| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 19:24
|
|
|
|
leuke vraag, ben benieuwd wat mannen daar van vinden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CAROLINEA870
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 19:25
|
|
|
|
O, dat is wel erg dat hij loog over zijn leeftijd. Schiet je niks mee op.
Ik heb vanuit datingsites nog maar 1 date gehad. En die jongen paste niet bij mij.
Ik moet die leuke jongen nog tegen komen..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CAROLINEA870
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 19:30
|
|
|
|
|
Ode aan alle vrijwilligers!! Bij mijn werk, werk ik bijna elke dag met veel vrijwilligers. Erg mooi dat ze dit willen en kunnen doen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 19:30
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | ha ha vertel roelande , jij bent ervaringsdeskundigge
die van zo,n tien jaar ouder zei tegen mij, is toch niks mee met mannen van 60  |
haha is ook niks mis mee als ie lief is. Ik heb maar twee keer met een oudere man gedate de rest was jonger dan ik of even oud.Dus zoveel ervaring heb ik niet. En Caroline ik heb zelf nooit het eerste initiatief genomen. Maar dat kan natuurlijk wel. Ik heb een zus zij is 1 jaar ouder dan ik. Zij heeft een jaartje op cm gezeten heeft elke man die haar aanstond gemaild en is er met heel veel uit eten geweest (op zijn kosten) 1 maart is ze getrouwd met een hele lieve man waarvan ik denk dat hij zelf nooit de eerste stap gezet zou hebben.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CAROLINEA870
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 19:34
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | haha is ook niks mis mee als ie lief is. Ik heb maar twee keer met een oudere man gedate de rest was jonger dan ik of even oud.Dus zoveel ervaring heb ik niet. En Caroline ik heb zelf nooit het eerste initiatief genomen. Maar dat kan natuurlijk wel. Ik heb een zus zij is 1 jaar ouder dan ik. Zij heeft een jaartje op cm gezeten heeft elke man die haar aanstond gemaild en is er met heel veel uit eten geweest (op zijn kosten) 1 maart is ze getrouwd met een hele lieve man waarvan ik denk dat hij zelf nooit de eerste stap gezet zou hebben. |
Oké! Wel heel moedig van haar!! Ja ik ben op zich ook wel van het initiatieven nemen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 19:37
|
|
|
|
Geslapen en gedroomd(ja, dat is ook iets doen)...
En nu pak ik mijn dikke winterjas met een hele dikke sjaal, en ga ik even, heel gezellig wat lekkere dingen kopen bij Albert Heyn.
Dan ga ik, als uitzondering, TV kijken, heb ontdekt dat DWDD leuk is en al heel vroeg begint, en das wel leuk. En dat ís volgens mij al bezig zo te horen bij de buren, nou ja pech...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 16 mei 2013, 19:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CAROLINEA870
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 19:45
|
|
|
|
Vandaag om 5:45 al op doordat 4 kraaien op onze gewonde kraai in ons buitenhok doken. Niet meer kunnen slapen. Daarna van 9 tot half 12 m'n bed nog even ingedoken. Weer door die stomme kraaien en ook nog een x door de telefoon uit m'n slaap gehouden.
Vanmiddag 3 uur durende cursus. half uur terug gefietst in de stromende regen. Was best wel koud.
Nu lekker op de bank:D en van plan om vannacht lekker te slapen
Dus niet vergeten om een deken over de kooi te gooien.
Laatst aangepast door
|
CAROLINEA870
|
op donderdag 16 mei 2013, 19:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 19:48
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | precies, en je kan er zo triest om worden als je daar staat dat er zo'n onherroepelijk conflict is waar uiteindelijk alleen maar verliezers zijn...... |
Inderdaad, temeer wanneer je bedenkt hoe lang dit conflict al duurt.... En inmiddels is het ook een mega-complex probleem geworden, waarbij, volgens mij, maar weinig mensen meer weten hoe het nu precies in elkaar zit.
Maar toch heeft het aan de andere kant ook wel wat, als toerist, wanneer je daar staat met mensen uit allerlei landen over de hele wereld, waarmee je toch iets gezamelijks met die plek hebt. (pure flitsiekassietoeristen nu ff buiten beschouwing gelaten)Superdubbel dus allemaal.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 19:50
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Ik ben benieuwd wat.
Hey Jans, ik kan volgende week wel.  |
Zo, dat is snel! Bel maar even!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JEE013
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 19:51
|
|
|
|
| JEE013 schreef: | aanmeldingen: Jee013, 27 jr HENKJAN473, 32jr (gemeld via mail) MARINUS722, 30 jr (Zag ik op het prikbord) LOEK346, 57 jr (Zag ik op het prikbord) BLOEM (heeft interesse aangegeven via mail)
ROELANDE345, 54 jr (2e pinksterdag aanwezig) BERT168, 44jr (indien er meerdere aanmeldingen zijn) |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 19:56
|
|
|
|
|
De mannen die ik gesproken heb vinden het leuk als een vrouw initiatief neemt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 20:06
|
|
|
|
Als ik een man mail en hij vindt dat ik geen initiatief mag nemen om een eerste mail te sturen, dan heb ik de verkeerde man gemaild.
(lijkt wel een kreet van de week)
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op donderdag 16 mei 2013, 20:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 20:16
|
|
|
|
LOL
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CAROLINEA870
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 20:18
|
|
|
|
Ik denk dat het zo zit:
Mensen kunnen wel goede werken doen, het is bijv. goed om je buurvrouw een kopje soep te brengen.
