ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5253 5254 5255 5256 5257 5258 5259 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 10:35

ANNA415 schreef:
uit bed geklomen en ontbeten, zal ik er weer in kruipen Slapende smiley

Hebbie nog een ledikantje dan Geschokte, onthutste smiley
Eruit geklommen en erin kruipen Clown smiley
Doen kleintjes ook altijd als ze op onderzoek uitgaan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ik ben er ook uitgestapt zit al gewassen en wel gegeten en gedronken op de bank alleen vind het nog te koud in huis Twijfelende smiley maar ja ga zo weg jammer om voor de katten te stoken Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 10:36

[quote=FRANKT627]

Ze gaat vast voor de pannekoeken die ze er ook hebben... maar goed wie gaan er de 9e mee daar ging het om Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 11:12

PETRA373 schreef:
je zou ook kunnen zeggen geen monogamere man of vrouw die jaren heeft gevochten in het huwelijk, door gaand in slechte tijden, vergevende, helpende, tot het bittere eind. ondanks je omgeving die zegt, ga weg,red je zelf. vecht je eenzaam door omdat je de belofte trouw heel serieus neemt in goede en slechte tijden, tot het bittere eind.

Ik ben toch echt wel bang, dat die laatste hier op cm niet zitten, die zijn dan nog aan het strijden toch?
Los van het feit, vreemd gaan en mishandeling (lichamelijk en geestelijk) kan ik mij er weinig bij voorstellen waar sommige tegenwoordig om scheiden.
En vraag mij dan ook stellig af, waar is soms de strijd gebleven voor het behoud van een huwelijk, tegenwoordig.

En dan nog, de opmerking wat een omgeving zegt, dan is mijn vraag je bent toch niet met je omgeving gehuwd.
En ik bedoel het echt niet te persoonlijk, maar de omgeving zijn in de regel de grote opgevers, die van de hoed nog rand, enige wetenschap hebben dan door horen zeggen, verkregen.
Ik zeg heus niet dat horen zien en zwijgen, altijd tot de deugden behoren.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 11:34

GERRIT084 schreef:
Ik ben toch echt wel bang, dat die laatste hier op cm niet zitten, die zijn dan nog aan het strijden toch?
Los van het feit, vreemd gaan en mishandeling (lichamelijk en geestelijk) kan ik mij er weinig bij voorstellen waar sommige tegenwoordig om scheiden.
En vraag mij dan ook stellig af, waar is soms de strijd gebleven voor het behoud van een huwelijk, tegenwoordig.

En dan nog, de opmerking wat een omgeving zegt, dan is mijn vraag je bent toch niet met je omgeving gehuwd.
En ik bedoel het echt niet te persoonlijk, maar de omgeving zijn in de regel de grote opgevers, die van de hoed nog rand, enige wetenschap hebben dan door horen zeggen, verkregen.

Een huwelijk valt te winnen als je SAMEN strijdt en SAMEN liefhebt. Zo niet, is het vaak een verloren zaak.
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 12:23

JOL252 schreef:
Een huwelijk valt te winnen als je SAMEN strijdt en SAMEN liefhebt. Zo niet, is het vaak een verloren zaak.

Hier ben ik mee eens. Uitervaring kan niet van één kant komen. Hoe goed je best ook doet hoe je probeert te redden. Als van de andere kant niets meer komt niet wil dan is het verloren zaak.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 12:24

MAMALOE463 schreef:
Moedig weet ik niet, ik voelde dat ik het hier neer moest zetten hoe het werkelijk is gegaan, en dat zal berend met mij kunnen beamen dat dit de waarheid is.
En nu wil ik er ook niet verder meer op in gaan.

