ChristianMatch

Forum

Ik match niet
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5231 5232 5233 5234 5235 5236 5237 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 21:32

MAMY994 schreef:
Ja, Tess, het leven is hard. Knipoog smiley Toen ik een aantal maanden geleden bij cm kwam had ik 7 matches. Twee met time-out, een in een relatie en nog een paar "vrije". Ik heb m'n match-criteria aangepast en nu heb ik soms 2, soms 3 matches staan. Echter als ik de profielen lees, snap ik echt niet hoe de computer er bij komt. Geschokte, onthutste smiley Smiley die vol vragen zit Huilende smiley, smiley in tranen Dus tjah... Lachende smiley

en toch kan er ineens onverwachts mamy iemand lid worden en dan klik.in het echte leven kom je ook niet snel die ene tegen,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 21:54

PETRA373 schreef:
en toch kan er ineens onverwachts mamy iemand lid worden en dan klik.in het echte leven kom je ook niet snel die ene tegen,

Ben ik helemaal met je eens. Dat neemt echter niet weg dat de matches die cm opgeeft niet zo kloppen. Tenminste bij mij niet. En mensen er bij zetten in een relatie of met time-out? Misschien heeft de computer van cm soms de zwarte bril van de smiley op? Kun je hem dat niet kwalijk nemen.
In het echte leven kom je misschien wel eens die ene tegen, maar besef je dat niet. Daar mag de Heere dan onze ogen voor openen. En sommigen komen de ware gewoon tegen op een christelijke datingsite, toch ? Knipoog smiley

Leuke foto overigens. En dan bedoel ik niet die met die spin, brrr...
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 22:01

MAMY994 schreef:
Ben ik helemaal met je eens. Dat neemt echter niet weg dat de matches die cm opgeeft niet zo kloppen. Tenminste bij mij niet. En mensen er bij zetten in een relatie of met time-out? Misschien heeft de computer van cm soms de zwarte bril van de smiley op? Kun je hem dat niet kwalijk nemen.
In het echte leven kom je misschien wel eens die ene tegen, maar besef je dat niet. Daar mag de Heere dan onze ogen voor openen. En sommigen komen de ware gewoon tegen op een christelijke datingsite, toch ? Knipoog smiley

Ik denk dat het beter is om profielen te lezen (met of zonder foto) dan te kijken naar matches die door CM je aangereikt worden.

Laatst aangepast door
JANS221
op woensdag 13 februari 2013, 22:05
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 22:01

MAMY994 schreef:

ik keek ook wel es na me matches en dan dacht ik ehhhhh.... zit echt niks voor mij bij.hoe komen ze erbij Smiley die vol vragen zit wel die spin is ook leuk, ha ha eindelijk durfde ik de spin van me zoontje op me hoofd te zetten, moest er wel mee leren omgaan want hij zette steeds op onverwachte momenten die spin bij me neer of erger op me schouder enzo en dan kreeg ik echt, dan schrok ik me helemaal naar...... Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 22:11

WILLEM618 schreef:
De invloed van kinderen op een nieuwe relatie is wel degelijk aanwezig. Daarbij komt nog, dat het een rol speelt hoe ouders uit elkaar zijn gegaan. Is de partner overleden, is de partner ineens vertrokken, is de partner ineens ingetrokken bij een ander...

En dan speelt nog mee, hoe de omgeving van het kind heeft gerageerd op de vertrekkende ouder.

Kinderen bepalen dus wel degelijk een gedeelte van de succeskansen van een relatie. Bij kinderen met een hechtingsprobleem of met verlatingsangst is het binnentreden van een nieuw persoon altijd een ingrijpend iets. Daarbij komt, het reageren van het kind heeft ook invloed op de aanwezige ouder.

Ik denk dat er nog meer factoren een rol spelen.
Ook als volwassene maak je keuzes, waarbij je beinvloed wordt door gebeurtenissen uit het verleden.
Zelf heb ik de ervaring dat een huwelijk in een telefoontje van twee minuten voorbij kan zijn, en ook mijn pleegkinderen hadden hiermee te dealen. Komt er een andere man in mijn/hun leven binnen, dan zie je (zelfs na bijna vijf jaar) de angst om opnieuw verlaten te worden geprojecteert worden in de nieuwe situatie.

