| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:47
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | drie stapjes vooruit, effe eentje weer terug en weer overeind krabbelen en weer vooruit en door dat alles heen zie je denk ik wel een klein beetje stijgende lijn toch? boks door meid, je bent een sterke vrouw, een vechter en het vechten voor jezelf waard  |
Ja, das waar.
Ja, ik schreef ook duidelijk ergens, als reactie naar Frank, dat ik me kan invoelen omdat ik me zo ook voelde een hele tijd.
Dus ja, ik zit niet in een dikke depressie meer, ben zelfs regelmatig wel gelukkig, maar ja, het is ook even niet makkelijk voor me nu.
Én, én eigenlijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 17:29
|
|
|
|
Stand by me
Bemoedigingsliedje
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 13 februari 2013, 17:33
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 17:30
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Oei, nee dat kon ik niet weten...
Sterkte met je buik....  |
Thnx, meis!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 17:30
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | jee josina, dat moet erg pijn hebben gedaan dan. |
Ja, dat was wel ff jodelen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 18:31
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Vandaar dat ik meermaals herhaal in posts....wees open en eerlijk, geen valsche getuigenis dus, zouden christenen moeten weten, toch?
Idd. Goed gezegd vind ik Corne, bedankt!!! |
Je hoeft natuurlijk niet te overdrijven, 1 x is genoeg, tenzij je natuurlijk wel zo,n belangrijke klik met iemand hebt, Maar dat kan je dan beter privé tegen iemand zeggen, vindt hij vast wel leuk joe nevver nooo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 19:03
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Nou die zijn zeker zwaar gevallen of gelijk er na aan het montie jakken geslagen of weet watsjers of van de week in Obies 
Nouhou dat weet wastjer of mountiejakken begint meer op hongerstaken te lijken dur is al een week niet meer gegeten  |
als een hele week
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 19:10
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Ik geloof wel veel, maar lang niet alles (aardse begrippen ) |
Geeft niet hoor, ik geloof wel voor ons beiden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 19:30
|
|
|
|
Op momenten dat ik liefheb, KAN ik gewoonweg niet bang zijn....
(In de volmaakte liefde is geen plaats voor angst...)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 19:33
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | | Het is hetzelfde als met drank: mensen zeggen ik drink omdat ik een probleem heb. De werkelijkheid is dat je een probleem hebt omdat je drinkt. |
Wat was er het eerst: Een probleem? Of de drank (sigaret / veel werken / seks / drugs / ....)
Wat zou er gebeuren als "het probleem" werd opgelost? Zou je dan tot een punt kunnen komen dat je je "schrale troost" gewoonweg niet meer nodig hebt (dus datgene waarmee je je "probleem" probeerde op te lossen?)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 19:38
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Het was net over. |
Toch fijn dat ze effe hielp herinneren hoe het liedje ging
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 19:38
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | | Ja, dat was wel ff jodelen... |
Lekker dan kon er ook nogg wel bij.... Hoe ist nu dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 19:54
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Lekker dan kon er ook nogg wel bij.... Hoe ist nu dan? |
De ergste pijn is alweer gezakt, mede dankzij de pijnmedicatie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 19:56
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | Op momenten dat ik liefheb, KAN ik gewoonweg niet bang zijn....
(In de volmaakte liefde is geen plaats voor angst...) |
Angst is inderdaad niet te overwinnen zonder én liefde te (kunnen) ontvangen... én zonder de stap te nemen lief te hebben... en dat te delen met de ander. Zonder die overwinning geen schijn van kans... en dan die Volmaakte Liefde... Jezus.. deze Volmaakte Liefde drijft de vrees uit...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 13 februari 2013, 20:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 20:12
|
|
|
|
WAUWIE!!! Keek even op Petra dr profiel na een tip zitten twee tortelduifies op elkanders schoot
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 20:12
|
|
|
|
Als alles duister is, ontsteek dan een Licht, een vuur dat nooit meer dooft.
http://www.youtube.com/watch?v=-7zMtIFR3Zs
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 13 februari 2013, 20:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 20:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | WAUWIE!!! Keek even op Petra dr profiel na een tip zitten twee tortelduifies op elkanders schoot  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 20:13
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Mooiste moment van de week, in het weekend deze ontzettend goede thriller gezien: Dail M for Murder van Hitchcock
DIE MOET JE ECHT GEZIEN HEBBEN, HÓE DAT MAAKT ME NIET UIT! |
Ondersteboven?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 20:20
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | WAUWIE!!! Keek even op Petra dr profiel na een tip zitten twee tortelduifies op elkanders schoot  |
Haha, ook snel ff gaan kijken, leuk hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 20:29
|
|
|
|
Nou moe... ...dacht ik volg m'n eigen advies es op en pas de match-criteria aan. Nu match ik ook niet meer... ...al een week lang, en na meerdere aanpassingen...NIET!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 20:30
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Nou moe... ...dacht ik volg m'n eigen advies es op en pas de match-criteria aan. Nu match ik ook niet meer... ...al een week lang, en na meerdere aanpassingen...NIET!  |
Hebbie ze zo extreem gemaakt dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 20:31
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Mooiste moment van de week, in het weekend deze ontzettend goede thriller gezien: Dail M for Murder van Hitchcock
DIE MOET JE ECHT GEZIEN HEBBEN, HÓE DAT MAAKT ME NIET UIT! |
Van einde naar begin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 20:36
|
|
|
|
THOMAS968 schreef: Het is hetzelfde als met drank: mensen zeggen ik drink omdat ik een probleem heb. De werkelijkheid is dat je een probleem hebt omdat je drinkt.