Maar ze zullen nooit helemaal zo zijn zoals God ze bedoelt heeft.
Over alles wat een mens doet zit zondesmet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 20:18
|
|
|
|
Ja, áltijd de telefoons uitzetten als je gaat slapen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CAROLINEA870
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 20:22
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Als ik een man mail en hij vindt dat ik geen initiatief meg nemen om een eerste mail te sturen, dan heb ik de verkeerde man gemaild.
(lijkt wel een kreet van de week) |
Leuke reactie!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 20:24
|
|
|
|
Ga maar rustig slapen...
Beetje oud nieuws, afgelopen najaar, maar nog wel actueel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CAROLINEA870
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 20:25
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, áltijd de telefoons uitzetten als je gaat slapen  |
Ja, maar daar is m'n moeder het niet mee eens (ik woon nog/weer even thuis)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 20:27
|
|
|
|
| CAROLINEA870 schreef: | | Ja, maar daar is m'n moeder het niet mee eens (ik woon nog/weer even thuis) |
O, ja dat heeft ook weer zo zijn voordeel
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CAROLINEA870
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 20:34
|
|
|
|
Ik ben de 1ste na jou
Ik denk ook dat het anders is als je elkaar gewoon in het echt ziet.
Maar ik denk ook dat iedereen weer verschillende eisen heeft. Ik zelf heb er maar een paar die ik echt belangrijk vind. Ook normaal denk ik.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 20:34
|
|
|
|

Onophoudelijk neergutsende regen, een grijze en dreigende lucht, een gure noordwester en een warme januaritemperatuur in hartje zomer. Dat is zéker geen zomerweer waar we beter gehumeurd van worden. Dit kwakkelweer houdt nu al enkele weken aan, en is duidelijk niet van plan zich zonder slag of stoot gewonnen te geven. Meer en meer landgenoten lijden onder een ernstige zomerdip of zomerdepressie. Wat kunnen we er zélf aan doen om zo een zomerdepressie te snel af te zijn?
zo voorkomen we een zomerdepressie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 20:48
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | OPSPORING VERZOCHT: LENTE!!!!
Signalement:
Rode wangen Licht getinte huidskleur Geen jas Zomers T-shirt Driekwart broek Lichte zomerschoenen
Hebt U LENTE ergens gezien, blijf dan in zijn buurt, en breng vrienden en kennissen op de hoogte. |
Mario beloofde me gisteren om dit weekend lentefoto's op CM te zetten. Waarvandaan schreef hij er niet bij.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 20:51
|
|
|
|
Donderdag 16 Mei, 1 Korintiërs 15: 50-58, De laatste en de eerste bazuin.
Let op, zegt Paules, ik vertel jullie een geheimenis. Als Christus komt en de laatste bazuin klinkt en de doden worden opgewekt, zullen wij die nog leven in een ogenblik veranderd worden. Totaal vernieuwd. Dan vliegt de vlinder weg. Dan zal de dood voorgoed het nakijken hebben. En diep getroost zeggen we uitdagend en opgelucht: Dood, waar is je nu je overwinning? Dood, waar is je angel? Zonde, waar is je macht? Een wet van Mozes, waar is je angel? Zonde, waar is je macht? En wet van Mozes waar is je aanklacht? Dan! Bij de laatste bazuin. Misschien zeg je spontaan: op die bazuin zit ik niet te wachten. Daar ben ik nog niet klaar voor. Ik begrijp het. Want wanneer ben je nu echt klaar voor die laatste bazuin? Dat bazuin van het evangelie van Jezus Christus. Laat zijn stem diep tot je doordringen en keer je naar Hem toe. En stel al je vertrouwen elke dag weer op zijn kruis en zijn opstanding. Op Jezus Christus zelf! Over de graven valt het licht van Jezus’ opstanding. Het wachten is slechts op die laatste bazuin.
Ik kom met haast, roept Jezus’ stem. Hij leeft de dood verslagen. Nu zal al wie gelooft in Hem’ de kroon des levens dragen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 21:05
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Volkomen gelijk....
Immers...ik ben (van nature) geneigd...zelfs God en mijn naaste te haten... |
Daar ben ik het maar half mee eens! Oke, God haten, van nature, is nog daar aan toe, maar mijn naaste te haten, nee, absoluut niet! Niet van nature, hoewel daar zeker een discussie over mogelijk is, maar over het algemeen heb ik mijn naaste lief als mijzelf! En als je jezelf liefhebt, dan is het geen enkel probleem om ook anderen, zoals je naasten, lief te hebben!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 21:05
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Mario beloofde me gisteren om dit weekend lentefoto's op CM te zetten. Waarvandaan schreef hij er niet bij.....  |
Oei........ ben benieuwd dan!! Mario??????????????
(Toch geen uitmuntende lentefoto's om ons eraan te herinneren wat "lente" ook al weer is, hoop ik?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 21:06
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | | onder voor behoud, kan ik de Barbieknoeier ook weer meekrijgen, over een goei week weet ik meer, dit ivm als men nog een groep krijgt voor verhuur op het schip van die broer, maar schoonzus dacht dat er niets was. |
fijn pieter!! we houden ons uiteraard aanbevolen!!
(ben je er rond etenstijd? grapje hoor..........grinnik)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 21:08
|
|
|
|
|
shanita; is het vervoer voor jou inmiddels geregeld?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 21:12
|
|
|
|
Leuk topic! Was er in februari! Ik had alleen niks te klagen! En ga volgende week dinsdag weer!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 21:14