Als (pleeg-)ouder kun je dan voor jezelf kiezen, of je kunt je verantwoordelijkheid nemen om de kinderen waarvoor je gekozen hebt, ook daadwerkelijk te geven waarop ze recht hebben. Ook wanneer dat betekent dat je je eigen behoeften even opzij moet zetten of uitstellen om er voor je (pleeg-)kinderen te zijn.

Kinderen raken helaas beschadigd wanneer het leven hen situaties voorschotelt waar zij zich machteloos aan moeten aanpassen. Aan ouders de plicht hen te helpen dit een plaatsje te geven; kiezen voor kinderen is een keuze met concequenties, ook wanneer het soms even niet van zelf gaat. Uiteraard kun je niet alle pijn wegnemen; je kunt hen echter wel de bouwstenen aanbieden in de vorm van emotionele veiligheid en beschikbaarheid zodat zij door kunnen met hun eigen ontwikkeling.

CORNE927 schreef:
Als kinderen de succeskans van een relatie bepalen tussen de 'ouders' kan je je eerst afvragen hoe diep de liefde zit tussen de 'ouders'.

Om terug te komen op de bijdrage van Corné;
vanuit de psychatrie weet ik, dat kinderen wel degelijk de succeskans van een relatie mede bepalen; statistieken hebben aangetoond dat maar liefst 70% van de ouderparen met een kind met psychiatrische achtergrond het niet lukt de liefdesrelatie in stand te houden.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 13 februari 2013, 22:24
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 22:12

PETRA373 schreef:
ik keek ook wel es na me matches en dan dacht ik ehhhhh.... zit echt niks voor mij bij.hoe komen ze erbij Smiley die vol vragen zit wel die spin is ook leuk, ha ha eindelijk durfde ik de spin van me zoontje op me hoofd te zetten, moest er wel mee leren omgaan want hij zette steeds op onverwachte momenten die spin bij me neer of erger op me schouder enzo en dan kreeg ik echt, dan schrok ik me helemaal naar...... Zieke smiley

Ik heb nooit naar gekeken vind niet intresant kijk naar wat je zelf past je kent je zelf het beste . Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 22:18

[quote=LEONARD480]

ourmeeting.com is op mijn computer een chinese website?
op die van jou niet leonard? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 22:38

PIETER619 schreef:
Even een kantekening bij het "te luisteren, en doen wat de regering ons voorlegt", als de regering vind dat zij aanbeden moeten worden, kun je gerust er vanuit gaan dat God absoluut niet wil dat je voor een Rutte of een Kim Jong-un, of welk staatshoofd dan ook (gelijk Hitler) op de knieën gaat. Nu er geen christelijke invloed in de regering zit, kan men nog meer een antichristelijk belijd gaan voeren.

Dus als ik ongehoorzaam ben aan een regering die dat doet wat tegen Gods wil indruist, ben ik dan ongehoorzaam aan God?

Een uitspraak die in de Bijbel staat is wel dat God ook een regering op die plaats heeft gezet (waar dan ook) en dat wij gehoorzaam diene te zijn.
Waarom zouden wij dan ongehoorzaam zijn......................?
Uiteindelijk straffen wij ons zelf.......................................

En dan nog, wat was de inbreng of invloeden anders dan nu, met de Christelijke partijen de afgelopen jaren, met de huidige?
Onder welke vlag werd het homo huwelijk toe gestaan? Mocht de abortusboot ook richting Marokko varen, of afreizen ?
En is er waarlijk niet één die er tegen protesteerde, heeft er één politieke partij ons laten stemmen voor of tegen de Europese grondwet.
Massaal werd er nee gestemd, maar de grote C voorman had mazen in de wet gevonden, om toch een ja door te drukken.

Lang leve de Euro, alles moet worden ontzien om dat, of die grote droom van ooit, mede een grote C partij door te drukken.
Die C staat allang niet meer voor wat wij denken dat die staat, hij wordt nu enkel nog gebruikt, voor commercieele doeleinden.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 23:13

[quote=BERT168]

Ach ...Bert wil nou eenmaal mijn vleugels uit slaan Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 23:26

http://www.youtube.com/watch?v=VAdT71n7hII

http://www.youtube.com/watch?v=I6fRZSk-zi8

Frida Boccara, al een beetje vergeten maar een mooie stem, mooi Frans ook.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 15 februari 2013, 23:14
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 23:32

'Hey!

We zoeken nog een aantal mannelijke singles, liefst tussen de 40 een 55 jaar, die aanstaande vrijdagavond zin hebben om te komen "gourmetten" , onbeperkt vlees en vis en groenten.
Die zin hebben de uitdaging aan te gaan om veel singles lady's te ontmoeten
En zich van hun sportieve kant willen laten zien tijdens het bowlen!!!

