| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 18:41
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Jammer dat dit topic op deze wijze strandde........en nee,mijn tekst is voor niemand persoonlijk bedoeld,geen vingertje.
Ik heb een broer die het woord zelfmedelijden tot in de puntjes kent,hij heeft een stoornis waarin dit erg tot uiting komt.Continu aandacht vragen en de boel steeds weer bedonderen om aandacht te krijgen........hoe vaak ik al voor niks aan zijn ziekenhuisbed heb gezeten .....
Hij weigert het te zien,kan je in 1 zin tot de grond afbranden en verrot schelden om je vervolgens te knuffelen en te zeggen(liegen dus)over weer een nieuwe hartkwaal........heeft al meerdere vrouwen zijn val ingelokt om daarna hun kapitaal op te maken,geestelijk af te branden(incl eventuele kinderen) en te vertrekken naar de volgende.......
Ik heb vertrouwen in mensen maar het duurt soms even voor ik dat vertrouwen echt kan tonen,bovenstaande levenslessen maken je wijzer he  |
Ja, en dit soort verhalen waren 20 jaar geleden uitzonderingen voor me gevoel, maar ja, nu zie je het steeds meer die dingen...
Ja, het is ook heel erg voor jou, je broer, en ja, ook voor die vrouwen met of zonder kinderen.....
Laterz!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 19:18
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Dus als jij gevoelens voor een ander koestert met wie je een liefdesrelatie hebt, mag jij dat wel in praktijk brengen, maar een anders-geaarde medemens met dezelfde gevoelens moet die gevoelens maar onderdrukken?Liefde en seksualiteit horen bij elkaar! |
Het blijven los van elkaar zijnde dingen, liefde en seksualiteit, tenminste binnen de geloofswereld, is ieder geval de mijne wel. En trouwens velen met mij, die ik ken, en die zitten niet op cm, het bedrijven van de liefde weer wel. Het ontstaan, waar deze bedrijvigheid voor was ontstaan, was alleen bedoeld voor de voortplanting, en die vind dus niet plaats tussen twee (of meer) gelijk geaarden.
De oorsprong van de hele geloofswereld, is God en het oude testament, en de daar aan vast gestelde wetten. Voor God is het een gruwel, en de wetten zijn de basis van ons bestaan, de Zoon Jezus Christus heeft gezegd, dat Hij de wet heeft volbracht. Maar er staat ook geschreven, dat met of door Zijn komst, geen jota veranderd aan het geen de Vader heeft gezegd.
Dan vind ik het knap, dom dat wij mensen heden ten dage, wel kunnen stellen dat zulke dingen wel mogen, onder de noemer houden van. Maar een belangrijk punt zou ik bijna vergeten, iedereen moet zich voor zijn eigen daden verantwoorden. Ook wat hij/zij zegt, meent of denkt te menen, dus (ver)oordelen ook, dus in mijn beleving.
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op dinsdag 26 februari 2013, 21:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 19:32
|
|
|
|
| MAT170 schreef: | | Jezus zelf waarschuwde heel vaak voor de hel. |
Dus nog niet helemaal begrepen wie Jezus is, Waarom Hij hier kwam, wat Hij ons heeft voorgeleefd.
Voor de aardigheid, geef een antwoord op de vraag, waarom kwam Hij op aarde, wat zou de hoodreden geweest, was het alleen om ons te redden of eigenlijk een anderen reden of meerdere?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 19:38
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Jammer dat dit topic op deze wijze strandde........en nee,mijn tekst is voor niemand persoonlijk bedoeld,geen vingertje.
Ik heb een broer die het woord zelfmedelijden tot in de puntjes kent,hij heeft een stoornis waarin dit erg tot uiting komt.Continu aandacht vragen en de boel steeds weer bedonderen om aandacht te krijgen........hoe vaak ik al voor niks aan zijn ziekenhuisbed heb gezeten .....
Hij weigert het te zien,kan je in 1 zin tot de grond afbranden en verrot schelden om je vervolgens te knuffelen en te zeggen(liegen dus)over weer een nieuwe hartkwaal........heeft al meerdere vrouwen zijn val ingelokt om daarna hun kapitaal op te maken,geestelijk af te branden(incl eventuele kinderen) en te vertrekken naar de volgende.......
