mij ouders voor, maar in de huidige moderne tijd zie je inderdaad veel dat de kinderen de ouders de baas zijn..met alle gevolgen van dien.

Ondertussen moeten beide 'ouders' geluk uitstralen zodat ook de kinderen zien dat hun vader of moeder blij is met haar/zijn keuze, dat scheelt veel voor kinderen in de acceptatie van de nieuweling.

Het blijft een lastige issue, das wel helder.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 11:49

CORNE927 schreef:

De invloed van kinderen op een nieuwe relatie is wel degelijk aanwezig. Daarbij komt nog, dat het een rol speeld hoe ouders uit elkaar zijn gegaan. Is de partner overleden, is de partner ineens vertrokken, is de partner ineens ingetrokken bij een ander...

En dan speeld nog mee, hoe heeft de omgeving van het kind gerageerd op de vertrekkende ouder.

Kinderen bepalen dus wel degelijk een gedeelte van de succeskansen van een relatie. Bij kinderen met een hechtingsprobleem of met verlatingsangst is het binnentreden van een nieuw persoon altijd een ingrijpend iets. Daarbij komt, het reageren van het kind heeft ook invloed op de aanwezige ouder. Dat betekend nogal eens, dat de nieuwe partner niet het gevoel zal hebben op de eerste plaatst te staan, en dus veel inlevingsvermogen vragen, wil de relatie in ieder geval kans van slagen hebben. En hoe goed een verhouding met een persoon ook kan zijn, als de kinderen het niet trekken, of het heel moeilijk blijft om met de nieuwe partner wat op te bouwen, dan is het de vraag of de relatie uiteindelijk stand gaat houden. De liefde tot het kind is er, en heeft al een lange weg achter de rug, de liefde tot de nieuwe partner is pril, en zal nog moeten ontwikkelen. Liefde is er niet ineens, ook dat heeft een groeiproces nodig. En als dat ten koste gaat van contact met het kind, lijkt het mij niet goed als een relatie dan ten koste van het kind wordt doorgezet. Het kind, zeker als het over jongere kinderen gaat, hebben de ouder wel nodig en hebben vaak al veel moeten missen. Je kan dus niet verwachten dat een kind zich maar even aanpast, het heeft wel degelijk heel veel invloed op het hebben van een goede relatie.

En dan liefde tussen de "ouders": Die is er gewoon niet. Dat is iets wat moet groeien door leren kennen van elkaar. Het kan bij verliefdheid heel wat lijken, maar het is genoeg voorgekomen dat men het had over liefde die niet op kon, en een maand later dat men elkaar nooit meer zien wilde. Dus de liefde tussen de twee mensen kan nooit zo diep zitten als de liefde tussen de ouder en een kind.

Laatst aangepast door
WILLEM618
op woensdag 13 februari 2013, 11:53
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 12:00

SHANITA130 schreef:
Bankdirecteuren zijn vette kapsonesleijers, die ook nog eens regelmatig 'overwerken'. Engeltje smiley

ha ha goedemorgen shanita
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 12:01

JOL252 schreef:

ha ha met een kerstlied door je hoofd de dag door Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 12:02

ROADY558 schreef:

word vast de mooiste tekst van de week op cm deze Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 12:04

SHANITA130 schreef:
Hai Petra,

Haha, 'ooit gebroken' nou ik voel me nog steeds gebroken ;)

Ben gisteren extra vroeg naar bed gegaan. Ja, want ik moet/wil zóveel doen.

Ik moet ineens denken aan een liedje dat heet: ' nog zóveel te doen'. :)

toch ben je volgens mij iets minder gebroken als tijd terug of zie ik dat verkeerd? god die met je meeloopt en beetje voor beetje de dingen herstelt bij jou shanita, met kleine stapjes vooruit. liefs
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 12:08

[quote=LEANNE226]

Pff en dat zeker, omdat je voor rood altijd moet wachten, waarom vindt jij groen dan niet mooi Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LIES146

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 12:16

Ook bij mij is het leven niet mild geweest. En het heerlijkste van samen met God wandelen is de ontspanneheid die het geeft om te weten dat ik het niet uit eigen kracht hoef te doen.. niet zelf hoef of te lossen.. niet alle antwoorden hoef te vinden. Dag per dag en steeds weer terug naar Jezus.. dat is goed genoeg...
Naar boven

Auteur Bericht
LIES146

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 12:21

Gisteren een filmpje van Jamie Oliver gekeken over mestechnieken, aangezien ik ook net een nieuwe en goede messenset heb. Sindsien al twee keer fors mezelf gesneden.. was geen gezegend filmpje Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 12:28

GERRIT084 schreef:
Ook daarin heb je hele goeie Woedende smiley als je wappert met zo,n waaier voor een vrouw, gaan de meeste door de kniejen Geschokte, onthutste smiley
Zijn nu dan ook alle vrouwen doortrapte geld wolvinnen Coole smiley met zonnebril
Slapende smiley

Ik heb me posting al veranderd in : Bankdirecteuren hebben ook voordelen... Engeltje smiley
Want ja, dat was een erg veroordelende opmerking van mij vond ik Twijfelende smiley

Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 12:30

Wat heb je liever:

Zo'n bos biljetten van 500 euro?

Of het Goud dat God je volkomen gratis aanbiedt?
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 12:32

JOL252 schreef:

Zie daar Gods voorzienigheid om zonder negatieve gedachten de dag door te komen

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 13:00

Achter elke sterke vrouw staat een Almachtig God!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 13:26

TESSYBEAR731 schreef:

Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 13:34

GERRIT084 schreef:
Slapende smiley

O O O O, Gerrit en c.s. wat denken jullie toch weer eh verkeerd.

De bijbel spreekt ergens over een geheimenis dat dat het is, de liefde van de vrouw voor een man. (waar staat dat ook alweer)

En dat heeft helemaal niets met geld van doen, Geld kan juist averechts werken, ja bij mij was en is dat zo.

Tuurlijk, het is niet leuk als iemand je financieel tilt als je het zelf ook al niet zo breed hebt, ja, en anders ook niet trouwens.

Als er iets één grote leugen is ja dan is het dat geld gelukkig maakt.

ik maakte een geintje

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 13 februari 2013, 13:35
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 13:41

@ Willem,

Het is heel simpel, ja kan allemaal dingen opnoemen, die algemeen opgaan. Is ook heel goed en leerzaam trouwens hoor Lachende smiley

Je hebt mensen, mannen en vrouwen die houden van kinderen.

En dan is er niets aan de hand.

Zeker niet als er sprake is van liefde op het eerste gezicht bij de ouders.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 13 februari 2013, 13:45
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 13:41

TESSYBEAR731 schreef:

Die als zij het verdienen, een man zal schenken......... Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5228 5229 5230 5231 5232 5233 5234 ... 6194 Volgende
Pagina 5231 van 6194