ChristianMatch

Forum

De jarige van vandaag...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5366 5367 5368 5369 5370 5371 5372 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: woensdag 20 maart 2013, 23:31

Heey Jol, het kan nog net. Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag!!! Heel veel fijne, gezonde en vooral ook gezegende jaren erbij toegewenst!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: woensdag 20 maart 2013, 23:50

Roady schreef:

Anders behoor je ook tot die groep die wel een mening wil hebben, maar geen vragen wil stellen om meer informatie los te krijgen, om te begrijpen wat er werkelijk bedoeld wordt.

Euhhh...volgens mij heb ik jou net minstens 2 vragen gesteld, maar goed...

Maar als je logisch nadenkt, kun je zelf ook wel bepalen hoe de zaken in elkar steken. Laat bijvoorbeeld 's wat wiskundige principes los op bepaalde vraagstukken, waar kom je dan uit?

Moet iemand begrijpen wat je hiermee bedoeld? Het is toch niet concreet?

Laatst aangepast door
ROLF230
op woensdag 20 maart 2013, 23:52
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 00:44

komkommertijd

erger mij groen.
lang om te doen.
veel water er in.
loopt langs je kin.

geen tijd van niks.
verdrietige mix.
het is snel op.
en daar na een schop.

niks heb je dan.
je krijgt een ban.
stil zit je daar.
pijnlijk dat is waar.

nieuw komt er aan.
moet groeien gaan.
de tijd zal het leren.
en dan zal het afweren.

berend jan

Laatst aangepast door
BERENDJAN590
op donderdag 21 maart 2013, 00:49
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 04:43

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...zelf opgewarmd zeker...je hebt de verpakking toch netjes in de vuilnisbak gesmeten...

Boze smiley Echt niet Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 04:57

ERIKA129 schreef:
Ja ja dat hoef je niet drie keer te zeggen hoor Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
We kenne lezen Clown smiley

Maar zo is het natuurlijk wel duidelijk Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAT170

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 06:59

bron :http://www.nu.nl/politiek/3375603/coalitie-met-schrappen-verbod-godslastering.html

De wet zelfs is denk ik meer een formaliteit uit een tijd, dat Nederland denk ik meer christelijker was. Maar in eerste instantie doet het me verdriet, eigenlijk is het niks anders als een vuist maken tegen God. Dat is trouwens wel vaker in de geschiedenis gebeurd en zoiets loopt nooit goed af.

Wat als God zijn bescherming wegneemt en Satan de overhand krijgt? Het enigste wat uit dat laatste voortkomt zijn slechte dingen.

Laatst aangepast door
MAT170
op donderdag 21 maart 2013, 07:15
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 07:14

ANNA415 schreef:
Maar zo is het natuurlijk wel duidelijk Clown smiley

Boze smiley ...ben je speciaal zo vroeg uit je bedje gekomen om te reageren op een posting. Of om naar het weer te kijken? Je moet slapen op dat uur...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 07:15

ANNA415 schreef:
Boze smiley Echt niet Woedende smiley

Verraste, verbaasde smiley ...dus, je hebt die verpakking niet netjes in de vuilnisbak gesmeten?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 07:18

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ben je speciaal zo vroeg uit je bedje gekomen om te reageren op een posting. Of om naar het weer te kijken? Je moet slapen op dat uur...

'k werd wakker van het weer Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 07:22

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...dus, je hebt die verpakking niet netjes in de vuilnisbak gesmeten?

Gefrustreerde smiley
Oke omdat je Belg bent en niet altijd het nederlands goed snapt:

Ik heb de soep zelf gemaakt. Gehakt (verpakking netjes in de prullenbak), kruiden, prei, puntpaprika, ui, tomaat (blik netjes in de prullenbak) , selderij (verpakking netjes in de prullenbak), tauge (verpakking netjes in de prullenbak), en een snufje liefde (verpakking zit nu op de bank)

Hopende u nu voldoende informatie te hebben verschaft,
Hoogachtend
Anna
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 08:01

ANNA415 schreef:
Gefrustreerde smiley

Ik heb de soep zelf gemaakt. Gehakt (verpakking netjes in de prullenbak), kruiden, prei, puntpaprika, ui, tomaat (blik netjes in de prullenbak) , selderij (verpakking netjes in de prullenbak), tauge (verpakking netjes in de prullenbak), en een snufje liefde (verpakking zit nu op de bank)

Hoogachtend
Anna

Verraste, verbaasde smiley ...een snuifje liefde op jouw bank? Zo zo, waar heb je die gevonden? Op CM?