Ik heb vertrouwen in mensen maar het duurt soms even voor ik dat vertrouwen echt kan tonen,bovenstaande levenslessen maken je wijzer he  |
| Quote: | | Jammer dat dit topic op deze wijze strandde........en nee,mijn tekst is voor niemand persoonlijk bedoeld,geen vingertje. |
4 Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u! 5 Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend. De Here is nabij. 6 Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God. 7 En de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus.
8 Voorts, broeders, al wat waar, al wat waardig, al wat rechtvaardig is, al wat rein, al wat beminnelijk, al wat welluidend is, al wat deugd heet en lof verdient, bedenkt dat; 9 wat u geleerd en overgeleverd is, wat gij van mij gehoord en gezien hebt, breng dat in toepassing en de God des vredes zal met u zijn
Kijk Leanne Je schrijft:
| Quote: | | Jammer dat dit topic op deze wijze strandde........en nee,mijn tekst is voor niemand persoonlijk bedoeld,geen vingertje. | Nou wijs ik ook niet met vingertjes, maar ja, ik zit dan zo na te denken tijdens het een en ander te doen en ja, dan denk ík ja, die 2 stukjes cabaret, en zeker de laatste, ja, vind ik grappig en herkenbaar(niet altijd natuurlijk). Maar ja, dat 'je druk maken over je gewicht, ja, ik wéét uit ervaring als je dat niet doet en jezelf accepteert, ja, dan is het geen obsessie meer, daardoor minder stress, en daardoor weer veel makkelijker om inderdaad daadwerkelijk af te vallen. En ja, daar krijg je idd niet je figuurtje van 16 jaar mee terug, maar ja, het is wel prettig als een dikke buik geslonken is..
En ja, ik moest lachen, hou (ook) van die cabaret, en ja, ik weet anderen niet, niet iedereen, ja, er zijn er die vinden het aso bijvoorbeeld, of te plat oid.
Maar ja, het was on topic, want ja, hoeveel vrouwen en ook onder forum 'van alles en nog wat' zitten ermee dat ze willen afvallen?
IIg, ik vind het grappig, goed geacteerd wat Karin Bloemen, en Angela Groothuizen daar neerzetten! En het dekt de lading want zoveel vrouwen en soms mannen zitten steeds over hun gewicht....
Iig, ik zette deze Bijbeltekst erin, van bedenkt alles wat goed is, want ja, ik voelde me wel een beetje vern!@#$, want ja, de laatste bijdrages waren wel van mij, en ook nog eens goed bedoeld, en ja dat niet iedereen dat leuk vind, ja, daar kan ik niets aan doen.
Wat ik wou zeggen, toen ik net boodschappen liep te doen dacht ik ja, je wijst niet met een vingertje, maar ja, je hebt het wel over het einde(stranden) van dit topic, en ja als ik aan iets negatiefs denk ja, krijg ik een hoofdpijn ineens, dus ja, toen dacht ik aan de tekst ; bedenkt alles wat goed is etc.
Want dan zag ik het al helemaal voor me de reacties op het laatste stukje cabaret; schandalig, ordinair etc. Dat mensen dan dachten/denken...of mailen naar elkaar, ja er wordt wat afgemailt over anderen, heb ik uit betrouwbare bronnen....vandaar...ja, en ook in de chat, over anderen, veel te veel over anderen...
Dus eigenlijk een lesje voor mezelf, want zulke reacties blijf je/ik houden. Of het nu echt is, ofdat ik denk dat het gebeurd... En ja, met negatief denken, als het niet nodig is, of overbodig, of nutteloos, ja, dan heb ik letterlijk mezelf ermee..
Om daar niet over door te borduren, van: ja 'je wijst niet met een vingertje, maaar....je doelt wel op hoe het topic eindigt....en ja, die eindigde met 2 stukken cabaret die ik had geplaatst'.
Nogmaals, ik wijs ook niet met vingertjes, het is een goede les....'trek het je niet aan', want altijd, ook in het dagelijkse leven krijgt, iedereen wel denk ik, commentaar...hoe of wat je ook doet. En dat stuk van Roos, ja, laatste regels: "niemand is zielig", ja, nou, ik ken toch echt wel mensen die dat wel zijn. Ik moest laatst ergens zijn met meerdere liften en er zat een vrouw echt helemaal klem, in d'r scootmobiel tussen de liftdeuren, en ja...iedereen liep voorbij, liepen zich er zelfs aan te ergeren, en ja, ik hielp haar met haar telefoon te pakken en iemand te bellen....en bleef wachten tot er hulp kwam....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 27 februari 2013, 23:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 19:44
|
|
|
|
"Moral freedom is not the right to do whatever you want, it is the POWER to do what you ought!" Fritz Springmeier in Be wise as serpents
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ILONA689
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 20:09
|
|
|
|
Ik hoor uit betrouwbare bron, dat ik me ook mag aanmelden. Dus bij deze wil ik ook graag mee-eten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 20:12
|
|
|
|
Dinsdag 26 Februari, 2 Johannes; Zegen je kinderen.
