| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 8 mei 2013, 23:31
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Blij wordt ik (weer...)na vandaag..
Samen met mijn zoon het tuinhuis geschuurd en gebeitst.. Wat is het opgeknapt... Dan meteen maar een bak met geraniums eraan... Onkruid tussen de tegels weg...de tuintafel voorzien met een grote bak paarse petunia''s...en al buiten etend..van dat alles genieten..
Wat ben ik weer blij...het waren allemaal zaken waar ik even zelf geen doorkomen meer in zag... |
Fijn Zeeland, kan het maar weer gedaan zijn.. Nu ervan genieten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 8 mei 2013, 23:32
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | O wat leuk, doe je mee aan een fotowedstrijd? Waarvoor? Ik bedoel welke onderwerpen?  |
Vrije keuze, werd direkt bekeken en verteld, wat goed of mis is, ik koos zelf voor 2 bloemen En 1 abstract, was wel oke alleen te weinig diepte erin! En bij de abstracte mocht meer kleur erin verwerken, alleen ik ben niet iemand voor de fotobewerking! Dat is niet mijn ding. Ik zat niet in de prijzen, toch veel ervan geleerd! En dat voor de eerste keer............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 8 mei 2013, 23:33
|
|
|
|
|
Gezellig bakkie gedaan bij mijn achternichtje..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 8 mei 2013, 23:47
|
|
|
|
Mijn mooiste moment was vanmorgen toen ik met het buurtbusje van Barneveld naar Scherpenzeel ging. Had nog nooit eerder in een buurtbusje gezeten en moet zeggen het was een hele belevenis!! De buschauffeur is altijd een vrijwilliger, het was een gezellige 65plusser. Hij kletste heel gezellig en honderuit, Halverwege kwam de tweede chauffeur erbij de de eerste zou aflossen als we op de plaast van bestemming waren. We kwamen langs allerlei boerderijen en soms stond er iemand langs de kant van de weg dan ging het van oh das mevrouw jansen die gaat naar de markt. Haha het was echt zo onnederlands niks geen strakke regels gewoon gemoedelijk echt leuk
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op woensdag 8 mei 2013, 23:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 8 mei 2013, 23:56
|
|
|
|
Vandaag viel er echt wat van de waslijn naar beneden gelukkig lag de buurvrouw te slapen in haar tuinstoel
Heel zachtjes liet ik het touwtje met een haakje zakken, Nee zeg,zit de stoel en de buurvrouw aant haakje?...
Ik dacht,nou laat die knijper dan maar liggen..ja toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 8 mei 2013, 23:56
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Mijn mooiste moment was vanmorgen toen ik met het buurtbusje van Barneveld naar Scherpenzeel ging. Had nog nooit eerder in een buurtbusje gezeten en moet zeggen het was een hele belevenis!! De buschauffeur is altijd een vrijwilliger, het was een gezellige 65plusser. Hij kletste heel gezellig en honderuit, Halverwege kwam de tweede chauffeur erbij de de eerste zou aflossen als we op de plaast van bestemming waren. We kwamen langs allerlei boerderijen en soms stond er iemand langs de kant van de weg dan ging het van oh das mevrouw jansen die gaat naar de markt. Haha het was echt zo onnederlands niks geen strakke regels gewoon gemoedelijk echt leuk  |
Voor herhaling vatbaar dus....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 00:00
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | Je hebt dus duidelijk mijn link niet gelezen! Het artikel, en dat had je kunnen weten als je het gelezen had, wordt onderbouwd met 105 referenties, niet alleen naar gerelateerde publicaties in de media maar ook naar wetenschappelijke onderzoeken!
http://voeding.pilliewillie.nl/voeding-wat-is-er-mis-mee/melk2.php
Ps, lees ze!
