ChristianMatch

Forum

ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 1 juni in ede op de heide
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5481 5482 5483 5484 5485 5486 5487 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
CARRY445

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 16:32

JOANNIE702 schreef:
Gezellig Shanita, dat jij er ook erbij bent!

Ja Carry veilig voor nog maar 1 hondje Jilly........... Knipoog smiley

En voor de holbewoner ook.......... Lachende smiley

1 hondje? Wat is er met die andere gebeurt dan? Geschokte, onthutste smiley Anna???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 16:32

Maar ik zeg je eerlijk,als ik zo tussen al die fotos sta of zit..

Maak ik toch de zwaarste fase al door hier..
Ik probeer onlie te komen als ik weet..hee ik kom er volgens mij naast,onder,boven of in de buurt van die persoon te staan,,en mn dag is goed.......

Maar wat je ver haalt,schijnt lekkerder te zijn??....
nooit begrepen:))

Of ziet iemand dit anders Knipoog smiley Lachende smiley Boze smiley Clown smiley Kussende smiley Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kotsende smiley Gefrustreerde smiley Kwijlende smiley Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril Woedende smiley Zieke smiley Verlegen lachende smiley Verraste, verbaasde smiley Duiveltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

Slapende smiley

Laatst aangepast door
HEIDE936
op zaterdag 18 mei 2013, 16:34
Naar boven

Auteur Bericht
CARRY445

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 16:35

ANNA415 schreef:
Pas maar op, misschien dat ik eind van de middag nog ff langs kom Clown smiley

Verraste, verbaasde smiley

Gevraagd: EHBH (eerste hulp bij hondjes)
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 16:35

HEIDE936 schreef:
Nou,ik heb een heel ander idee over het jagerschap,als ik dit zelf verzonnen woord ff mag gebruiken..

Ik zal nooit een jager worden in dit opzicht..en waarom niet?..
Een jager kent zn konijn....

Dus ist leuke er vanaf..

+, ik laat me graag iets van verrassen tijdens of onder of na de date...snap je?...

Als de jager het konijn eenmaal in bezit heeft oftewel gevangen heeft jaaaa dan kent hij zijn prooi maar vantevoren moet er toch eerst gejaagd worden. Hoe komt anders dat konijn bij de jager?
Of het moet een luie gemakzuchtige jager zijn die het niet uitmaakt welke prooi er in zijn valstrik loopt Knipoog smiley
Neey Heide, eerst jagen en daarna komen misschien de verrassingen zovan wat een lekkere mooie prooi hij toch wel niet gevangen heeft!
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 16:39

HEIDE936 schreef:
Maar ik zeg je eerlijk,als ik zo tussen al die fotos sta of zit..

Maak ik toch de zwaarste fase al door hier..
Ik probeer onlie te komen als ik weet..hee ik kom er volgens mij naast,onder,boven of in de buurt van die persoon te staan,,en mn dag is goed.......

Maar wat je ver haalt,schijnt lekkerder te zijn??....
nooit begrepen:))

Of ziet iemand dit anders Knipoog smiley Lachende smiley Boze smiley Clown smiley Kussende smiley Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kotsende smiley Gefrustreerde smiley Kwijlende smiley Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril Woedende smiley Zieke smiley Verlegen lachende smiley Verraste, verbaasde smiley Duiveltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

Slapende smiley

toch es kijken naast wie jij dan vaak online staat... ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
JANE866

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 16:49

Prachtig!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 17:25

PETRA373 schreef:
J a maar alleen moeilijke herrineringen, waar zijn de herrineringen van alle mooie momenten in het leven? heeft die persoon die niet?
Zo komt het een beetje over, en dat is er zo verdrietig aan vind ik

En nu ben ik net een paar minuten terug van weggeweest
Ik heb mijn rugzak zomaar in een hoek gesmeten
En zie de beelden van de reis naar mijn geweten
Het is een reis geweest om nooit meer te vergeten

Dit is het positieve, degene is weer terug heeft alles onder ogen gezien, verwerkt, en nu de rugzak weggegooid Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 18 mei 2013, 17:26
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 17:37

MAMALOE463 schreef:
Jij bent goed bezig Shanita!
Trots op zijn!