Kinderen en kleinkinderen kunnen je met hun geloof in Christus heel erg verrassen. Soms heb je alleen maar zorgen om ze. Maar het kan ook anders. Ze komen langs en vertellen spontaan iets van hun geloof. Natuurlijk anders dan vroeger, maar het is niet een Ander op wie ze hun vertrouwen zetten. Dan ben je even stil en ’s avonds dank je vol vreugde God. Is dat ook de vreugde van Johannes? Deze brief schrijft als hij oudste (of ouderling) en is uiteindelijk bestemd voor heel de kerk van Christus. Een beetje cryptisch noemt hij de kerk in deze brief ‘uitverkoren vrouw en haar kinderen’. De kerk is als ene vrouw en een gezin aan wie iedereen geneigd is voorbij te kijken, maar die zich gekend en bemind mogen weten door de liefde van God. Heb ook elkaar lief, zegt Johannes daarom nog maar weer eens. Wees op dit punt heel praktisch. Volg het spoor van de geboden van God en wees op je hoede voor iedereen die verder wil gaan dan Jezus. Maar Johannes begint met zijn vreugde uit te spreken dat ook verscheidene jonge mensen de weg van het geloof gaan. Zeg dat ook weleens tegen je kinderen of kleinkinderen? Misschien is het vandaag een mooie gelegenheid ervoor. Een verjaardag misschien. Dank dan God en blijf je kinderen vooral zegenen. Al je kinderen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 20:12
|
|
|
|
|
UP!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 20:21
|
|
|
|
"Oh yes, the past can hurt. But the way I see it, you can either run from it or learn from it."
- Rafiki, The Lion King
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 20:33
|
|
|
|
Afgelopen 2 uur niets totaal niets helemaal niets gewoon niks alleen met telefoon gespeeld maar voor de rest niets. Dat noemt men hier werken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 20:43
|
|
|
|
| BERENDJAN590 schreef: | Afgelopen 2 uur niets totaal niets helemaal niets gewoon niks alleen met telefoon gespeeld maar voor de rest niets. Dat noemt men hier werken  |
Wat een toffe baan dat zou zelfs ik nog kunnen Nee je kan beter druk zijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 20:51
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Wat een toffe baan dat zou zelfs ik nog kunnen Nee je kan beter druk zijn! |
Ja nu kan iedereen het maar over twee week zal het wel beginnen alles bij houden maar ook veel rijden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 20:53
|
|
|
|
| ILONA689 schreef: | Ik hoor uit betrouwbare bron, dat ik me ook mag aanmelden. Dus bij deze wil ik ook graag mee-eten  |
Leuk gezellig zet je er bij... Weer iemand van onder de 40 erbij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 20:56
|
|
|
|
In overleg met Joop willen we nu dan toch echt gaan wokken met elkaar!! De vorige keer is het tot twee keer toe geannuleerd, nu willen we er toch echt voor gaan om het door te laten gaan of het nu met 5 of 20 man is (we hopen natuurlijk op een leuke groep)
Datum: 9 maart 2013 Waar: Veenendaal WOK plaza Tijd: zal rond half zeven/ zeven uur worden
http://www.wokplaza.nl/index_002.html
Op de site alle info te vinden, maar even kort uitgelegd. Kosten zijn €19,95 p.p exl. drinken Wat zit erbij in??? alles behalve de drankjes Twee soorten soep Teppan jakki (grillplaat) Wokbuffet Buffet met chinese gerechten rijst enz ,maar ook patat e.d. saladebuffet, dessert/fruitbuffet, ijsbuffet,
Nou ik zou zeggen kijk op de site wordt enthousiast en meld je aan. Liefst opgeven voor 2 maart ivm reservering! WOK plaza Veenendaal ligt bijna aan de snelweg de A12 en is dus goed berijkbaar, heeft een grote parkeerplaats (gratis parkeren) en voor de mensen die met openbaar vervoer komen is het ook goed te bereiken via station Veenendaal de klomp!