Op dit moment hebben we 58 aanmeldingen!

Hieronder nog ff alle info.

Groetjes Nicoline en Jenny'

Bij elke evenement komt die smeekbede. Ze zoeken zoals steeds weer mannen...waarom zouden er zo weinig mannen komen? Omdat de vrouwen bang zijn en hun neus ophalen voor minder aantrekkelijke mannen?
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 23:54

GERRIT084 schreef:
als een hele week Gefrustreerde smiley

Iedereen werkt heel braaf de kerstkilo's er weer af, Gerrit Knipoog smiley Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 00:06

Je kunt toch niet van tevoren weten...welke mannen er komen?
Waarom zou je dan bij voorbaat je neus optrekken voor een onaantrekkelijke man??? Ken je hem of haar niet...dan is dit een kans OM...elkaar te LEREN kennen...

En waarom zou een onaantrekkelijke man...geen lief en goed karakter kunnen hebben?

Het oog wil ook wat?
Daar heb je gelijk in....
Maar ik ga toch voor de binnenkant...

Zelf ga ik niet naar zulke avonden, maar sluit zeker niet uit...dat men DAAR...een toekomstige partner kan tegenkomen...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 00:15

STEENTJE178 schreef:
Iedereen werkt heel braaf de kerstkilo's er weer af, Gerrit Knipoog smiley Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril

Je zegt toch niet dat je daar nog mee bezig bent he?

Vandaag was het pasta uit de diepvries...om des tijds wille...
Morgenavond WORDT er op een buitenshuis locatie voor me gekookt...
(hoe geweldig)
Zo ook vrijdagavond....
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 00:43

THOMAS968 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=VAdT71n7hII

Frida Boccara, al een beetje vergeten maar een mooie stem, mooi Frans ook.

Thomas

Prachtige stem...die ontroerd....mooi om weer even te horen!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 07:44

JOSINA022 schreef:
Haha, ook snel ff gaan kijken, leuk hoor Lachende smiley

Ik was ook helemaal niet nieuwsgierig Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 07:55

PETRA373 schreef:
ha ha kon het niet laten, ben gewoon verliefd, niet gedacht nog es mee te maken Lachende smiley

Onverwachts overkomen, hoe mooi kan het zijn Lachende smiley

Gun het je, geniet ervan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 08:08

valentein, kan wel bij het slechtste moment van vandaag, een dag waar ik altijd een hekel aan heb beetje ergens, je word doodgegooid met valentein dingen , terwijl je vrijgezel bent
Oke voor mij dit jaar heb ik er geen last van, maar voor iedereen hier die denkt, eh laat die stomme valentein maar weer voorbij zijn, hebben we dat ook weer gehad een lieve knuffel Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 08:09

ANNA415 schreef:
Ik was ook helemaal niet nieuwsgierig Engeltje smiley

echt wel, geef het nu maar gewoon toe Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 08:28

PETRA373 schreef:
echt wel, geef het nu maar gewoon toe Knipoog smiley

Wat een leuke man Lachende smiley , ja, dat is nou precies die man die lijkt op de conducteur van de trein, ja, ik zou zelfs dénken dat het 'm is...
Doet ie ook weleens werken op de trein naar Geldermalsen?

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 14 februari 2013, 08:30
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 08:32

PELLE852 schreef:
Hallo Anna415,

Bovenstaande onderwerp gaat toch over...
'Zou je nog kinderen willen' ?

Daarop reageer ik: Gelukkig zijn dat dingen die wij -mensen- zelf niet voor het zeggen hebben. Knipoog smiley

<<no comment>>

Wel als je ze pertinent niet wilt Zieke smiley moordenaars zat wereld wijd Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 08:32

PETRA373 schreef:
valentein, kan wel bij het slechtste moment van vandaag, een dag waar ik altijd een hekel aan heb beetje ergens, je word doodgegooid met valentein dingen , terwijl je vrijgezel bent
Oke voor mij dit jaar heb ik er geen last van, maar voor iedereen hier die denkt, eh laat die stomme valentein maar weer voorbij zijn, hebben we dat ook weer gehad een lieve knuffel Kussende smiley

Weet je dat dat Valentijn niet eens bestónd eerst in Amsterdam, net zoals we in Amsterdam ook geen carnaval hebben?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 08:51