Bedankt!

Ja, ze komen over een paar dagen hier kijken van de woningbouw en dingen doen in me huis.

Vandaar Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 18 mei 2013, 18:30
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 17:45

HEIDE936 schreef:
Nou,ik heb een heel ander idee over het jagerschap,als ik dit zelf verzonnen woord ff mag gebruiken..

Ik zal nooit een jager worden in dit opzicht..en waarom niet?..
Een jager kent zn konijn....

Dus ist leuke er vanaf..

+, ik laat me graag iets van verrassen tijdens of onder of na de date...snap je?...

Als de jager het konijn eenmaal in bezit heeft oftewel gevangen heeft jaaaa dan kent hij zijn prooi maar vantevoren moet er toch eerst gejaagd worden. Hoe komt anders dat konijn bij de jager?
Of het moet een luie gemakzuchtige jager zijn die het niet uitmaakt welke prooi er in zijn valstrik loopt Knipoog smiley
Neey Heide, eerst jagen en daarna komen misschien de verrassingen zovan wat een lekkere mooie prooi hij toch wel niet gevangen heeft!
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 17:58

[quote=MAMALOE463]Pstttt heb n date vanavond inderdaad, niet doorvertellen Knipoog smiley Lachende smiley[/quote

wij zeggen Smiley met dichtgeplakte mond
moet je morgen wel vertellen hoe het ging Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 18:18

Zaterdag 18 Mei, 1 Korintiërs 16: 1-12; Heftig, maar ook hoopvol.

Paules eindigt deze brief heel appellerend en persoonlijk. Het is duidelijk dat hij de brief gedicteerd heeft aan zijn secretaris, maar na nog enkele aanwijzingen gegeven te hebben, houdt hijzelf de brief kennelijk ook nog even vast. De inkt is nog nat, terwijl hij hem doorleest. Dan, aan het eind gekomen, schrijft hij, zoals hij wel vaker deed, er nog een paar regels onder met zijn eigen hand. Aan zijn hanenpoten moeten ze meteen gezien hebben dat dat Paules’ eigen handschrift is. En wat schrijft hij?
In de eerste plaats: ‘Een eigenhandig geschreven groet van mij, Paules.’ Maar dan meteen eronder, er is blijkbaar nog een stukje wit over: ‘Als iemand de Heer niet liefheeft – hij zij vervloekt!’ Dat is een heel heftig slot. Paules móét het kennelijk nog één keer zeggen. Het gaat in het geloof echt om alles of niets, Laat ieder zich dat goed realiseren. Wie Jezus niet liefheeft, heeft geen leven. Die heeft geen toekomst. Hij of zij blijft onder de vloek van God. En daarom: Maranatha! Dat betekent: onze Heer, kom! Met die roep richt hij ons nog even heel direct op Christus! En op zijn komst. Op die laatste bazuin. Hij eindigt hoopvol. Met ‘de genade van de Heer Jezus’ zij met u en ook ‘mijn liefde’ zij met u! Pastoraal en hoopvol!
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 18:41

HEIDE936 schreef:
Maar, het kan toch niet zo zijn,dat ik alles in de strijd moet gooien
om aan een date te kunnen beginnen?..kom op zeg...

Wanneer alles begint te kriebelen van binnen,en het idee krijgt of ik naar een examen of zoiets ga?....

Zeg ik voor mij zelf,en tegen anderen die dit willen horen gewoon dit;

Ik,jij ik.. ben er nog niet aan toe..duidelijk toch?

(Het enigste die soms de meeste lol ervan hebben zijn de winkels.
Want men gaat niet zonder date schoenen haha.....)

na ja, als je je date heel leuk lijkt dan krijg je toch beetje kriebels, anders zou je maar saaie date hebben toch?