mee hopen te gaan:
Joop430 46 jaar (regio 0598) Erika129 38 jaar (regio 0318) Trijnie671 51 jaar (regio 0594) Hollevoet284 46 jaar (regio 0575) Pieter649 45 jaar (regio duitsland) Annette792 33 jaar (regio Duitsland) Sandra 206 42 jaar (regio 0318) Foktje390 51 jaar (regio0594) Bert168 44 jaar (regio0599) Ilona689 39 jaar (regio0591)
Het lijkt weer een aardig vrouwenuitje te worden Zijn er nog mannen die het aandurven om gezellig mee te gaan eten??? Vrouwen ook altijd nog welkom hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 21:08
|
|
|
|
Puur.
http://youtu.be/kPoztSsJZoQ
De Kimyalstam ontvangt het vliegtuig met de eerste Bijbels, vertaald door Wycliffe Bijbelvertalers in hun eigen taal.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 26 februari 2013, 21:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 21:18
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | "Oh yes, the past can hurt. But the way I see it, you can either run from it or learn from it."
- Rafiki, The Lion King |
Idd.....leren....had ik net, een hoofpijn, maar ja, dan weet ik: niet negatief denken, en ja daar moet ik opletten. Dus bewustworden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 21:21
|
|
|
|
Dit kan Angela Groothuizen ook: voor vaders! Ook moeders natuurlijk, en over scheidingen, en Het Verdriet van een partner verliezen!
De helft van mij...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 26 februari 2013, 21:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 21:23
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Idd.....leren....had ik net, een hoofpijn, maar ja, dan weet ik: niet negatief denken, en ja daar moet ik opletten. Dus bewustworden... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 21:29
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Het blijven los van elkaar zijnde dingen, liefde en seksualiteit, tenminste binnen de geloofswereld, is ieder geval de mijne wel. En trouwens velen met mij, die ik ken, en die zitten niet op cm, het bedrijven van de liefde weer wel. Het ontstaan, waar deze bedrijvigheid voor was ontstaan, was alleen bedoeld voor de voortplanting, en die vind dus niet plaats tussen twee (of meer) gelijk geaarden.
De oorsprong van de hele geloofswereld, is God en het oude testament, en de daar aan vast gestelde wetten. Voor God is het een gruwel, en de wetten zijn de basis van ons bestaan, de Zoon Jezus Christus heeft gezegd, dat Hij de wet heeft volbracht. Maar er staat ook geschreven, dat met of door Zijn komst, geen jota veranderd aan het geen de Vader heeft gezegd.
Dan vind ik het knap, dom dat wij mensen heden ten dage, wel kunnen stellen dat zulke dingen wel mogen, onder de noemer houden van. Maar een belangrijk punt zou ik bijna vergeten, iedereen moet zich voor zijn eigen daden verantwoorden. Ook wat hij/zij zegt, meent of denkt te menen, dus (ver)oordelen ook, dus in mijn beleving. |
Ik hou liefde en seksualiteit liever bij elkaar. Het één niet zonder het ander. Maar misschien begrijp ik je verkeerd? Het elkaar liefhebben en de liefde bedrijven is iets moois wat God ons gegeven heeft en is heus niet alleen bedoeld voor de voortplanting. Maar ik denk dat het een beetje off-topic gaat om hier verder op door te gaan.
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op dinsdag 26 februari 2013, 21:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 21:45
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Ik hou liefde en seksualiteit liever bij elkaar. Het één niet zonder het ander. Maar misschien begrijp ik je verkeerd? Het elkaar liefhebben en de liefde bedrijven is iets moois wat God ons gegeven heeft en is heus niet alleen bedoeld voor de voortplanting. Maar ik denk dat het een beetje off-topic gaat om hier verder op door te gaan. |
En ik houd ze liever gescheiden, eigenlijk van uit een andere visie gaande... Onder seksualiteit kan je heel veel plaatsen, en onder bedrijven, meer de persoonlijke relatie met iemand.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 21:50
|
|
|
|
Het aankaarten van wat anderen fout doen, is een gevaarlijke bezigheid. Te pas en te onpas, worden Bijbelteksten gebruikt om eigen gelijk door te drammen. Als zo de Liefde (welke Jezus beveelt), niet wordt uitgevoerd, staat men iets te wachten wat men absoluut niet wil.
Als men de Liefde niet heeft, men wel met de gaven van de Geest bezig is voor de Heer, het zal me niet baten. Het brengt ons dan alleen maar windeieren.