mamaloe, het hele gedoe maakt me boos ja, en me zelf in de war, wie spreekt de waarheid? dus worstel hier al een paar dagen mee en bedenk me dat soms een ieder zijn eigen beleving in iets heeft, zijn/ haar eigen waarheid. mensen elkaar mis begrijpen, miscomuniceren,
Ik ga verder met berend en laten we elkaar de hand geven en eht laten rusten en er geen welles , nietes gedoe van maken en de grenzen duidelijk bewaken om verwarring te voorkomen, niet dat berend niet met vrouwen mag mailen, omgaan ofzo, maar eh warom zou je eigenlijk met me vriend moeten whats upper? Kan een beetje raar overkomen sommigge dingen . en ja ben nog beetje boos, maar laat ik er van uit gaan dat een ieder het goed bedoelt heeft. verder heb ik jouw naam hier niet op forum genoemd, begin jij . Dus reageer nu terug na lang nadenken en vind laten we het rusten en elkaar de hand geven er van uit gaan dat niemand het slecht bedoeld heeft. En een ieder soms zo zijn of haar eigen beleving heeft. gods zegen toegewenst petra, die later eh met jou ook voor petrus misschien samen bij de hemelpoort staat.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 12:32

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...niemand wilt me nadat ze me gezien hebben...ik blijf wel binnen.

als je niet komt word ik heel boos op jou Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 12:36

GERRIT084 schreef:

daar ben ik het met je helemaal mee eens, los van het feit, vreemd gaan, geestelijke mishandeling, verwaarlozing, of lichamelijke mishandeling, ik heb ook moeite als ik hoor waarom sommigge mensen scheiden, het is alleen allemaal niet zo zwart wit,zoals jol schreef. eh wat je omgeving zegt, als je omgeving zegt, red je zelf en je kinderen.... tja.....
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 12:42

CORNE927 schreef:
Als je als man en vrouw rond de 20 bent (en nog zonder levenservaring) is het de normaalste zaak van de wereld dat je voor de echte relatie gaat lijkt me.
Maar stel je nu eens voor dat die relatie om welke reden dan ook er niet meer is als je 50 bent? Hoe logisch is het dan dat je voor exact hetzelfde nog gaat? Ten diepste willen we het waarschijnlijk allemaal, maar het leven heeft ons gevormd, we hebben bagage, soms kinderen etc. Allemaal factoren die lastige hindernissen kunnen vormen bij de wens een echte relatie te willen.

Is Latten eigenlijk niet veel slimmer dus, ieder zijn eigen ding en huis, en verder het leven invullen zodat je beide optimaal gelukkig wordt?

Het is misschien een (te) moderne gedachte, maar kan zeggen uit ervaring te spreken, dus pols jullie mening ook maar eens.

Even terug.........
Naar de bron van alle ellende, het ideale plaatje, wat volgens mij echt niet werkt, allemaal vrij en ongebonden?!
Iedereen zijn eigen huisje, kruisje idealisme, en alle Christelijke normen en waarden in een verzuring,s vat, allemaal single , lang leve de lol.

Eigenlijk best wel vreemd, dat juist weer, die nooit gebonden vrijgezelle eenlingen juist wel die gebonden samenstelling zoeken.
Volgens mij is het allemaal niks, wij zouden eigenlijk bij elkaar op cursus moeten gaan, de voor en nadelen onderzoeken.
Dat als je met zijn twee strijd, ellende is, maar alleen ook, het gras aan de overkant is altijd groener.

En zoals iemand anders al zette, iedereen heeft zijn eigen rugzak (je) en het is makkelijker om het over die andere te hebben.
Oké die is ten delen bekend, de mijne niet, maar is er wel degelijk, en ik denk ook dat er weinig zijn, die zouden willen mee sjouwen .
Maar het neemt niet weg dat iemand een tweede kans mag hebben, ook al zou die bij een ander de zoveelste keer zijn.
Balken en splinters, we hebben ze allemaal, en iets van stenen gooien Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 12:46

GERRIT084 schreef:
Precies, maar een invoelend vermogen is ook niet altijd zaligmakend, maar je kan alles wel neerzetten, maar de hamvraag is dan, menen zij dan ook wat zij zetten.
Soms zet men al snel een leugentje om best wil, maar ik vraag mij dan ook stellig af, is het dan wel bestwil?
Misschien zijn zij, die het wat harder neerzetten, in de regel eigenlijk zachter, en eerlijk maar worden dan wel met de vuilnis buiten gezet.