Ps2, dit is helemaal geen site van een orthemoleculair genezer! Het is alleen iemand die wetenschappelijke onderzoeken leesbaar maakt voor gewone mensen! |
Ik heb die link zeker wel gelezen,de onderbouwing is slecht en de onderzoeken oud of vaag. Misschien maakt mijn slechte ervaringen met natuurkundig genezers/schrijvers/therapeuten etc. mij wat hard in mijn oordeel,anderen vinden er wellicht wel hun heil in.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 00:17
|
|
|
|
Al gaat de zee dan wild en hoog, en sleept de storm ons voort. Wij hebben Vaders zoon aan boord, en veilig strand voor't oog.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 00:37
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Al gaat de zee dan wild en hoog, en sleept de storm ons voort. Wij hebben Vaders zoon aan boord, en veilig strand voor't oog. |
wauw mooi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 02:03
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik heb die link zeker wel gelezen,de onderbouwing is slecht en de onderzoeken oud of vaag. Misschien maakt mijn slechte ervaringen met natuurkundig genezers/schrijvers/therapeuten etc. mij wat hard in mijn oordeel,anderen vinden er wellicht wel hun heil in. |
Dus.....omdat jij er persoonlijk slechte ervaring mee hebt doe je het zo af? En waarom is de onderbouwing slecht? Kun je daar een voorbeeld van geven? Kun jij betere onderzoeken aantonen die hier het tegendeel van bewijzen? En natuurlijk kan een onderzoek oud zijn, maar is het daarom ook minder waar? Tenslotte kom ik met verifieerbare referenties, zoals je kunt nagaan, en jij wilt die weerleggen met je gevoel en ervaring!? Alsof dat wetenschappelijke referenties zijn!? Ben benieuwd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 02:04
|
|
|
|
|
Kortom, toon aan door middel van wetenschappelijke onderzoeken dat het drinken van melk wel gezond is!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 02:13
|
|
|
|
| CORTAZAR588 schreef: | ik snap dat ik jouw gevoelige snaar heb geraakt ? ik ga op beweringen wat ik wel en niet zou hebben gelezen of de voetnoten niet zou kennen , nooit in. dus nu ook niet.
Verder heb ik voldoende kennis van deze materie om daar een mening op basis van feiten te poneren.
Derhalve : afgezien van een semi ludiek , vrij inhoudsloos commentaar op mijn schrijven zie ik geen weerlegging. Tuurlijk kunnen we gaan roeprn dat de ene wel leest en de andere niet...
Ga ik niet aan mee doen , is oeverloos gezeur en heel oppervlakkig.
Felix qui potest cognoscere rerum causam.
QED |
Haha! Je hebt helemaal geen gevoelige snaar geraakt! Tuurlijk ga je daar niet op in! Je zou je ongelijk eens moeten toegeven! en dat is verrekte moeilijk! Je poneert een stelling, waarop ik reageer, met argumenten die het tegendeel aantonen! En je kunt een mening op basis van feiten poneren? Waarom doe je dat dan niet? Ik stel je gewoon een paar begrijpelijke vragen, maar je antwoord is: ga ik niet aan meedoen! Is te oppervlakkig! Hoezo? En hoezo geen weerlegging? Lou de Jong haalde jij aan! Maar een antwoord op mijn vraag, nee hoor, daar begin ik niet aan! De gewoonlijke reactie van de complottheoriedenker! Leuk, en heel herkenbaar, maar ook wel jammer dat je niet wilt, of kunt ingaan op de vragen die ik stelde! Ik zie je antwoord dan ook gewoon als een hit & run actie!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 02:24
|
|
|
|
Aan Cortazar:
| LANFY127 schreef: | | Ps, was jij toevallig ook op 30 april bij de demonstratie tegen de monarchie? Die van: ikwillemniet? Aan je schrijven te zien MOET jij daar geweest zijn! |
Had je hier ook nog een antwoord op?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 02:26
|
|
|
|
|
Toch wel jammer dat ik op mijn inhoudelijke reactie nog geen reactie heb gekregen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 04:36
|
|
|
|
Wij hebben een pracht stabiel koningshuis ondanks de negatieve dingen die gebeurd zijn. Een blijk van inzicht op zaken en zo du soa naar Engeland te gaan in WW2 was een goede zet omdat men zo beter in vrijheid door kon gaan met regeren. met zo'n figuur als Hitler was men zijn even niet zeker omdat alles wat hem niet beviel ter dood veroordeelde.