Heel veel mensen drinken omdat ze problemen hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 20:41
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Je moet eens goed leren lezen, naam genoot, het is een vergelijk, als een kind wat ziet, en opneemt, het vaak maar half verteld. Een onderwijzer(es) zegt, doet voor, en voor een kind thuis is, heeft men vaak een ander verhaal.
Seksuele voorlichting was slechts een voorbeeld, heb ik ook gehad, zie het nut er ook niet van in, ik speel thuis enkel nog met meisjes poppen. Als een kind, een les, anders uitlegt dan bedoeld, gaat een verhaal een eigen leven leiden.
En heeft God ons ook een opdracht gegeven, soms best wel moeilijk, te luisteren, en doen, wat de regering ons voorlegt . Vallen trouwens ook belasting betalen onder, helemaal niet leuk toch, alles wordt er van betaald, ook die dingen die indruisen binnen de Christelijke beleving. En onderwijs valt daar ook onder, ongehoorzaamheid en ledigheid zijn des duivels oorkussen. Dat zet ik, die school en onderwijs, zijn leven lang al als occult beschouwt je moet vaak dingen leren, die ik mijn leven lang nooit ben tegen gekomen
 |
Even een kantekening bij het "te luisteren, en doen wat de regering ons voorlegt", als de regering vind dat zij aanbeden moeten worden, kun je gerust er vanuit gaan dat God absoluut niet wil dat je voor een Rutte of een Kim Jong-un, of welk staatshoofd dan ook (gelijk Hitler) op de knieën gaat. Nu er geen christelijke invloed in de regering zit, kan men nog meer een antichristelijk belijd gaan voeren.
Dus als ik ongehoorzaam ben aan een regering die dat doet wat tegen Gods wil indruist, ben ik dan ongehoorzaam aan God?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 20:43
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hebbie ze zo extreem gemaakt dan  |
Das doch de frouw eiges
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 20:56
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Haha, ook snel ff gaan kijken, leuk hoor  |
ha ha kon het niet laten, ben gewoon verliefd, niet gedacht nog es mee te maken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 21:01
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ha ha kon het niet laten, ben gewoon verliefd, niet gedacht nog es mee te maken  |
Meis, het is jullie van harte gegund, geniet er maar lekker van!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 21:22
|
|
|
|
Woensdag 13 Februari, 1 Johannes 1: 1-4; Hakkelend begin.
We lezen in de brieven van de apostel Johannes. Zonder te groeten of zich voor te stellen begint hij zijn brief en brandt los. Volgens de traditie moeten we denken aan de evangelist Johannes die ook wel de lievelingsleerling van Jezus wordt genoemd. Hij schrijft vanuit een kring van mensen die zich samen sterk betrokken voelen bij verspreid wonende groepjes christenen in het uitgestrekte land van Turkije; waarschijnlijk zijn het dezelfde mensen aan wie ook Petrus zijn brieven schreef. Johannes begint een beetje hakkelend. Hij wil namelijk meteen zeggen dat in Jezus Christus het eeuwig leven van God is verschenen. Vanaf Jezus’ begin was Johannes erbij. Hij was een van de eerste leerlingen die Jezus riep om Hem te volgen. Alles heeft hij dus gezien, geen wonder gemist,, geen woord of verhaal. Steeds stond hij er met zijn neus bovenop. Hij stond zelfs even aan de voet van het kruis en van Petrus hoorde hij ook bij de eerste getuigen van het lege graf. In Jezus is God reddend verschenen. Dat wil hij heel bewust delen met de zusters en broeders met wie hij zich verbonden weet. Jezus betekent eeuwig leven! Als hij over Jezus begint hij zomaar een beetje te hakkelen. Van vreugde! Heb je dat weleens?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 21:22
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Nou moe... ...dacht ik volg m'n eigen advies es op en pas de match-criteria aan. Nu match ik ook niet meer... ...al een week lang, en na meerdere aanpassingen...NIET!  |
Matchen we gewoon effe niet....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 21:24
|
|
|
|
Ja, Tess, het leven is hard. Toen ik een aantal maanden geleden bij cm kwam had ik 7 matches. Twee met time-out, een in een relatie en nog een paar "vrije". Ik heb m'n match-criteria aangepast en nu heb ik soms 2, soms 3 matches staan. Echter als ik de profielen lees, snap ik echt niet hoe de computer er bij komt. Dus tjah...
|
|
| Naar boven |
|
|