Pff moeten de vrouwen nu voortaan een man voor date vragen en dan ook nog voor een verassing zorgen tijdens een date Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt waar blijven de mannen die gewoon nog hun best voor je doen??? omdat jij die ene bent Lachende smiley waar er maar 1 van is, zeer kostbaar, echt niet saai etc....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 18:50

SHANITA130 schreef:
En nu ben ik net een paar minuten terug van weggeweestIk heb mijn rugzak zomaar in een hoek gesmeten

Dit is het positieve, degene is weer terug heeft alles onder ogen gezien, verwerkt, en nu de rugzak weggegooid Knipoog smiley

Klopt, maar waar zijn de positieve mooie momenten uit het leven van die persoon, als of er alleen maar shit was.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 18:57

Mamalou,

Oh oke,je las het zo Lachende smiley
Nee,..de nadruk lag ik hier op de jager..omdat ik zei..ik zal nooit een jager worden..en doordat ik jagen op vrouwen zo en zo niet kan begrijpen.

Dat hij zijn konijn kent?
Ziet daarop..dat een jager dan ook bepaalt hoe hij z'n konijn ziet.

Waar ik alleen de nadruk op wilt leggen in dit antwoordt.. is hoe ik het tegen het jagen op een vrouw aan kijkt.
En wilde niet ermee op roepen...wie wie is....

sorry, als je het daarom niet helemaal begreep... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
HEIDE936
op zaterdag 18 mei 2013, 19:16
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 19:07

[quote=ROELANDE345]

Inderdaad, wie wat waar hoe Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 19:09

PETRA373 schreef:
na ja, als je je date heel leuk lijkt dan krijg je toch beetje kriebels, anders zou je maar saaie date hebben toch?

Pff moeten de vrouwen nu voortaan een man voor date vragen en dan ook nog voor een verassing zorgen tijdens een date Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt waar blijven de mannen die gewoon nog hun best voor je doen??? omdat jij die ene bent Lachende smiley waar er maar 1 van is, zeer kostbaar, echt niet saai etc....

Lachende smiley Lachende smiley ...ja ik vindt dat een vrouw ook best mag vragen
vroegah..ja daar kan je niet meer naar kijken..dan was je 3 weken verkouden..omdat je alleen op een hoek mocht staan..waar beide ouders je konden zien:))

Maar nu...kom op..ik ga niet voor andere mannen praten hier..
Maar ze kunnen best net als ik bij momenten wel is denken..wanneer zegt die SPETTER nu is wat Knipoog smiley Lachende smiley Boze smiley Clown smiley Kussende smiley Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kwijlende smiley Gefrustreerde smiley Verliefde smiley Kotsende smiley Smiley die vol vragen zit Engeltje smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Coole smiley met zonnebril Woedende smiley Zieke smiley Verlegen lachende smiley Verraste, verbaasde smiley Duiveltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 19:09

Joh ,ik begrijp er helemaal niks meer van date.... wat een gedenk.
gewoon als je iemand leuk vind, en hij jou.... en hij vraagt... doen.

vervolgens uur van t e voren bijna een zenuwinzinking krijgen en gewoon relaxe hallo zeggen en oke bij cristelijke man, niet op de schoot gaan zitten....ook al is hij heel leuk..... eh echt wel.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

de verassing is: dat je vraagt koekje erbij, bij de koffie
oh en dat je natuurlijk je mooiste foto op cm hebt gezet, in echt kijk, kom je met rode neus door verkoudheid of zoiets.... da,s ook een verrassing Lachende smiley
net zoals het een verrassing is dat:
je kunstgebit eruit klappert als je lacht
je in echt tien jaar ouder bent
hoe je er uit ziet zonder hele laag make-up

en dan de grote vraag voor mannen, wat zit er in een tas die een vrouw mee neemt na een date???? ja, da,s zwaar geheim wat daar allemaal inzit in een vrouwen tas Smiley met dichtgeplakte mond

en de vraag wie gaat er het eerste na de wc??? das genant als jij de eerste bent, als hij is geweest, kan jij daarna ook wel...
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 19:15

PETRA373 schreef:
Klopt, maar waar zijn de positieve mooie momenten uit het leven van die persoon, als of er alleen maar shit was.

