ChristianMatch

Forum

kreet van de week
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5232 5233 5234 5235 5236 5237 5238 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 10:20

Vergeet nooit het kind in jezelf!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 10:22

Knappe, leuke sympathieke man, echt jou type Verliefde smiley Petra!
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 11:01

.....ik in mijn meterkast (bijna dan)moet zitten om op cm te kunnen komen??? Lachende smiley Boze smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 11:10

ROOS575 schreef:
.....ik in mijn meterkast (bijna dan)moet zitten om op cm te kunnen komen??? Lachende smiley Boze smiley Verlegen lachende smiley

Mot je gewoon de rekening niet meer betalen, Zieke smiley voor je het weet zit je in de meterkast van de buurman Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 11:11

ROOS575 schreef:

Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 11:18

[quote=SHANITA130] Smiley die vol vragen zit[/quote

Soms scheelt het maar net,een, CM Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 11:19

SHANITA130 schreef:
Smiley die vol vragen zit

Heb net een leen laptoppie.... en zijn snoertje is niet langer....
Zit best zo hoor Knipoog smiley
lekker warrum Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 11:20

GERRIT084 schreef:
Mot je gewoon de rekening niet meer betalen, Zieke smiley voor je het weet zit je in de meterkast van de buurman Gefrustreerde smiley
ach dat maakt weinig verschil, die is even groot hoor Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 11:22

PETRA373 schreef:
ha ha kon het niet laten, ben gewoon verliefd, niet gedacht nog es mee te maken Lachende smiley

Enjoy!
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 11:22

ROOS575 schreef:
ach dat maakt weinig verschil, die is even groot hoor Lachende smiley

Zie je wel Lachende smiley op elk potje past een dekseltje Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 11:28

GERRIT084 schreef:
Zie je wel Lachende smiley op elk potje past een dekseltje Geschokte, onthutste smiley
Zekerteweten zal eens vragen of ik daar een keer mag proefdraaien Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 11:30

ROOS575 schreef:

Gezellig plekkie Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 11:31

ROOS575 schreef:
Heb net een leen laptoppie.... en zijn snoertje is niet langer....
Zit best zo hoor Knipoog smiley
lekker warrum Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Warrum Geschokte, onthutste smiley mijn meterkast is bij de voordeur zoals de meesten volgens mij en daar is het kkkkooouuudddd Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 11:50

ERIKA129 schreef:
Warrum Geschokte, onthutste smiley mijn meterkast is bij de voordeur zoals de meesten volgens mij en daar is het kkkkooouuudddd Twijfelende smiley

ach ik heb er een cv in laten maken Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 11:59

SHANITA130 schreef:
Mijn pijnmedicatie wordt zo gebracht... Kwijlende smiley

Om 9 uur, en dan na een uurtje gaat het werken, raar he, na een uur, waarom niet na 50 minuten, of na 70 minuten, nee, precies na een uur.

Waarschijnlijk staan ze zo geprogrammeerd Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 12:02

ROOS575 schreef:

Raar volk woont die richting op! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 12:07

GERRIT084 schreef:
Het gemak dient de mens, uit onze eigen gedachte lijkt mij meer van toepassing hier.
Huwen volgens het oude testament is niets meer, en niets minder dan, samen (man vrouw) één worden, voor God.
Het kerkelijke en gemeente huis, is rond de 14de of 15de eeuw na Christus ingevoerd door de kerk.
Voor die tijd kende men het huwelijk zoals wij het kennen niet, en was meer uit registratie oogpunt zo aangenomen.

Huwen maar ook scheiden, doe je dus eigenlijk alleen voor God, de meeste mensen, nemen het huwelijk serieus en houden zich aan de zin tot den dood ons scheid.Deze discussie lijd volgens mij er alleen toe wat wij denken te vinden wat goed is, en of wij elkaars goedkeuring wel kunnen krijgen.
Concreet man of vrouw, wordt er wat af gehuwd zo links en rechts, puur en alleen om dat men denkt, dat het wel goed is, omdat er geen boterbriefje is af gegeven.

Wees dan alleen eens eerlijk, en dan alleen aan jezelf, dat als je voorgoed je hoofd ten rusten legt.
En jezelf zou moeten verantwoorden voor God, zou je dan ook werkelijk die zelfde antwoorden geven, als Hij deze vragen zou stellen?

Je stelling verbaast me. Zeg je hiermee dat mensen die gescheiden zijn het huwelijk niet serieus nemen of versta ik je verkeerd?

Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 14 februari 2013, 12:21
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 12:28

HANNAH810 schreef:
Wanneer je werkelijk van elkaar houden kunt, kun je wellicht ook kiezen voor een LAT-huwelijk, wanneer er teveel omstandigheden zijn die belemmerend werken richting het gezamenlijk wonen?
Ik ben het met Roelande eens; wanneer ik de bijbel doorlees is nergens te lezen dat God een LAT-relatie goedkeurt.

Overigens zul je mij niemand zien veroordelen die wel voor een LAT-relatie kiest, want ik begrijp ook wel dat wanneer er (oudere) kinderen, afstand en dergelijke een rol spelen, het verre van eenvoudig is om een gezamenlijk gezin te gaan vormen, waarin twee gezinsculturen samen moeten komen in een nieuwe gezinscultuur.

Neem daarnaast het punt rouwverwerking dat Thomas al noemde en het kan eenvoudiger zijn om voor een LAT-relatie te kiezen.
Nogmaals; een LAT-huwelijk zou wel een optie kunnen zijn....... al is dat een minder algemeen geaccepteerde vorm.

Ik hoorde nooit over een LAT-huwelijk. Maar, een huwelijk is een huwelijk. Een gehuwde zeeman of een militair die meer dan 9 maanden per jaar van huis is heeft ook een LAT-huwelijk.

Een oprechte LAT-relatie kan voor vele een uitweg zijn. Op deze site, op het forum, in de chatbox zie je of zag je mensen die een LAT-relatie hebben. Ja, een relatie met alles er op en er aan. Ja, ook seks. Is niets mis mee wanneer die 2 mensen begrip hebben voor elkaar. Wanneer ze trouw zijn aan elkaar. Wanneer ze zich als voorwaardige 'man en vrouw' gedragen wanneer ze samen zijn. Het is zoals Mieke zegt, niet altijd makkelijk om kinderen en afstand te negeren. Op een internationale maar vooral nationale datesite kan je makkelijk een liefje vinden die ver weg woont. Als de liefde dan echt sterk is kan je best een relatie aangaan. Ook al zal die relatie bepaalde jaren de LAT-formule hebben.

Echte oprechte liefde is voor God goed. Alles evolueert...ook de inzichten en meningen van God. Wees daar maar van overtuigd.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 12:35

FRANKT627 schreef:
Ik hoorde nooit over een LAT-huwelijk. Maar, een huwelijk is een huwelijk. Een gehuwde zeeman of een militair die meer dan 9 maanden per jaar van huis is heeft ook een LAT-huwelijk.

Een oprechte LAT-relatie kan voor vele een uitweg zijn. Op deze site, op het forum, in de chatbox zie je of zag je mensen die een LAT-relatie hebben. Ja, een relatie met alles er op en er aan. Ja, ook seks. Is niets mis mee wanneer die 2 mensen begrip hebben voor elkaar. Wanneer ze trouw zijn aan elkaar. Wanneer ze zich als voorwaardige 'man en vrouw' gedragen wanneer ze samen zijn. Het is zoals Mieke zegt, niet altijd makkelijk om kinderen en afstand te negeren. Op een internationale maar vooral nationale datesite kan je makkelijk een liefje vinden die ver weg woont. Als de liefde dan echt sterk is kan je best een relatie aangaan. Ook al zal die relatie bepaalde jaren de LAT-formule hebben.

Echte oprechte liefde is voor God goed. Alles evolueert...ook de inzichten en meningen van God. Wees daar maar van overtuigd.

zou het frank, zou het gods goedkeuring hebben? vind dit maar moeilijk allemaal
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 12:38

Ik zou nooit een LAT huwelijk willen.
Het klinkt voor mij; alleen de lusten en niet de lasten die in een huwelijk komen kijken.
(vanzelfsprekend onderschat ik de moeilijkheden niet die er kunnen zijn!)
Mijn bescheiden mening: alles of niets!
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 12:39

ERIKA129 schreef:
Raar volk woont die richting op! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Weet niet of de buren het ook hebben hoor Smiley die vol vragen zit
Zal eens navraag doen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
(speciaal voor Gerrit) Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 12:45