Ik heb ooit getracht, een relatie aan te gaan met een gescheiden vrouw, maar werd uiteindelijk bij het grove vuil gezet, met één enkele mededeling dat ik te eerlijk was.
Om van het vergelijk met enkele kwalijke zaken in haar ogen, vergeleken werd met haar ex, die haar verlaten had.
Mag de mens dan wat voorzichtiger zijn, en een bepaalde stelling innemen?
Volgens mij hier niet, en alles maar voor kennisneming aannemen of goedpraten, sorry maar zo ben ik niet.
Ik vind, en misschien ben ik de enige in deze, vind niet dat je zo maar alles als normaal kan betitelen, of dat het ook zo is.

(en omdat iedereen het kan lezen, nee, een heilig bootje ben ik ook niet)

Quote:
Ik heb ooit getracht, een relatie aan te gaan met een gescheiden vrouw, maar werd uiteindelijk bij het grove vuil gezet, met één enkele mededeling dat ik te eerlijk was.

Je kan niet als je zelf 50 bent ofzo, tegen een vrouw van pak 'm beet 40, zeggen dat iemand van 20 er beter uitziet...dan kan je dat nog zo eerlijk vinden van jezelf....
Maar...dát is niet eerlijk, want was het andersom, zij 20 en diegene 40 had je het andersom gezegd, grote kans dus.
Ik doel nu toen je een keer op CM zei dat iemand van 20+, dat je die liever zou willen dan mij, weet ff niet meer welk topic, kijk daarmee uit.

Zusterlijke Groet,

S. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 17 februari 2013, 12:47
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 12:56

SHANITA130 schreef:
Je kan niet als je zelf 50 bent ofzo, tegen een vrouw van pak 'm beet 40, zeggen dat iemand van 20 er beter uitziet...dan kan je dat nog zo eerlijk vinden van jezelf....
Maar...dát is niet eerlijk, want was het andersom, zij 20 en diegene 40 had je het andersom gezegd, grote kans dus.
Ik doel nu toen je een keer op CM zei dat iemand van 20+, dat je die liever zou willen dan mij, weet ff niet meer welk topic, kijk daarmee uit.

Zusterlijke Groet,

S. Knipoog smiley

Dat zette ik toch ook, het gras aan de overkant is altijd groener Gefrustreerde smiley mot je maar eens aan een koe vragen Geschokte, onthutste smiley het moet ook nog te (vr) eten zijn Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 12:57

GERRIT084 schreef:
Dat zette ik toch ook, het gras aan de overkant is altijd groener Gefrustreerde smiley mot je maar eens aan een koe vragen Geschokte, onthutste smiley het moet ook nog te (vr) eten zijn Lachende smiley

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 12:59

[quote=FRANKT627]

Ja wat denk jij...........spelen en pannenkoek die je zelfmag bakken......!
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 13:01

Dat ik nu eens lekker naar buiten gaat de bossen in...................groetjes
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 13:16

GERRIT084 schreef:
Kan ik me ook wel in vinden, sluit mij er bij aan, eerlijk gezet, na 3 jaar cm kan je jezelf er beter bij neer leggen Boze smiley

( 3 jaar met onderbrekingen, gelukkig wel Engeltje smiley )

Wat leuk, ik zit hier 2 jaar en 9 maanden..... Lachende smiley

Ik heb 1 keer gedate, en daar ben ik nu goede vrienden mee, ja echt goede vrienden.... Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 17 februari 2013, 13:17
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 13:24

we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6)
joannie702, 49 jaar, regio 0318
petra373, 47 jaar, regio 0314, evt met 8 kinderen (leeftijden?)
lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond
Erika129, 38 jaar regio 0318
Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546
trijnie671, 51 jaar, regio 0594
esther999, 38 jaar, regio 0172
Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342

frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud)
berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?)
marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov)
pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond)
joop430, 46 jaar, regio 430
mar907, 49 jaar, regio 0596
willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 13:31