Nogmaals gebruik de Bijbel om te leren, nergens hebben wij het recht om over anderen te oordelen. Men kan wel zeggen van "dat doe ik ook niet, maar in de Bijbel staat", is men bezig om eigen gellijk te halen ipv hen die misschien hup nodig hebben in hun strijd, bij te gaan staan.
DRAGEN WIJ JEZUS LIEFDE UIT AAN HEN DIE DAT NODIG HEBBEN OF, BLIJVEN WE HIER ELKAAR DE OREN WASSEN MET BIJBELTEKSTEN OM EIGEN GELIJKT TE BEHALEN.
WORDT CHRISTEN
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 21:58
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Het aankaarten van wat anderen fout doen, is een gevaarlijke bezigheid. Te pas en te onpas, worden Bijbelteksten gebruikt om eigen gelijk door te drammen. Als zo de Liefde (welke Jezus beveelt), niet wordt uitgevoerd, staat men iets te wachten wat men absoluut niet wil.
Als men de Liefde niet heeft, men wel met de gaven van de Geest bezig is voor de Heer, het zal me niet baten. Het brengt ons dan alleen maar windeieren.
Nogmaals gebruik de Bijbel om te leren, nergens hebben wij het recht om over anderen te oordelen. Men kan wel zeggen van "dat doe ik ook niet, maar in de Bijbel staat", is men bezig om eigen gellijk te halen ipv hen die misschien hup nodig hebben in hun strijd, bij te gaan staan.
DRAGEN WIJ JEZUS LIEFDE UIT AAN HEN DIE DAT NODIG HEBBEN OF, BLIJVEN WE HIER ELKAAR DE OREN WASSEN MET BIJBELTEKSTEN OM EIGEN GELIJKT TE BEHALEN.
WORDT CHRISTEN |
Ik wil niet drammen, maar volgens mij heb je zo links en rechts zelf ook wel iemand de oren proberen te wassen. En hier wassen wij elkaars oren niet, hier geeft men een mening, en wat die Bijbel teksten betreft, ben ik het wel met je eens. Die worden mij ook te veel gebruikt voor eigen gewin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 22:10
|
|
|
|
Als het leven pijn doet
Ik ben(niet meer) zo gospel en opwekkingsfan meer, maar...
vind dit ook echt mooi! 
Dus dat wil dan wat zeggen, zeg maar...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 26 februari 2013, 22:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHANNAH042
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 22:32
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Mooie foto's heb je Jij hebt donker haar en groene ogen 
Ja, waarom ik dit schrijf: vroeger op de lagere school, hadden wij een meester en die zei steeds van als de dag voorbij was dat eerst de kinderen met blauwe ogen weg mochten, daarna die met bruine ogen, en daarna met groene....ik bleef altijd als énige over...
Daarom weet ik dat groene ogen niet zoveel voorkomen, mijne zijn ook groen, maar jij hebt nog veel groenere...bij mij zit er ook iets grijs in. |
Haha, wat een grappige reactie v jou op mijn PF :) Wat apart dat zo'n leraar dat doet...nog nooit van gehoord! Btje goeie dag gehad? Zit film te kijken op Net5, erg leuk :) En btje heen en weer mailen ;)
Hey, groetjes he! Shannah
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 22:35
|
|
|
|
| MAT170 schreef: | Ik geloof dat wijsheid en inzicht van God komt, vanuit je zelf zie je het niet. Zelfde als iemand tot geloof en bekering komt in Jezus dan geloof ik dat het, het werk van de heilige geest in die persoon is. |
Juist ja, bewust belijdend christne worden is het werk van de Heilge Geest. Vol vuur (van de Geest) wil je dan anderen dan ook die keuze gaan maken en een ieder wil men die bevrijding die, die keuze maakt, toewensen.
Helaas kan en mag de Geest niet ten volle aan het werk in ons omdat wij dat vaak onbewust tegen houden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 22:43
|
|
|
|
| CHANNAH042 schreef: | Haha, wat een grappige reactie v jou op mijn PF :) Wat apart dat zo'n leraar dat doet...nog nooit van gehoord! Btje goeie dag gehad? Zit film te kijken op Net5, erg leuk :) En btje heen en weer mailen ;)
Hey, groetjes he! Shannah |
Ja, hij deed het enkele keren, en ja daarom wist ik, groene ogen zijn zeldzaam, en ja bij jou zie je erg duidelijke dat je groene ogen hebt :)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 23:27
|
|
|
|
Shanita.........ik heb je filmpjes nog niet eens bekeken maar nu zal ik dat zeker gaan doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 27 februari 2013, 07:36
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Shanita.........ik heb je filmpjes nog niet eens bekeken maar nu zal ik dat zeker gaan doen  |
Laatste 2 zijn cabaret, derde filmpje, ja, een korte verdrietige scene uit een film van 2 delen, die film duurt ongeveer, 2 delen bijmekaar iets van 3 á 4 uur.