Nou goed, het zit er wel lekker uit wat je maakte...misschien moet ik het ook maar eens proberen...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 08:02

ANNA415 schreef:
'k werd wakker van het weer Boze smiley

Boze smiley ...weer van een bepaald 'gedonder' zeker...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 08:14

MAT170 schreef:
bron :http://www.nu.nl/politiek/3375603/coalitie-met-schrappen-verbod-godslastering.html

De wet zelfs is denk ik meer een formaliteit uit een tijd, dat Nederland denk ik meer christelijker was. Maar in eerste instantie doet het me verdriet, eigenlijk is het niks anders als een vuist maken tegen God. Dat is trouwens wel vaker in de geschiedenis gebeurd en zoiets loopt nooit goed af.

Wat als God zijn bescherming wegneemt en Satan de overhand krijgt? Het enigste wat uit dat laatste voortkomt zijn slechte dingen.

De toehoorders, wij, jij en ik, zijn diegene die alleen de satan (ik vertik het om met een hoofdletter te schrijven) kunnen toelaten. Wij zijn het die voorrang geven aan de heilige Geest of aan de tegenhanger, satan.

God zal nooit zijn bescherming wegnemen. De angst-predikanten kunnen dat misschien wel beweren en overdragen op zijn volgelingen maar de werkelijkheid is Liefde.
Naar boven

Auteur Bericht
MAT170

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 08:31

FRANKT627 schreef:
De toehoorders, wij, jij en ik, zijn diegene die alleen de satan (ik vertik het om met een hoofdletter te schrijven) kunnen toelaten. Wij zijn het die voorrang geven aan de heilige Geest of aan de tegenhanger, satan.

God zal nooit zijn bescherming wegnemen. De angst-predikanten kunnen dat misschien wel beweren en overdragen op zijn volgelingen maar de werkelijkheid is Liefde.

Ben ik niet met je eens kijk maar eens naar bv Israel, God stuurde zijn profeten en in zijn geduld gaf hij mensen de tijd om tot bekering te komen. Totdat de maat vol was en dan kwam het oordeel.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 08:47

ROLF230 schreef:
Roady schreef:

Anders behoor je ook tot die groep die wel een mening wil hebben, maar geen vragen wil stellen om meer informatie los te krijgen, om te begrijpen wat er werkelijk bedoeld wordt.

Euhhh...volgens mij heb ik jou net minstens 2 vragen gesteld, maar goed...

Maar als je logisch nadenkt, kun je zelf ook wel bepalen hoe de zaken in elkar steken. Laat bijvoorbeeld 's wat wiskundige principes los op bepaalde vraagstukken, waar kom je dan uit?

Moet iemand begrijpen wat je hiermee bedoeld? Het is toch niet concreet?

MISSCHIEN toch wel een klein beetje:
De kans dat iemand, zonder aangepast mantelpakje een gerede kans heeft te overleven in de ruimte is nihil nul,0 Zieke smiley
Wij met zun allen, een dun laagje (ozon) tussen hemel en aarde naar de klootten helpen (schijnbaar) en niemand zijn eigen druk maakt, wat een raket teweeg kan brengen.

Die dingen zijn groter dan die bus in mijn toilet, die een lekkere lucht verspreid, en dat kan je van kerosine niet echt zeggen Kotsende smiley
Er genoeg wiskundige berekeningen zijn, dat als wij zo doorgaan, de aarde vanwege die verdunde ozonlaag, als wij niet uit gaan kijken, in de fik zal vliegen.
Dat laatste staat zo ongeveer in openbaringen, al eeuwen staat men naar de lucht te staren, of men zich marsmannetjes kan ontwaren.
Helaas, men heeft ze nog nooit gezien, behalve dan, zij, die geestverruimende middelen hebben gebruikt, die zien ze wel.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 08:52

ANNA415 schreef:
Gefrustreerde smiley

Hoogachtend
Anna

Zo te lezen Zieke smiley een goed gevulde vuilnis bak dus Gefrustreerde smiley
En voor de rest, geen water, en geen vuur Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 08:55

Dat was in de tijd van het oude testament Mat. Toen liet God Zijn woede wel eens gaan. Nu ziet Hij een ieder door het offer van Jezus aan. Geloof je daarin, dan mag je je behouden weten, geloof je er niet in, dan BEN je al veroordeeld.