Je op zondagochtend 20 keer omdraaien en dan de koffiepot aanslingeren,verse broodjes op tafel,eitje tikken,langzaamaan schuift iedereen aan..........(de hond zat natuurlijk al om 6 uur klaar Knipoog smiley )........zo geniet ik extra van het ontbijt Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 13:34

LEANNE226 schreef:
Je op zondagochtend 20 keer omdraaien en dan de koffiepot aanslingeren,verse broodjes op tafel,eitje tikken,langzaamaan schuift iedereen aan..........(de hond zat natuurlijk al om 6 uur klaar Knipoog smiley )........zo geniet ik extra van het ontbijt Lachende smiley

Je vergeet wat Le....
En dat alles geschiede in pyama.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 13:37

ERIKA129 schreef:
Hebbie nog een ledikantje dan Geschokte, onthutste smiley
Eruit geklommen en erin kruipen Clown smiley
Doen kleintjes ook altijd als ze op onderzoek uitgaan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ik ben er ook uitgestapt zit al gewassen en wel gegeten en gedronken op de bank alleen vind het nog te koud in huis Twijfelende smiley maar ja ga zo weg jammer om voor de katten te stoken Smiley met dichtgeplakte mond

Ik heb al een grote mensen bed, maar kan er nog niet echt aan wennen Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 13:40

MARIANNE338 schreef:
Je vergeet wat Le....

Uiteraard! Knipoog smiley
En nu heb ik de handen vrij voor de rest van de dag!Ik zie wel waar de auto mij brengt........
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 13:50

MARIANNE338 schreef:
Je vergeet wat Le....

Wat? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 13:58

Ham-preiquiche, altijd lekker.......

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op zondag 17 februari 2013, 14:01
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 14:05

Hoi Erika,

Ik kan en wil alleen mee, als ik met iemand mee en terug zou kunnen rijden, regio 078.

Dus ja, is er zo iemand is het de wil van de Here.

Anders niet.

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 14:27

Er gisteren een leuke vent (zonder vrouw) achter me aan holde??? Verraste, verbaasde smiley
Ik helaas de stoeprandmethode vergat Boze smiley
Hij geen straatmaker is, of in die geest Huilende smiley, smiley in tranen
Ik iets van hem kreeg Verliefde smiley

Maar hij helaas al getrouwd is Boze smiley
zoals de meeste leuke mannen
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 14:28

BERENDJAN590 schreef:
Goedemorgen( dat horen in de ochtend in het ziekenhuis) Clown smiley

hopenlijk blijft hij dan ook goed Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 14:29

JOSINA022 schreef:
Boze smiley
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ALTJE848

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 14:31

BERENDJAN590 schreef:
liefde overwint alles

al staan er dikke muren.
al zijn de bergen nog zo hoog.
al gaat het even duren.
al staat er spanning op de boog.

als God je de liefde geeft.
Hij geeft jou iets bijzonder
dat het in jou hart verweeft
dat is alleen maar Gods wonder.

al staat water aan je lippen.
al ben je in een diepe dal
al maak je rare slippen.
al is het nog zo mal.

als God je de liefde geeft
Neem dan dat van hem aan.
dat jij hier om leeft
dat jij naast Hem mag staan.

al sta je nog zo alleen.
al voel jij je zo eenzaam.
al sta je wankel op de been.
al heb je pijn in je lichaam.

dan zal Hij voor je zijn.
dan is niets in jou wat beeft.
dat voelt dan erg fijn.

al lijkt het donker in je leven
al heb je het nog zo benauwd
al is het of je alles heb gegeven.
al is niets meer dat blinkt als goud.

pak het stevig vast.
dan is het als of je in de wolken zweeft.
wat je draagt is dan vallend last.

berend jan

Dus jij zegt liefde mag je omarmen,
je aan elkaar verwarmen,
maar dan komt die ene kus ,
voel ik me niet veilig meer en dus,
want de een of de ander wil meer (liefde)
Dan vraag ik me af ,
wanneer mag dat dan ,
of sla ik de plank mis als ik weer iemand
in mijn leven wis .....