Die positieve momenten zijn er zeker ook, maar niet relevant voor dit gedicht!
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 19:15

SHANITA130 schreef:
En nu ben ik net een paar minuten terug van weggeweestIk heb mijn rugzak zomaar in een hoek gesmeten

Thanks! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 19:19

LANFY127 schreef:
Die positieve momenten zijn er zeker ook, maar niet relevant voor dit gedicht!

ah zo, en vind het wel een prachtig mooi gedicht hoor. alleen werd er verdrietig van, dacht waar zijn de mooie momenten
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 19:23

[quote=ANNA415]

jaaaa, spannend, hoop dat deze de man voor haar is Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 19:34

MMM wat was dat lekker die asperges met zalm. Dacht altijd dat ik asperges niet lekker vond maar heb ze laatst zo in een hotel gegeten en toen vond ik ze heerlijk. Dus dacht dat probeer ik ook es. Asperges gekookt, zalm gegrild dus lekker slank. Maar zij hadden en zo'n mooi wit romig sausje bij, iemand idee hoe je dat maakt en dan liefst niet al te vet?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 19:42

een step voor mn oudste kleinzoon hij wordt morgen 4jaar Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 19:52

ROELANDE345 schreef:
MMM wat was dat lekker die asperges met zalm. Dacht altijd dat ik asperges niet lekker vond maar heb ze laatst zo in een hotel gegeten en toen vond ik ze heerlijk. Dus dacht dat probeer ik ook es. Asperges gekookt, zalm gegrild dus lekker slank. Maar zij hadden en zo'n mooi wit romig sausje bij, iemand idee hoe je dat maakt en dan liefst niet al te vet?

Maak een roux door 50 gram boter te smelten en hier 50 gram bloem door te roeren. Goed warm laten worden en van het vuur afhalen. Voeg nu 3 dl melk en/of kookvocht toe. Goed door elkaar roeren zodat er geen klontjes ontstaan. Weer op het vuur zetten en onder voortdurend, voorzichtig, roeren warm laten worden en laten binden. Eventueel kan je er nog wat meer vocht doorroeren. Op smaak brengen met peper, zout en kruiden.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 20:03

MARIO216 schreef:
Lente 2013:

Uploaded with ImageShack.us

Mooi om naar te kijken! En dat nog wel van de lente 2013....
Dank je wel!
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 20:08

Volkorenmacaroni met groenten. Ui, prei, courgette en tomaat. Was goed te doen maar niet bijzonder lekker. Zou eens wat kruiden moeten aanschaffen of noten erdoor of ananas.
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY029

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 21:45

Een koelkast waar ook koud water uit de buitenkant komt.
Lachende smiley

Heerlijk voor de zomer, Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY029

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 21:48

Mijn andere reactie was zo niet bedoeld,

Maar nee, ik wil ook liever wat kwijt. Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
NICKY029
op zondag 19 mei 2013, 17:46
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY029

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 21:53

Als je niks verwacht dan kan het altijd meevallen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 22:09

JANS221 schreef:
Maak een roux door 50 gram boter te smelten en hier 50 gram bloem door te roeren. Goed warm laten worden en van het vuur afhalen. Voeg nu 3 dl melk en/of kookvocht toe. Goed door elkaar roeren zodat er geen klontjes ontstaan. Weer op het vuur zetten en onder voortdurend, voorzichtig, roeren warm laten worden en laten binden. Eventueel kan je er nog wat meer vocht doorroeren. Op smaak brengen met peper, zout en kruiden.

Oh dank je Jans ga ik proberen van de week zijn de asperges nog steeds in de reclame bij de C1000
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5481 5482 5483 5484 5485 5486 5487 ... 6194 Volgende
Pagina 5484 van 6194