VISSER278 schreef:
Nee Roos , je spreekt eerst over een verder gevorderde relatie .
Dan ga ik even voor het gemak uit van een relatie van pakweg een half jaar .
Was er eerst wèl een goeie klik / verstandhouding met de toekomstige partner en de kids en na een half jaar niet meer dan had er m.i. allang gesproken moeten worden met de kinderen en met de nieuwe partner wat er de reden van is dat de verstandhouding heeft doen afnemen .
Er is dan iets aan de hand wat niet klopt .
En daar moet over gepraat worden .
Als de klik met de nieuwe partner en de kids vanaf het begin goed is doe je er volgens mij alles aan om die klik goed te houden .... nee, alleen maar proberen om die klik beter en beter te laten worden .
Je gaat dan niet alleen voor de partner maar ook voor zijn/ haar kinderen .
Klopt, daar ben ik het mee eens.
Alleen wijst de praktijk weleens uit dat het praten soms te laat komt.
Maar hopelijk leren we met z'n alle hiervan op het forum Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 12:51

PETRA373 schreef:
ben het hier wel mee eens, je kan trouwens ook niet gelukkig met elkaar worden als het niet klikt met de kinderen denk ik.
petra die in haar 20 jarig huwelijk dagelijks de kinderen van ex over de vloer had lopen en ze hebben ook bij me gewoond , nooit problemen mee gehad, vond ze van af het eerste moment leuk,
maar me exvriend klikte niet met 1 kind dus toen was de keuze voor mij heel makkelijk, meneer had er problemen mee ze een soa had opgelopen tijdens een vaste relatie, kon ze niks aan doen, maar was bang dat ons kindje besmet zou worden, was grote onzin, en ik kon kiezen of dat kind e r uit of hij ging en nam zijn kind(ons kind) mee, nou d ekeuze was makkelijk, hij e ruit en kind heeft hij natuurlijk niet kunnen meenemen. belachelijk.......
en zie hier met busdriver waar het gigantisch mee klikt, gelijk ook een klik met mijn kids, was ongelooflijk hoe het klikte, das de klik.....
is die klik er niet, moet je kappen, want jouw kinderen moeten zich maar aanpassen, krijgen zo iemand door hun strot geduwd met tegenzin, en wat je dan je kinderen aandoet die al zoveel hebben meegemaakt....

helemaal met je eens Petra,
behoorlijk ego als je voor zo'n keuze gezet wordt!
Kinderen verdienen veiligheid en rust ipv alle nieuwe figuren die soms steeds om de hoek komen kijken Boze smiley
Veel geluk gewenst!!!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 12:52

PETRA373 schreef:
zou het frank, zou het gods goedkeuring hebben? vind dit maar moeilijk allemaal

Zoals ik schreef, Petra, evolueert de tijd. Wij, of sommige, leven vanuit de Bijbel. De Bijbel is zoals je weet, naast een gids ook een geschiedenisboek. De geschiedenis kunnen we niet veranderen maar de gids of wetten kunnen aangepast worden aan de tijd. Aan de tijd en niet aan onze personelijke behoefte. Dat zeg ik er maar even bij. Ik ben er zeker van dat God ook in deze tijd anders denkt. Eigenlijk evolueert iedereen wel.

Mijn oma, die geboren werd in 1904, vertelde me eens, toen ze 82 was, dat ze zich best kon vinden in deze tijd en gedragingen en taal. In haar tijd was hun taal en gedragingen heel normaal maar, ik spreek nu over 1986, vond zij dat de hedendaagse jonge mens het ook heel mooi deed maar het gewoon andere benamingen gaf. En zij stemde er mee in. Alles verandert toch Petra. Wij jagen onze vrouw die ongesteld is toch ook niet meer naar een andere slaapkamer omdat ze onrein is? Thomas gaf ook ooit eens zo'n voorbeeld ivm gebruiken die in Bijbel genoemd werden en die nu heel ridicuul zijn.

Petra, als je een liefje hebt en je bent trouw aan elkaar waarom zou je dan niet mogen vrijen zonder eerst het huwelijk aan te gaan. Als je respect hebt voor elkaar moet je genieten. Er is niets zo fijn als genieten. Of je nu geniet van mooie muziek, luxe, eten, lezen, geloof...of van elkaar. Mensen die van elkaar houden vertonen liefde. God is liefde...
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 12:54

Ik begrijp niet goed waar deze discussie over gaat,latten is niet hetzelfde als een (beginnende) relatie hebben.In een LAT-relatie is er meer vrijheid,soms zelfs de vrije keuze in het hebben van meerdere partners.