Gelukkig hebben we goed koninginnen gehad en ik ben er van overtuigd dat Willem en Maxima ook goed staatshoofden zullen zijn. Mede omdat het ook heel veel voordeliger is dan een republiek, moet het hier niet veranderen.
Wat een pracht dag was het op 30 april, welverdiend voor ons vorstenhuis. En wat kwam op de tegenstanders hun oproep af, maar een paar mensen de meesten gingen genieten van een superdag, of niet dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 06:21
|
|
|
|
| LANFY127 schreef: | | Kortom, toon aan door middel van wetenschappelijke onderzoeken dat het drinken van melk wel gezond is! |
Ik heb eens gebladerd door de hele lijst van referenties. Nummer 80:http://fristi.nl/
Als dit moet bewijzen dat melk ongezond is.... Dus nog meer links aangeklikt, sommigen bestaan niet, sommigen verwijzen wel naar medische artikelen maar het woord melk (of milk) nergens te vinden. Dus de bewijslijst is lang, de bewijslast mager. Ik lees wel enkele artikelen die ontkrachten dat veel melk drinken goed voor je botten is, dat is inderdaad correct.
En ja het is al heel lang bekend dat het grootste deel van de wereld niet tegen melk kan. En laten we eerlijk zijn teveel van iets is nooit goed.
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op donderdag 9 mei 2013, 06:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 06:44
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Vandaag viel er echt wat van de waslijn naar beneden gelukkig lag de buurvrouw te slapen in haar tuinstoel
Heel zachtjes liet ik het touwtje met een haakje zakken, Nee zeg,zit de stoel en de buurvrouw aant haakje?...
Ik dacht,nou laat die knijper dan maar liggen..ja toch? |
Ik zou zeggen, is ze single, lief, aardig enzovoort? Dan zou ik zeker voor de knijper gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 06:46
|
|
|
|
wat minder werken, maar dat lukt nog niet zo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 06:48
|
|
|
|
Ach ik voel me 25, gedraag me of ik 6 ben... In welke levensfase moet dan een eventuele partner zitten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 06:51
|
|
|
|
he bah, moet ik EHBO-en op de open dag van het werk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 06:51
|
|
|
|
m'n ei
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 06:54
|
|
|
|
Over plastische chirurgie gesproken, oei wat is dat beestje lelijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 08:27
|
|
|
|
Is je hart al leeg van al je eigen dingen zodat God je kan vullen met Zijn kracht? Kun je werkelijk met heel je hart betuigen Ik heb alles bij Hem reeds gebracht. Is het mogelijk dat de Heer je vult met Zijn liefde, met Zijn wijsheid en geduld? Of is er toch een plekje waar het donker is waar 't licht niet komen kan in de duisternis?
Ben je echt bereid om God gehoorzaam te wezen ook al is het weleens moeilijk wat Hij vraagt? Als wij in Gods wil zijn is er niets te vrezen, wordt de last te zwaar is Hij het die hem draagt. Zijn wij echt bereid om alles Hem te geven, ieder plekje van ons hart, ons hele leven, elk minuutje van de dag al kost het strijd, elke daad, elke gedacht, alle tijd?
God heeft ons eenmaal Zijn één'ge Zoon gegeven, Hij gaf alles, zelfs het liefste dat Hij bezat. Ja Zijn Zoon werd voor ons in de dood gedreven omdat God dat offer zó hard nodig had. Hij heeft ons Zijn liefde telkens weer bewezen en daarvoor zeggen wij: Uw naam Heer zij geprezen. U bent het waard dat wij U geven meer en meer alle stukjes van ons leven dierb're Heer!