Ik ben het eens met Frank, wat er ook gebeurt, en zal gebeuren, wij dienen stand te houden tegen welke vorm van aanval, misleiding of verleiding ook.
God zal Zijn Geest niet terugnemen, dus is een ieder die Hem ontvangen heeft, beschermd, tenminste, als hij er goed mee omgaat.

Dat deze wet geschrapt wordt, is niet verbazingwekkend.
Volgelingen van Jezus zullen het zwaar krijgen.
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 09:06

ROLF230 schreef:

Moet iemand begrijpen wat je hiermee bedoelt? Het is toch niet concreet?

Niemand moet iets beste Rolf.
Maar ik dacht dat jij als "beta-man" het wel zou vatten wat ik ermee bedoelde, gezien je honger naar "logische verklaringen".

Waarom geef je zelf je mening niet over dit topic in plaats van andermans visie te bekritiseren?

Ik vraag me af Rolf, geloof jij in de evolutietheorie?

Laatst aangepast door
ROADY558
op donderdag 21 maart 2013, 09:15
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 09:11

GERRIT084 schreef:
Zo te lezen Zieke smiley een goed gevulde vuilnis bak dus Gefrustreerde smiley
En voor de rest, geen water, en geen vuur Coole smiley met zonnebril

Ze is nog jong...25 ofzo... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LIES146

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 09:16

De Bijbel is heel duidelijk over wat er gebeurt en nog staat te gebeuren. Net als Roady geloof ik dat er geen oordeel volgt voor hen die Jezus' offer accepteren. Er komt nog één groot oordeel, en dat is op de dag dat Hij terugkomt om de Zijnen te halen. Tot die tijd moeten we standvastig blijven, daar riep Paulus ons al toe op.

Wat betreft wat er hier op aarde gebeurd, Openbaringen vertelt ons dat er nog een hoop ellende te gebeuren staat. Dat neemt niet weg dat Openbaringen de uitkomt daarvan al beschrijft: God overwint. Dat deed hij destijds aan Golgotha en dat is waar we ook nu ons vertrouwen op mogen stellen.
Naar boven

Auteur Bericht
MAT170

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 09:30

ROADY558 schreef:
Dat was in de tijd van het oude testament Mat. Toen liet God Zijn woede wel eens gaan. Nu ziet Hij een ieder door het offer van Jezus aan. Geloof je daarin, dan mag je je behouden weten, geloof je er niet in, dan BEN je al veroordeeld.

Ik ben het eens met Frank, wat er ook gebeurt, en zal gebeuren, wij dienen stand te houden tegen welke vorm van aanval, misleiding of verleiding ook.
God zal Zijn Geest niet terugnemen, dus is een ieder die Hem ontvangen heeft, beschermd, tenminste, als hij er goed mee omgaat.

Dat deze wet geschrapt wordt, is niet verbazingwekkend.
Volgelingen van Jezus zullen het zwaar krijgen.

Ik geloof in het offer van Jezus maar het is gewoon triest dat ze het in de kamer hebben geschrapt. citeer "Dat was in de tijd van het oude testament" ben ik niet met je eens. Lees openbaring maar eens daar komen allerlei oordelen over de wereld, dus er komt een moment dat bij God de maat vol is.

openbaring18vers5 En ik hoorde een andere stem uit de hemel zeggen: Gaat uit van haar, mijn volk, opdat gij geen gemeenschap hebt aan haar zonden en niet ontvangt van haar plagen. 5 Want haar zonden hebben zich opgehoopt tot aan de hemel en God heeft aan haar ongerechtigheid gedacht.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 09:32

FRANKT627 schreef:
Ze is nog jong...25 ofzo... Knipoog smiley

Zou zij dat al redden dan Smiley die vol vragen zit
delen door schrikkeljaar Gefrustreerde smiley
dan kom je er wel Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LIES146

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 09:34

Je citeert Openbaringen, maar als je het boek daadwerkelijk uitleest zie je dat alles zorgvuldig in het plan van God past. Jij schrijft in je eerste post: wat als satan de overhand krijgt? Maar we weten toch dat dat niet gebeurd? Alles staat allang opgeschreven! Dat er rampspoed op aarde plaats vindt betekent niet automatisch dat dat betekent dat satan de overhand krijgt

Laatst aangepast door
LIES146
op donderdag 21 maart 2013, 09:36
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY558

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 11:13

MAT170 schreef:
Ik geloof in het offer van Jezus maar het is gewoon triest dat ze het in de kamer hebben geschrapt. citeer "Dat was in de tijd van het oude testament" ben ik niet met je eens. Lees openbaring maar eens daar komen allerlei oordelen over de wereld, dus er komt een moment dat bij God de maat vol is.

openbaring18vers5 En ik hoorde een andere stem uit de hemel zeggen: Gaat uit van haar, mijn volk, opdat gij geen gemeenschap hebt aan haar zonden en niet ontvangt van haar plagen. 5 Want haar zonden hebben zich opgehoopt tot aan de hemel en God heeft aan haar ongerechtigheid gedacht.