Ik denk en schrijf meteen,
hoop dat ik ook niet blijf alleen,
maar ik mag geen twee heren dienen,
hoe moet het dan in mijn leven ,
als er één komt die zegt ik wil worden je man
mag dat dan?

Ik lees je gun je een leven samen
want dat is ja en amen ,
samen aan tafel genieten ontbijtje voor twee,
dat is toch veel fijner dan in je eentje te zijn
Ja het leven lacht je toe wens je veel zonneschijn,
veel liefde en geluk,
dan kan het prille begin niet meer stuk.

Wens je boven alles Gods zegen toe,
Want van Hem komen alle dingen
die je mag omringen,
liefde mag geven
ik hoop voor jou de rest van je leven.
Samen in de naam van Jezus opgaan in Zijn heerlijkheid
Ja dat is mooi dan is het leven niet meer een strijd,
dan kan je samen dragen zoals je zelf ook schrijft,
over muren springen dwars door alle dingen.

En die boog wie weet lopen, jullie samen .
daar onderdoor de koning tegemoet.
als bruidegom en bruid , dan pas is het goed.
Dan komt hooglied mooi van pas,
want dat is de liefde die HIJ bedoelt heeft voor jullie twee.
Ja vertrouw er maar op HIJ gaat met jullie mee.

zomaar van mij uit mijn hart
wat vind ik het fijn voor jullie een nieuwe start .

Hoop Geloof en Heb Lief

Anita
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 15:05

SHANITA130 schreef:
Wat? Smiley die vol vragen zit

Lezen..shanita..ik vul het verhaal van Leanne aan....

Ik zie dr zitten aan de keukentafel met haar kroost, en de hond aan haar voeten....maar het brood en de koffie smaakt alleen maar lekkerder als dat geschiede in pyama....
Toppunt van absolute rust en weekend gevoel snappie? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VLINDER253

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 15:45

SHANITA130 schreef:
Hallo Lieve mede Broeders en Zusters!

Op Het forum, onder GEBED staat: Op ChristianMatch bidden en danken we graag voor (en met) elkaar. Plaats hier gebedsverzoeken of post een gebedsverhoring.

Nou Goed, ik wil graag gebed vragen!

Ik wil zo graag dingen doen die nodig zijn. Ja, ik heb zelf al een lijst gemaakt van dingen die ik vanmiddag wil gaan doen, precies zoals ik het op therapie heb geleerd.

Maar...ik kan het haast niet opbrengen. En het zijn gewoon huis tuin en keuken alledaagse dingen, en ik kan het haast niet opbrengen. Nee geen luiheid, lui zijn is anders.
Zit soms, en nu dus ook in een groot verdriet, daardoor ik het liefst de hele dag slaap, en dan gebeurd er niets, en dan ga ik in een vicieuze cirkel naar beneden.
Dus willen jullie voor mij bidden dat ik de dingen die ik op mijn lijst heb staan kan volbrengen vanmiddag, al zij het maar de allerbelangrijkste dingen.

hoi shanita
ik weet hoe het voelt heb het ook meegemaakt
en toen was er bij mij ook veel verdriet
ik wens jou veel sterkte toe
en GODS zegen
en ik ga voor je bidden
veel liefs
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 16:05

ROOS575 schreef:
Er gisteren een leuke vent (zonder vrouw) achter me aan holde??? Verraste, verbaasde smiley
Ik helaas de stoeprandmethode vergat Boze smiley
Hij geen straatmaker is, of in die geest Huilende smiley, smiley in tranen
Ik iets van hem kreeg Verliefde smiley

Maar hij helaas al getrouwd is Boze smiley
zoals de meeste leuke mannen

He jandoppie Twijfelende smiley Kussende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5253 5254 5255 5256 5257 5258 5259 ... 6194 Volgende
Pagina 5256 van 6194