JOSINA022 schreef:
De ergste pijn is alweer gezakt, mede dankzij de pijnmedicatie Lachende smiley

Mijn pijnmedicatie wordt zo gebracht... Kwijlende smiley

Om 9 uur, en dan na een uurtje gaat het werken, raar he, na een uur, waarom niet na 50 minuten, of na 70 minuten, nee, precies na een uur.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 14 februari 2013, 08:55
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 09:10

SHANITA130 schreef:
Wat een leuke man Lachende smiley , ja, dat is nou precies die man die lijkt op de conducteur van de trein, ja, ik zou zelfs dénken dat het 'm is...
Doet ie ook weleens werken op de trein naar Geldermalsen?

ha ha, nee Shanita dus die trein conducteur, als hij nog vrijgezel is, grijp je kans Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 09:11

maar ha ha, ik bracht me kleuter na de klas en het digi bord hing vol met hartjes, dus ik zei tegen me zoontje zou de juffrouw verliefd zijn. ha ha misschien wel zei me kleuter.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 09:17

ZEELAND736 schreef:
Je zegt toch niet dat je daar nog mee bezig bent he?

Vandaag was het pasta uit de diepvries...om des tijds wille...
Morgenavond WORDT er op een buitenshuis locatie voor me gekookt...
(hoe geweldig)
Zo ook vrijdagavond....

Jaha maar tis pas na een week ontberingen Geschokte, onthutste smiley na een week van strakke broekriem toch Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 09:36

PETRA373 schreef:

Dat Valentijnsdag er is...was....(toen ik nog getrouwd was...en als single) is en was voor mij ook een dag net als alle anderen...
Ik heb dan ook nergens last van...in die zin...
Spontaan een bos bloemen krijgen...of een cadeautje...mag van mij elke dag...
Nee...het is niet het slechtste moment van de dag...(voor mij)
Morgen....is het dezelfde dag...
Maar Petra....ik hoorde gisteren een leuk verhaal in de chat....
Dat zette mij aan het denken ja...en ik ga daar even in mee...
Zet jij je vaas maar neer...en ik stop er een roos in!!!!!!!!!!
Staat er geen vaas...dan is er gewoon een knuffel voor al die mensen die GEWOON...ook lief zijn..of het moeilijk hebben morgen, overmorgen als het GEEN Valentijn is.
Heb je geen vaas of verwacht je geen bloemen, dan een virtuele KNUF!!!

Die knuf heb ik WEL gehad...
En voor mensen die hun geliefde wel een Valentijnscadeau geven...
Doen...laat maar weten dat je veel van HEM...of HAAR houd...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 09:45

GERRIT084 schreef:
Jaha maar tis pas na een week ontberingen Geschokte, onthutste smiley na een week van strakke broekriem toch Engeltje smiley

Nee...niets van gevoeld....
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 09:50

Het gemak dient de mens, uit onze eigen gedachte lijkt mij meer van toepassing hier.
Huwen volgens het oude testament is niets meer, en niets minder dan, samen (man vrouw) één worden, voor God.
Het kerkelijke en gemeente huis, is rond de 14de of 15de eeuw na Christus ingevoerd door de kerk.
Voor die tijd kende men het huwelijk zoals wij het kennen niet, en was meer uit registratie oogpunt zo aangenomen.

Huwen maar ook scheiden, doe je dus eigenlijk alleen voor God, de meeste mensen, nemen het huwelijk serieus en houden zich aan de zin tot den dood ons scheid.
Deze discussie lijd volgens mij er alleen toe wat wij denken te vinden wat goed is, en of wij elkaars goedkeuring wel kunnen krijgen.
Concreet man of vrouw, wordt er wat af gehuwd zo links en rechts, puur en alleen om dat men denkt, dat het wel goed is, omdat er geen boterbriefje is af gegeven.

Wees dan alleen eens eerlijk, en dan alleen aan jezelf, dat als je voorgoed je hoofd ten rusten legt.
En jezelf zou moeten verantwoorden voor God, zou je dan ook werkelijk die zelfde antwoorden geven, als Hij deze vragen zou stellen?
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 10:06

ZEELAND736 schreef:
Nee...niets van gevoeld....

Oh Ho o Verraste, verbaasde smiley maar dan hebbie stiekum gegeten zonder het te melden... Verlegen lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5231 5232 5233 5234 5235 5236 5237 ... 6194 Volgende
Pagina 5234 van 6194