| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 23:02
|
|
|
|
| MARGRIET020 schreef: | Over niet verlengen gesproken: Begin maart loopt het hier geloof ik leeg als ik zo even de berichten om me heen hoor en lees! Ik ken al 6 of 7 mensen (lees mannen 45-50) die dan vertrekken. Hmmm... dat zet mij wel even aan het denken hoor... Benieuwd of het daarna ook nog leuk blijft, want tja ik heb wel verlengd... hihi... en natuurlijk voor die aanbiedingen ... Heb ik weer!  |
Hoe bedoel je, wat en waarom zet je dan aan het denken?
Ja, en er moet natuurlijk een zondebok gevonden worden, waarom zoveel mensen ineens vertrekken, en dat ook allemaal zo luid en duidelijk aankondigen dat je bijna tussen de regels het eea zou lezen...
Iig, ik sta misschien ff op grijs.....eventjes.....als ik me random reader weer tegenkom....
Trouwens, ik vraag me serieus af, wat de titel van dit onderwerp: 'niet verlengen', in 's Hemelsnaam te maken heeft met 'vriendschap en relaties'....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 23 februari 2013, 23:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 23:36
|
|
|
|
Er wordt toch helemaal niet over een zondebok gesproken????
Het gebeurd wel eens meer...dat er ineens een heleboel mensen niet meer verlengen....das dan gewoon per ongeluk...toevallig...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 00:13
|
|
|
|
|
Vrieskoud hier, met aparte "sneeuw". Bijna doorzichtige flintertjes..... Het lijkt wel van dat opvulmateriaal in een postpakket. Apart gezicht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 00:21
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | | Vrieskoud hier, met aparte "sneeuw". Bijna doorzichtige flintertjes..... Het lijkt wel van dat opvulmateriaal in een postpakket. Apart gezicht. |
Haha...zo dacht ik vorige week...dat het wel erg lang geleden moest zijn dat de buurvrouw haar kussens had uitgeklopt...
(dochter kwam terug uit Amsterdam en had strooiwagens gezien)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zondag 24 februari 2013, 00:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 00:25
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | oh, maar wrom heb je dan niet 2 maanden extra verlengd dan had je nu al die vage cdees en dvdees gehad  |
Jij hebt ook op die manier verlengd en al gedraaid? Die van First Love draait nu bij mij en is een cd met mooi christelijke muziek.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zondag 24 februari 2013, 13:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 01:52
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Zit er nu een deuk in het portier????
 |
Nee was tegen de rand aan. Voor vannacht paracetamol gehad. Is toch harder aan gekomen dan ik dacht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGRIET020
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 01:54
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Er wordt toch helemaal niet over een zondebok gesproken????
Het gebeurd wel eens meer...dat er ineens een heleboel mensen niet meer verlengen....das dan gewoon per ongeluk...toevallig... |
Ja precies Zeeland!!! Ik praat niet over een zondebok... Ik denk zeker niet negatief om in termen van zondebokken te praten. Integendeel... Haha.. als dat mensen zijn waar ik contact mee heb... dan ligt het vast aan mij dat men wegvlucht van deze site 
En dat bedoelde ik met 'dat zet me wel aan het denken'.. hahah
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 05:58
|
|
|
|
Ok, Zeeland en Margriet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 06:18
|
|
|
|
Mooi Tess, herkenbaar! Tess: Als ik nu achteraf terug kijk snap ik werkelijk niet hoe ik zo overmand geweest kan zijn door pijn en verdriet en dat ik tot twee keer toe geen andere uitweg meer zag. Ik herken.Ja, dat kwam natuurlijk door die destructieve relatie, ja, een relatie begint niet zo natuurlijk.... Maar ik ontdekte ook dat de wil om te leven beide keren veel groter was dan de wil om te sterven, het was alleen zo dat ik niet zag hoé ik echt kon leven! In de tussentijd heb ik veel bijgeleerd en ik kan gelukkig zeggen dat ik nu niet alleen de wil meer heb om te leven, maar ook echt lééf! Ja, idd. Dat gevoel dat je lééft. Al is dat best een lange, moeilijke weg geweest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 07:28
|
|
|
|
...nu ligt er weer stomme sneeuw
en het sneeuwt nog...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 24 februari 2013, 09:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 07:36
|
|
|
|
| ROOS575 schreef: | Beter een halve zool dan een lege dop Sleep wel |
Zo jong en dan al grijs
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 07:44
|
|
|
|
| MARGRIET020 schreef: | Over niet verlengen gesproken: Begin maart loopt het hier geloof ik leeg als ik zo even de berichten om me heen hoor en lees! Ik ken al 6 of 7 mensen (lees mannen 45-50) die dan vertrekken. Hmmm... dat zet mij wel even aan het denken hoor... Benieuwd of het daarna ook nog leuk blijft, want tja ik heb wel verlengd... hihi... en natuurlijk voor die aanbiedingen ... Heb ik weer!  |
He he eindelijk een vrouwmens die de ware mens erkend mens= man(nen) van 45-50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 07:54
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | | Jij hebt ook op die manier verlengfd en al gedraaid? Die van First Love draait nu bij mij en is een cd met mooi christelijke muziek. |
Kijk ras genoot der eersten mens ik had er kennis van genomen van den graai cultuur doch had den tegenwoordigheid van geest, te passen voor dezen, verleiding geest van ongenoegen Ik heb nog enen week te gaan, alvorens in de lijst der grijzen te staan van al de ex leden van wel eer, en mijzelf te overtuigen van niet weer een keer Om mij niet nog eens te vergapen, op al dat vrouwvolk dat zit te slapen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 07:59
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Zo jong en dan al grijs  |
waarschijnlijk mocht ze van haar moeder geen foto op haar profiel zetten anders konden we zien of ze al echt grijs was...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 08:12
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | waarschijnlijk mocht ze van haar moeder geen foto op haar profiel zetten anders konden we zien of ze al echt grijs was... |
ach Frank.....?! Roosjes verwelken.......... Roosjes vergaan............ Maar wees eens eerlijk.... Cm dat doe je............. een Roosje toch geen lange tijden aan
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zondag 24 februari 2013, 08:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 08:58
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | klopt, het blijft altijd een interpretatie he? het is maar net hoe je het leest.... |
Net hoe je het leest? De door Mat aangehaalde gedeelten zijn toch erg helder, duidelijk en ondubbelzinnig?