Wie hier een relatie begint is niet aan het latten,nee ze bouwen een relatie op(toen we 12 waren heette het "verkering hebben"Knipoog smiley).
Wanneer ze zich willen binden dmv een huwelijk is hun keuze,de ene heeft er 5 weken voor nodig,de ander 5 jaar.Wat is daar mis mee?
Naar boven

Auteur Bericht
LIES146

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 13:09

Ik vind het een lastig onderwerp. Nog niet eens heel lang geleden heb ik voor die keuze gestaan met een, nog steeds, heel dierbare vriend van me. De wens om meer te zijn dan vrienden, maar ook het besef dat door verschillende omstandigheden we niet, nooit echt volledig bij elkaar zouden kunnen wonen. Latten dus. Uiteindelijk hebben we er voor gekozen die weg niet te gaan. Niet omdat ik zeker weet dat God het zou afkeuren, want dat weet ik niet. maar omdat we wisten dat die relatie imperfect zou zijn, niet de afspiegeling van het huwelijk dat we allebei eigenlijk graag wilden. We gunden elkaar het héle plaatje, van elke ochtend wakker worden naast de man/vrouw van wie we hielden. Wij hebben om die reden afstand genomen van die wens. Toch kan ik me ook goed voorstellen dat anderen wel die weg lopen. Het leven is helaas niet zwart/wit...
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 13:10

JOL252 schreef:
Je stelling verbaast me. Zeg je hiermee dat mensen die gescheiden zijn het huwelijk niet serieus nemen of versta ik je verkeerd?

Als je gescheiden bent voor de wet, en trouw blijft aan de gene met wie je eerst getrouwd bent, is op zich niets mis mee toch?
Er van uitgaand dat je gescheiden bent van bed en tafel of zoiets.........
en je leeft gescheiden verder........

Anders is, als je gescheiden bent, en je gaat een ander huwen (zonder trouwen)
Dan neem je het eerste huwelijk niet serieus in mijn ogen (en wie ben ik) .
Ik heb ooit de trouw geloften of beloften gehoord, in voor en tegenspoed, gezondheid en ziekte, tot de dood ons scheid.
Iets over elkaar vergeven, en dat God, als hij ons iets vergeeft nooit meer ergens op terug komt, mits wij ook beter gaan leven natuurlijk.
En dat Hij dat van ons ook verlangt..............

Maar ik, ik bedoel helemaal niets, en zoals ik al eerder zette, wie ben ik.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 13:11

ROOS575 schreef:
Zekerteweten zal eens vragen of ik daar een keer mag proefdraaien Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond

Is Dát alles....

Meisje, voor 2 euro heb je een langer, ik heb zelfs een snoer van 4 meter, ja voor me pc, lappie is draadloos. Snoer, ja, je bedoelt de snoer waar je internet verbinding mee kan maken als je geen draadloze wi fi modem hebt...toch?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 13:26

JETBROEK719 schreef:
Ok, het is nu officieel voor me, ik match niet.
Was ik ergens toch nieuwsgierig proeflid geworden van deze site omdat ik in mijn dagelijks leven ook al niet echt match met wat ik tegenkom.
Ik werk in de psychiatrie en daar lopen veel lieve maar wel enigzins haveloze mannelijke collega's rond waar ik wel erg mee kan lachen, of ze zijn veel te jong.
En privé.....van de meeste loslopende mannen in mijn omgeving begrijp ik doorgaans heel goed waarom dit zo is.
Maar goed ook hier geen match.
Dus ik blijf maar bij mijn huidige status en ach, daar kan ik prima mee leven.
Maar ben wel nieuwsgierig of ik de enige ben of zijn er nog meer mensen die niet matchen?

Ik match ook niet.

Ja, ik blijf 'alleen', zelf geen kinderen.

Maar ja, is dát zo erg?

Ik heb 2 vrienden, allebei ex, wonen stuk van mekaar, ene in Friesland, andere hier op de hoek.
Ga daar echt heel goed mee om. Met beide, ja niet tegelijk.

Voordeel, ja, me pc begaf het na 8 jaar, dus ik kreeg van de ene een laptop, een goede dus, en van de andere ook, haha, nu dus heel lux met 2 hele goeie laptops. Een voor in de slaapkamer, een voor in de huiskamer :)
Beide draaien op draadloos op een wifi router modem.

(pc doet het ondertussen ook weer..;)

Zo zie je hoe de Here goed voor me zorgt ;)
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 13:29

ROOS575 schreef:

ach zij ook waarschijnlijk Engeltje smiley maar de één haar CV is de andere niet he Gefrustreerde smiley
ik ben op de mijne ook vaak genoeg afgewezen Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5232 5233 5234 5235 5236 5237 5238 ... 6194 Volgende
Pagina 5235 van 6194