Ja Mat, maar jij noemde dat het oordeel al over Israel is gekomen.
Ik meende dat jij bedoelde dat God voorheen Zijn eigenwijs en ongehoorzaam volk strafte om het weer op de goede weg te krijgen.

En ja het is triest dat er in "de kamer" geen volgelingen van Jezus aanwezig zijn maar blinde misleide mensen die zonder het te weten de satan dienen.

Daar is dus duidelijk gebed voor nodig.
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 11:17

Lekker zonnig weertje weer!!
Beetje sneeuw, wat fris, maar die zon maakt een hele hoop goed Lachende smiley
Genieten maar weer!! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 11:21

ANNA415 schreef:
Gefrustreerde smiley

Hoogachtend
Anna

Hm, ik vrees dat een Belg het nu nog niet zal snappen, Anna.......Clown smiley Coole smiley met zonnebril

Nadat je alles uitgepakt hebt, verpakkingen weggegooid hebt, de groenten gesneden hebt, het gehakt (zonder kwade invloeden) tot balletjes hebt gedraaid, doe je alles (niet tegelijkertijd) in de pan, water erbij, misschien nog een bouillonblokje erbij, aan de kook laten komen, door laten koken en pruttelen, en dan is het op den duur toch klaar.
Oh nee, zeef je de tomaten ook nog, Anna?

Misschien beetje peper, zout, room ofzo er nog op, en klaar voor consumptie.....
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 11:23

Dan loopt alles letterlijk in ................DE SOEP!!!
Naar boven

Auteur Bericht
IESJE369

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 11:28

Gisteren begon de lente.

Vanuit de woonkamer zie ik het zonnetje schijnen. Lentekriebels lokken mij de tuin in...
...waar de sneeuwvlokjes naast mij neer vallen.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 12:33

IESJE369 schreef:
Gisteren begon de lente.

Vanuit de woonkamer zie ik het zonnetje schijnen. Lentekriebels lokken mij de tuin in...
...waar de sneeuwvlokjes naast mij neer vallen.

Ja...wonderlijk he???
Hier ook een mager zonnetje...maar nog wel koud...

Ook mijn handen willen in de tuin...maar ik moet nog even geduld hebben..
Naar boven

Auteur Bericht
MAT170

BerichtGeplaatst: donderdag 21 maart 2013, 12:41

LIES146 schreef:
Je citeert Openbaringen, maar als je het boek daadwerkelijk uitleest zie je dat alles zorgvuldig in het plan van God past. Jij schrijft in je eerste post: wat als satan de overhand krijgt? Maar we weten toch dat dat niet gebeurd? Alles staat allang opgeschreven! Dat er rampspoed op aarde plaats vindt betekent niet automatisch dat dat betekent dat satan de overhand krijgt

Wat inderdaad wel zo is, is dat Satan alleen dat kan doen waarin God het hem toestaat om te doen maar ik geloof dat er een tijd komt dat de antichrist over deze wereld gaat heersen. (voor zover God het hem toelaat)

Soms kan God zelfs vijanden van hem gebruiken om een oordeel uit te voeren over andere vijanden. Kijk maar eens in openbaring een oordeel over het mysterieuze babylon.

openbaringen17vers16 En de tien horens, die gij zaagt, en het beest, dezen zullen de hoer haten, en zij zullen haar berooid maken en naakt, haar vlees eten en haar met vuur verbranden. 17 Want God heeft in hun hart gegeven zijn zin te volbrengen en dit eensgezind te doen en hun koningschap aan het beest te geven, totdat de woorden Gods zullen voleindigd zijn.

Laatst aangepast door
MAT170
op donderdag 21 maart 2013, 12:44
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5366 5367 5368 5369 5370 5371 5372 ... 6194 Volgende
Pagina 5369 van 6194