Ik snap niet hoe dat te mis-interpreteren is...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 09:03
|
|
|
|
Zondag 24 Februari, 1 Johannes 5: 1-12; Jezus is overwinnaar.
Dat klinkt erg dapper. Kunnen gelovige mensen echt het gevecht met de vijandige wereld om hen heen aan? Let op: Johannes zegt dat niet gelovigen zelf zo onoverwinnelijk zijn, alsof de wereld geen vat op hen zou hebben. Dat weten ze zelf helaas maar al te goed. De wereld zit diep in elk mens als een negatieve vijandige macht. Ook in gelovige mensen. Ook na ontvangen genade, zei men vroeger vaak. Daarmee bedoelde men dat wel een kind van God was geworden, maar nog lang geen heilige. Als worden gelovigen weleens zo genoemd door de apostelen – Gods heiligen zijn veel onheiligen. En in de confrontatie met de vijandigheid voelen ze zich vaak geen helden van het kruis. Maar daarmee is gelukkig niet alle gezegd. Jezus heeft met zijn offer alle vijandschap en zelfs de dood overwonnen. De liefde van God is sterker dan welke macht ook. Door het geloof – en door water en bloed, doop en avondmaal – zijn we intens met Hem verbonden. In zijn overwinning delen we. Ons geloof, dat is Jezus Christus zelf.
Gij, onze Here doet triomferen die naar U heten en in U heten, dat wij Gods kinderen zijn! Halleluja!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 09:36
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Hey daar is haas weer Kleine grote man ziek dus das minder verder alles goed?? |
Haasjes zijn vlug he voor je het weet zijn ze weer vertrokken, en jatten een Roos mee  Wat ze jatten het hele bos leeg die Kabouter heeft ze volgens mij ook gejat
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zondag 24 februari 2013, 09:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 09:39
|
|
|
|
I'm dreaming of a white ... uhhh .... Pasen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 09:42
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | I'm dreaming of a white ... uhhh .... Pasen?  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 09:49
|
|
|
|
. | ANNA415 schreef: | I'm dreaming of a white ... uhhh .... Pasen?  |
...van jou kan je alles verwachten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 09:49
|
|
|
|
| JOL252 schreef: |  |
Ach toe nou, doekkie?
Lijkt me echt gaaf: Paasvuur in de sneeuw, romantisch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 09:50
|
|
|
|
Maar eens even het draaidjes vlees op gaan zetten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 09:51
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Haasjes zijn vlug he voor je het weet zijn ze weer vertrokken, en jatten een Roos mee  Wat ze jatten het hele bos leeg die Kabouter heeft ze volgens mij ook gejat  |
Haasje zal wel veel kinderen willen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 09:51
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ach toe nou, doekkie?
Lijkt me echt gaaf: Paasvuur in de sneeuw, romantisch  |
Wel ja, romantiek in de sneeuw met Pasen... straks komt Zwarte Piet nog de feestvreugde verhogen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 09:56
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Maar eens even het draaidjes vlees op gaan zetten  |
ik vind dat jullie in NL rare benamingen hebben. Wat is nu weer draa(i)djesvlees... ...en hoe maak je dat klaar?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 09:58
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Wel ja, romantiek in de sneeuw met Pasen... straks komt Zwarte Piet nog de feestvreugde verhogen.  |
...breng haar, aub, niet op rare gedachten...voordat je het weet haalt ze alle seizoenen door elkaar...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 24 februari 2013, 09:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 09:58
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ik vind dat jullie in NL rare benamingen hebben. Wat is nu weer draa(i)djesvlees... ...en hoe maak je dat klaar? |
ach tieypfaud draadjesvlees = sudderlappen = runderriblappen die een poos in de pan moeten braden om lekker mals te worden. heerlijk met uitjes en tomaat erin, afblussen met wat bier of wijn Trouwens je kunt er ook nog kruidkoek bij doen, ook heerlijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 09:59
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Wel ja, romantiek in de sneeuw met Pasen... straks komt Zwarte Piet nog de feestvreugde verhogen.  |
Gezellie samen met de Paashaas op ronde
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 februari 2013, 10:00
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | ach tieypfaud draadjesvlees = sudderlappen = runderriblappen die een poos in de pan moeten braden om lekker mals te worden. heerlijk met uitjes en tomaat erin, afblussen met wat bier of wijn Trouwens je kunt er ook nog kruidkoek bij doen, ook heerlijk |
ohhh, is dat wat ze in België stoofvlees noemen? Is lekker met friet
...maar ik lust niet zo graag friet...
|
|
| Naar boven |
|
|