Ingrid Steenbeek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 08:29
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | he bah, moet ik EHBO-en op de open dag van het werk  |
niet leuk..............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 08:32
|
|
|
|
Gisteren een paar stevige hagel/regen/onweersbuien. Wat gaat het weer doen vandaag? Het kan vriezen, het kan dooien...........
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op donderdag 9 mei 2013, 08:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 08:33
|
|
|
|
|
mooi om te overdenken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 08:34
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | m'n ei  |
ei Was je darom tijdje niet op forum, was je bezig een ei te leggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 08:36
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Haha...
Ik zat zo es even na te denken vanmiddag. en toen dacht ik ja, waarom zenuwachtig?
Ik weet nog, toen ik paar jaar geleden met iemand afsprak toen zei ik dat ik zenuwachtig was, hij zei waarom???
Ja, idd daar heb ik van geleerd. Waarom?
Ja, en toen moest ik even denken aan die vergelijking van die vrouwen die genoeg en extra olie hadden, de wijze vrouwen, en de vrouwen die nét genoeg olie hadden.
Kijk, als je een afspraak hebt, waarom zenuwachtig....je moet denk ik, niet al je paarden wedden op die afspraak.
Kijk, als je je leven op veel levels op orde hebt(genoeg olie en extra olie), ja, waarom zenuwachtig...
Klikt het ja meegenomen, leuk, misschien kan je vrienden worden.
Klikt het niet, ja, niets overboord, want je je hebt een leven(extra olie), naast een eventuele nieuwe vriendschap.
En ja daten na je 40ste is natuurlijk heel anders dan daten als je 20 bent.
Ik bedoel, als je boven de 40 bent, ja, je hebt al een heel leven, of zelfs meerdere levens geleefd. Je hebt niet per se ouders, die iets wel of niet goedkeuren op deze leeftijd, Ja, mensen kunnen kinderen hebben, ja, misschien wil je alleen met je kinderen en eventueel ook je ex.
Ja, ik heb ook me leven, me kennissen, me vrienden, sommigen zie ik vaak, sommigen niet zo vaak. Ja, en dan kan je kiezen, om een gedeelte van je leven te delen.
Maar meteen je hele leven delen
Dat lijkt mij niet verstandig.
Je kan dingen overleggen.
Afspraken maken.
Ja, en ik denk vertrouwen is belangrijk.
En ja, op deze leeftijd, denk ik, is het niet verstandig om meteen alles samen te doen. Met vriendschap, ja, het is opbouwen, stapje voor stapje....
Ja, en het moet toevoegen. Een keer hoorde ik, ja, als je met iemand iets aangaat, moet je er alletwee iets aan hebben.
Ja, waarom zenuwachtig als je zelfvertrouwen hebt, en je kan kijken, kennis maken en dan zien....in alle rust, is mijn overtuiging. Want, je kan er alleen maar beter van worden.
En juist de Rust is zó belangrijk, de Rust die alle verstand te boven gaat.
Fillipenzen 4 4 Verblijdt u in de Here te allen tijde! Wederom zal ik zeggen: Verblijdt u! 5 Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend. De Here is nabij. 6 Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God. 7 En de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus.
En daarom hoeven wij niet zenuwachtig oid te zijn.
8 Voorts, broeders, al wat waar, al wat waardig, al wat rechtvaardig is, al wat rein, al wat beminnelijk, al wat welluidend is, al wat deugd heet en lof verdient, bedenkt dat; 9 wat u geleerd en overgeleverd is, wat gij van mij gehoord en gezien hebt, breng dat in toepassing en de God des vredes zal met u zijn.
Snappie? |
Mooi, dank je wel, voor de wijze woorden...........al ben ik 50 voel mij 40
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|