1ste 2 films, ja die had ik er al en keer opgezet, ja waren eigenlijk reacties op een onderwerp waar ik niets me kon omdat ik dingen onterecht vind die er staan.
Ja, ik liep op straat, en dacht ff van wat zou je ermee kunnen bedoelen met 'topic strandde', volgens mij ís er geen topic als je een stuk plakt waar staat dat niemand zielig is.
Ja, ik snap mensen kunnen in totaal verschillende situaties zitten.
Ik dacht, heel even, en ja, dat is negatief denken, en ja, dat zou niet terecht zijn, denk ik , dat je bedoelde met je wijst niemand aan, dat je daarmee doelde op dat het topic was gestrand. Door mijn laatste stukje. Waar ik ook geen reacties op verwachte... Wat een voorbeeld was van zelfmedelijden van te dikke vrouwen, die grappig werd uitgebeeld, vond ik dan. Ja, ik vatte het heel even verkeerd op, en zag de reacties van schandalig en asociaal in mijn gedachten, laatste film. En ja, dát had ik even beter niet kunnen doen....want ja, daar heb ik mezelf heel erg mee, vandaar de tekst over positief denken want ja, die was eigenlijk voor mezelf bedoeld. Omdat ik ergens wéét dat jij dat zo niet zou bedoelen, en ook als ik je zou mailen om iets uit te leggen dat jij het zou proberen te begrijpen. Of anders het eea zou proberen uit te leggen als ik iets zou vragen over hoe je iets bedoelt...
Iig, ik denk er is geen sprake van een topic als iemand een stuk plakt met aanname's van 'iedereen' is, en 'men' is en 'sommige mensen' zijn, en dan als bron, "ergens gelezen" neerzet.
Kijk, als TS er even bijzet waar ze heen wil ermee, dan is er duidelijkheid. Nu kon ik alleen maar denken aan mensen die het erg moeilijk hebben, en ja dan kan je mi niet ff neerzetten van "niemand heeft het moeilijk", en "iedereen heeft wel tegenslagen" ed. En dat 'men' klaagt en zeurt, terwijl "problemen van voorbijgaande aard zijn." Wat lang niet áltijd zo hoeft te zijn.
Nou ja, dit wilde ik even kwijt, ja, en werk ze..
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 27 februari 2013, 23:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 27 februari 2013, 09:08
|
|
|
|
Met mijn dochter mee naar de tandarts..........fikse ontsteking! En ze heeft de angst om heen te gaan..............(en ik ook.......stel bangerikken )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 27 februari 2013, 09:26
|
|
|
|
Het is maar net wat je het belangrijkste vindt, en maar net wat je zoekt. Rijk van binnen, of rijk van buiten, mooi of wat minder mooi, een bos of een kale vlakte, HBO of er tussen in of LBO. C.M het is net de winkel van Sinkel, een etalage vol met nieuwe en gebruikte artikelen, (mag vast niet). En voor de etalage, allemaal hunkerende klanten, wat een keuze, je ziet bijna door het bos de bomen niet. Van al die artikelen staat bij elke foto een kleine handleiding, en hier op of in het droge testgebied, kan je alvast een vage handeling maken. Helaas vallen de meeste schaal modellen af, en krijg je de werkelijke nooit te zien, en dat is best wel jammer. Maar laten we wel eerlijk zijn, in het echt, als je zo,n product in de praktijk zou mogen proberen, kan het juist wel eens reuze mee vallen, of tegenvallen. Op papier kan je alles zetten, soms ook mooier en eerlijker dan de werkelijkheid doet vermoeden. Tussen dromen en werkelijkheid, je kan beter bij een flat beginnen, en doorgroeien naar een chalet, dan andersom. Het is maar net waar voor je zou willen gaan, wat zou jij kiezen, ga je alleen voor het mooie plaatje, of voor de werkelijkheid?
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |